Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002017-01-09 22:03:27 // 6634
Anno mi is ilyesmivel szoktuk múlatni az időt a német "Autobahn"-on. (320d, 2.0PDTI és társaival)
Szerintem már hiányzott neki :-)
Piritu - 1.000.0002017-01-04 16:30:01 // 6633
Nyugodj Békében Pityukoma!
Piritu - 1.000.0002017-01-03 15:18:41 // 6631
Azért nem vesz senki, mert nincs hozzá alkatrész! :-P
(Most pl egy fekete szőnyeg kellene.)
Piritu - 1.000.0002017-01-03 15:09:03 // 6630
Nekem igazából a Spider hiányzik. Az mikor kerül fel? :-)
Piritu - 1.000.0002017-01-02 20:32:14 // 6628
Gratula!!
Anno modellvasútnak álltam neki, de nem volt elég türelmem hozzá. Úgyhogy gratula a türelmedhez is! :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-31 11:54:34 // 6627
Sose tudtam oda felmenni, mindig volt valami útban.
Csak ilyen van :-((
Piritu - 1.000.0002016-12-29 15:13:28 // 6626
Tuningolunk? Tuningolunk? :-))
Piritu - 1.000.0002016-12-28 22:32:15 // 6625
Csak remélni lehet, hogy fólia és leszedhető...
Piritu - 1.000.0002016-12-27 21:40:55 // 6623
Gratula!
(Régebben készült itt az Amorén is közös típusnaptár, még külön topik is nyílt neki.)
Piritu - 1.000.0002016-12-27 18:04:54 // 6621
Asszonypajtinak keresünk éppen autót, csak gyári állapotút nézünk meg. Bármi tuning kizáró.
Piritu - 1.000.0002016-12-27 18:03:35 // 6620
Az ilyen tuningizékkel mindig az a gondom, hogy nem-e a karbantartás helyett költötték rájuk a pénzt. A legjobb példa volt a gyár parkolójában egy bömbi. A küszöb lyukas volt, de a tulajnak a motorházat kellett karbonfóliázni a javítás helyett, mert az volt a fontos.
Piritu - 1.000.0002016-12-27 15:55:15 // 6619
Egy szavazat a 2.0-ra. :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-27 15:52:39 // 6618
A Giuliettánál (ha addig elég a menetfény) elég a lámpát lekapcsolni és akkor csak az ablakra nyom.
Piritu - 1.000.0002016-12-26 11:50:22 // 6617
Gratula! Még ennyit kívánok :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-26 11:49:23 // 6616
Kell hogy legyen hátul vonószem:
Piritu - 1.000.0002016-12-26 11:45:03 // 6615
...ezért írtam, hogy ELŐFORDULHAT olyan, hogy egyszerűbb. Viszont a gyengébben felpumpált pótkeret se árt felfújatni.
(Szerencsére az elmúlt bő 900e km-en egyikre sem volt szükségem. Kopp-kopp.)
Piritu - 1.000.0002016-12-26 10:27:13 // 6614
Nem hinném.
Én a helyedben megtartanám. Előfordulhat olyan eset, hogy egyszerűbb belenyomni, mint kereket cserélni. (pl. szakadó eső) Arról nem beszélve, hogy a kompresszora jó, lehet vele szükség esetén pumpálni. A pótkereket mindig elfelejti az ember a benzinkúton.
Anno pont ezért vettem a pótkerék mellé.
Piritu - 1.000.0002016-12-26 10:21:07 // 6613
Phon-t kérdezted? Tatai bontó?
Piritu - 1.000.0002016-12-26 09:36:32 // 6611
Arra az esetre, ha jelez itt is van emlekeim szerint utasitas a hasznalatiban.
Piritu - 1.000.0002016-12-26 09:35:23 // 6610
Mert felesleges. Majd a legkozelebb folytatja, ha leallitod.
Ha bajban van es azt szeretne, hogy ne allitsd le, akkor majd jon a narancssarga figyelmezteto lampa.
Piritu - 1.000.0002016-12-25 21:22:53 // 6609
FES/MES?
Furcsa, hogy nem jelezte az izzót, kéne neki...
Piritu - 1.000.0002016-12-25 20:18:37 // 6608
Akkor nem marad más, mint rámérni a klímavezérlőre, hogy milyen hőmérsékletet mér.
Piritu - 1.000.0002016-12-25 19:17:42 // 6607
A hátsó izzók kiégésére nem figyelmeztetett a műszerfal?
Piritu - 1.000.0002016-12-25 19:15:55 // 6606
Az automata fűtést kicsit "szokni" kell.
Ha a beállított hőfok alatt van a kocsiban, akkor fűt ezerrel. Ha elérte akkor visszavesz, adott esetben sokkal hidegebbet is fújhat.
Ugyan ez a szitu, ha hidegebbre van beállítva. Először hűt, ami belefér.
Ha meg marhaság van neki beállítva, akkor azt is megpróbálja megoldani. (Bár tudtommal 7 fok különbséget enged csak meg beállítani.)
Szerintem nem kell vele foglalkozni. 21-23 fok között volt mindig full automata üzemben.

A Giuliettával már más a helyzet, ezzel többet kell játszani, ugyanis automata üzemben (hidegben) nem tudja befűteni az autót. Lábhoz fúj, de olyan kicsi a befúvó keresztmetszet, hogy sose lesz meleg, csak bőg a ventilátor.
Piritu - 1.000.0002016-12-23 13:22:38 // 6605
Akkor csak simán szivatta sort :-DD
Piritu - 1.000.0002016-12-23 13:21:20 // 6604
...engem mondjuk a csomagtér nyitásos kézkoszolásnál sokkal jobban zavar, amikor bepakoláskor a ruhájával az ember letörli a kocsi hátulját. Nem kell használni, oszt kész :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-23 09:54:33 // 6603
A kedvenceim meg a véda kapuk :-)
Azt értem, hogy ott a Q7 tulaj is tudja a sebességhatárt, de azt már nem hogy egyeseknek miért kell 20-al lassabbra fékeznie, mit lehet. Az 5-10 autós sorban tuti lesz elöl valaki, aki beleugrik a fékbe, mert mérnek...
Piritu - 1.000.0002016-12-23 09:48:09 // 6602
Tegnap kirándultunk egyet (430 km), félelmetes, hogy mennyi tötymörgő volt az utakon. A 8-ason 50-el ment a leglassabb, 60-70-es tucatnyian. Előzni persze nem lehet a forgalom miatt. Aztán, ha villogok neki, akkor meg mutogat.
Az M7-en egy szöszi volt 90-el beragadva a belső sávba. Amikor a teherautó állt be a seggébe dudálva, akkor volt hajlandó kimenni a jobb oldaliba, ami persze tök üres volt.
Az meg természetes, hogy a három sávos M7-en a jobb szélsőbe senki sem megy.
Szóval lenne mit tenni a polisznak...
Piritu - 1.000.0002016-12-23 09:34:04 // 6601
.... a németeknél ez bizonyos körülmények közt legális.
Piritu - 1.000.0002016-12-23 08:55:22 // 6600
Így van. Ha az ember megtalálja a helyét az ülésben 1000+ km se okoz gondot.
Piritu - 1.000.0002016-12-22 19:58:24 // 6599
hsz 88888: "most már tudom miért megy tönkre." - szerintem erre kíváncsi sokunkkal együtt a Cartárs :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-21 21:15:45 // 6598
Két megoldás lenne. Az egyik járhatatlan, a másik a csere :-)

A gumiharangnál engedi be a vizet.
Piritu - 1.000.0002016-12-21 17:43:19 // 6597
bakker lemaradt a vége....
gyorsabban kicsapódik a pára még mielőtt eloszlana a levegőben.
Piritu - 1.000.0002016-12-21 17:42:13 // 6596
Vízgőz mindig van, az elégetett szénhidrogén hidrogén részéből. Bizonyos körülmények közt lehet látni, mint a leheletet. Gyanúm, hogy hideg motornál alacsony a kipufogógáz hőmérséklete és gyorsabban kicsapódik a pára.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:40:23 // 6595
Nekem anno 94-97 között volt egy odavalósi piros...
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:33:46 // 6594
Mondjuk nemritkán látni erősen megkérdőjelezhető műszaki állapotú vasakat errefelé is. Főleg a szentgotthárdi Astrák képviselik magukat nagy számban :-(((
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:28:52 // 6593
Ez azt jelenti, hogy akár a fékben lévő gumi tömítéseken keresztül is?
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:15:04 // 6592
Ha ott az a gumilap a motoron, akkor továbbra is marad a kérdés: Hol megy bele a víz?
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:13:03 // 6591
Emlékeim szerint annak is ilyen a kupakja, vagy tévedek?
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:12:29 // 6590
Már csak emlék :-(
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:08:10 // 6589
áááá, dehogy új.
Már 166 km volt benne :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:03:07 // 6588
Szégyenlem, de azokról nem találtam olyan képet, amin látszik :-(
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:49:31 // 6586
Így van, csak a szervóolaj nem higroszkópikus nem árt neki.
A Spideren annak külön szellőző csöve is van a fedélen.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:37:27 // 6585
Akármennyivel is fogy, ha légmentes lenne, akkor összeszívná a tartályt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.