Piritu - 1.000.0002015-07-05 22:33:42 // 5584
Én TS oldtimer-ben gondolkodom, már csak 12 év van vissza :-P
Piritu - 1.000.0002015-07-05 22:05:35 // 5583
Lehet.
A célom nem a rozsdás állapot konzerválása, hanem az eredeti állapot.
A célom nem a rozsdás állapot konzerválása, hanem az eredeti állapot.
Piritu - 1.000.0002015-07-05 21:58:44 // 5582
Így van. Csak ha valaki háklis a dologra (járunk itt páran ebben a cipőben) ezt a variációt sem árt ha figyelembe veszi.
Piritu - 1.000.0002015-07-05 21:56:49 // 5581
A kérdést már a Póknál végig játszottam. 11 évnyi sózott német út után úgy nézett ki, hogy reménytelen a helyzet. A külső rozsdától még csak-csak meg lehetne szabadulni, de belül nem tudsz mit kezdeni vele. Aztán sikerült egy teljesen ép bontottat szereznem Phontól és azt festettem le. Szerintem belép vele az oldtimer korba :-))
Piritu - 1.000.0002015-07-05 21:37:27 // 5580
Már csak az a kérdés, hogy mennyi lenne egy új keret, amit még a beépítés előtt védeni lehetne.
Piritu - 1.000.0002015-07-05 17:42:46 // 5579
Ha már olajcsere, érdemes elolvasni a múltkori cseréről szóló blogomat. Leírtam a tapasztalataimat, lehet következtetéseket levonni.
Piritu - 1.000.0002015-07-05 17:26:02 // 5578
...ezért is kell meleg motorból leereszteni az olajat. Könnyebben folyik ki.
Piritu - 1.000.0002015-07-02 21:42:24 // 5577
Nem lehet egyszerűen a fékfolyadék szintjelzővel párhuzamosan kötni?
Piritu - 1.000.0002015-07-02 21:21:22 // 5576
Ha a másikban benne lenne a foglalat, akkor a vezetéket össze lehetne forrasztani a régivel. Aztán zsugorcsövet rá. Ehhez viszont tuti ki kell venni a lámpát, mert a forrasztópákával nem nagyon lehetne odaférni.
Piritu - 1.000.0002015-07-02 21:06:28 // 5575
Azért majd futok én is egy kört, de nem hinném hogy van külön, mert az izzó vezetéke hozzá van szegecselve a foglalathoz.
Szerintem egyszerűen elfáradt, rideggé vált az anyaga a lámpából érkező melegtől...
Szerintem egyszerűen elfáradt, rideggé vált az anyaga a lámpából érkező melegtől...
Piritu - 1.000.0002015-07-02 20:54:55 // 5574
Lehet kapni külön?
Piritu - 1.000.0002015-07-02 19:46:29 // 5573
Vajon miért gondoltam, hogy le kell szedni a lökköst? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-07-02 17:27:48 // 5572
Piritu - 1.000.0002015-07-02 17:03:52 // 5571
Jelentem elfogyott Giovanni rokonsága, akit emlegetni lehetne...
A helyzetjelző műanyag "pöcke" egyszerűen letörött. Ráadásul bele is esett a lámpa aljába. Természetesen az izzó a helyén és egy egész kicsi műanyag darab maradt csak rajta.
Hogyan lehet kiszedni a lámpát? (Szedte már ki valaki?)
A helyzetjelző műanyag "pöcke" egyszerűen letörött. Ráadásul bele is esett a lámpa aljába. Természetesen az izzó a helyén és egy egész kicsi műanyag darab maradt csak rajta.
Hogyan lehet kiszedni a lámpát? (Szedte már ki valaki?)
Piritu - 1.000.0002015-07-02 14:01:19 // 5570
Hmmm, nekem is most égett ki a helyzetjelző :-DD
Piritu - 1.000.0002015-06-29 18:38:23 // 5569
Igy van. Anno nekem is hibakod nelkul allt le es tenyleg mintha lefulladt volna.
Piritu - 1.000.0002015-06-28 21:35:15 // 5568
Ket dolog nem sikerult ma:
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
Piritu - 1.000.0002015-06-27 22:22:58 // 5566
Piritu - 1.000.0002015-06-27 22:05:07 // 5565
Csak kellett volna méghozzá váltó/hajtáslánc is. Szerintem simán kiszámolták, hogy nem érte volna meg :-((
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:51:51 // 5564
Mindegy, hogy mondta vagy sem. Lett volna más. Ha valami mellett érvet keresel előbb-utóbb találsz a neten.
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:50:07 // 5563
Mert a világ ilyen. Vagy hagyja az ember és ilyen lesz a világ körülötte, vagy nem és akkor nem.
Érdemes visszaolvasgatni a topikokat - főleg a "Site fejlesztés"-t - és rögtön látni, hogy egyre kevesebben vagyunk. Elképzelni se szeretnék, hogy mi megy a fészbuk Alfás oldalon. (Elvből nem vagyok ott user.)
