Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002016-01-07 19:48:56 // 6181
Azt nem tudom, de nekem anno egy tankolás V-púder rendbe tette.
Piritu - 1.000.0002016-01-06 18:18:08 // 6180
Nem esett még le, hogy az enyémet vette meg? :-DD
Piritu - 1.000.0002016-01-03 22:21:15 // 6179
Szerintem olyat, hogy:
Ha kialudt a lámpa, akkor a hiba már nincs jelen.
Lehet, hogy hamar előjön újra, de lehet, hogy soha többé. Használd a vasat és ha újra előjön, no csak akkor kell majd izgulni. Ettől függetlenül nem ártana egy kiolvasás, mert a hibát eltárolja. Abból többet lehetne tudni.
Piritu - 1.000.0002016-01-03 20:32:54 // 6178
Regenerálás témához:
Azt hiszem, hogy sikerült egy regent elkapni a Giulliettánál.
A pillanatnyi fogyi kb. 1,5-2 literrel lett több és a TCT váltó 2e felett tartotta a fordulatot. (2-3 között használta a motort.) Egyszer beleváltottam kézzel, amit sípolással reagált le és nem hajtotta végre az utasítást. Ha váltott volna úgy 1500 körülre esett volna vissza a fordulatszám.

Amúgy érdekes, hogy normál üzemben se szereti 1500 alatt járatni a motort a TCT.
Piritu - 1.000.0002015-12-31 07:13:17 // 6177
Hopp, a vége lemaradt...
Tényleg nem lehet sokáig hangosan hallgatni. Nekem majd 1000 Watt volt a kocsiban, de sose szólt a maximumon. Eleve a végfok csak fél hangerőre volt állítva, így sose jött ki az összes kraft.
Piritu - 1.000.0002015-12-31 07:01:15 // 6176
Szerintem olyat senki sem írt, hogy szarul szól. Mindössze annyit, hogy sokkal kevesebb pénzből sokkal jobbat lehet összehozni.
A nagy teljesítmény se okvetlenül azért kell, hogy mozgó diszkó legyen az autó. Átlagos hangerőn is jelentkezhetnek olyan dinamika csúcsok a zenében, amit torzítás és egyéb gond nélkül le kell tudni kezelni.
Piritu - 1.000.0002015-12-30 20:53:06 // 6175
Azt viszont végleg nem értem, hogy minek agyonhúzni a kerékcsavarokat. Főleg nem egy alufelni esetén.
A legjobb, amikor fél év múlva ugyanaz az ipse szentségel, mert nem bírja kitekerni :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-30 20:46:21 // 6174
Nekem csak az alfás szelepsapikat lopták le eddig :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-30 16:22:17 // 6173
Ráadásul nem én voltam :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-30 15:20:58 // 6172
Ha beírta az oldalára a rendszámot, akkor a jobb oldali kereső megtalálja.
Piritu - 1.000.0002015-12-30 15:02:56 // 6171
Akkor ezért csupa derű az arcod :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-30 09:06:04 // 6170
Nekem is van olyan német ismerősöm, aki Alfás lelkű. Meglátta a kereskedésben, beleszeretett, váltottunk pár levelet róla és megvette. Ő pl tuti visszaintene, főleg, hogy elmeséltem neki, hogy nálunk ez a szokás.
Piritu - 1.000.0002015-12-30 09:03:41 // 6169
A szembe jövő autók felének rossz a lámpája, még villantás nélkül is vakít. Az előtted menők felének meg ég hátul a ködlámpája, főleg a magyar mutyukisé, az is vakít. Látsz valamit a forgalomból? Hogyan tudsz így közlekedni? :-DDD
Piritu - 1.000.0002015-12-30 09:00:51 // 6168
Azt külön csípem, amikor az szembe jövő Alfás mögött elkezdenek fékezni :-)
(Mert ugye azt is illene tudni, hogy a trafihoz más karjelzés társul.)
Piritu - 1.000.0002015-12-30 08:57:28 // 6167
...és ez így volt az első 159 tulajokkal is anno.
Piritu - 1.000.0002015-12-30 08:56:49 // 6166
Anno a 147-ben bézs Alfatex volt. Először féltem tőle, hogy könnyen koszolódik, meg minden, de nagyon jól nézett ki. Aztán kiderült, hogy egyáltalán nem kényes. A 156SW-vel töltött újabb 4 év is csak megerősített.
Mondjuk a gyerekek is partnerek voltak, mert egyiknek se jutott eszébe csokival összekenni.
Egyszer láttam egy talin valakinél, hogy a farmer megfogta neki, de szerintem az minden világoson látszott volna.
Piritu - 1.000.0002015-12-29 21:35:02 // 6165
Vegyél már magadnak végre valami német vasat, ne ideológiát gyárts! :-DD
Csak ismétlésként...
Piritu - 1.000.0002015-12-29 21:23:32 // 6164
A farmerral két gond van:
- a szegecsek a zsebeknél
- fog, bézsen tuti látszik
Piritu - 1.000.0002015-12-29 21:17:22 // 6163
...meg 146-os, 147-es, 156-os, 156 SW-s :-DD
Egyébként már nekem is feltűnt a Giuliettások "paszivitása" :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-29 11:49:02 // 6162
Nekem nagyon bejött a fekete :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-28 22:54:39 // 6161
A 2012. januári katalógus szerint bi-xenon:
Piritu - 1.000.0002015-12-28 22:42:31 // 6160
Xenon = csak tompitott
Bi-xenon = topitott es távfèny xenon
A sima lampa csak segit. A Giulietta is ilyan, pont ma tanulmanyoztam meg.
Menetfenyrol 159-nèl mèg nem hallotam.
Piritu - 1.000.0002015-12-28 21:25:30 // 6158
Sokat segít az is, ha a családban senki sem hord szegecses cuccokat, meg fémláncokat nadrágdíszként.
Piritu - 1.000.0002015-12-28 15:42:26 // 6157
Milyen adaptered van? Az ELM327-nek látni kell mindent (persze bizonyos dolgokhoz kell a színes átalakító).
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:34:04 // 6156
Viszont tényleg kevésbé kerreg :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:24:09 // 6155
Pont ezért lepett meg a Julisnál, hogy van gázreakció. Gyárilag. Lehet gázfröccsöt adni, csak a TCT miatt nincs értelme :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:21:54 // 6154
Akkor ne üljél bele többet :-P
Amúgy furcsa dolgokat vetsz fel újfent.
Ki nem szarja le, hogy műanyag, hogy nincs fabetét, és síri csend belül? Gondolod, hogy a Spider bármelyik általad említett igényt is tudja? Nem, mégis minden tulajnak fülig ér a szája, ha mehet vele egyet. Ezeknek semmi köze ahhoz, hogy egy jót autókázhass.
OFF E-klasse tulajnál láttam életemben először, hogy a "nagy belső zaj" miatt aktív fejhallgatóban vezetett, ami kioltotta a hangot és teljes csend volt alatta.
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:13:30 // 6153
Mint mondtam ez nem okvetlenül a motorerőn múlik. A húzott 156-om is cefetül ment, 7,8-on volt százon, a Spider meg 10 alatt van ott, mégis más...
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:54:45 // 6152
Nálam is, de már kis korunkban is szerettük a macikat :-)

