ühüm,
Ha valakinek évente egy mozdulat a cserére sok, a három havonta kenegetés szerinted nem lesz az?
A vegyszer ára és az 2e Ft-os lapát árviszonyáról nem is beszélve :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-12 10:42:19 // 6084
Piritu - 1.000.0002015-12-12 08:43:00 // 6083
Alapvetően gyárit használok. Az is felkeményedik idővel, onnantól az is ugrál.
Piritu - 1.000.0002015-12-12 08:41:54 // 6082
Kint legalizálni szokták az utólagos csipptuningot (meg minden átalakítást is a műszaki miatt), különben nem érvényes a biztosítás. Valószínűleg ezért volt benne a papírokban. Innentől nem tudni, hogy mi van benne és hogyan veri át a kijelzett értéket...
Piritu - 1.000.0002015-12-11 21:09:28 // 6081
"Írhatná az elfogyasztott üa.-ot " ??
Mire kell? Ha tankolsz úgyis kiderül :-DD
Mire kell? Ha tankolsz úgyis kiderül :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-10 22:20:49 // 6080
Piritu - 1.000.0002015-12-10 22:11:17 // 6079
Még az amcsi filmek is ezt sugallják. A megállapodott, befutott úriemberek járnak vele, nem a versenyző típusok :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-10 19:43:46 // 6078
Anno az ilyen kérdést elkerülendő nem kértem anno :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:48:03 // 6077
Az 1,6-2,0 3 mp-es különbsége akkor is adott a Giu-nál, hisz mindkettőt korlátozzák.
Volt rugalmasság mérésem is, de most nem találom, lehet, hogy a régi gépen maradt.
Volt rugalmasság mérésem is, de most nem találom, lehet, hogy a régi gépen maradt.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:26:27 // 6076
Az eddig használt gumik közül nálam is a Conti SportContact 5 jött be a legjobban, meg téliben is.
A Giu bőrje is teljesen más, mint a 159-é. Megkockáztatom, hogy nem is mindenhol igazi bőr.
A Giu bőrje is teljesen más, mint a 159-é. Megkockáztatom, hogy nem is mindenhol igazi bőr.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:21:08 // 6075
A 98-as TS-en is van túlpörgés számláló.
Amúgy normál üzemi tartományról beszélünk a 2,0 esetében, nem a piros zónáról.
Amúgy normál üzemi tartományról beszélünk a 2,0 esetében, nem a piros zónáról.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:15:45 // 6074
Az egész - szerintem - csak turbó kérdése. A 2.0-ra szép nagyot akasztottak, cserébe van is turbólyuk. At, hogy a Giu-nál ezt hogy tüntették el, azt nem értem.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:14:03 // 6073
Mondjuk a 3 mp-es 0-100 különbség miatt. Anno engem se győzött meg az 1,6-al a Giu.
A nyomaték adat meg nem sok mindent árul el a kocsi viselkedéséről. Vegyünk két 150 lovas kocsit (156 1,9 vs 2,0TS), a kormosnak sokkal nagyobb a nyomatéka mégis a másik gyorsul jobban (9,6 sec vs 8,3 sec)
A nyomaték adat meg nem sok mindent árul el a kocsi viselkedéséről. Vegyünk két 150 lovas kocsit (156 1,9 vs 2,0TS), a kormosnak sokkal nagyobb a nyomatéka mégis a másik gyorsul jobban (9,6 sec vs 8,3 sec)
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:04:46 // 6072
Látszik, hogy nem mentél 2,0-val. Különben tudnád, hogy 3500-nél még rátesz egy lapáttal és szó sincs lekonyuló fütyi effektről, mint mondjuk az 1,9-nél volt. A Giu-nál is ez van, csak kevésbé látványos.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 21:54:27 // 6071
Kormos szemmel érdekes a Giu TCT váltója. Hagyja pörögni a diesel motort, simán használja 4000 fölött is, még csak nem is kell padlózni hozzá.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 21:48:42 // 6070
A minap pont a cikk miatt vettem meg az újságot.Mák évek óta nem vettem, most igen. Elérték a célt, nőtt az eladás :-P
Piritu - 1.000.0002015-12-09 20:52:46 // 6069
Pér saját adat:klatty
Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:17:14 // 6068
Ja, ja. A másikról majd a másik fórumban.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:16:25 // 6067
Lehet azzal is. Ha megnézed, elég vékonyka valami, ami a kipufogógáz és a hűtővíz között van.
Az alap a ház elrepedése egy idő után. Egyszerűen a műanyag nem bírja a meleget. Elreped és ahogy a német szerelő mondta "placcs" elmegy a víz.
