Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002015-04-12 17:08:32 // 5434
Gondolom a MES oldalán lévő installációs beállításokat elvégezted. Akkor működnie kell.
Piritu - 1.000.0002015-04-11 20:00:00 // 5433
Semennyit :-)
Elvileg min-max 1 liter,
Könyv 232. oldal:

ezt oszthatod a pöttyök számával.
Piritu - 1.000.0002015-04-10 20:09:31 // 5432
Az enyém nem Ti, de ilyen a kormány.

Lehet, hogy a vége felé már széria lett?
Piritu - 1.000.0002015-04-07 19:46:56 // 5431
Ilyenkor mindig a leendő tulaja jut eszembe a járgánynak, aki majd a végén megveszi...
Piritu - 1.000.0002015-04-03 07:03:33 // 5430
Olyan kütyü nincs a kamionokban, ami a gyök kettővel történő előzésnél figyelmezteti őket? :-))
A kamion egy munkahely (nagyon is veszélyes munkahely), mint a gyárban ott se árt a "munkavédelem", jól jön bármi, ami a biztonságot növeli.
Magamat hobbiautósnak tartom és szeretem minden percét élvezni az utazásnak. Lehet, hogy hülyén hangzik, de még az 1000 km-es 8-9 óra alatt lefutott utak után is úgy szállok ki, hogy milyen jót kocsikáztam és indulnák is tovább.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 22:26:59 // 5429
A kérdés mindig az, hogy ki hol húzza meg a határt.
Személy szerint nem tudnám elképzelni magamat automata váltós kocsiban.
Ettől az még lehet jó. Mint tudjuk: Kinek a pap, kinek a.....
Piritu - 1.000.0002015-04-02 22:09:35 // 5428
Pont emiatt ellenzem. Nem akarom megszokni, hogy nem én vezetek, hogy automaták teszik mindezt.
A múltkor már írtam, hogy volt szerencsém egy fullos mergával utazni. A tulaja se tudta megmondani, hogy éppen miért csipog, villog, hogy mire és miért akar figyelmeztetni. A sávkövetést meg rögtön kiíratta, miután nem hagyta neki, hogy ne a nyomvályúban menjen.
Az meg megint más dolog, hogy egy kevésbé automatába átülve komoly meglepetések érhetik az embert.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 20:50:20 // 5427
Mi meg a lengőkar árát sokalljuk :-DDD
Piritu - 1.000.0002015-04-02 20:49:25 // 5426
Szerintem a kompresszorból nem jön le az olaj.

Nem véletlenül volt a Spider gyárija előolajozva, emlékeim szerint 110 grammal.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 19:10:11 // 5425
A kompresszor felújítás érdekes téma. A Spiderével küszködtem, mert eresztette az olajat. Kaptam több ajánlatot is a felújításra, aztán a végén lett 40-ért komplett új, a szükséges olajmennyiséggel feltöltve. Csak az ékszíjtárcsát kellett áttenni.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 19:07:19 // 5424
Mindössze nem szeretem a számomra haszontalan extrákat :-)
Ide tartozik még a tompítottat és az ablaktörlőt kapcsolgató automatika, a beparkoló rendszer, meg még sok minden más is.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 13:42:24 // 5423
A 159-hez is volt sotetedo tukor, elvileg az enyemben is kene lennie. Szerencsemre valtozott az extralista igy nem kerult bele. Mentem olyan vassal amiben volt, nem tetszett.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 12:33:28 // 5421
Ezek szerint a belso tukorben neked nem vakit? Az az ablak gondolom neked is foliazva van. Engem a folia ellenere is nagyon, pedig eleg sotet folia van hatul. (20-30%)
Mondjuk en a kulso tukrot sem a mogottem jovo savra allitom, hanem a mellettem jovo savra. A hatulrol vakito igy epp elvilagit a fejem mellett. Igy "csak" a belso tukrot kell ejszakai allasba tennem.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 07:18:02 // 5420
Mentem vagy 100 ezret anno a 156SW-vel fóliával, ez alapján mondom hogy az ablakfólia fólia ilyenkor semmit se ér.
A hátsó ablakon is van, mégis kell a belső tükör éjszakai állása.
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:36:26 // 5419
Kellene szervezni egyet őszre is...
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:22:49 // 5418
Én is, bár nem tudok eljutni :-((
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:22:07 // 5417
Ezt mind értem, csak azt nem, hogy pár másodpercen belül miért nem ugyan azok a korrekciós értékek? Nekem pont az tűnt fel, hogy az első esetben remegett egy kicsit a kormány. Másodszor már semmit. Nem lehet, hogy "túlkopmenzál"?
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:18:35 // 5416
No, akkor készülj! Főleg az esti szalonnasütésre, az nagyon veszélyes tud lenni. Főleg másnap reggel :-))
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:14:57 // 5415
Nekem is hasonlókat dob :-))
A múlt héten mi is mentünk 2x900 km-t, nagyrészt éjjel. 6-osban 3000 fordulat mellett tempomattal beszélgetve. Nem rossz motor ez a forradalmi 1956 köbcentis :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:11:59 // 5414
Tiszta Windows :-DD
Újra kell indítani az ajtónyitással...
Már értem, hogy minek kell az a sok comp a kocsiba :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:09:20 // 5413
"nem bírom ha szutykos" - nem kell nyitogatni :-P
Azt meg megtanultuk itt az Amorén, hogy a gyári ajánlásokat nem kell komolyan venni. Azok a marketingesek szüleményei :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:07:44 // 5412
Én anno a 147-el tanultam meg célozni, a végén már kannából is ment :-))
Piritu - 1.000.0002015-03-29 23:03:58 // 5411
Apropó ablakmosó tartály.
A múltkor Csörinél voltam olajcserén és ő mutatta, hogy a beöntő közepét ki lehet húzni. Ekkor feljebb van a vége, könnyebb eltalálni a flaskával. Állítólag csak az újabbaknál ilyen. Meglepődtem rendesen....
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:56:21 // 5410
Viccet félretéve, személy szerint sose voltam híve a motortér puceválásának.
Max egy tiszta rongy, esetleg a műanyagoknak egy műanyagápoló. A Párduc motortere még érintetlen :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:52:35 // 5409
Nem kell nyitogatni, oszt nem látni :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:45:37 // 5408
Akkor is furcsa.
A dácsia óta nem kellett az indítómotorhoz nyúlnom. Ott is csak szénkefe csere volt.
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:43:59 // 5407
Ma egy kicsit turkáltam a Párduc agyában. Többek közt ránéztem a korrekciókra is:

