Piritu - 1.000.0002014-11-11 19:48:55 // 5034
Ha jól értem, márkaszervizbe akarsz menni. No, ezt ne. Főleg ne Szombathelyen, ahol a szervizvezető engem mint tulajt kért meg, hogy figyeljek a szerelőre, nehogy kihagyjon valamilyen alkatrészt. A győriekről is lebeszélnélek, nekem a 147 motorját ők vágták haza. Vannak emberek, akik ezt sokkal olcsóbban és sokkal nagyobb odafigyeléssel megoldják. pl. akihez én is járok, tőled 113 km-re.
Piritu - 1.000.0002014-11-10 23:20:51 // 5033
Piritu - 1.000.0002014-11-10 22:26:41 // 5032
Anno azt terveztük, hogy nyitni kellene egy 159 nevű "user"-t, ahol a blogban az egyes típushibákat össze lehetne szedni. Meg az egyes javítási blogokat belinkelni. Meg a műszaki adatokat.
Halesznek jeleztem is, de azt mondta, hogy az új AA-ban már lesz ilyen. Már csak arra nincs hír, hogy mikor lesz új AA.
Halesznek jeleztem is, de azt mondta, hogy az új AA-ban már lesz ilyen. Már csak arra nincs hír, hogy mikor lesz új AA.
Piritu - 1.000.0002014-11-10 21:35:52 // 5031
A tescoson rajta van, hogy melyik kocsira jó :-)
Piritu - 1.000.0002014-11-10 21:12:43 // 5030
Ott álltam a kocsival az ajtó előtt, nem volt rendelés :-))
Piritu - 1.000.0002014-11-10 21:12:00 // 5029
Felnivásárláshoz se vittem be az eredetit :-P
Az, hogy megnézzük a kocsit, fel se merült. De szerintem, ha beviszem a lapátot se jut semmire, mert a cikkszám kellett, az meg ugye nincs a lapáton :-DD
Az, hogy megnézzük a kocsit, fel se merült. De szerintem, ha beviszem a lapátot se jut semmire, mert a cikkszám kellett, az meg ugye nincs a lapáton :-DD
Piritu - 1.000.0002014-11-10 21:02:27 // 5028
A regen miatti hőterhelésről beszélünk :-P
Piritu - 1.000.0002014-11-10 20:23:17 // 5027
OFF
Mai eset: a szakszervizes alkatrész kereskedő nem tudott ablaktörlő lapátot adni a forgalmi nélkül. Kellett hozzá az alvázszám. Aztán a Spiderhez is kérdeztem cuccot, de az se ment nélküle. A "szakik" nem tudják, hogy alvázszám nélkül is be lehet lépni ez ePER-ben egy adott típusba? :-DD
ON
Mai eset: a szakszervizes alkatrész kereskedő nem tudott ablaktörlő lapátot adni a forgalmi nélkül. Kellett hozzá az alvázszám. Aztán a Spiderhez is kérdeztem cuccot, de az se ment nélküle. A "szakik" nem tudják, hogy alvázszám nélkül is be lehet lépni ez ePER-ben egy adott típusba? :-DD
ON
Piritu - 1.000.0002014-11-10 20:17:43 // 5026
"ezt csak feltételezésnek szántam, nem jártam utána"- no, ez az. Viszont már többször is tényként írtad le. Sokkal többet segíteni rajtunk usereken, ha a végére tudnánk járni a dolognak.
Piritu - 1.000.0002014-11-10 20:15:53 // 5025
Ez sokkal inkább hihető.
(Ha jól tudom az újabb SW nem is hagyja addig elmenni az eltömődési %-ot, mint a régi.)
(Ha jól tudom az újabb SW nem is hagyja addig elmenni az eltömődési %-ot, mint a régi.)
Piritu - 1.000.0002014-11-10 20:09:56 // 5024
Nem nekem kell jobban aludni, csak felesleges ekkora parát kelteni.
Mielőtt megvettem a 159-et végigolvastam a topikot. Először az jött le, hogy ilyet nem szabad venni. Aztán mégis egy qva jó kocsihoz jutottam hozzá.Azért mert nem cserélünk ki valamit, ami elromlott/elkopott nem a kocsiban kell keresni a hibát.
Mielőtt megvettem a 159-et végigolvastam a topikot. Először az jött le, hogy ilyet nem szabad venni. Aztán mégis egy qva jó kocsihoz jutottam hozzá.Azért mert nem cserélünk ki valamit, ami elromlott/elkopott nem a kocsiban kell keresni a hibát.
