Piritu - 1.000.0002015-02-12 21:52:42 // 5284
Nem mindig :-)
Piritu - 1.000.0002015-02-12 21:35:53 // 5283
Vagy volt pénze trélerre a tulajnak :-P
(3x maradtam fekve külhonban, de nekem se volt betekerve.)
(3x maradtam fekve külhonban, de nekem se volt betekerve.)
Piritu - 1.000.0002015-02-11 13:40:41 // 5282
Pedig latom, mas topikban is a celkeresztbe kerultel :-))))
Piritu - 1.000.0002015-02-11 12:49:49 // 5281
Teged lassan meggyoznek, bezzeg nekem senki se tudott valaszoln :-(
Piritu - 1.000.0002015-02-10 21:07:11 // 5280
Ez kb ugyan olyan, mint ahogy az ember az automatikákat is "tudomásul" veszi a kocsiban. ,
Először az - akárhány zónás - automata klíma, a tempomat,majd talán az automata váltó, a sávfigyelő, az automata tompított kapcsoló, automata ablaktörlő, a sávelhagyás korrigáló, az automata beparkoló, a távolságtartó radar, aztán a fene tudja még mi.
Kell?
Nem, sőt tönkreteszi a "kocsikázunk egy jót" érzést. De mégis élünk vele, megvesszük, mert csak ilyen van és másnak is ilyen van. Meg különben is milyen fasza cuccunk van. Aztán nagy részét sose használjuk a "tudásnak"...mint ahogy az okostelóét se.
(Mert azért valaki elárulhatná végre, hogy hogy mi a r@ssebnek tölti le az éppen hallgatott mp3-hoz tartozó CD borító képét a netről a teló?)
Először az - akárhány zónás - automata klíma, a tempomat,majd talán az automata váltó, a sávfigyelő, az automata tompított kapcsoló, automata ablaktörlő, a sávelhagyás korrigáló, az automata beparkoló, a távolságtartó radar, aztán a fene tudja még mi.
Kell?
Nem, sőt tönkreteszi a "kocsikázunk egy jót" érzést. De mégis élünk vele, megvesszük, mert csak ilyen van és másnak is ilyen van. Meg különben is milyen fasza cuccunk van. Aztán nagy részét sose használjuk a "tudásnak"...mint ahogy az okostelóét se.
(Mert azért valaki elárulhatná végre, hogy hogy mi a r@ssebnek tölti le az éppen hallgatott mp3-hoz tartozó CD borító képét a netről a teló?)
Piritu - 1.000.0002015-02-10 20:54:13 // 5279
Piritu - 1.000.0002015-02-10 20:52:11 // 5278
Nekem is csak az AA megy rajta :-))
Piritu - 1.000.0002015-02-08 20:40:40 // 5277
Amíg automatikusan tisztít, addig nem veszel észre semmit.
A múltkor sikerült elcsípnem egy normál tisztítást.
A javítás körbe belefér még egy un. kényszerített tisztítás, amit megfelelő szoftverrel (MES) is elő lehet idézni.
A múltkor sikerült elcsípnem egy normál tisztítást.
A javítás körbe belefér még egy un. kényszerített tisztítás, amit megfelelő szoftverrel (MES) is elő lehet idézni.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 20:34:22 // 5276
Filozófia kérdése.
Az egyik vélemény szerint át kell fúrni, vagy egy csővel helyettesíteni, majd kiírni a vezérlő programból.
A másik, hogy megjavítani, esetleg nem kis pénz befektetésével.
Az egyik vélemény szerint át kell fúrni, vagy egy csővel helyettesíteni, majd kiírni a vezérlő programból.
A másik, hogy megjavítani, esetleg nem kis pénz befektetésével.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 20:28:55 // 5275
Vagy úgy! Szóval egy gyári antennát akarsz beépíteni. Így más a szitu. Marad a kapcsolási rajz megkeresése, vagy az antenna szétszedése.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:48:42 // 5274
Az automatát nem kell kapcsolgatni és nincs kuplung, a kézit meg kell és van :-DDD
Amúgy a témára van külön topik is...
Amúgy a témára van külön topik is...
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:38:53 // 5273
Tuti, hogy nem az antennakábelen.
A régi rádió megfelelő pontjába menő vezetéket kell összekötni az új rádió kimenetével. Innentől tökmindegy, hogy hogyan megy, ha korábban eljutott, ezután is el fog.
A régi rádió megfelelő pontjába menő vezetéket kell összekötni az új rádió kimenetével. Innentől tökmindegy, hogy hogyan megy, ha korábban eljutott, ezután is el fog.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:26:42 // 5272
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:22:53 // 5271
A MES-ben van egy utolsó dpf csere óta megtett távolság pont. Meg a tisztítások száma.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:21:49 // 5270
A 156-omon ott buktak le, hogy a szeviz számlálót felejtették el tekerni. A compban minden meg volt oldva profin.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:17:51 // 5269
Hopp a vége lemaradt.
