Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002015-10-29 22:03:11 // 5884
Köszönöm, hozok egy sört és még párszor meghallgatom :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:53:24 // 5883
Hej, de messze van ez a TS hangjától! Egy olyan szimulátor jól jönne a kormosba.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:51:14 // 5882
Pont ilyenek miatt esz a kíváncsiság. Nehezen tudom elképzelni, hogy néhány esetet - pl. a dugóban araszolást, vagy a kereszteződésbe begurulás utáni átstartolást - hogyan kezel majd le. Beszélgettem DSG-s tulajokkal a cégnél. Ők nem vettek észre semmit, nekik megoldotta, bízom benne, hogy a TCT is megoldja.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:24:05 // 5881
Kíváncsi leszek a TCT automata váltóra a Giuliettában. Azzal elvileg még kevesebbet is fogyaszt az autó, mint a manuálissal és a gyorsabb váltások miatt dinamikusabb is az autó. Csak a megvásárláskor kerül többe.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:18:47 // 5880
Nem pénz kérdése, csak furcsa lenne egyel többet tankolni.
Amúgy azt vesznek OFF-osnak :-))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:16:19 // 5879
Azt már megnézted, hogy amikor izzítania kellene elér-e a delej a gyertyáig? Az izzító relé behúz?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:11:26 // 5878
Meg a Tibi tulaj :-)
Remélem csináltatok róla olyan képet is, amit fel tud majd tenni a regisztráláshoz. (Bár a mai világban nem értem, hogy egy kép a kocsival hogyan lehet akadály a regisztráláshoz.)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 21:02:32 // 5877
Hmm..
Nálam egy átlagos német út 2*1000 km. A Tibivel ez 190 liter nyál lenne, a Párduccal 135 liter. Pont egy tankolásnyi a különbség :-))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:43:43 // 5876
Ezért csodálom a Spider-t hangoló emberkék tudását. Ha tartod a tempót, akkor még nyitott tetővel se veszed észre a motor működését. Aztán visszakettőpadlógáz és feláll a szőr a hátadon a hangtól :-)))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:27:11 // 5875
Kell egy ilyen cucc :-))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:23:55 // 5874
Sokkal, ha nem cserélik le OFF lett volna helyette.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:57:17 // 5873
Engem ez a videó (és a hasonlók) győzött meg :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:51:56 // 5871
Elvileg igen
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:40:18 // 5870
Akkor egy cipőben járunk, csak én még azt se tudom, hogy elkészült-e a gyárban :-))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:34:20 // 5869
A gyárin volt a hangsúly. Sportdob lenne olcsóbban is.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:06:11 // 5868
gyml által belinkelt hirdetésben se volt jó az egyik hátsó ablak :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 16:33:06 // 5867
Bő 20 ezret mentem még miután meghámoztuk. Lehet, hogy még kihúzta volna a telet is, de már meguntam a hangját.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 16:23:21 // 5866
Nem volt az ramaty állapotban, csak így nézett ki :-P

Cseredarab meg csak rozsdamentes volt gyáriban...
Piritu - 1.000.0002015-10-29 15:42:35 // 5865
"Nagyon irreális?" - szerintem igen. Egyre inkább belép a tervezett avultatás.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 14:22:55 // 5864
Némi adalék Liquid megjegyzéséhez: hahun olcsóbban van 146, mint a kipufogó hátsó dobom volt.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 13:56:23 // 5863
csak 10 hsz-t kell visszaolvasnod :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 13:23:16 // 5862
Hmmm, mégse olyan f@szák a fáuvé konszern autói? Gondolom az élettartamot nem lehetett szoftveresen növelni :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 12:49:50 // 5861
Rendszeresen szoktam itthon tankolni, eddig semmi különbséget sem találtam.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:55:52 // 5860
Na de a csereperiódus 75%-nál már kuka? :-O
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:19:15 // 5859
"Az autón (típushiba megnyúlt lánc miatt) komplett vezérlés,
2db vvt solenoid, olaj és szűrők frissen cserélve kb 160e
értékben..."
75e km alatt megnyúlt a lánc?? Netán kicsit több benne a méter?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:13:00 // 5858
Fütyült. Látni is a képen, hogy az egyik lapát vége kicsit görbe.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:12:10 // 5857
Újabb adalék magyar vs külföldi üzemanyag ügyben. Ausztrián általában 6,5-6,7-es átlaggal szoktam átkelni. Hétfők kifelé (az állítólag szarabb) magyar MOL-os nyállal ennyi is lett. Hazafelé Passaunál telenyomtam vépúderrel, azzal 7,1 lett hazáig. Ráadásul felettébb nyugodt forgalom volt az éjjel.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:07:52 // 5856
Nem biztos, hogy látni. A 156-omban is emiatt cseréltem turbót. Fütyült rendesen, a nyomással és a menettulajdonságokkal nem volt baj...
Piritu - 1.000.0002015-10-29 10:29:37 // 5855
A turbó lapátjait néztétek? Nem lehet, hogy megsérült, elgörbült? Az is tud fütyülni rendesen.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 10:21:30 // 5854
Azt azért csak meg tudta állapítani, hogy honnan jön? Motor? Váltó? Turbó? ??
(Nekem utoljára ilyen hangot a féktárcsa és a mellette lévő levegőterelő közé bepattant kavics okozott.)
Piritu - 1.000.0002015-10-25 22:14:30 // 5853
így sincs meg....
... no mindegy, léptem!
Piritu - 1.000.0002015-10-25 21:20:30 // 5852
Nem lenni fészbuk user, nem látok videót...
Piritu - 1.000.0002015-10-25 19:12:23 // 5851
Az egy dolog, hogy mennyit ír, arra szeretné nyitni. Hogy valójában hol van, arról fogalma sincs a vezérlőnek, mert nincs visszajelzés a tényleges nyitás állapotáról.
Piritu - 1.000.0002015-10-25 19:07:11 // 5850
Mi van, ha egyszerűen csak az egr ragadt meg nyitva? Ettől ugyan füstölnie kellene, de ezt a dpf-től nem látni...
Piritu - 1.000.0002015-10-25 19:04:58 // 5849
Holnap talán utoljára nekivágunk a Párduccal a németekhez. Jelzésértékű, hogy a legközelebbi társüzembe megyünk, ahonnan a Pók is származik :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-24 19:32:32 // 5847
Szép estét!

