
Piritu - 1.000.0002015-12-18 14:07:49 // 75030
	
	
Shadin2015-12-18 13:55:33 // 75029
	The dipped headlamps (earth) activation signal (stable mode) is sent to pin 4 of connector I of the Body Computer M1 from the steering column switch unit H5; the flasher activation (earth) signal (unstable mode) is, on the other hand, sent to pin 33 of connector G of the Body Computer M1.
The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.
Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.
Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.
Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line
The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.


	
The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.
Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.
Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.
Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line
The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.


Shadin2015-12-18 13:50:59 // 75028
	Van mert rá lehet csatlakozni MES-sel, de nem tudom hol, mert azt írja, hogy a bizti táblán/táblában van :-(
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-18 13:21:08 // 75027
	no akkor földié lesz :))))
	
Roben52015-12-18 13:12:39 // 75026
	Sziasztok!
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
	
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
Hardy2015-12-18 10:38:47 // 75024
	Nyomozonak kene lenned. :-)
	
Marcox2015-12-18 00:16:40 // 75023
	
	
Pityukoma2015-12-17 23:47:18 // 75022
	
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 22:20:42 // 75021
	
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 21:59:34 // 75020
	A szintadó hagyta el magát a tankban?
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
	
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Angelo Bianco2015-12-17 21:37:54 // 75019
	Sziasztok!
Tapasztalt már valaki ilyesmit????
Lassan már 3 éve megvan a vas, eddig nem, de körülbelül 3 hónapja elkezdte ha teletankolom nem megy fel a üzemanyag szintjelző mutatója a maximumig. A tank tele lehet a beletankolt literek alapján, de a megtehető km-ek (RANGE) száma is kevés. Anno 1000 km felett irta egy tele tanknál, most 800 km körül írja. DE!!!! Ugyanannyit elmegyek egy tankkal a végén mint régen.
Mi lehet a gondja, tipp, ötlet?!

	
Tapasztalt már valaki ilyesmit????
Lassan már 3 éve megvan a vas, eddig nem, de körülbelül 3 hónapja elkezdte ha teletankolom nem megy fel a üzemanyag szintjelző mutatója a maximumig. A tank tele lehet a beletankolt literek alapján, de a megtehető km-ek (RANGE) száma is kevés. Anno 1000 km felett irta egy tele tanknál, most 800 km körül írja. DE!!!! Ugyanannyit elmegyek egy tankkal a végén mint régen.
Mi lehet a gondja, tipp, ötlet?!

yani🍀2015-12-17 21:23:38 // 75018
	Minden megkezdett regenerálást számol, így a megszakítottakat is.
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 21:18:25 // 75017
	Az elgondolásaimban nem szerepelt ennyi papír :-)
(Árban meg igen.)
	
(Árban meg igen.)
Giuntini2015-12-17 20:38:02 // 75016
	Mi a szösz! És elgondolásod szerint adod el?
	
Giuntini2015-12-17 20:37:03 // 75015
	Megoldás: Hybrid 7-es busz! Ma én is elindultam a belváros felé, de előtte Sasadon voltam. A Hegyalja út már teljesen be volt állva, dobtam egy hátraarcot otthagyjam a Panteronát a Bornemissza térnél, és hybrid 7-essel megközelítettem a belvárost. még egy előny, lehet ilyenkor inni egy kis forralt bort.
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 20:12:33 // 75014
	Úgy gondolom, hogy az a stílszerű, ha ő teszi közzé az eseményt :-)
	
Balazs802015-12-17 18:57:02 // 75013
	Köszönöm. Na pont ezt szeretném én is.
	
Shadin2015-12-17 17:57:27 // 75011
	Logikusnak tűnt :-D
	
Pityukoma2015-12-17 17:41:32 // 75010
	Örülök hogy nem kerül ki a látóképből :-)
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 17:36:06 // 75009
	Helyes a következtetés :-)
	
Shadin2015-12-17 16:55:34 // 75008
	Akkor jobban jártam az NJL-lel legalább a sorompók miatt :-)
	
Shadin2015-12-17 16:54:26 // 75007
	Insider?
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:49:16 // 75006
	Aha :-)
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
	
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Liquid2015-12-17 16:42:56 // 75005
	na, megvan az új gazda?
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:40:27 // 75004
	Nagyon úgy néz ki, hogy a Párduc ma alszik utoljára itthon :-((
	
Pityukoma2015-12-17 15:27:34 // 75003
	Sziasztok :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.
Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
	
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.
Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Csabi2015-12-17 15:20:05 // 75002
	"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Regenerálások teljes száma: 1061.0"
144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
	
Regenerálások teljes száma: 1061.0"
144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Giuntini2015-12-17 14:42:45 // 75001
	Detto ugyanez van nálam is. Nekem is rajta van a 11-es frissítés. Nekem is kb fél litert csal.
	