Piritu - 1.000.0002014-11-10 20:00:57 // 5023
"hibák összefüggnek a regen közbeni rendellenes hőfejlődéssel is" - Még mindig nem írtál a 60032-es hsz-emre választ, hogy miért is keletkezik több meleg regenkor a motorban, ha a katalizátor emeli a hőmérsékletet?
Piritu - 1.000.0002014-11-10 19:52:34 // 5022
"a 2.0-nál meg az EGR hűtéshez kapcsolódó hibák miatt elfolyhat a víz menet közben. " - viszont most hogy már tudunk a dologról inkább azt kellene hajtogatnod, hogy 80ezrenként cserélje ki mindenki azt a bizonyos fedelet, mielőtt elreped. Anno nekem az volt az első, hogy figyelmeztettem, akit tudtam. Aztán a tulaj majd eldöntheti, hogy mit csinál. Az Erhard féle esetben is inkább a megoldáson kellene dolgozni, esetleg utána nézni, hogy nem változtatott-e a gyár.
"szívósori lapátok leszakadása borítékolható" - Látom ettől se tudsz elszakadni. Ez csak a te gondolatvilágodban van így. ITT senki sem hallott még ilyet, pedig vagyunk páran.
"szívósori lapátok leszakadása borítékolható" - Látom ettől se tudsz elszakadni. Ez csak a te gondolatvilágodban van így. ITT senki sem hallott még ilyet, pedig vagyunk páran.
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:18:36 // 5021
Szerintem nem a kitaláló a hunyó. Egyszerűen olyan k@rv@ bonyolult az egész konstrukció, hogy előbb-utóbb valami megadja magát. Valami szarság, egy érzékelő, egy jeladó, egy fedél, egy tömítés, egy cső, stb. Mindazon pontok, amire 10x ennyit kellett volna költeni, hogy ne legyen gond vele.
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:10:43 // 5020
Többször maradtam vele fekve, mint az összes többivel együtt. Nálam szó sincs mítoszról :-((((
Piritu - 1.000.0002014-11-09 20:07:33 // 5019
Hát tényleg nem sok van.
Ráadásul nem is nagyon bütykölték még a tulajok...
Ráadásul nem is nagyon bütykölték még a tulajok...
Piritu - 1.000.0002014-11-08 08:45:59 // 5018
"nálam a füstre gyakorolt hatása nagyon érezhető volt." - ezen mit értesz? Több lett vagy kevesebb?
Piritu - 1.000.0002014-11-07 23:18:30 // 5017
Piritu - 1.000.0002014-11-07 23:15:16 // 5016
Arra is rákereshetsz német nyelvterületen, hogy nem kell többet olajat cserélni a motorban, mert van "örök" életű olaj. Téma is volt sok helyen. Ettől még nem biztos, hogy jó dolog :-DD
Piritu - 1.000.0002014-11-07 23:12:35 // 5015
Szerintem ez a száraz gázolaj téma a Delphi CR rendszerrel szerelt autókból jön. Azoknak kevés a magyar szabvány szerinti gázolaj kenőképessége. (klatty) Aztán terjed a hír, más rendszerekkel szerelt kocsiknál is,
1. mert nem ismerik a tényt, de a szomszédnak mesélte az ismerőse
2. mert szeretünk minden rossz hírt komolyan venni
3. mert szeretünk tájékozottnak látszani :-)))
1. mert nem ismerik a tényt, de a szomszédnak mesélte az ismerőse
2. mert szeretünk minden rossz hírt komolyan venni
3. mert szeretünk tájékozottnak látszani :-)))
Piritu - 1.000.0002014-11-07 22:08:17 // 5014
A helyzet az, hogy a 2T a kenést hivatott javítani, hogy a CR rendszer ne kopjon annyira. Kétlem, hogy ez érezhető lenne a motor viselkedésén. Szerintem az sokkal inkább érezhető, hogy hosszú távon kiéghetett a korom belőle.
Piritu - 1.000.0002014-11-07 20:41:40 // 5013
Ezzel egyetértek.
Engem csak az izgat, hogy a konstans autópályázás mennyire viszi fel a rail nyomást. A turbónyomásom nagyságrenddel többször akad ki autópályán, mint a városban...
Engem csak az izgat, hogy a konstans autópályázás mennyire viszi fel a rail nyomást. A turbónyomásom nagyságrenddel többször akad ki autópályán, mint a városban...
Piritu - 1.000.0002014-11-07 20:35:35 // 5012
Apropó nyomás. Mikor lehet nagyobb, ha tartósan 160-at megyek (ekkor már ugye kell az erő is, nem véletlenül kér többet 100km-en) vagy a városi gyorsításokkor? Mert szerintem az országút 100-nál lehet a leglájtosabb.