Pont ezért tartom fontosnak, hogy aki 2,0-t vesz járjon ennek utána.
Pont ezért tartom fontosnak, hogy aki 2,0-t vesz járjon ennek utána.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 18:10:15 // 5268
Egy marha hideg, több jégesős viharral tarkított májusi napon, több liter vizet rátöltve.
Ha a 600 km-es út előtt nem nézem végig a szinteket, esélyem se lett volna.
Amit meg kell tudni, hogy mindez hogyan történt és hogyan javították. Csodálom, hogy a műanyagos még nem jött szóba.
A kérdés az, hogy egy tényleg rottyant motort hogyan hoznak össze az eladásra. Volt már rá példa, hogy csak annyira, hogy el lehessen adni.
Ha a 600 km-es út előtt nem nézem végig a szinteket, esélyem se lett volna.
Amit meg kell tudni, hogy mindez hogyan történt és hogyan javították. Csodálom, hogy a műanyagos még nem jött szóba.
A kérdés az, hogy egy tényleg rottyant motort hogyan hoznak össze az eladásra. Volt már rá példa, hogy csak annyira, hogy el lehessen adni.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 17:12:45 // 5267
A métert könnyű ellenőrizni. A comp pl. jegyzi, hogy mikor volt benne dpf cserélve.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 17:11:08 // 5266
Induljunk ki abból, hogy itt az Amorén 2 db olyan 159 van, ami új korától a tulajdonosánál van, tehát ismert az előélete. Ebből a 2-ből 2 azaz kettő esetében szállt el, nem mondanám ritkának. Opelesek is említették, hogy a 2,0-nál erősen "ismert" a dolog. Az 1,6-ot a 159 esetében meg nem említeném.
Ha jól tudom - de ezt senki sem erősítette meg - 2011-től változtattak rajta. Elképzelhető, hogy az jobb, de ettől függetlenül 80ezernél kidobom a berakottat is. A műanyag öregszik, főleg, ha meleg kap.
Ha jól tudom - de ezt senki sem erősítette meg - 2011-től változtattak rajta. Elképzelhető, hogy az jobb, de ettől függetlenül 80ezernél kidobom a berakottat is. A műanyag öregszik, főleg, ha meleg kap.
Piritu - 1.000.0002015-02-08 17:02:17 // 5265
Kb. igen, de emiatt szerencsétlen esetben a komplett motor is kidobásra kerülhet. Ezért kérdés, hogy egy használt kocsi hogyan úszta meg az eseményt. A magyar viszonyokat ismerve az árult kocsik nagy része lehet az eladásra összekendácsolva :-((
Piritu - 1.000.0002015-02-08 14:57:05 // 5264
Ha a kb. 80ezer körül eldurranó egr hűtőre gondolok, akkor nagyon nem :-(
A kérdés, hogy már túlesett az incidensen, vagy nem. Ha igen hogyan?
A kérdés, hogy már túlesett az incidensen, vagy nem. Ha igen hogyan?
Piritu - 1.000.0002015-02-08 13:49:39 // 5263
Olvasd végig a 159 blogomat. Szinte minden benne van, ami egy 2.0 mjettel történhet...
Piritu - 1.000.0002015-02-07 22:02:06 // 5262
Jó buli lehetett, kár hogy ki kellett hagynom :-((
Piritu - 1.000.0002015-02-07 18:26:15 // 5261
Furcsa, de nekem (mint a linkelt blogban írtam) csak az ülés sínjét kellett megkenni. Még mindig nem értem, hogy ez hogy is volt, mert ha nyekergett, akkor egy kicsit állítva az ülés magasságán egy darabig csendben volt. Aztán megint állítva megint elhallgatott...
Egyszer még a zsírzás után előjött, akkor kapott még WD40-et, és évek óta csend van :-)
Egyszer még a zsírzás után előjött, akkor kapott még WD40-et, és évek óta csend van :-)
Piritu - 1.000.0002015-02-07 17:11:25 // 5260
Piritu - 1.000.0002015-02-06 22:37:37 // 5259
Piritu - 1.000.0002015-02-06 19:27:52 // 5258
Finyán néz ki a kipufogó csöved :-(
Koszos vagy dobja le a felső ezüst réteget?
Koszos vagy dobja le a felső ezüst réteget?
Piritu - 1.000.0002015-02-05 18:42:23 // 5257
Az egyik topikban csináltunk egy kis felmérést. Akinek NEM gyári, azaz "sport" légszűrője volt mindenki cserélt LMM-et. Volt aki többször is. Aki a gyárival ment 200e km alatt sem.