A grafikon ugye jobbról balra olvasandó. Először alapjáraton lett beindítva, itt szétszaladtak a görbék. Aztán kb. 1500-ra emeltem a fordulatot, itt összeszaladtak. Aztán megint alapjárat, és megint szét. (Vízhômérséklet: 75,5 °C) Normális ez így?
Ja, az utolsó 5 regen. átl. távolsága : 929 km, tehát korom nem sok termelődhet.
Piritu - 1.000.0002015-03-24 20:51:03 // 5406
Szép estét mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-22 22:00:29 // 5404
Mondjuk 10 éve ugyan oda járok. Holnap is megyek, mert a fater kocsijára kell nyári gumi.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:56:07 // 5403
Gratula! Végre egy bátor ember, aki benzinest vesz.
A hirdetést meg mentsd le gyorsan pdf-ben! Az évek múlásával jó nézegetni, hogy milyen fiatal volt is, amikor megvette az ember :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:52:34 // 5402
Erős a gyanúm, hogy nem véletlenül nincs csak szilent. A Spiderhez sincs. Két dolgot tudok elképzelni:
- Nem lehetne házilag olyan pontosan illeszteni a lengőkarba, mint a gyárban. (méret, erő, stb.)
- A gyár is így veszi, és a lengőkarok gyártója nem adja külön. Neki így jobb biznisz.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:43:14 // 5401
Kérünk képeket! :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:42:20 // 5400
Akkucserénél nem kér kódot, az a vészindításhoz kell, ha nem jó a kulcsod.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:40:34 // 5399
Lehet, hogy nekem szerencsém van a gumisommal? Sose tett kárt a kerekekben. (Kopp-kopp-kopp)
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:38:19 // 5398
Hááát, épp pénteken beszéltük Csöriéknél, hogy a Spiderhez sincs már minden. Még ők se találnak pár dolgot.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 18:16:40 // 5396
Drága?
Ha egy LowCost modellről beszélnénk, akkor érteném ezt a szempontot, de most egy 10 millás autóról beszélünk. Miért is kellene olcsónak lennie bárminek is? Főleg, ha az autó életében egyszer kell rendbe tenni, mert elég tartós cucc.
A 166 topik is megtalálta a megoldást. El kell vinni x-hez (nevet nem írok), ő kidolgozta a megoldást és patentül megcsinálja. Nem otthon kell kendácsolni.
A másik oldalról meg lehet választani:
- Jó futómű, ami nem egyszerű és tényleg pénzbe kerül néha.
- Gagyi futómű, ami egyszerűen és olcsón buherálható otthon is.
Az előbbi miatt szeretjük az Alfát, ez utóbbi miatt meg az első generációs Astrát. Lehet választani.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 09:03:28 // 5395
...és még valami. Nagyon kevesen vagyunk itt, akik tényleg ismerik az autójuk "előéletét". (Mint a 156SW példám mutatja még 0 km-el átvett autó esetén se lehetsz biztos a dologban.) Ergo, sokkal inkább az előző gazdik befolyásolják a tapasztalatokat.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 08:59:41 // 5394
Átlag napi 108 km...
Az elmúlt években azt vettem észre (itt az Amorén is), hogy teljesen más műszaki problémái vannak a "keveset" futóknak, mint nekem. Tehát mindkettő oldal fontos lehet.
Piritu - 1.000.0002015-03-21 21:55:48 // 5393
Hmmm, az előnézeten még ott volt a kép...
Piritu - 1.000.0002015-03-21 21:55:11 // 5392
Jó éjt, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-21 19:39:36 // 5391
A hsz-ben csak én nem látok képet?
Piritu - 1.000.0002015-03-18 20:32:56 // 5390
Boldog névnapot druszám! :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-18 20:28:38 // 5389
Örülök, hogy nem vagyok egyedül :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-18 18:15:37 // 5388
Keresd Phon-t itt az Amorén.
Piritu - 1.000.0002015-03-18 16:58:59 // 5387
Felkerültek a nyári kerekek :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-18 16:44:19 // 5386
A "Scheduled service expired" a szervizintervallumra vonatkozik, az olajcsere a másikra.
Piritu - 1.000.0002015-03-18 16:42:14 // 5385
Két intervallumot figyel a comp. Az egyik a szervizciklus, a másik az olajcsere. A kettő nem függ össze, mert a szervizperiódus fix (3-35e km), míg az olajcsere periódusa a használattól függ. A kettőt KÜLÖN kell nullázni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.