Piritu - 1.000.0002015-12-23 12:40:23 // 6134
Szerintem arra céloz a cartárs, hogy olyan gyorsan nem lehet itthon menni, hogy érdemes lenne a 6-ost kapcsolni :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-23 10:39:28 // 6133
A hang is érdekes 159 vs Giu viszonylatban. A 159-é határozottan kerregős, bent is jól hallani. Főleg visszaülve volt feltűnő. A Giuliettában inkább morgós, de egyáltalán nem dieseles hang. Belül nem biztos,hogy olajkályhára gondol először az ember.
Piritu - 1.000.0002015-12-22 22:37:19 // 6132
Piritu - 1.000.0002015-12-22 22:33:07 // 6131
Bár ez a magyar lista, ami országonként változhatott.
Piritu - 1.000.0002015-12-22 22:05:42 // 6130
Piritu - 1.000.0002015-12-22 22:03:29 // 6129
Piritu - 1.000.0002015-12-21 06:54:56 // 6128
Gyors? :-OO
...ezt azért cáfolnám. Felhívtam őket, hogy olajcsere lenne esedékes, és 10 azaz tíz nappal később kapok időpontot egy fél órás munkára.
...ezt azért cáfolnám. Felhívtam őket, hogy olajcsere lenne esedékes, és 10 azaz tíz nappal később kapok időpontot egy fél órás munkára.
Piritu - 1.000.0002015-12-20 15:55:15 // 6127
Nem tudok ilyesmiről. Szerintem csak szimplán örültek, hogy eladtak egy Giu-t :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-20 15:52:34 // 6126
Bár maga az olaj többe volt, mint Várpalotán egy komplett olaj+szűrőcserék :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-20 15:47:37 // 6125
Olcsóbban nem sokat cserélnek olajat, mint ők Pontosan 0 Ft-ot fizettem a Giu olajcseréjéért :-P
Mondjuk az eddigi tapasztalataim alapján lehet, hogy ez csak a beetetés :-)
Mondjuk az eddigi tapasztalataim alapján lehet, hogy ez csak a beetetés :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-20 15:45:28 // 6124
Mondjuk én is csodálkozom, hogy mi a baj a 159 lámpájával. Mentem vele nem is keveset, és még a Giu xenonja után se tűnt rossznak.
Piritu - 1.000.0002015-12-20 15:36:32 // 6123
:-)
Az eredeti cuccot, már jó pár éve nem lehetett elérni. Próbáltam utána járni, a "legjobbat szeretném a kocsimnak" logikát és valami korszerűbbet, jobbat keresni. :-P
"van ugye a gyári paraméternek megfelelő gyári kenőanyag " - milyen olajat is tettél a motorba? :-DD
Az eredeti cuccot, már jó pár éve nem lehetett elérni. Próbáltam utána járni, a "legjobbat szeretném a kocsimnak" logikát és valami korszerűbbet, jobbat keresni. :-P
"van ugye a gyári paraméternek megfelelő gyári kenőanyag " - milyen olajat is tettél a motorba? :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-20 09:17:11 // 6122
A fesszabályozót egyszerűen ki tudod mérni. Megméred a feszültséget az akkun. Ha 14,4 fölé megy fordulaton, akkor kuka. Viszont a nagyobb feszültségtől kiégnének az izzók, nem vibrálnának.
Piritu - 1.000.0002015-12-19 21:29:57 // 6121
Nincs :-(
Part II helyesen.
Part II helyesen.
Piritu - 1.000.0002015-12-19 20:06:36 // 6120
Van?
Piritu - 1.000.0002015-12-19 20:05:01 // 6119
Piritu - 1.000.0002015-12-19 19:56:08 // 6118
Gondolom ezt a megtett több tízezer km mondatja veled, nem a googli böngésző :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-18 21:33:54 // 6117
Piritu - 1.000.0002015-12-18 16:12:05 // 6116
Szerintem igen.
Az viszont tuti, hogy az utca végén jó felé indult el :-)))
Az viszont tuti, hogy az utca végén jó felé indult el :-)))
Piritu - 1.000.0002015-12-18 14:07:49 // 6115
Piritu - 1.000.0002015-12-17 22:20:42 // 6114
Piritu - 1.000.0002015-12-17 21:59:34 // 6113
A szintadó hagyta el magát a tankban?