Piritu - 1.000.0002015-02-04 17:45:19 // 5256
Akkor az enyémekből nem lesz bontott :-)
Sikerült őket rendesen összekarcolásznom.
Sikerült őket rendesen összekarcolásznom.
Piritu - 1.000.0002015-02-04 17:18:20 // 5255
Az a tükörre akasztott zászló (van papír) a szembe képen is látni.
Piritu - 1.000.0002015-02-03 22:06:28 // 5254
Piritu - 1.000.0002015-02-03 21:35:20 // 5253
Nem az első eset.
Egy urban legenda szerint az első generációs Ford Mondeo használati utasításában szisztematikusan Mondedo-t írtak :-D
Az viszont tény, hogy rosszul fordított szabványokat vannak. Pl a TS 16949 is, ezért a német nyelvű érvényes nálunk.
Egy urban legenda szerint az első generációs Ford Mondeo használati utasításában szisztematikusan Mondedo-t írtak :-D
Az viszont tény, hogy rosszul fordított szabványokat vannak. Pl a TS 16949 is, ezért a német nyelvű érvényes nálunk.
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:56:23 // 5252
egyre jobban :-DDDD
"Si segnala
inoltre che è possibile spegnere
il motore anche con spia DPF
accesa; ripetute interruzioni del
processo di rigenerazione potrebbero
però causare un degrado
precoce dell’olio motore"
gugli
"meg kell jegyezni,
azt is, hogy ki lehet kapcsolni
motor DPF fény
tovább; ismételt megszakítások
regenerációs folyamat adott
azonban csökkenhet a
koraszülött motorolaj"
"Si segnala
inoltre che è possibile spegnere
il motore anche con spia DPF
accesa; ripetute interruzioni del
processo di rigenerazione potrebbero
però causare un degrado
precoce dell’olio motore"
gugli
"meg kell jegyezni,
azt is, hogy ki lehet kapcsolni
motor DPF fény
tovább; ismételt megszakítások
regenerációs folyamat adott
azonban csökkenhet a
koraszülött motorolaj"
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:54:30 // 5251
Hihi:
"La durata del processo
è mediamente di 15 minuti. Le condizioni
ottimali per portare a temine il processo vengono
raggiunte mantenendo la vettura in marcia a 60 Km/h con regime motore superiore
a 2000 giri/min."
gugli:
"Az időtartam a folyamat
átlagosan 15 perc. a feltételeket
optimális szintre hozásához befejeződött a folyamat
elérni, hogy az autó mozgásban, 60 km / h sebességet is meghaladó motorral
2000 fordulat / perc."
imádom a gugli fordítót :-DD
"La durata del processo
è mediamente di 15 minuti. Le condizioni
ottimali per portare a temine il processo vengono
raggiunte mantenendo la vettura in marcia a 60 Km/h con regime motore superiore
a 2000 giri/min."
gugli:
"Az időtartam a folyamat
átlagosan 15 perc. a feltételeket
optimális szintre hozásához befejeződött a folyamat
elérni, hogy az autó mozgásban, 60 km / h sebességet is meghaladó motorral
2000 fordulat / perc."
imádom a gugli fordítót :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:50:28 // 5250
Lehet, hogy az eredeti olasz könyvet kéne megnézni? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:33:07 // 5249
Hogy még egyszerűbb legyen a kép, a német szöveg:
"Dauer des Verfahrens beträgt 15
Minuten. Die optimalen Bedingungen, um
das Verfahren zu beenden werden bei einer
Fahrgeschwindigkeit von 60 km/h und einer
Motordrehzahl über 2000 UpM erreicht."
15 perc, 60-al és 2000 felett :-)
Egyébként, mint az elcsípett regenem is mutatta, tökmindegy hogy mész,csak menj!
"Dauer des Verfahrens beträgt 15
Minuten. Die optimalen Bedingungen, um
das Verfahren zu beenden werden bei einer
Fahrgeschwindigkeit von 60 km/h und einer
Motordrehzahl über 2000 UpM erreicht."
15 perc, 60-al és 2000 felett :-)
Egyébként, mint az elcsípett regenem is mutatta, tökmindegy hogy mész,csak menj!
Piritu - 1.000.0002015-02-03 19:26:00 // 5248
A helyzet az, hogy egyszerűen (mint sok minden mást) szarul fordították magyarra. Megkérdezném, hogy ki lektorálta? Bár azok után, hogy a 156 FL-ét le se fordították magyarra még ez is jobb. A német nyelvű verzió a motorolaj korai elhasználódását írja:
"Wir weisen
ebenfalls darauf hin, dass der Motor
auch bei leuchtender Kontrollleuchte
ausgeschaltet werden
kann; wiederholte Unterbrechungen
des Regenerierungsverfahrens
können jedoch einen vorzeitigen
Verschleiß des Motoröls verursachen..."