Mi történt? Majd egy napja nincs új hsz? :-OO
Piritu - 1.000.0002015-10-23 18:22:02 // 5846
Csak "géppel" látod, amúgy csak reklamál ha lejárt.
Tudtommal a hidegindítások, regenerálások, stb számából.
Piritu - 1.000.0002015-10-23 17:17:53 // 5845
De kiír, csak rövid ideig. Amúgy nem látod, csak FES/MES-sel. Cserekor nullázod és innen indul visszafelé a használat módjától függően.
Piritu - 1.000.0002015-10-23 12:00:31 // 5844
Nem rossz ötlet, de eddig mindig jött az "ihlet" és onnan lett név. Még várom...
Piritu - 1.000.0002015-10-23 08:03:53 // 5843
Még nem dőlt el a név :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-22 19:15:48 // 5842
"Jó érzés így rànézni."
Most már kezdem érteni, hogy honnan van az az OFF-os képzet, hogy az Alfa állandóan bedöglik. Nálatok állandóan nyitva van a motorház :-DD
Piritu - 1.000.0002015-10-21 22:56:38 // 5841
Jóccakát, léptem....
Piritu - 1.000.0002015-10-21 22:33:36 // 5840
A héten volt szerencsém 2*1 órát ülni egy új Sharanban. No, ott tényleg "sivár jellegtelen, abszolut szürke belseje letisztul". Az első 5 percben még majdnem tetszett is a puritánsága, aztán rájöttem, hogy azért ilyen, mert egyszerűen így valósítható meg olcsón. Szürke, kopogós, az ívek közt semmi összefüggés, a legfőbb elv, hogy hány centit nyernek itt-ott. Ráadásul ennyire instabil, billegős autóban még sose ültem.
Piritu - 1.000.0002015-10-21 22:19:28 // 5839
Ha használt kocsit vennék, aminek csilli-villi a motortere rögtön az ugrana be, hogy hol folyik valami, amit el akarnak tüntetni...
Piritu - 1.000.0002015-10-21 20:25:51 // 5838
Nem vagyok híve a motormosásnak.
Meg általában a túlzásba vitt csilli-villinek. Ha az ember használja a vasat, másnapra már úgyis "olyan" lesz. AlfaCity előtt pl. egy napot dolgoztam a Pókon, aztán mire odaértem olyan lett, mintha sose mosták volna le. Tele volt bogarakkall.
Polírozva sem volt még a Párduc...
Piritu - 1.000.0002015-10-21 19:45:53 // 5837
A motortér anno 2011-ben az átvételkor:

majd 187.192 km múlva:

:-))
Piritu - 1.000.0002015-10-20 21:53:03 // 5836
Anno nekem is grátisz rakták fel anno a 159-re a téli gumikat :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-20 17:35:01 // 5835
Az "A" vizes minősítés miatt tetszett meg, nem is találtam más ilyet. Régebben elég sok téli/nyári Nokiant elkoptattam, tetszettek. (A Spideren is az van nyáiban)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.