Anno mi is ilyesmivel szoktuk múlatni az időt a német "Autobahn"-on. (320d, 2.0PDTI és társaival)
Szerintem már hiányzott neki :-)
Piritu - 1.000.0002017-01-09 22:03:27 // 6634
Piritu - 1.000.0002017-01-04 16:30:01 // 6633
Nyugodj Békében Pityukoma!
Piritu - 1.000.0002017-01-03 15:18:41 // 6631
Azért nem vesz senki, mert nincs hozzá alkatrész! :-P
(Most pl egy fekete szőnyeg kellene.)
(Most pl egy fekete szőnyeg kellene.)
Piritu - 1.000.0002017-01-03 15:09:03 // 6630
Nekem igazából a Spider hiányzik. Az mikor kerül fel? :-)
Piritu - 1.000.0002017-01-02 20:35:37 // 6629
Piritu - 1.000.0002017-01-02 20:32:14 // 6628
Gratula!!
Anno modellvasútnak álltam neki, de nem volt elég türelmem hozzá. Úgyhogy gratula a türelmedhez is! :-)
Anno modellvasútnak álltam neki, de nem volt elég türelmem hozzá. Úgyhogy gratula a türelmedhez is! :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-31 11:54:34 // 6627
Piritu - 1.000.0002016-12-29 15:13:28 // 6626
Tuningolunk? Tuningolunk? :-))
Piritu - 1.000.0002016-12-28 22:32:15 // 6625
Csak remélni lehet, hogy fólia és leszedhető...
Piritu - 1.000.0002016-12-27 21:40:55 // 6623
Gratula!
(Régebben készült itt az Amorén is közös típusnaptár, még külön topik is nyílt neki.)
(Régebben készült itt az Amorén is közös típusnaptár, még külön topik is nyílt neki.)
Piritu - 1.000.0002016-12-27 18:30:36 // 6622
OFF-ot
Piritu - 1.000.0002016-12-27 18:04:54 // 6621
Asszonypajtinak keresünk éppen autót, csak gyári állapotút nézünk meg. Bármi tuning kizáró.
Piritu - 1.000.0002016-12-27 18:03:35 // 6620
Az ilyen tuningizékkel mindig az a gondom, hogy nem-e a karbantartás helyett költötték rájuk a pénzt. A legjobb példa volt a gyár parkolójában egy bömbi. A küszöb lyukas volt, de a tulajnak a motorházat kellett karbonfóliázni a javítás helyett, mert az volt a fontos.
Piritu - 1.000.0002016-12-27 15:55:15 // 6619
Egy szavazat a 2.0-ra. :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-27 15:52:39 // 6618
A Giuliettánál (ha addig elég a menetfény) elég a lámpát lekapcsolni és akkor csak az ablakra nyom.
Piritu - 1.000.0002016-12-26 11:50:22 // 6617
Gratula! Még ennyit kívánok :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-26 11:49:23 // 6616
Piritu - 1.000.0002016-12-26 11:45:03 // 6615
...ezért írtam, hogy ELŐFORDULHAT olyan, hogy egyszerűbb. Viszont a gyengébben felpumpált pótkeret se árt felfújatni.
(Szerencsére az elmúlt bő 900e km-en egyikre sem volt szükségem. Kopp-kopp.)
(Szerencsére az elmúlt bő 900e km-en egyikre sem volt szükségem. Kopp-kopp.)
Piritu - 1.000.0002016-12-26 10:27:13 // 6614
Nem hinném.
Én a helyedben megtartanám. Előfordulhat olyan eset, hogy egyszerűbb belenyomni, mint kereket cserélni. (pl. szakadó eső) Arról nem beszélve, hogy a kompresszora jó, lehet vele szükség esetén pumpálni. A pótkereket mindig elfelejti az ember a benzinkúton.
Anno pont ezért vettem a pótkerék mellé.
Én a helyedben megtartanám. Előfordulhat olyan eset, hogy egyszerűbb belenyomni, mint kereket cserélni. (pl. szakadó eső) Arról nem beszélve, hogy a kompresszora jó, lehet vele szükség esetén pumpálni. A pótkereket mindig elfelejti az ember a benzinkúton.