Amúgy az OFF-osok eddig takarodnak illően előle :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:51:43 // 6151
Nem okvetlenül az erőre gondolok.
A viselkedésre általában.
Anno a 146-on civilizálódtam, annak az agilitása vésődött belém. A 147-156-159 sor ezt vitte el a "civilizált" autózás irányába, az euro x-ekkel megspékelve. 2009-ben a Spider azért lopta be magát az első km-en a szívembe, mert ugyan azt adta vissza, amit a 146 képviselt. Mondjuk egy korúak is.
A Giu ezt hozta valahogy össze a "civilizáltsággal".
Piritu - 1.000.0002015-12-27 18:05:54 // 6150
Pedig kemény gép tud lenni, keményebb a 159-nél. Csak át kell pattintani D-be :-)
Az utastér is csendesebb, ha "zajra" lövöm be a tempót, kb10-15-el többel megyek, mint a Párduccal. Országúton nagyon kell figyelni a km órát.
Teljesen más világ a két kocsi...
Piritu - 1.000.0002015-12-27 18:00:48 // 6149
8C dizájnnak hívják :-P
:-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-27 17:59:24 // 6148
Szerintem egyszerű a válasz, a gyalogosvédelmi előírások miatt :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-27 08:59:27 // 6147
Viszont az őt használó program tud és leellenőrizheti a szériaszámot. Volt már rá példa itt is az Amorén.
Piritu - 1.000.0002015-12-26 10:13:07 // 6146
Csak azért kérdezem, mert nekem jó darabig nem volt benne, de a kijelzőn akkor is ott volt a B&M grafika.
Piritu - 1.000.0002015-12-26 10:06:34 // 6145
Benne van a B&M egyseg egyaltalan?
Piritu - 1.000.0002015-12-25 19:45:38 // 6143
A gomb jobb oldalát nyomd, ne a közepét. Csinált néha ilyet...
Piritu - 1.000.0002015-12-25 16:48:16 // 6142
Anno (és most) pont a lehetséges navis update problémák miatt se nem választottam gyári navit.
Piritu - 1.000.0002015-12-25 16:47:03 // 6141
Például a hangvezérlés nyelve miatt. Ezen kívül még eltudom képzelni, hogy az egyre újabb telefonok miatt is.
A Giulietában pl. elsőre olvasta az SMS-t a B&M a telómról. Aztán jött egy rendszerfrissítés a Sony-tól, azóta nem :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-25 16:27:19 // 6140
Nem alap, feláras volt a B&M:

Az Alfa oldala ide küld B&M ügyben :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-23 15:32:07 // 6139
Csak Shell meg MOL kúton tankolok, úgyhogy OMV-s tapasztalatom nincs :-(
Ezek szerint mások az adalékok az OMV-nél.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 15:22:41 // 6138
Gyanúm, hogy igen. Egy sportos kocsinál semmi se indokolja a túl hosszú utolsó fokozatot, mint anno az Opelekben,
Piritu - 1.000.0002015-12-23 13:50:34 // 6137
A végáttételt lehet számolni a max fordulat és a végsebesség adatokból.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 12:52:35 // 6136
A prémium nyáltól is halkabb lesz a kerregés. Talán arra hasonlít alapból a Giu hangja.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 12:51:46 // 6135
Lehet, anno amikor belepróbáltuk a Novitec-től teljesen elmúlt a kerregés, benzines lett a hangja.
Piritu - 1.000.0002015-12-23 12:40:23 // 6134
Szerintem arra céloz a cartárs, hogy olyan gyorsan nem lehet itthon menni, hogy érdemes lenne a 6-ost kapcsolni :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-23 10:39:28 // 6133
A hang is érdekes 159 vs Giu viszonylatban. A 159-é határozottan kerregős, bent is jól hallani. Főleg visszaülve volt feltűnő. A Giuliettában inkább morgós, de egyáltalán nem dieseles hang. Belül nem biztos,hogy olajkályhára gondol először az ember.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.