Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002016-04-03 20:31:42 // 6382
akkor ezt megbeszéltük :-)
Piritu - 1.000.0002016-04-03 20:26:57 // 6381
VTT-n is ezt fogyasztottuk anno :-DD
Piritu - 1.000.0002016-04-03 19:55:03 // 6380
Anno, amikor vetem a Párducot kétféle bőr volt:
- Tibet bőr (Distinctive + 220e Ft) - ez van a Párducban

- Frau Pieno Fiore bőr (Distinctive + 375e Ft)

Gyanúm, hogy ez utóbbi a full bőr. Bár anno (és most sem a Giu megrendelésekor) senki sem mondta, hogy nem igazi a bőr.
(A képeken a Progression-hoz tartozó árak vannak.)
Piritu - 1.000.0002016-04-03 19:47:46 // 6379
A csukahatóság nem olyan fontos :-P
Piritu - 1.000.0002016-04-03 19:46:40 // 6378
igen , bár nem a 159-en, hanem a Spideren :-)
Piritu - 1.000.0002016-04-03 19:10:29 // 6377
Hogy nyithato legyen a teteje :-)
Bövebben a blogomban leirva...
Piritu - 1.000.0002016-04-03 18:57:56 // 6376
Hazi palinka :-))
Piritu - 1.000.0002016-03-31 23:30:44 // 6375
Lassan töltőre kellene tenni a telót :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-31 23:19:39 // 6374
Gyanúm, hogy vannak/lesznek korlátai a rendszernek (pl. amit írsz is) és pont ezért nem árulnak el semmit.
Ha ismernék az emberek a korlátokat, mindenki a kijátszásra gyúrna...
Piritu - 1.000.0002016-03-31 23:16:49 // 6373
"Lehet bármilyen szoftver, ha hardveresen lehetetlen." - anno megfogták a 24x-el a tömött forgalomban tolató Ford Transitot is. Hardveresen az is lehetetlen :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-28 20:21:17 // 6372
Hmmm, 1440 km-el ezelőtt volt cserélve a dpf-ed? :-O
Piritu - 1.000.0002016-03-28 19:38:03 // 6371
Így van, tudtommal a CTEK az egyetlen, aminél nem kell levenni.
Piritu - 1.000.0002016-03-27 20:37:56 // 6370
Itt blog: http://alfaamore.hu/tagok/Piritu/autok/7611/blog/20036
Piritu - 1.000.0002016-03-27 20:28:46 // 6369
Valami szallitasi retesz. Emlekeim szerinr nekem anno ezt szedtek ki, mert rezgett arugo.
Piritu - 1.000.0002016-03-24 19:37:30 // 6368
Gratula! Sok-sok örömteli km-t! :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-24 13:23:51 // 6365
10,5? Annyit a 2,0 Giu is megeszik :-)
Igaz, hogy ehhez 160+ átlagot kell menni vele a német Autobahn-on :-DD
Piritu - 1.000.0002016-03-23 19:30:36 // 6364
Mert hát ugye ő is írta a cikket.
Piritu - 1.000.0002016-03-23 19:27:06 // 6363
Nagy valószínűséggel a Novoth Tibi féle szervizről szólt a történet, mert pont akkoriban beszélgettek vele erről a témáról az égéstér műsorában. Egyszerűen nem akarták a direkt reklámot.
Piritu - 1.000.0002016-03-21 20:25:55 // 6360
Valaki a múltkor írta az érdi bontó elérhetőségét, de nem találom. Tudja valaki? A Spiderhez keresek kárpitot.
Piritu - 1.000.0002016-03-18 14:25:19 // 6359
A TCT váltó már közepes gyorsításnál is simán kipörgeti a motort 4000 fölé.
Piritu - 1.000.0002016-03-17 21:00:30 // 6358
Talán a hét végén és is előveszem. Már nagyon hiányzik :-((
Piritu - 1.000.0002016-03-17 07:43:20 // 6356
Ezt mondtátok 5 éve is :-P
Piritu - 1.000.0002016-03-17 06:55:37 // 6355
Mi alapján állítja? Gondolom rengeteg pénzt költött a vegyi vizsgálatokra mire rájött, hogy az szar lett és ez a jó helyette. (Vagy esetleg csak nagyobb árrése van az ajánlottra.)
Az új autóra továbbra is csak a Seleniával van garancia, ha olyan szar lenne, nem ragaszkodnának hozzá...
Piritu - 1.000.0002016-03-16 22:03:50 // 6354
Erre nem is gondoltam. Lehet, hogy már akkor is nyomta a cuccot, csak nem árulta el? :-DD
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:27:03 // 6353
Ez is inkább használat függő lesz.
Minél többet van zárva, annál tovább tart. Valahol 2500-nál zár le, ha az alatt mész hamarabb dugul el.
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:24:34 // 6352
Mint a többi, ez is tálcában folyik...
Az utóbbiból tehetnél félre későbbre is :-))
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:22:43 // 6351
Csak amatőr szakács játszik. Különben hogyan égne le ennyire a pöri? :-DD
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:19:26 // 6350
Nálunk éppen a Schwechater patak folyik :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-16 20:55:16 // 6349
Zuzmópörkölt :-DD
Ez tetszik. Az most vega vagy paleó? :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-16 20:54:24 // 6348
Nem nő a hőmérsékelt nélküle?
Piritu - 1.000.0002016-03-16 20:22:18 // 6347
Phon-t kérdezted már?
Piritu - 1.000.0002016-03-15 22:00:49 // 6346
Nekem álltak meg úgy is, hogy csak telefonáltam az út szélén :-))
Piritu - 1.000.0002016-03-15 21:21:16 // 6345
Már régóta nem megy neki :-(
Piritu - 1.000.0002016-03-15 21:08:22 // 6344
Lassan ideje lenni taccspadon lerajzolni ezeket a zuzmókat! :-DD
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:17:55 // 6343
...én még a kérdéskörbe bevonnám a "javítási" szokásokat is. A szinte azonnal tanácsolt hárombetűs OFF-ot és az esetleges csippelés hatásait is.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:10:15 // 6342
Nem lehet, hogy a tisztítás során megsérülhetett a rendszer? Épp most olvastam németben egy cikket, amiben lebeszélnek az erőszakos tisztításról. klatty
Nekem sose volt kormos a cső vége, tehát jó rendszer esetén nem kormol. Mint ahogy a tied se tette korábban.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:02:29 // 6341
Sajna a kormon kívül mást is tud termelni a motor. Főleg, ha nincs benne egr szelep. :-D
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:47:44 // 6340
Az euro4-et lehetett dpf nélkül simán teljesíteni, erre példa a 147 és a 156.
Az euro5-höz kellett. Anno amikor kijött a 159 azzal reklámozták, hogy a dpf miatt már tudja a leendő 5-öt is. Aztán kiderült, hogy nem, csak az új 2.0 tudta.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:43:48 // 6339
Az erősen mérgező nitrogénoxidok mennyiségével.
Ha nem csalnának nem is kapnának engedélyt az autó üzembe helyezésére. Nem véletlenül kell sok autót módosítani (pl. AdBlue) beépítésével, hogy csalás nélkül is tudja.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:41:11 // 6338
Az egyszerű kémia akkor kezd el nagyon nem működni, ha a bemenő oldalon valami nem stimmel.
Mondjuk nem C2-es olajat öntünk bele, hanem olyat aminek magas a hamutartalma.
Vagy mondjuk kéntartalmú gázolajat, attól ilyen lesz a kipuff vége:
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:36:26 // 6337
Azért részecskeszűrő a neve, hogy szűrjön. :-DD
Aztán meg elégeti. A lényeg, hogy a bemenő részecskéknek nagyon jelentős része nem jön ki a másik oldalon.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:32:39 // 6336
Azért b@szogatják őket, mert a méréskor csaltak. Ráadásul ezt minden autóba beépítették! Ha esetleg valaki meg akarná mérni, hogy ők igazi adatokat adtak-e meg, akkor is csaljon a rendszer. A többi már rizsa.
(Kb. olyan, mintha a kocsid csak akkor tudná az ígért teljesítményt, ha fékpadon van. Az utcán meg csak a felét.)
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:24:09 // 6335
Tényleg nem olvasod el, amit írok? :-O
20 nanométertől már szűr, az meg pont ötvenszer fér bele a mikrométerbe.
( 1 um = 1.000 nm)
Piritu - 1.000.0002016-03-13 19:06:45 // 6334
Nem, a mikron alattiakat is szűri.
"Die Wirkungsgrade, bezogen auf die Partikelmasse und Anzahlverteilung, liegen damit auch bei ultrafeinen Nanopartikeln mit Partikelgrößen von mehr als 20 nm im Bereich von 90 bis zu 99,9 %.
Alle für die Feinstaubdiskussion relevanten Bereiche wie PM10, PM2,5, PM1 und PM0,1 (siehe Feinstaub) werden mit einem Wandstromfilter wirkungsvoll reduziert."
Wikipédia
(Itt már a 20 nm feletti tartomány 90-99,9%-os szűréséről beszélnek :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-13 18:59:28 // 6333
A 2,4-be eredetileg előírt SELENIA WR 5W-40-es olaj nem volt DPF "barát", míg az 1,9-hez előírt SELENIA WR PE. 5W-30 C2 igen. A magasabb hamutartalom nagy valószínűséggel tömítette el a dpf-t.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.