Piritu - 1.000.0002014-11-07 20:15:41 // 5011
Mit értesz az alatt, hogy "kritikus" ? Az szerintem teljesen normális, hogy az alkatrészek egy darabig jók, aztán elkopnak. Van ahol 100e alatt, van ahol később. Mint ahogy írod, ez jól összefüggésbe hozható a használati móddal. Ezt tudomásul kell venni. Amúgy jól érzékelhető dolgokról beszélünk, fel lehet készülni a cseréjükre, javításukra.
A másik lehetőség meg, hogy hiszünk a "szerekben" és hatnak. Esetleg úgy, hogy korábban jöhet a generál. HA 200-nál nulla a korrekció, adalékokkal mennyi, mennyivel jobb lenne?
Anno Peti írt egy jó blogot a 2T-ről. Jó és meggyőző érvekkel, felsorolva a lehetséges problémákat, buktatókat. Engem anno meggyőzött, de kitartottam. Aztán sokan "egyszerűsítettek" a dolgon és úgy használták, mert ugye mindig okosabbak vagyunk a tipp adóknál is...
Ekkor vette le a blogot Peti.
A másik lehetőség meg, hogy hiszünk a "szerekben" és hatnak. Esetleg úgy, hogy korábban jöhet a generál. HA 200-nál nulla a korrekció, adalékokkal mennyi, mennyivel jobb lenne?
Anno Peti írt egy jó blogot a 2T-ről. Jó és meggyőző érvekkel, felsorolva a lehetséges problémákat, buktatókat. Engem anno meggyőzött, de kitartottam. Aztán sokan "egyszerűsítettek" a dolgon és úgy használták, mert ugye mindig okosabbak vagyunk a tipp adóknál is...
Ekkor vette le a blogot Peti.
Piritu - 1.000.0002014-11-07 20:02:13 // 5010
Nem tudom, mit tettem, hogy autópályázónak tart itt mindenki :-))
Napi 2x5 km-t megyünk a melóba és vissza. Gyakorlatilag végig hideg motorral, MOL nyállal. (Ettől is halt meg a turbóm anno.)
Mondjuk az is igaz, hogy a Párducba 57-szer tankoltam külföldön a 200 összes alkalomból...
Napi 2x5 km-t megyünk a melóba és vissza. Gyakorlatilag végig hideg motorral, MOL nyállal. (Ettől is halt meg a turbóm anno.)
Mondjuk az is igaz, hogy a Párducba 57-szer tankoltam külföldön a 200 összes alkalomból...
Piritu - 1.000.0002014-11-07 18:08:24 // 5009
Nem látom értelmét, sose öntöttem kocsiba. De mondhatom azt is, hogy a 156-om anno 200e km-nél is nulla korrekcióval ment. Szóval ennyire kell.
Piritu - 1.000.0002014-11-07 17:59:27 // 5008
Nekem anno pont ettől dugult el a 156. Vagy 4800 km-nyi autópálya, igaz 135-el.
Piritu - 1.000.0002014-11-07 17:55:18 // 5007
Nekem anno a 156 1,9mjet-nél segített. Előtte nem ment a vas 180 fölé, utána hozta a formáját.
Piritu - 1.000.0002014-11-05 22:03:50 // 5006
Úgy néz ki, hogy igen.
Piritu - 1.000.0002014-11-04 22:00:45 // 5005
nem
Piritu - 1.000.0002014-11-04 21:13:44 // 5004
Munkatársam 156-ot vett 8 évesen, 86e km-el olaszból.
Piritu - 1.000.0002014-11-04 21:10:40 // 5003
Értem én, de ha annyi vas van a piacon miért ne válogasson akinek van pénze kocsira? A mai buheravilágban alapvetően gyanús minden javítás. Itt az Amorén is van, aki udvaron fényez, miért ne idegenkedjen a vevő a festett, javított kocsitól? Előbb utóbb talál olyat, ami kevesebb kompromisszumot kér. Az ilyen képek pont visszahozhatják a bizalmat. Sok tizenhuszon éves ép kocsi van.
A fillérb@szás más téma, nem pár liter olajon kell behozni az élet veszteségeit...
A fillérb@szás más téma, nem pár liter olajon kell behozni az élet veszteségeit...
Piritu - 1.000.0002014-11-04 20:17:00 // 5002
Olyan nagy meló elkészíteni azt a videót? Ma, amikor nem is mobil, ami nem tudja? Lehet, hogy pont emiatt visziek el a tiedet és nem a másikat.