Érdemes visszaolvasgatni a topikokat - főleg a "Site fejlesztés"-t - és rögtön látni, hogy egyre kevesebben vagyunk. Elképzelni se szeretnék, hogy mi megy a fészbuk Alfás oldalon. (Elvből nem vagyok ott user.)
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:44:51 // 5562
Én csak a Spider motortér kapcsolóját láttam (azzal volt gondom), de abban a zárban egy sima mikrokapcsoló volt. Egyszerűen rászáradt a gyári zsír, amivel a zárat kenték, azért nem kapcsolt.
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:43:09 // 5561
Egy tuti, holnap beülök a Párducba és vagy 1.000 km-en keresztül keresni fogom a rönyós vonásokat meg azt a sok-sok alumíniumot a műszerfalon :-DD
Piritu - 1.000.0002015-06-27 09:32:02 // 5560
Szénkefét nem cserélték ki? Én kicseréltettem volna.
(A gyártunk szénkefés motorokat is. Néha látszólag indok nélkül megszorultnak a szénkefék a motorokban és nem mentek. Aztán megint, aztán megint nem. A végén kiderült, hogy bizonyos időjárási körülmények között (meleg, pára, stb.) egyszerűen "megdagad" a szénkefe.)
(A gyártunk szénkefés motorokat is. Néha látszólag indok nélkül megszorultnak a szénkefék a motorokban és nem mentek. Aztán megint, aztán megint nem. A végén kiderült, hogy bizonyos időjárási körülmények között (meleg, pára, stb.) egyszerűen "megdagad" a szénkefe.)
Piritu - 1.000.0002015-06-26 15:02:39 // 5559
Először meg kellene várni, hogy visszajön-e az LMM hibaüzenet. Ha igen, akkor érdemes élőadatot nézni és az alapján dönteni.
Sajnos sokan cserélgetnek vaktában, mert sok pénzt akarnak lehúzni a tulajról vagy a diagnosztikához nem konyítanak.
Itt az Amorén is nem egyszer olvasni kocsikról, amin a tulaj már a fél autót kicserélte(tte) eredmény nélkül.
Sajnos sokan cserélgetnek vaktában, mert sok pénzt akarnak lehúzni a tulajról vagy a diagnosztikához nem konyítanak.
Itt az Amorén is nem egyszer olvasni kocsikról, amin a tulaj már a fél autót kicserélte(tte) eredmény nélkül.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 14:29:58 // 5558
Szerintem egyszerűen azért, mert nem ment át a rendszeren annyi levegő, mint kellett volna. Magyarul az LMM-től az elvárthoz képest túl alacsony jelet kapott.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 06:52:16 // 5557
Nekem azt mondták, hogy az az egr hűtő fedele. Hogy mi van alatta, azt még nem láttam. Erhard talán megmondja a tutit.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 06:50:52 // 5556
Csak a tiedben még a "régi" verzió van, amivel gyakorlatilag mindenkinek meggyűlik a baja.
Piritu - 1.000.0002015-06-25 22:04:57 // 5555
Esetleg Erhardot kérdezd meg :-)
Piritu - 1.000.0002015-06-25 22:04:08 // 5554
Piritu - 1.000.0002015-06-25 21:58:35 // 5553
Máshol van, hűtött és nem csak egy egyszerű elektromágnes nyitja/zárja. Teljesen más konstrukció.
Mit jelent az, hogy horror?
Mit jelent az, hogy horror?
Piritu - 1.000.0002015-06-25 21:44:57 // 5552
A műszerfal csak akkor jelez, ha vészüzembe is tette a vasat a comp. Tárolt hibaüzenetnek kellene lennie szerintem, mert a mi egr-ünk nem úgy működik, mint az 1,9-2,4 párosé.
Piritu - 1.000.0002015-06-25 19:43:40 // 5551
A 2.0-nál nem kellene hibaüzenetet kellene dobnia?
Piritu - 1.000.0002015-06-25 13:32:20 // 5550
A 2.0 egr-je teljesen mas.
Piritu - 1.000.0002015-06-25 06:53:22 // 5549
Nekem nagy valószínűséggel a szar gázolaj miatt rángatott a 2.0, tankolás után elmúlt.
Piritu - 1.000.0002015-06-24 07:04:17 // 5548
Miért? Ha bemutatják a Giu SW-t, akkor veszel egy 159-et? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-06-23 20:53:52 // 5547
Nem lehet, hogy az indítómotor szénkeféje akad fenn/szorul meg? Aztán idővel újra érintkezik?
Piritu - 1.000.0002015-06-22 21:28:00 // 5546
Piritu - 1.000.0002015-06-22 20:59:17 // 5545
Piritu - 1.000.0002015-06-21 22:28:52 // 5544
A dolog csak azért érdekes, mert bármelyik oldal igazát tudná bizonyítani.
