Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002015-09-04 21:51:03 // 5684
"Azért mert hibás a konstrukció," - mert idővel elkopik, cserélni kell még nem az. Ilyen alapon mondhatnád, hogy a gumi is rossz konstrukció, mert időnként 1-2 ropiéert újakat kell venni. Sőt az is lehet, hogy van jobb megoldás is (mint tudjuk a Mitoban), de ez ilyen. Ettől olcsóbb a használt autó, mert költeni kell rá. Egyszer számold ki, hogy mibe fáj az első 200e km az első tulajnak, aztán hogy a következő 200 a másodiknak...
Én is szidhatnám az olasz bandát, mert új hátsó dobot kell vennem, de mégse teszem. Kiszolgálta az idejét, kell egy új. Mondhatnám, hogy a rádióantenna is egy szar konstrukció, mert már vagy a harmadikat (de lehet, hogy a negyediket) kell vennem, de mégse. Időnként meg kell venni azt a bizonyos banánt...

Miért ne mennél? Mert gondolom, hogy egy ilyen szar konstrukcióval csak nem közlekedsz :-DD
Meg mert a sokadik tulajok már jellemzően nem mennek annyit.
Piritu - 1.000.0002015-09-04 18:02:31 // 5683
A nagy számok törvénye alapján minden létezik.
A 2,4 100.000 km-es tesztjén anno pl egy fémforgács is létezett a befecskendező rendszerben. Totálkárral.
Ettől még mindenki nyugodtan nyomja a 2,4-eknek.