Anno pont ezért vettem a pótkerék mellé.
Piritu - 1.000.0002016-12-26 10:21:07 // 6613
Phon-t kérdezted? Tatai bontó?
Piritu - 1.000.0002016-12-26 10:19:06 // 6612
Piritu - 1.000.0002016-12-26 09:36:32 // 6611
Arra az esetre, ha jelez itt is van emlekeim szerint utasitas a hasznalatiban.
Piritu - 1.000.0002016-12-26 09:35:23 // 6610
Mert felesleges. Majd a legkozelebb folytatja, ha leallitod.
Ha bajban van es azt szeretne, hogy ne allitsd le, akkor majd jon a narancssarga figyelmezteto lampa.
Ha bajban van es azt szeretne, hogy ne allitsd le, akkor majd jon a narancssarga figyelmezteto lampa.
Piritu - 1.000.0002016-12-25 21:22:53 // 6609
FES/MES?
Furcsa, hogy nem jelezte az izzót, kéne neki...
Furcsa, hogy nem jelezte az izzót, kéne neki...
Piritu - 1.000.0002016-12-25 20:18:37 // 6608
Akkor nem marad más, mint rámérni a klímavezérlőre, hogy milyen hőmérsékletet mér.
Piritu - 1.000.0002016-12-25 19:17:42 // 6607
A hátsó izzók kiégésére nem figyelmeztetett a műszerfal?
Piritu - 1.000.0002016-12-25 19:15:55 // 6606
Az automata fűtést kicsit "szokni" kell.
Ha a beállított hőfok alatt van a kocsiban, akkor fűt ezerrel. Ha elérte akkor visszavesz, adott esetben sokkal hidegebbet is fújhat.
Ugyan ez a szitu, ha hidegebbre van beállítva. Először hűt, ami belefér.
Ha meg marhaság van neki beállítva, akkor azt is megpróbálja megoldani. (Bár tudtommal 7 fok különbséget enged csak meg beállítani.)
Szerintem nem kell vele foglalkozni. 21-23 fok között volt mindig full automata üzemben.
A Giuliettával már más a helyzet, ezzel többet kell játszani, ugyanis automata üzemben (hidegben) nem tudja befűteni az autót. Lábhoz fúj, de olyan kicsi a befúvó keresztmetszet, hogy sose lesz meleg, csak bőg a ventilátor.
Ha a beállított hőfok alatt van a kocsiban, akkor fűt ezerrel. Ha elérte akkor visszavesz, adott esetben sokkal hidegebbet is fújhat.
Ugyan ez a szitu, ha hidegebbre van beállítva. Először hűt, ami belefér.
Ha meg marhaság van neki beállítva, akkor azt is megpróbálja megoldani. (Bár tudtommal 7 fok különbséget enged csak meg beállítani.)
Szerintem nem kell vele foglalkozni. 21-23 fok között volt mindig full automata üzemben.
A Giuliettával már más a helyzet, ezzel többet kell játszani, ugyanis automata üzemben (hidegben) nem tudja befűteni az autót. Lábhoz fúj, de olyan kicsi a befúvó keresztmetszet, hogy sose lesz meleg, csak bőg a ventilátor.
Piritu - 1.000.0002016-12-23 13:22:38 // 6605
Akkor csak simán szivatta sort :-DD
Piritu - 1.000.0002016-12-23 13:21:20 // 6604
...engem mondjuk a csomagtér nyitásos kézkoszolásnál sokkal jobban zavar, amikor bepakoláskor a ruhájával az ember letörli a kocsi hátulját. Nem kell használni, oszt kész :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-23 09:54:33 // 6603
A kedvenceim meg a véda kapuk :-)
Azt értem, hogy ott a Q7 tulaj is tudja a sebességhatárt, de azt már nem hogy egyeseknek miért kell 20-al lassabbra fékeznie, mit lehet. Az 5-10 autós sorban tuti lesz elöl valaki, aki beleugrik a fékbe, mert mérnek...
Azt értem, hogy ott a Q7 tulaj is tudja a sebességhatárt, de azt már nem hogy egyeseknek miért kell 20-al lassabbra fékeznie, mit lehet. Az 5-10 autós sorban tuti lesz elöl valaki, aki beleugrik a fékbe, mert mérnek...
Piritu - 1.000.0002016-12-23 09:48:09 // 6602
Tegnap kirándultunk egyet (430 km), félelmetes, hogy mennyi tötymörgő volt az utakon. A 8-ason 50-el ment a leglassabb, 60-70-es tucatnyian. Előzni persze nem lehet a forgalom miatt. Aztán, ha villogok neki, akkor meg mutogat.
Az M7-en egy szöszi volt 90-el beragadva a belső sávba. Amikor a teherautó állt be a seggébe dudálva, akkor volt hajlandó kimenni a jobb oldaliba, ami persze tök üres volt.
Az meg természetes, hogy a három sávos M7-en a jobb szélsőbe senki sem megy.
Szóval lenne mit tenni a polisznak...
Az M7-en egy szöszi volt 90-el beragadva a belső sávba. Amikor a teherautó állt be a seggébe dudálva, akkor volt hajlandó kimenni a jobb oldaliba, ami persze tök üres volt.
Az meg természetes, hogy a három sávos M7-en a jobb szélsőbe senki sem megy.
Szóval lenne mit tenni a polisznak...
Piritu - 1.000.0002016-12-23 09:34:04 // 6601
.... a németeknél ez bizonyos körülmények közt legális.
Piritu - 1.000.0002016-12-23 08:55:22 // 6600
Így van. Ha az ember megtalálja a helyét az ülésben 1000+ km se okoz gondot.
Piritu - 1.000.0002016-12-22 19:58:24 // 6599
hsz 88888: "most már tudom miért megy tönkre." - szerintem erre kíváncsi sokunkkal együtt a Cartárs :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-21 21:15:45 // 6598
Két megoldás lenne. Az egyik járhatatlan, a másik a csere :-)
A gumiharangnál engedi be a vizet.
A gumiharangnál engedi be a vizet.
Piritu - 1.000.0002016-12-21 17:43:19 // 6597
bakker lemaradt a vége....
gyorsabban kicsapódik a pára még mielőtt eloszlana a levegőben.
gyorsabban kicsapódik a pára még mielőtt eloszlana a levegőben.
Piritu - 1.000.0002016-12-21 17:42:13 // 6596
Vízgőz mindig van, az elégetett szénhidrogén hidrogén részéből. Bizonyos körülmények közt lehet látni, mint a leheletet. Gyanúm, hogy hideg motornál alacsony a kipufogógáz hőmérséklete és gyorsabban kicsapódik a pára.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:40:23 // 6595
Nekem anno 94-97 között volt egy odavalósi piros...
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:33:46 // 6594
Mondjuk nemritkán látni erősen megkérdőjelezhető műszaki állapotú vasakat errefelé is. Főleg a szentgotthárdi Astrák képviselik magukat nagy számban :-(((
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:28:52 // 6593
Ez azt jelenti, hogy akár a fékben lévő gumi tömítéseken keresztül is?
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:15:04 // 6592
Ha ott az a gumilap a motoron, akkor továbbra is marad a kérdés: Hol megy bele a víz?
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:13:03 // 6591
Emlékeim szerint annak is ilyen a kupakja, vagy tévedek?
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:12:29 // 6590
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:08:10 // 6589
áááá, dehogy új.
Már 166 km volt benne :-)
Már 166 km volt benne :-)
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:03:07 // 6588
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:53:10 // 6587
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:49:31 // 6586
Így van, csak a szervóolaj nem higroszkópikus nem árt neki.
A Spideren annak külön szellőző csöve is van a fedélen.
A Spideren annak külön szellőző csöve is van a fedélen.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:37:27 // 6585
Akármennyivel is fogy, ha légmentes lenne, akkor összeszívná a tartályt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
