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Piritu - 1.000.0002015-12-17 21:18:25 // 6112
Az elgondolásaimban nem szerepelt ennyi papír :-)
(Árban meg igen.)
(Árban meg igen.)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 20:12:33 // 6111
Úgy gondolom, hogy az a stílszerű, ha ő teszi közzé az eseményt :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 17:36:06 // 6110
Helyes a következtetés :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:49:16 // 6109
Aha :-)
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:40:27 // 6108
Nagyon úgy néz ki, hogy a Párduc ma alszik utoljára itthon :-((
Piritu - 1.000.0002015-12-17 12:08:26 // 6107
Gratula a k-hoz! :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-16 22:23:48 // 6106
Piritu - 1.000.0002015-12-16 22:22:05 // 6105
A kormolás a probléma ott is. A dpf nélküli kocsikban is ott az egr-szívósor páros mint krónikus pont.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:59:20 // 6104
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:56:51 // 6103
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:24:44 // 6102
Szerintem túl sokat feltételezel a userekről. Én csak a cégnél lévő autók gazdáit hoztam példának. Több ezer km-nyi check engine lámpa után se tűnt fel, hogy világít. (Nemrégiben hallottam, hogy a bömbi tulajok nagy része azt se tudja, hogy hátul hajt-e a kocsi.)
A tulajok nagy része még a használati utasítást se olvassa el. Különbem itt az Amorén se kérdeznének rá alap dolgokra.
Nap mint nap találkozok olyan tulajokkal, akiknek hónapok óta üres az ablakmosó...
Minden nap 2*5 km-t megyek hidegindítással.
Ha bemész venni egy dieselt - mint pl nálam a 156SW esetében volt - az az első, amit egy korrekt kereskedő mond, hogy NEM városi használatra való. Ha arra használod, bármi lehet. Ezért vannak a fórumok is.
"Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként..." mert így olcsóbb. Barcelónában pl. nem teszik, csak a Prius - amit erre találtak ki - kicsit drágább.
Ha annyira akarnák, és tényleges igény lenne rá, akkor a dpf kiíratás helyett egy ilyen indító kapcsoló programozása, beszerelése lenne a nagy biznisz :-))
A tulajok nagy része még a használati utasítást se olvassa el. Különbem itt az Amorén se kérdeznének rá alap dolgokra.
Nap mint nap találkozok olyan tulajokkal, akiknek hónapok óta üres az ablakmosó...
Minden nap 2*5 km-t megyek hidegindítással.
Ha bemész venni egy dieselt - mint pl nálam a 156SW esetében volt - az az első, amit egy korrekt kereskedő mond, hogy NEM városi használatra való. Ha arra használod, bármi lehet. Ezért vannak a fórumok is.
"Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként..." mert így olcsóbb. Barcelónában pl. nem teszik, csak a Prius - amit erre találtak ki - kicsit drágább.
Ha annyira akarnák, és tényleges igény lenne rá, akkor a dpf kiíratás helyett egy ilyen indító kapcsoló programozása, beszerelése lenne a nagy biznisz :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:07:16 // 6101
Biztos csak két-három havonta tankolsz :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-16 20:56:36 // 6100
"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153620,00
Regenerálások teljes száma: 1063.0"
Eszerint az átlagos távolság: 144 km / regen
Elég kevésnek tűnik....
Regenerálások teljes száma: 1063.0"
Eszerint az átlagos távolság: 144 km / regen
Elég kevésnek tűnik....
Piritu - 1.000.0002015-12-16 20:00:49 // 6099
"bejelez egy kis lámpa a műszerfalon, hogy halló user kellene egy regen. " - a userek 90%-a azt se tudja, hogy van benne dpf. Sokan és sokat mennek világító piros motorlámpával, hibaüzenettel, úgyhogy egy sárga se lenne zavaró nekik.
Tovább megyek, az átlag user egyáltalán nem parázik,hogy mikor van regen. Nekem a 190e km-en egyszer se világított a lámpa, az egész tette a dolgát anélkül, hogy bármit is kellett volna csinálni.