Az alap a ház elrepedése egy idő után. Egyszerűen a műanyag nem bírja a meleget. Elreped és ahogy a német szerelő mondta "placcs" elmegy a víz.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:30:09 // 6066
Nekem is "olyan van" :-P
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:24:15 // 6065
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:20:45 // 6064
Sokra mentem vele amikor Nürnbergnél észrevettem, hogy fogy. A szervizből el se engedtek...
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:18:03 // 6063
Megvolt :-P
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:16:19 // 6062
Az olajcsere nélküli élet már csak azért is érdekes, mert - mint mindennek - az olajnak is van szavatossági ideje.
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:00:03 // 6061
Az enyémen (még a régi) egy sima olajcsere is sokat dobott.
Piritu - 1.000.0002015-12-07 20:03:19 // 6060
Üdv újra! :-)
Én meg lassan topikot váltok...
Én meg lassan topikot váltok...
Piritu - 1.000.0002015-12-06 22:09:31 // 6059
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:53:44 // 6058
Furcsa, hogy alap esetben nálam sem lehet megnézni, csak sport üzemmódban.
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:46:21 // 6057
Ma mentem Dynamic üzemmódban is egy kicsit, és tátva maradt a szám...
Ott látni a turbónyomást, hihetetlenül gyorsan épül fel. Gyakorlatilag a gázpedállal együtt mozog :-))
Ott látni a turbónyomást, hihetetlenül gyorsan épül fel. Gyakorlatilag a gázpedállal együtt mozog :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:44:08 // 6056
Mint írtam, a 2,4 szerintem is más tészta. Meg tudom érteni az álláspontodat, de nem valószínű, hogy én is ezt az utat követném.
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:36:13 // 6055
Szerintem programozás kérdése. Ha tudja a jeleket értelmezni a comp, akkor teszi a dolgát, ha nem, akkor "valamit" jelez. Azt, ahol valami nem kerek. Innentől a kiírt dolog nem biztos, hogy ténylegesen maga a probléma. Emiatt nem egyszerű kiolvasás a hibakeresés.
pl a 156-om az egr megszorulásakor lmm hibát dobott. A Spider az E10-re meg TRA/FRA hibát, ami semmi konkrétat nem jelent Mindössze azt, hogy valami nem stimmel a ki- és a bemenő adatok közt.
pl a 156-om az egr megszorulásakor lmm hibát dobott. A Spider az E10-re meg TRA/FRA hibát, ami semmi konkrétat nem jelent Mindössze azt, hogy valami nem stimmel a ki- és a bemenő adatok közt.
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:19:53 // 6054
Tiszta sor. A filzófiai eltérés onnan jön, hogy kapásból "herélünk" vagy cserélünk. (DPF-el és szívósorral és még sok minden mással is ez a helyzet, egészen a bontott féktárcsáig). Továbbá azt is tudomásul kell venni, hogy ha csak az eladáskor megélt értékvesztésem 5-10%-át költöd ezekre a dolgokra, újabb százezrekig problémamentes lehet az autó. Valamit, valamiért.
A 2,4 más tészta.
A 2,4 más tészta.
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:14:23 // 6053
E.T.-vel könnyű :-DD
Amúgy neked megvan? :-)
Amúgy neked megvan? :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-05 21:01:20 // 6052
Nem lehet, hogy a vasakban más az elektronika? (1,9-2,4 vs. 2,0)
Piritu - 1.000.0002015-12-05 20:59:54 // 6051
Most már értem, hogy miért vagyok dpf párti. Lassan 50 éve probléma mentesen megvagyok a vakbelemmel is :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-02 21:33:40 // 6050
Piritu - 1.000.0002015-12-02 21:04:52 // 6049
Tudtommal itthoni mix. (Csak az OMV prémium jön a sógoréktól.)
Piritu - 1.000.0002015-12-02 19:46:48 // 6048
Vépúder.
Tapasztalatom szerint mindig lágyabban jár a motor, halkabb a kerregés. Valószínűleg lassabb az égés.
Másik tapasztalatom a 156-al volt. Egy barcelonai és egy német kirándulás (kb 5e km 135-el autópályán) után nem ment 190-nél többet a vas. Bevittem a szervizbe, hogy valami nem kerek. Semmi baját sem találtak, de javasoltak egy tankolás "vépúder"-t. Betöltöttem és mire kiértünk Passaunál újra "ment" a szekér.
Hogy mit csinált, nem tudom, de azóta minden negyedik, ötödik tankolásra ezt töltöm bele.
Tapasztalatom szerint mindig lágyabban jár a motor, halkabb a kerregés. Valószínűleg lassabb az égés.