Ha a mérés azt mutatja, hogy érdemben csökken, vagy megszűnik a korom mennyisége, az a pdf gyártókét.
Ha meg nem, az az ellentáborét.
DE! Egyik sem tesz be az általad is belinkelt cikkekhez egy mérési eredményt. De még a témában rendezett konferenciák beszámolójába se...
Ismerve a német laborok lehetőségeit pár ezer euróból megoldható lenne.
Ha a mérés azt mutatja, hogy érdemben csökken, vagy megszűnik a korom mennyisége, az a pdf gyártókét.
Ha meg nem, az az ellentáborét.
DE! Egyik sem tesz be az általad is belinkelt cikkekhez egy mérési eredményt. De még a témában rendezett konferenciák beszámolójába se...
Ismerve a német laborok lehetőségeit pár ezer euróból megoldható lenne.
Piritu - 1.000.0002015-06-21 22:09:05 // 5543
Most is rádobtam egy kis időt, hogy a német nyelvterületet végigbogarásszam,de semmi mérési eredményt sem találtam arról, hogy a bemenő koromból (méretenként) mennyit enged át a dpf :-(
Piritu - 1.000.0002015-06-21 19:56:29 // 5542
Még anno 2010-ben is, amikor a 159 vétele előtt mindenhol próbáltam utána járni a dolognak.
Piritu - 1.000.0002015-06-21 19:00:38 // 5541
Ilyen cikkek tucatjával vannak. Mérési eredményt csak azt találtam.
Piritu - 1.000.0002015-06-21 18:15:24 // 5540
Erre mondjuk nem gondoltam, hogy a forró kipufogott gáz is begyújthatja. Innentől a szelepégés is érthető.
Piritu - 1.000.0002015-06-21 17:57:00 // 5539
"a regen okozta nagy hőterhelés" - mitől van? Sose értettem. A plusz gázolaj a katalizátorban ég el, majd begyújtja a dpf-et. Hogy jut vissza a meleg a motorba?
Piritu - 1.000.0002015-06-21 17:54:45 // 5538
"legapróbb nanó méretű koromszemcséket már a dpf sem fogja meg" - nagy részét igen. Nemrégen találtam a neten egy svájci alagútépítő cég mérési eredményét. Munkavédelmi célzattal az alagútban dolgozó munkagépeket szerelték fel koromszűrővel. Megmérték előtte és utána a részecskék mennyiségét. A legkisebb mérettartományban is 90% felett volt a visszatartott részecskék száma.
Piritu - 1.000.0002015-06-20 21:43:15 // 5537
"A 3-om betűsökre meg nem a növelt teljesítmény miatt lett szükség" - pedig de :-)
Az állólámpás mercinél/IFÁ-nál nem volt se NOx se apró koromrészecske. A turbófeltöltés, a nagynyomású befecskendezés, literteljesítmény növelés hozta ezeket. Aztán a szigorítás a hárombetűsöket.
Az állólámpás mercinél/IFÁ-nál nem volt se NOx se apró koromrészecske. A turbófeltöltés, a nagynyomású befecskendezés, literteljesítmény növelés hozta ezeket. Aztán a szigorítás a hárombetűsöket.
Piritu - 1.000.0002015-06-20 19:46:44 // 5536
Tavaly a VTT-n több fémtiszta is volt, pedig csak én volta 2,0-val.
Piritu - 1.000.0002015-06-20 19:44:30 // 5535
"Sztem a diesel jó lenne városban is" - Az állólámpások esetében ez igaz is volt.
A "csatolmányokra" azért lett szükség, mert nőtt a fajlagos teljesítmény. Nőtt a nitrogénoxidok (erősen mérgező) arány és sokkal kisebbek lettek a koromszemcsék (ami meg a tüdőnek nem tesz jót).
Amikor ezeket a védelmi eszközöket kiiktatod, akkor a fenti anyagok arányát növeled rendesen. A motor viselkedésén persze nem veszel észre semmit, csak a levegő lesz olyan amilyen. Aztán csodálkozunk a sok betegen, meg hogy milyen szar a levegő.
Ha továbbra is adagolós 60LE/2000 cm3- motorokat használnának, mindez nem számítana.
A "csatolmányokra" azért lett szükség, mert nőtt a fajlagos teljesítmény. Nőtt a nitrogénoxidok (erősen mérgező) arány és sokkal kisebbek lettek a koromszemcsék (ami meg a tüdőnek nem tesz jót).
Amikor ezeket a védelmi eszközöket kiiktatod, akkor a fenti anyagok arányát növeled rendesen. A motor viselkedésén persze nem veszel észre semmit, csak a levegő lesz olyan amilyen. Aztán csodálkozunk a sok betegen, meg hogy milyen szar a levegő.
Ha továbbra is adagolós 60LE/2000 cm3- motorokat használnának, mindez nem számítana.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
406
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulietta
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Ugyanaz kicsiben
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05