"a rendszer egy bizonyos szint elérése után lefuttatná automatikusan, " - pontosan ezt teszi a rendszer. Nálam 311 regeneráció futott le különösebb tennivaló nélkül. :-DD
(Ami ha jól számolom átlagosan bő 600 km/alkalom)
Tovább megyek, az átlag user egyáltalán nem parázik,hogy mikor van regen. Nekem a 190e km-en egyszer se világított a lámpa, az egész tette a dolgát anélkül, hogy bármit is kellett volna csinálni.
"a rendszer egy bizonyos szint elérése után lefuttatná automatikusan, " - pontosan ezt teszi a rendszer. Nálam 311 regeneráció futott le különösebb tennivaló nélkül. :-DD
(Ami ha jól számolom átlagosan bő 600 km/alkalom)
Piritu - 1.000.0002015-12-16 19:46:15 // 6098
Nekem átlagban minden második tankolás a kagylós kúton van, random a világban. Minden 3-4. vépúder.
Már írtam, hogy egyszer a vépúder hozta vissza a 156-ba a lovakat, úgyhogy tuti oldja valahogy a lerakódásokat. Azóta tankolom rendszeresen.
Már írtam, hogy egyszer a vépúder hozta vissza a 156-ba a lovakat, úgyhogy tuti oldja valahogy a lerakódásokat. Azóta tankolom rendszeresen.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 19:40:47 // 6097
Én még nem :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-16 17:29:54 // 6096
El kell hogy keserítselek semmit se ír ki pluszban.
Ha már a 2.0 jelez, akkor az 1,9 is jelez. Semmi sem védi jobban a motort.
Ha már a 2.0 jelez, akkor az 1,9 is jelez. Semmi sem védi jobban a motort.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 17:27:23 // 6095
Ugyan úgy működik. Csak akkor ír, ha már gáz van. Nekem sose gyulladt ki eddig.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 17:26:04 // 6094
Legyen igazad, csak így nincs összehasonlítási alap. A gyárival nekem sose volt ilyen kicsi a regen táv.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 13:03:01 // 6093
A 360 km tényleg kevésnek tűnik. 500 alatt nekem csak télen rövid távon volt, amikor gyakorlatilag be se melegedett a motor.
Elsőre megpróbálnám a bele való olajat... (5W-30 C2)
A 360 - 550 arány viszont simán lehet a dpf méretéből. A 2,0-é sokkal kisebb.
Elsőre megpróbálnám a bele való olajat... (5W-30 C2)
A 360 - 550 arány viszont simán lehet a dpf méretéből. A 2,0-é sokkal kisebb.
Piritu - 1.000.0002015-12-15 21:43:34 // 6092
Nálam teljesen jó a kép, ha rákattintok.
Piritu - 1.000.0002015-12-15 15:37:41 // 6091
Mit írnak vissza?
Piritu - 1.000.0002015-12-15 13:28:05 // 6090
A jeladóra nem dob hibát, nekem se volt anno.
Piritu - 1.000.0002015-12-13 21:29:39 // 6089
Piritu - 1.000.0002015-12-13 14:03:11 // 6088
Gratula! Üdv a 159 szekcióban! :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-12 19:21:10 // 6087
Piritu - 1.000.0002015-12-12 11:46:35 // 6086
A pattogás - szerintem - annak a jele, hogy elöregedett a gumi. Ami akár a raktár polcán s megtörténhet, mert senki sem tudja, hogy mennyi ideig áll a gyári a polcon. Ritkán veszik, mert nem a legolcsóbb kategória.
Két, vagy három éve vettem először Veszprémben lapátot, az sokáig jó volt, aztán rá jó egy évre egy másikat, az sokkal hamarabb elhagyta magát. Lehet, hogy ugyan abból a szériából származtak.
Két, vagy három éve vettem először Veszprémben lapátot, az sokáig jó volt, aztán rá jó egy évre egy másikat, az sokkal hamarabb elhagyta magát. Lehet, hogy ugyan abból a szériából származtak.
Piritu - 1.000.0002015-12-12 11:34:19 // 6085
Ezek szerint nem csak én jártam így vele anno a 156-on.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
504