(178.oldal)
"Wir weisen
ebenfalls darauf hin, dass der Motor
auch bei leuchtender Kontrollleuchte
ausgeschaltet werden
kann; wiederholte Unterbrechungen
des Regenerierungsverfahrens
können jedoch einen vorzeitigen
Verschleiß des Motoröls verursachen..."
(178.oldal)
Piritu - 1.000.0002015-02-02 22:47:15 // 5247
Piritu - 1.000.0002015-02-02 22:39:29 // 5246
Piritu - 1.000.0002015-02-02 21:45:57 // 5245
...és?
Az átlag vásárló nem fog rákeresni ilyesmire. Még arra se veszik a fáradtságot, hogy rendesen megnézzék az autót. Elég csak az egykérdéses, egy hsz-es új tulajokra gondolni itt is.
Alfa ügyben meg itt az Amorén sokkal több kocsi van fenn. Aki feltölt adatokat, annak meg végképp nincs haszna belőle.
Az átlag vásárló nem fog rákeresni ilyesmire. Még arra se veszik a fáradtságot, hogy rendesen megnézzék az autót. Elég csak az egykérdéses, egy hsz-es új tulajokra gondolni itt is.
Alfa ügyben meg itt az Amorén sokkal több kocsi van fenn. Aki feltölt adatokat, annak meg végképp nincs haszna belőle.
Piritu - 1.000.0002015-02-02 21:35:54 // 5244
Amúgy mire jó ez az oldal?
Piritu - 1.000.0002015-02-02 21:25:51 // 5243
Motorossal nekem is volt itt afférom, az se akart menni :-DD
Piritu - 1.000.0002015-02-02 20:44:39 // 5242
Piritu - 1.000.0002015-02-02 17:37:43 // 5241
Tudtommal az euro5-ös motorokra nincs frissítés, csak a korábbiakra a dpf problémák miatt.
Piritu - 1.000.0002015-02-01 21:54:04 // 5240
Egy autonak nem kendacsolas utan kellene Alfa modjara mennie...
Abnormalisnak tartom, hogy egy gazfroccsot le se reagal a motor.
Abnormalisnak tartom, hogy egy gazfroccsot le se reagal a motor.
Piritu - 1.000.0002015-02-01 21:20:27 // 5239
Engem meg az érdekelne, hogy a 2,0 mjet hogy mehetne, ha biturbó lenne és nem lenne ekkora turbólyuk...
Piritu - 1.000.0002015-02-01 20:15:53 // 5238
(ez egy sornégy kormos volt)
Piritu - 1.000.0002015-02-01 20:06:28 // 5237
"az új benzinesek végre ismét izgalmasak lesznek" - ismerve az euro5-öt, és következtetve az euro6 elvárásaira ezt kizárnám :-((
Piritu - 1.000.0002015-02-01 20:05:24 // 5236
Két dolgot nem szabad összekeverni. Az egyik, hogy kényelmesen, csendben, gyorsan eljussunk A-ból B-be. A másik amikor fülig érő szájjal megyünk egyet, hogy fülig érhessen a szánk.
Volt szerencsém a múlt héten utasként 1.300 km-t mennem egy fullextrás E-vel. Tény, hogy ilyen pihenten még sose szálltam ki 650 km autózás után, és amit ritkán tettem meg ilyen gyorsan. DE! Ha ez az autózás jövője, akkor köszönök szépen nem kérek belőle. A kocsi állandóan "beleszól" a vezetésbe, figyelmeztet valamire. Olyan sok "izére" kezd veszett csipogásba, hogy a gazdája se tudta 150e km után, hogy mire figyelmeztet éppen. A sávfigyelőt meg ki is köttette, mert az még a kormányba is belenyúlt...
Volt szerencsém a múlt héten utasként 1.300 km-t mennem egy fullextrás E-vel. Tény, hogy ilyen pihenten még sose szálltam ki 650 km autózás után, és amit ritkán tettem meg ilyen gyorsan. DE! Ha ez az autózás jövője, akkor köszönök szépen nem kérek belőle. A kocsi állandóan "beleszól" a vezetésbe, figyelmeztet valamire. Olyan sok "izére" kezd veszett csipogásba, hogy a gazdája se tudta 150e km után, hogy mire figyelmeztet éppen. A sávfigyelőt meg ki is köttette, mert az még a kormányba is belenyúlt...
Piritu - 1.000.0002015-02-01 19:59:14 // 5235
Pont ezért örülök az euro2-es motoros Spidernek, és várom, hogy jó idő legyen. Sokkal inkább "valódi Alfa Romeo"...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
581
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV