Piritu - 1.000.0002015-04-12 17:08:32 // 5434
Gondolom a MES oldalán lévő installációs beállításokat elvégezted. Akkor működnie kell.
Piritu - 1.000.0002015-04-11 20:00:00 // 5433
Piritu - 1.000.0002015-04-10 20:09:31 // 5432
Piritu - 1.000.0002015-04-07 19:46:56 // 5431
Ilyenkor mindig a leendő tulaja jut eszembe a járgánynak, aki majd a végén megveszi...
Piritu - 1.000.0002015-04-03 07:03:33 // 5430
Olyan kütyü nincs a kamionokban, ami a gyök kettővel történő előzésnél figyelmezteti őket? :-))
A kamion egy munkahely (nagyon is veszélyes munkahely), mint a gyárban ott se árt a "munkavédelem", jól jön bármi, ami a biztonságot növeli.
Magamat hobbiautósnak tartom és szeretem minden percét élvezni az utazásnak. Lehet, hogy hülyén hangzik, de még az 1000 km-es 8-9 óra alatt lefutott utak után is úgy szállok ki, hogy milyen jót kocsikáztam és indulnák is tovább.
A kamion egy munkahely (nagyon is veszélyes munkahely), mint a gyárban ott se árt a "munkavédelem", jól jön bármi, ami a biztonságot növeli.
Magamat hobbiautósnak tartom és szeretem minden percét élvezni az utazásnak. Lehet, hogy hülyén hangzik, de még az 1000 km-es 8-9 óra alatt lefutott utak után is úgy szállok ki, hogy milyen jót kocsikáztam és indulnák is tovább.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 22:26:59 // 5429
A kérdés mindig az, hogy ki hol húzza meg a határt.
Személy szerint nem tudnám elképzelni magamat automata váltós kocsiban.
Ettől az még lehet jó. Mint tudjuk: Kinek a pap, kinek a.....
Személy szerint nem tudnám elképzelni magamat automata váltós kocsiban.
Ettől az még lehet jó. Mint tudjuk: Kinek a pap, kinek a.....
Piritu - 1.000.0002015-04-02 22:09:35 // 5428
Pont emiatt ellenzem. Nem akarom megszokni, hogy nem én vezetek, hogy automaták teszik mindezt.
A múltkor már írtam, hogy volt szerencsém egy fullos mergával utazni. A tulaja se tudta megmondani, hogy éppen miért csipog, villog, hogy mire és miért akar figyelmeztetni. A sávkövetést meg rögtön kiíratta, miután nem hagyta neki, hogy ne a nyomvályúban menjen.
Az meg megint más dolog, hogy egy kevésbé automatába átülve komoly meglepetések érhetik az embert.
A múltkor már írtam, hogy volt szerencsém egy fullos mergával utazni. A tulaja se tudta megmondani, hogy éppen miért csipog, villog, hogy mire és miért akar figyelmeztetni. A sávkövetést meg rögtön kiíratta, miután nem hagyta neki, hogy ne a nyomvályúban menjen.
Az meg megint más dolog, hogy egy kevésbé automatába átülve komoly meglepetések érhetik az embert.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 20:50:20 // 5427
Mi meg a lengőkar árát sokalljuk :-DDD
Piritu - 1.000.0002015-04-02 20:49:25 // 5426
Piritu - 1.000.0002015-04-02 19:10:11 // 5425
A kompresszor felújítás érdekes téma. A Spiderével küszködtem, mert eresztette az olajat. Kaptam több ajánlatot is a felújításra, aztán a végén lett 40-ért komplett új, a szükséges olajmennyiséggel feltöltve. Csak az ékszíjtárcsát kellett áttenni.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 19:07:19 // 5424
Mindössze nem szeretem a számomra haszontalan extrákat :-)
Ide tartozik még a tompítottat és az ablaktörlőt kapcsolgató automatika, a beparkoló rendszer, meg még sok minden más is.
Ide tartozik még a tompítottat és az ablaktörlőt kapcsolgató automatika, a beparkoló rendszer, meg még sok minden más is.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 13:42:24 // 5423
A 159-hez is volt sotetedo tukor, elvileg az enyemben is kene lennie. Szerencsemre valtozott az extralista igy nem kerult bele. Mentem olyan vassal amiben volt, nem tetszett.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 12:33:28 // 5421
Ezek szerint a belso tukorben neked nem vakit? Az az ablak gondolom neked is foliazva van. Engem a folia ellenere is nagyon, pedig eleg sotet folia van hatul. (20-30%)
Mondjuk en a kulso tukrot sem a mogottem jovo savra allitom, hanem a mellettem jovo savra. A hatulrol vakito igy epp elvilagit a fejem mellett. Igy "csak" a belso tukrot kell ejszakai allasba tennem.
Mondjuk en a kulso tukrot sem a mogottem jovo savra allitom, hanem a mellettem jovo savra. A hatulrol vakito igy epp elvilagit a fejem mellett. Igy "csak" a belso tukrot kell ejszakai allasba tennem.
Piritu - 1.000.0002015-04-02 07:18:02 // 5420
Mentem vagy 100 ezret anno a 156SW-vel fóliával, ez alapján mondom hogy az ablakfólia fólia ilyenkor semmit se ér.
A hátsó ablakon is van, mégis kell a belső tükör éjszakai állása.
A hátsó ablakon is van, mégis kell a belső tükör éjszakai állása.
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:36:26 // 5419
Kellene szervezni egyet őszre is...
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:22:49 // 5418
Én is, bár nem tudok eljutni :-((
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:22:07 // 5417
Ezt mind értem, csak azt nem, hogy pár másodpercen belül miért nem ugyan azok a korrekciós értékek? Nekem pont az tűnt fel, hogy az első esetben remegett egy kicsit a kormány. Másodszor már semmit. Nem lehet, hogy "túlkopmenzál"?
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:18:35 // 5416
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:14:57 // 5415
Nekem is hasonlókat dob :-))
A múlt héten mi is mentünk 2x900 km-t, nagyrészt éjjel. 6-osban 3000 fordulat mellett tempomattal beszélgetve. Nem rossz motor ez a forradalmi 1956 köbcentis :-)
A múlt héten mi is mentünk 2x900 km-t, nagyrészt éjjel. 6-osban 3000 fordulat mellett tempomattal beszélgetve. Nem rossz motor ez a forradalmi 1956 köbcentis :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:11:59 // 5414
Tiszta Windows :-DD
Újra kell indítani az ajtónyitással...
Már értem, hogy minek kell az a sok comp a kocsiba :-)
Újra kell indítani az ajtónyitással...
Már értem, hogy minek kell az a sok comp a kocsiba :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:09:20 // 5413
"nem bírom ha szutykos" - nem kell nyitogatni :-P
Azt meg megtanultuk itt az Amorén, hogy a gyári ajánlásokat nem kell komolyan venni. Azok a marketingesek szüleményei :-DD
Azt meg megtanultuk itt az Amorén, hogy a gyári ajánlásokat nem kell komolyan venni. Azok a marketingesek szüleményei :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-30 22:07:44 // 5412
Én anno a 147-el tanultam meg célozni, a végén már kannából is ment :-))
Piritu - 1.000.0002015-03-29 23:03:58 // 5411
Apropó ablakmosó tartály.
A múltkor Csörinél voltam olajcserén és ő mutatta, hogy a beöntő közepét ki lehet húzni. Ekkor feljebb van a vége, könnyebb eltalálni a flaskával. Állítólag csak az újabbaknál ilyen. Meglepődtem rendesen....
A múltkor Csörinél voltam olajcserén és ő mutatta, hogy a beöntő közepét ki lehet húzni. Ekkor feljebb van a vége, könnyebb eltalálni a flaskával. Állítólag csak az újabbaknál ilyen. Meglepődtem rendesen....
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:56:21 // 5410
Viccet félretéve, személy szerint sose voltam híve a motortér puceválásának.
Max egy tiszta rongy, esetleg a műanyagoknak egy műanyagápoló. A Párduc motortere még érintetlen :-)
Max egy tiszta rongy, esetleg a műanyagoknak egy műanyagápoló. A Párduc motortere még érintetlen :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:52:35 // 5409
Nem kell nyitogatni, oszt nem látni :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:45:37 // 5408
Akkor is furcsa.
A dácsia óta nem kellett az indítómotorhoz nyúlnom. Ott is csak szénkefe csere volt.
A dácsia óta nem kellett az indítómotorhoz nyúlnom. Ott is csak szénkefe csere volt.
Piritu - 1.000.0002015-03-29 22:43:59 // 5407
Ma egy kicsit turkáltam a Párduc agyában. Többek közt ránéztem a korrekciókra is:

A grafikon ugye jobbról balra olvasandó. Először alapjáraton lett beindítva, itt szétszaladtak a görbék. Aztán kb. 1500-ra emeltem a fordulatot, itt összeszaladtak. Aztán megint alapjárat, és megint szét. (Vízhômérséklet: 75,5 °C) Normális ez így?
Ja, az utolsó 5 regen. átl. távolsága : 929 km, tehát korom nem sok termelődhet.

A grafikon ugye jobbról balra olvasandó. Először alapjáraton lett beindítva, itt szétszaladtak a görbék. Aztán kb. 1500-ra emeltem a fordulatot, itt összeszaladtak. Aztán megint alapjárat, és megint szét. (Vízhômérséklet: 75,5 °C) Normális ez így?
Ja, az utolsó 5 regen. átl. távolsága : 929 km, tehát korom nem sok termelődhet.
Piritu - 1.000.0002015-03-24 20:51:03 // 5406
Piritu - 1.000.0002015-03-24 20:33:12 // 5405
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002015-03-22 22:00:29 // 5404
Mondjuk 10 éve ugyan oda járok. Holnap is megyek, mert a fater kocsijára kell nyári gumi.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:56:07 // 5403
Gratula! Végre egy bátor ember, aki benzinest vesz.
A hirdetést meg mentsd le gyorsan pdf-ben! Az évek múlásával jó nézegetni, hogy milyen fiatal volt is, amikor megvette az ember :-DD
A hirdetést meg mentsd le gyorsan pdf-ben! Az évek múlásával jó nézegetni, hogy milyen fiatal volt is, amikor megvette az ember :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:52:34 // 5402
Erős a gyanúm, hogy nem véletlenül nincs csak szilent. A Spiderhez sincs. Két dolgot tudok elképzelni:
- Nem lehetne házilag olyan pontosan illeszteni a lengőkarba, mint a gyárban. (méret, erő, stb.)
- A gyár is így veszi, és a lengőkarok gyártója nem adja külön. Neki így jobb biznisz.
- Nem lehetne házilag olyan pontosan illeszteni a lengőkarba, mint a gyárban. (méret, erő, stb.)
- A gyár is így veszi, és a lengőkarok gyártója nem adja külön. Neki így jobb biznisz.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:43:14 // 5401
Kérünk képeket! :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:42:20 // 5400
Akkucserénél nem kér kódot, az a vészindításhoz kell, ha nem jó a kulcsod.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:40:34 // 5399
Lehet, hogy nekem szerencsém van a gumisommal? Sose tett kárt a kerekekben. (Kopp-kopp-kopp)
Piritu - 1.000.0002015-03-22 21:38:19 // 5398
Hááát, épp pénteken beszéltük Csöriéknél, hogy a Spiderhez sincs már minden. Még ők se találnak pár dolgot.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 18:52:00 // 5397
hsz 65669 :-DD
Piritu - 1.000.0002015-03-22 18:16:40 // 5396
Drága?
Ha egy LowCost modellről beszélnénk, akkor érteném ezt a szempontot, de most egy 10 millás autóról beszélünk. Miért is kellene olcsónak lennie bárminek is? Főleg, ha az autó életében egyszer kell rendbe tenni, mert elég tartós cucc.
A 166 topik is megtalálta a megoldást. El kell vinni x-hez (nevet nem írok), ő kidolgozta a megoldást és patentül megcsinálja. Nem otthon kell kendácsolni.
A másik oldalról meg lehet választani:
- Jó futómű, ami nem egyszerű és tényleg pénzbe kerül néha.
- Gagyi futómű, ami egyszerűen és olcsón buherálható otthon is.
Az előbbi miatt szeretjük az Alfát, ez utóbbi miatt meg az első generációs Astrát. Lehet választani.
Ha egy LowCost modellről beszélnénk, akkor érteném ezt a szempontot, de most egy 10 millás autóról beszélünk. Miért is kellene olcsónak lennie bárminek is? Főleg, ha az autó életében egyszer kell rendbe tenni, mert elég tartós cucc.
A 166 topik is megtalálta a megoldást. El kell vinni x-hez (nevet nem írok), ő kidolgozta a megoldást és patentül megcsinálja. Nem otthon kell kendácsolni.
A másik oldalról meg lehet választani:
- Jó futómű, ami nem egyszerű és tényleg pénzbe kerül néha.
- Gagyi futómű, ami egyszerűen és olcsón buherálható otthon is.
Az előbbi miatt szeretjük az Alfát, ez utóbbi miatt meg az első generációs Astrát. Lehet választani.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 09:03:28 // 5395
...és még valami. Nagyon kevesen vagyunk itt, akik tényleg ismerik az autójuk "előéletét". (Mint a 156SW példám mutatja még 0 km-el átvett autó esetén se lehetsz biztos a dologban.) Ergo, sokkal inkább az előző gazdik befolyásolják a tapasztalatokat.
Piritu - 1.000.0002015-03-22 08:59:41 // 5394
Átlag napi 108 km...
Az elmúlt években azt vettem észre (itt az Amorén is), hogy teljesen más műszaki problémái vannak a "keveset" futóknak, mint nekem. Tehát mindkettő oldal fontos lehet.
Az elmúlt években azt vettem észre (itt az Amorén is), hogy teljesen más műszaki problémái vannak a "keveset" futóknak, mint nekem. Tehát mindkettő oldal fontos lehet.
Piritu - 1.000.0002015-03-21 21:55:48 // 5393
Hmmm, az előnézeten még ott volt a kép...
Piritu - 1.000.0002015-03-21 21:55:11 // 5392
Piritu - 1.000.0002015-03-21 19:39:36 // 5391
A hsz-ben csak én nem látok képet?
Piritu - 1.000.0002015-03-18 20:32:56 // 5390
Boldog névnapot druszám! :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-18 20:28:38 // 5389
Örülök, hogy nem vagyok egyedül :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-18 18:15:37 // 5388
Keresd Phon-t itt az Amorén.
Piritu - 1.000.0002015-03-18 16:58:59 // 5387
Felkerültek a nyári kerekek :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-18 16:44:19 // 5386
A "Scheduled service expired" a szervizintervallumra vonatkozik, az olajcsere a másikra.
Piritu - 1.000.0002015-03-18 16:42:14 // 5385
Két intervallumot figyel a comp. Az egyik a szervizciklus, a másik az olajcsere. A kettő nem függ össze, mert a szervizperiódus fix (3-35e km), míg az olajcsere periódusa a használattól függ. A kettőt KÜLÖN kell nullázni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
405
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulietta
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Ugyanaz kicsiben
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05