Piritu - 1.000.0002014-11-04 20:14:47 // 5001
Munkatársam vett egy 156-ot, aminek pár eleme szintén "optikai" fényezésen esett át. Jó volt látni, ahogy a tulaj küldte a javítás előtti képeket. Főleg úgy, hogy a kocsin lévő gumit is azonosítani lehetett.
Piritu - 1.000.0002014-11-04 18:16:33 // 5000
Nekem 100.000-nél lecserélte Csöri.
Piritu - 1.000.0002014-11-03 21:05:36 // 4999
Így van, nekem is simán lejött.
Piritu - 1.000.0002014-11-02 21:46:04 // 4998
Ettől függetlenül az enyémben jól látható "hupli" van az alsó negyednél, ami felemeli a lapátot. (Gyártástechnológiában sok minden egyszerűnek tűnik. A műanyag fröccsöntésnél is azt mondják, hogy a szerszámon múlik, aztán szinte hetente más darabokat fröccsöntenek a beszállítóink. Mint ahogy az aluminium öntödék is.)
Piritu - 1.000.0002014-11-02 21:29:41 // 4997
A sarkában ott a márkajelzés :-)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Piritu - 1.000.0002014-11-02 20:01:57 // 4996
Látom, ugyan azokra találtunk rá :-))
Piritu - 1.000.0002014-11-02 19:00:06 // 4995
Minden jel erre mutat. Ott is van hőmérséklet érzékelő. Mi van ha az szakadt?
Piritu - 1.000.0002014-11-02 18:48:05 // 4994
No ez a szöveg kellene pontosan. A gugli szerint: "Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör 1. hengersor érzékelő 3"
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
Piritu - 1.000.0002014-11-02 16:56:59 // 4993
Egyre inkább biztos vagyok benne. Már gondolkodtam, hogy újra ablakot cserélek. Csak az a rendszám matrica nem lenne ott. Nincs kedvem az ocsmányirodában sorba állni. Még egyszer meg nem hiszem, hogy át tudják ragasztani.
Szívesen elbeszélgetnék azzal, aki ezt a matricát kitalálta. Meg tudja valaki mondani, hogy mi értelme van????
Szívesen elbeszélgetnék azzal, aki ezt a matricát kitalálta. Meg tudja valaki mondani, hogy mi értelme van????
Piritu - 1.000.0002014-11-02 14:56:53 // 4992
Így van, nekem a gyári bő egy évet bír, ami 4Xe km-t jelent. Nyáron szinte mindig a napon áll a kocsi. Bármi mással csak hónapokat. Volt fosh, ami egy német utat se bírt ki anno...
Most viszont az se működik rendesen. Meg bármi más se :-(
Az ok az, hogy a szélvédő cserekor valami kínai mocskot tettek be a Pilkington helyett, amin van egy "dudor" alul keresztben. Ez a dudor elemeli a lapátot.
Most viszont az se működik rendesen. Meg bármi más se :-(
Az ok az, hogy a szélvédő cserekor valami kínai mocskot tettek be a Pilkington helyett, amin van egy "dudor" alul keresztben. Ez a dudor elemeli a lapátot.
Piritu - 1.000.0002014-11-02 14:52:36 // 4991
Elvileg az eLearn-ban kellene lennie. Nekem nincs, mert még nem kellett, de itt a topikban tuti adtak már tippet, hogy honnan lehet letölteni.
Piritu - 1.000.0002014-11-01 21:37:02 // 4990
A fene tudja. Szerintem a 4-ből egy a +12 lesz, egy meg a test, ezek nem biztos, hgy elmennek a comp-ig. (ez csak sejtés, ki kellene bogarászni a rajzon)
Piritu - 1.000.0002014-10-31 19:39:08 // 4989
Marha jó az Amore blogkeresője. Esély sincs megtalálni egy blogot :-((
Piritu - 1.000.0002014-10-31 19:24:44 // 4988
Szóval tényleg trükkje van, valaki épített be gombot a csomagtartóhoz, meg kellene keresni a blogját...
Piritu - 1.000.0002014-10-31 19:23:02 // 4987
Piritu - 1.000.0002014-10-30 22:20:35 // 4986
Élőadatot is lehetne nézni, hogy hány fokot "lát" a rendszer.
Piritu - 1.000.0002014-10-30 17:45:51 // 4985
Eddig nekem bevált, olyat meg nem javaslok, amit legalább 100 ezren nem próbáltam ki :-P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
405
Fórum
Friss topicok
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Forma-1
- Giulietta
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


