Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002017-06-15 20:18:30 // 6784
Mondjuk ez a Bodensee mellől van, de arrafelé is sok a nyest...
Piritu - 1.000.0002017-06-15 17:01:54 // 6783
Lassan kezdem kiismerni a 2,2 JTS-t :-)
Viszont mindig van újabb kérdés, pl. hogy mi lehet az a sárga cucc ezen a motoron:
Piritu - 1.000.0002017-06-15 05:56:05 // 6782
Bármelyik fóliás tud adni. Nekem ott adtak, ahol az ablakomat sötétítették Tapolcán. Mintának nem árt az eredeti darab.
Piritu - 1.000.0002017-06-14 06:58:33 // 6781
Cikkszáma ugyan az? Ha igen akkor nem okozhat gondot. Ha nem, akkor bármi lehet.
Piritu - 1.000.0002017-06-10 21:44:53 // 6780
Spider ügyben nézelődök. A 2.0 jts nem szimpi, újabbakból meg sok 2,2 jts van. Árban meg már összeérnek a még nagyon jó TS-ek a már kicsit használtabb 2,2 jts-el.
Mi lehet még szopacs a vezérlésen/kettőstömegűn/módosítón kívül?
Piritu - 1.000.0002017-06-10 21:35:16 // 6779
A "sima" rádión ez a címke van.

Itt is kettő CAN van.
Piritu - 1.000.0002017-06-10 21:28:07 // 6778
Igen, az is cserélve van. Ahogy nézem nem is olcsó mulatság...
Piritu - 1.000.0002017-06-10 19:05:23 // 6777
ja, a vezérlés állítót is cserélték
Piritu - 1.000.0002017-06-10 19:04:03 // 6776
Adott egy 130ezret futott 2,2JTS, amin kicserélték a vezérlés, a kettős tömegűt, meg az első bölcsőt. Mi baja lehet még?
Piritu - 1.000.0002017-06-02 21:34:21 // 6775
Látom rájuk vagy cuppanva :-)
Személy szerint gari ide vagy oda ilyen munkát sose fogok rájuk bízni...
u.i.
2003 óta járok hozzájuk.
Piritu - 1.000.0002017-06-02 07:13:10 // 6774
OFF
Bakker, de régen is volt...
ON
Piritu - 1.000.0002017-06-02 07:11:37 // 6773
Anno a 147-el úgy hozta a sors, hogy Reidl-ben cseréltem kuplungot. Aztán hazajöttem és kértem egy árajánlatot a Riegler-től is erre a munkára. Szinte ezer Ft-ra ugyan az az összeg szerepelt rajta, mind amit kint fizettem. Amennyivel olcsóbb volt a munkadíj, annyival több volt a kuplung ára. Ennyi...
Piritu - 1.000.0002017-05-22 22:38:56 // 6772
...ezért visszük magunkkal a megfelelő, nincs szükség arra, hogy megnézzék. Személy szerint már vagy 30 éve :-)
Piritu - 1.000.0002017-05-22 21:12:55 // 6771
Anno utána néztem, lehetett kapni utólag beszerelhető kütyüt, amitől tudta.
Aztán lehet, hogy csak engedélyezni kell a MES-ben...
Piritu - 1.000.0002017-05-22 20:53:50 // 6770
Kimentem kipróbálni. A Giulietta is tudja már :-)
Csak azt a nyomorult tetőablakot nem zárja be...
Piritu - 1.000.0002017-05-22 20:51:51 // 6769
Pár éve újra lehet, ha van becsípődés érzékelő.
Piritu - 1.000.0002017-05-22 19:33:56 // 6768
A balesetvédelmi hiszti, köszönet annak aki anno megölte vele a gyerekét. Azóta nem lehet automata...
Piritu - 1.000.0002017-05-18 11:50:37 // 6767
A két autó két különböző dolgot tud.
Az egyikkel jót lehet kocsikázni, a másikkal meg gyorsan lehet menni.
Az előbbiben 10 km után vigyorogva szállsz ki (nálam ilyen a Spider), a másikkal (159, Giulietta) meg elmehetsz 1000 km-re 100 feletti átlaggal, menet közeben kabarét hallgatva és pihenten szállsz ki...
Piritu - 1.000.0002017-05-13 06:39:40 // 6766
Ugyehogyugye? :-D
Te mész bringázni, élvezni a szép napot, ő meg mint egy málhásló cipelheti a bringákat...
Piritu - 1.000.0002017-05-13 06:38:16 // 6765
Mert érzi, hogy aznap "csak" szállító jármű lesz, nem az övé a főszerep :-DD
Piritu - 1.000.0002017-05-07 20:48:57 // 6764
A 159 blogom nagy része erről szól. Először én is a gyári rádióval próbálkoztam, de reménytelen :-(
Piritu - 1.000.0002017-04-30 21:41:16 // 6763
Szerintem ha nem Szosza stílusban teszed mindenki szívesen veszi a tapasztalatokat.
Piritu - 1.000.0002017-04-30 10:19:37 // 6762
Mágnes átmérő: 85 mm
Mágnes magasság: 25 mm
Hogy mennyi hely volt mögötte, azt nem tudom. Örültem, hogy befért.
Piritu - 1.000.0002017-04-29 21:29:31 // 6761
Egy vékony gyűrű kellett, 6 mm-es régelt lemezből vágtam ki. A 7-es képen a világos rész a hangszóró körül.
klatty 1
A kiszerelésnél jobban látszik.
Piritu - 1.000.0002017-04-29 20:08:45 // 6760
Hazaértem, megkerestem és megmértem a Focal ott 63 mm.
Piritu - 1.000.0002017-04-29 08:34:30 // 6759
Hmm, akkor az volt a másik...
Piritu - 1.000.0002017-04-29 08:33:51 // 6758
Igen, hátra is vettem.
Piritu - 1.000.0002017-04-29 08:31:40 // 6757
Ha hazaértem megmérem.
Piritu - 1.000.0002017-04-28 10:41:30 // 6756
Elvileg valahol a garázsban megvannak a kiemelő keretek.
Piritu - 1.000.0002017-04-28 09:18:24 // 6755
Kell spéci keret:
Klatty1
Klatty2
Piritu - 1.000.0002017-04-27 14:26:22 // 6752
Szerintem ez váltófüggetlen. A vezérlés programozásán múlik, hogy mikor mit vesz figyelembe. Alfáék kihagyták ezt az opciót az Aisinből, a TCT-be már beletették. Simán el tudom képzelni, hogy létezik "hekkelés" a dologhoz.
Piritu - 1.000.0002017-04-27 13:25:13 // 6751
A Giuliettában is bele lehet nyúlni bármikor.
Piritu - 1.000.0002017-04-24 09:43:31 // 6750
Eggyel régebbi Avensis, szerintem a 2,2-es 177 lovas lehetett.
Piritu - 1.000.0002017-04-23 22:17:36 // 6749
Jah, japó...
Ma összeakadtam egy D4D-vel a német pályán és vagy 100 km-t mentünk. Fél óra alatt nem jutottunk döntésre és nem az esztétikával foglalkoztunk...
Piritu - 1.000.0002017-04-23 19:34:07 // 6748
Az legalább egyedien ronda :-DD
Piritu - 1.000.0002017-04-23 19:16:33 // 6747
Komoly cucc kell ahhoz, hogy a Passatot meg az egyediséget egy fórumban használja az ember :-DDD
Piritu - 1.000.0002017-04-20 22:01:02 // 6745
Szerintem a becsípődés érzékelő vezetéke. A gumiba megy.
Piritu - 1.000.0002017-04-18 21:32:36 // 6744
Szinte ingyen van, a kocsival rendelve 2,4 misi :-)
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:36:23 // 6743
Igaz, hogy a törésteszten plusz pont jár érte, de már régen baj az, ha azért kapcsolja be valaki, mert sípol a kocsi :-(

Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)

Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:31:16 // 6742
"+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás." - ezt senki sem mondta :-)

Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:00:40 // 6741
"nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem" - ezt simán elhiszem. Nekik már megéri külön stábot foglalkoztatni a reklamációkkal. Néhány méréssel bármit be lehet bizonyítani, ami az elutasítást indokolja.
Piritu - 1.000.0002017-04-16 21:45:25 // 6740
..én se.
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Piritu - 1.000.0002017-04-16 21:43:37 // 6739
Hol közlekedsz vele tartósan 160 felett?
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Piritu - 1.000.0002017-04-16 16:15:17 // 6738
Szerintem itt tudod kikapcsolni:
Piritu - 1.000.0002017-04-15 21:39:04 // 6737
Használati utasítás 111. oldal:
Piritu - 1.000.0002017-04-15 21:36:45 // 6736
Én 80 ezrenként cserélem, 100 felett szokott elrepedni.
Piritu - 1.000.0002017-04-14 10:40:14 // 6735
Mindig ugyan oda járok, ezzel az eltérés kizárható.
Tapasztalatom alapján - ha jó a gumi - nagyon lassan enged le. A nagy autópályázások előtt szoktam +0,2-t beletenni, utána meg leereszteni. Tényleges nyomáscsökkenést eddig nem vettem észre.
A biztonság kedvéért vettem egy kis digit kijelzős keréknyomás mérőt. A gumis/kút/saját mérő egyformán mutat, többször teszteltem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.