Másik tapasztalatom a 156-al volt. Egy barcelonai és egy német kirándulás (kb 5e km 135-el autópályán) után nem ment 190-nél többet a vas. Bevittem a szervizbe, hogy valami nem kerek. Semmi baját sem találtak, de javasoltak egy tankolás "vépúder"-t. Betöltöttem és mire kiértünk Passaunál újra "ment" a szekér.
Hogy mit csinált, nem tudom, de azóta minden negyedik, ötödik tankolásra ezt töltöm bele.
Piritu - 1.000.0002015-12-02 19:38:47 // 6047
A kúszás volt a legnagyobb problémámra a megoldás. (Hogyan lehet "centizni" a kocsival?) Szerintem nem véletlenül csúsztatják finoman a kuplungot. Mondta is a kereskedő, hogy ha lehet, ezt kerüljük.
Piritu - 1.000.0002015-12-02 15:23:12 // 6046
A TCT királyság lesz, de még szoknom kell. Egy kéziváltót egyesít az automátával. Még "kúszik" is :-)
Dynamic-ben még nem használtam, azzal megvárom az első 1000 km-t. :-(
Dynamic-ben még nem használtam, azzal megvárom az első 1000 km-t. :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-02 08:44:39 // 6045
Az tortenik :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-02 08:42:34 // 6044
Igen 6-os.. Amenyire nem Alfas a kinezete, annyira az a viselkedese. Ha a Parducnak alajaraton lekoppintom a gazpedaljat, nem tortenik semmi. A Giu ugyanerre feporog. mint a TS.
Piritu - 1.000.0002015-12-02 06:53:26 // 6043
5) ez ilyen :-))
6) még nem volt "Dynamic"állába hajtva,
7) még csak 160-at mentem vele,
8) a műszer a 156-ra vajaz, és csal egy-másfél litert lefelé,
9) én se értem :-DD
6) még nem volt "Dynamic"állába hajtva,
7) még csak 160-at mentem vele,
8) a műszer a 156-ra vajaz, és csal egy-másfél litert lefelé,
9) én se értem :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-01 21:36:09 // 6042
Sokkal egyszerűbb, ha rálépek a gázra elindul. A Párduc bizonyos esetekben egyértelműen késik, amíg a turbónyomás felépül.
Piritu - 1.000.0002015-12-01 21:26:30 // 6041
Anno az első pár napot a Párduc 6,8-al zárta, oszt 6,66 lett a 191e km vége.
Minden esetre kíváncsi vagyok. Azt viszont továbbra sem értem, hogy mit csinálta, de a Giu motorjánál nincs turbólyuk. Miért nem tették át ezt a progit a 159-ekre?
Minden esetre kíváncsi vagyok. Azt viszont továbbra sem értem, hogy mit csinálta, de a Giu motorjánál nincs turbólyuk. Miért nem tették át ezt a progit a 159-ekre?
Piritu - 1.000.0002015-12-01 20:58:25 // 6040
Csak hogy a kedélyeket tovább borzoljam, a Giulietta az eddigi 600 km-en 5,3-at produkált :-PP
Piritu - 1.000.0002015-11-29 22:30:30 // 6039
Piritu - 1.000.0002015-11-29 19:39:33 // 6038
Pont ezért nem érdemes rágódni a dolgon. Végzi a dolgát, oszt annyi. Ha meg ég a majrélámpa menni kell, amíg el nem alszik.
A belogolton kívül talán 3x vettem észre 191e km alatt, ebből kettőnél mentem még egy kört. A lámpám sose világított.
Rá kell tenni a frissítést és hajtani.
A belogolton kívül talán 3x vettem észre 191e km alatt, ebből kettőnél mentem még egy kört. A lámpám sose világított.
Rá kell tenni a frissítést és hajtani.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 19:04:57 // 6037
A regenerálás nem gondolkodás eredménye (Honnan is tudná, hogy a mostani indítás után két óra autópálya vagy 5 perc város jön?), hanem bizonyos feltételek fennállásának kérdése. El kell érni egy bizonyos %-ot, hőmérsékletet, nyomáskülönbséget, stb. Amíg ezek nem állnak fel, nem regenerál. Nekem is volt más többször, hogy hazajöttem németből és másnap a gyárba menet kezdte el.
Amikor elkaptam a regent, akkor is 97% felett volt. Sőt, mire bemelegedett, és elindult a regen felment 100 fölé is.
Amikor elkaptam a regent, akkor is 97% felett volt. Sőt, mire bemelegedett, és elindult a regen felment 100 fölé is.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:09:39 // 6036
Nincs, csak egyszer említettem Csörinek a kocsi alját nézegetve, hogy nem lehet egyszerű. Ő meg megerősített, hogy szét kell szedni a fél autót.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:08:18 // 6035
Erre elég egy hanggenerátor is :-P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
418