Pont ezért vetettem fel kérdésként, hogy valaki megpróbálta-e már megnézni endoszkóppal, hogy mi a helyzet. Ha meglátja az ember a szitut már el lehet indulni valamerre. (Vagy a tények ismeretében tovább nyomni a jobb szélső pedált.) Aztán egy olcsó forrás és egy egyszerű módszer a cserére.
Piritu - 1.000.0002015-09-04 17:55:31 // 5682
Továbbra sem értem, ha valami elromlik az autóban miért nem egy új alkatrészt tesz bele az ember, "aztán SOHA nincs több gond vele". Még egyszer 200-at nem fogsz vele menni...
Az egr kikötésre is mindenki azt mondja, hogy nincs különbség, aztán de...
Piritu - 1.000.0002015-09-04 07:04:52 // 5681
A Spiderben már nézegettem én is. Érdekes játék.
Piritu - 1.000.0002015-09-03 21:18:16 // 5680
Próbált már valaki a MAP szenzor helyén (vagy máshol) egy endoszkóppal benézni a szívósorba?
Piritu - 1.000.0002015-09-03 06:47:57 // 5679
Mindegyikben, meg az összes 159-ben,meg az összes többiben...
pl a 159 2,0 mjetben: part1 - part2
Piritu - 1.000.0002015-09-02 20:51:28 // 5678
Szerintem nem olasz volt az árképző a Ft-os árnál, ennyi a haszonkulcs :-P
Piritu - 1.000.0002015-09-02 17:16:39 // 5677
Ezért is van ez a topik. Mások tapasztalatai alapján lehet számítani a dolgok "elkopására" és még azelőtt lehet orvosolni, mielőtt ottmaradnál valahol miatta. Meg nagyságrendileg a kiadásokat is lehet tervezni.
Ha belenézel a Spider blogomba, gyakorlatilag 4 évembe tellett, mire a kívánt állapotra hoztam. Most bármikor, bárhová el mernék indulni vele.
Piritu - 1.000.0002015-08-31 16:23:17 // 5676
A francnak húzogatjátok a hátsó ablakokat? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-08-25 22:22:34 // 5675
Nem egyszerű a dolog, nem véletlenül kér el annyit érte a szerviz. (Pontosabban az olajcseréhez hozzátartozik ez is.) Főleg megértenéd, ha tudnád, hogy mibe kerül egy gyári szerkezet...
Ha előbb szólsz, két hete Siófokon volt a Mediterrán Party, ott meg tudtam volna oldani én is. Meg gondolom mások is.
Keresni kellene a közelben valakit, akinek van programja...
Piritu - 1.000.0002015-08-24 22:33:32 // 5674
Némi infó GTPeti blogjábanis található a témában.
Piritu - 1.000.0002015-08-24 22:30:57 // 5673
A program itt van: MES
A hozzá való interfészeket meg itt írja le: klatty
Nekem egy ELM 327 adapterem van. Ha kicsit olvasgatsz itt a fórumon, sok infót találsz, mert sokszor volt téma.
Piritu - 1.000.0002015-08-24 21:04:45 // 5672
Most látom, hogy benzinesed van. Ott nem figyeli az olajat (legalábbis a MES-ben nincs ilyen menüpont), csak a szerviz számlálót kell nullázni.
Piritu - 1.000.0002015-08-24 20:57:53 // 5671
A szerviz számlálót meg az olajcsere számlálót (amit nem látsz,de attól még majd az is jelezni fog) a művelet végrehajtásakor "nullázni" kell.
A szervizben meg tudják csinálni, de te is, csak kell FES/MES meg megfelelő csatlakozó kábel.
Piritu - 1.000.0002015-08-23 22:13:14 // 5670
Szép estét mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-20 21:43:48 // 5669
Ha te nem érted, akkor mit mondjak én? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-08-17 20:25:29 // 5668
A tekercs belsejében is szabadon jár a rúd?
Piritu - 1.000.0002015-08-17 20:10:33 // 5667
Egy adalék a normál vs prémium gázolaj témához.
Mivel már régóta nem járok "sima" gázolajjal, ma németbe indulás előtt EVO NEO-t kapott. Ahogy eddig is, most is pár mp-en belül lehalkultak a harkályok a motorházban. Aztán kb 50 km autópályázás után elkezdett rángatni a Párduc. Tisztára, mint amikor a benzinesben kimarad a gyújtás. Pár száz méteren keresztül izgalmas volt az út, aztán kisimult a járás. Pár km múlva még egyet rántott, aztán 600 km-en keresztül, mint a doxa.
Elvileg ebben a nyálban van valami tisztító adalék, nem annak a "hatását" érezhettem? Akkor oldhatta le a cuccot a befecskendező rendszerből?
Piritu - 1.000.0002015-08-16 19:53:17 // 5666
Az első ponthoz: nem cseréltél gumit mostanában? Ha a kiegyensúlyozó súlyt rossz helyre teszik az is kattoghat.
Piritu - 1.000.0002015-08-12 14:10:54 // 5665
Autópályázni én is tudom ajánlani a 2.0-t.
Piritu - 1.000.0002015-08-11 16:31:52 // 5664
A TS motoroknál se egyszerű feladat. Lehet, hogy gyári hagyomány. Eleve úgy kell tervezni, hogy ne lehessen kiszerelni a generátort :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-10 20:18:27 // 5663
Kérdés, hogy milyen JBL...
Az se mindig jó, ha alap készülékkel sokkal jobb hangszórót hajtasz. (Érzékenység, kimeneti impedacia és társai)
Egyszer belepróbáltam a Spiderbe a JBL-t, a Spider MAC MP4000-es végfokáról hajtva:

Maga a MAC ne rossz cucc, de messze nem egy kategória a vele. Összességében katasztrófális volt, aztán rákötöttem az eredeti végfokára és ááááááááááááá
Piritu - 1.000.0002015-08-10 10:47:10 // 5662
Akar, de ne varj csodat tole, elegge alap keszulek. Bar a gyari alap radinal minden jobb. Amugy a hangszorokkal kezdenem.
Piritu - 1.000.0002015-08-10 09:08:12 // 5661
El kell, hogy keseritselek, nem ez a megoldas. Pontosabban annak tunhet, amig nem hallasz normalisan megszolalo cuccot.
Mas megoldast talaltam, ha tovabb olvasod a blogomat, ott le van irva minden :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-10 06:53:39 // 5660
A jobb elso helyzetjelzo eget ki.
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:26:00 // 5659
Jóccakát mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:11:28 // 5658
Akkor lehet, hogy ezért nem zavar? :-D
Piritu - 1.000.0002015-08-09 21:24:37 // 5657
Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel két napos használat után.
Mondjuk már nem zavar...
Piritu - 1.000.0002015-08-04 21:24:22 // 5656
Simán lehet.
Piritu - 1.000.0002015-08-04 20:19:46 // 5655
Néha meg kell ismerni a másik oldalt is, hogy utána még jobban tudja az ember becsülni a jót.
Ma pl mentem egy kört az asszony OFF Fiestájával, holnap tuti jobban élvezem a Párducot :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-04 20:12:51 // 5654
A TS motorokban simán elmennek 100ezret. Sőt, volt itt az Amorén, aki 170 körül ment velük.
Piritu - 1.000.0002015-08-01 20:58:07 // 5653
Gondolom nem keveset kell menni, hogy az ember egy ilyen képet tudjon készíteni :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-01 20:52:48 // 5652
Jöttünk le...ja...
...szar volt a mozgólépcső, gyalog kellett lemenni.Ennyit még nem menten gyalog mozgólépcsőn :-(
Ha nem a rákos sült tészta miatt mentünk volna, akkor vissza is fordultam volna :-DD
Amúgy jó volt a tészta.
Piritu - 1.000.0002015-08-01 16:59:00 // 5651
Szóval te voltál! Üdv itt is! :-)
Piritu - 1.000.0002015-07-31 22:58:50 // 5650
A lényeg a részletekben van :-))
Piritu - 1.000.0002015-07-31 22:03:53 // 5649
Miből gondolod? :-D
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:25:10 // 5648
Aki még nem látta, holnap okvetlenül nézze meg!!
Semmi értelme, hogy ott legyen. Annyira Alfás megoldás!
No, ezért szeretem ezt a márkát :-)))))))
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:23:45 // 5647
Nyert!

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar lesz helyes megfejtés :-))
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:05:03 // 5646
A VTT hagyományait folytatva feltenném kérdésként a mai felfedezésemet.
Szóval:
HOL található a 159-en ez az Alfa embléma?


A helyes megfejtő megnézheti a saját autóján :-DD
Piritu - 1.000.0002015-07-30 21:27:52 // 5645
Innen tudsz letölteni magyar használatit.
Sok-sok örömteli km-t!

Ja, és nem a tiéd a legkisebb motor. Létezik 1,8-as benzinmotorral is 159.
Piritu - 1.000.0002015-07-30 20:59:19 // 5643
Látom, te sem unatkozol :-))
Mi holnap megyünk némi ambuláns kezelésre. A szokásos cserék (olaj és társai) mellett prevencióként kicseréljük a főtengely ékszíjtárcsáját is.
Piritu - 1.000.0002015-07-29 22:08:49 // 5642
A 4 éve készült képeim alapján le kell venni a teljes kárpitot és akkor kipattintható:
Piritu - 1.000.0002015-07-27 19:46:40 // 5640
A Petinek szerintem felesleges belinkelned ezeket, még nincs 159-e.
Nekünk meg már kicsit uncsik a jelzők...
Piritu - 1.000.0002015-07-26 21:07:58 // 5639
"vállalom a mártir szerepèt" - lerajzolnád táccspaddal? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-07-26 20:59:23 // 5638
Hogy legyen ellenpont a "takarékoskodásra" :-))
Piritu - 1.000.0002015-07-26 20:48:37 // 5637
"csinálják németben is" = csinálják németben is a magyar huszárok.
(A vége lemaradt.)
Piritu - 1.000.0002015-07-26 20:47:45 // 5636
Az a gáz, hogy ugyan ezt csinálják németben is. Az addig 100-al "repesztő" gófkombinak is rögtön sietős lesz, ha leelőzi az ember 150-el..
Piritu - 1.000.0002015-07-26 20:45:58 // 5635
Felrémlett bennem Perdix emléke. De jókat is beszélgettünk róla anno! :-DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.