Shadin2015-12-17 14:22:10 // 75000
	Nekem a Fiat Szabónál csinálták Érden. Fél rezsi óradíj volt meg pár szöszmösszel együtt 12 gurigát fizettem.
	
norbi04092015-12-17 14:17:37 // 74999
	Ezt a frissítést hol/kik tudják rétenni a kocsira? :) Milyen anyagi vonzata van egy ilyen beavatkozásnak? Nekem rendszeresen 100%körül kezd el regenerálni..mondjuk soha nem volt vele bajom :)
	
zsoltika2015-12-17 14:16:04 // 74998
	Nekem 2006-os 2.4 és egyszer nekem is bedobta már a lámpát + üzenetet.
	
Shadin2015-12-17 14:07:27 // 74997
	"A 2011-es sw. frissítés után lesz az a jelenség, hogy nem engedi 100% felé az eltömődés mértékét, hanem valahol 86% környékén indítja a regenerálást ha megfelelnek a feltételek, ha meg nem , akkor is van még X% tartalék amíg próbálkozhat. Ezáltal gyakrabban fog regenerálni, de nekem azóta egyszer sem állt meg az autó, előtte meg igen. Viszont ezután a trip fogyasztás mérése el hangolódik kicsit, 0,4-0,5 decivel kevesebbet mutat mint amennyit beletankolsz."
	
Balazs802015-12-17 13:35:23 // 74996
	Ezt hogy érted, hogy DPF rutinhoz volt?
	
David | Centocinquantanove2015-12-17 13:15:26 // 74995
	Váu... tényleg... :) Köszi! :)
	
Piritu - 1.000.0002015-12-17 12:08:26 // 74994
	Gratula a k-hoz! :-)
	
David | Centocinquantanove2015-12-17 10:40:30 // 74993
	
	
Shadin2015-12-17 09:39:03 // 74992
	Elteszem a MES+ELM cuccot a fiókba, hogy boldogan élhessek tovább :-)
	
.......................2015-12-17 09:08:35 // 74991
	Akkor tökéletesen mükszik:) 
No para
	
No para
Shadin2015-12-17 08:22:22 // 74990
	1.9 nem csinálta, de a 2.0 bármilyen körülmények közt megcsinálja. Amíg szét volt esve a kipufogó, pontosan lehetett hallani mikor regenerál, a kedvence a dugóban araszolás :-)
	
Shadin2015-12-17 07:52:44 // 74988
	Ebben benne lehet az elkezdett, de megszakadt regenek száma is?
	
Shadin2015-12-17 07:49:00 // 74987
	Nálam 118000Km / 266 = 444Km.
Alig több mint a 370Km-es majd 2 hónapos átlagom.
	
Alig több mint a 370Km-es majd 2 hónapos átlagom.
Shadin2015-12-17 07:43:30 // 74986
	Nem :-)
	
Shadin2015-12-17 07:42:56 // 74985
	Ezt akkor írja ha volt 3 megszakadt regenerálás nem? Én ilyet még nem láttam. 1.9-en a 11-es sw frissítés pedig pont DPF rutinhoz volt. 2.0-ban sem láttam ilyet eddig, 2011-es a vas.
	
Shadin2015-12-17 07:40:30 // 74984
	1.9-hez nekem az utolsó sw volt fent, ezt hívjuk a '11-es frissítésnek :-)
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
	
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
yani🍀2015-12-16 22:58:56 // 74983
	Korábban volt az áramláskorlátozó szelep hiba , de volt mellette mindig egy alacsony akkufeszültség is.Meg volt lazulva a saru és  valszeg indításkor dobta mindkét hibát.
A sarut letettem a kúp aljáig és ott húztam meg, így már nem tud meglazulni.
Azóta 1500 Km-t mentem vele és nem jött újra elő.
	
A sarut letettem a kúp aljáig és ott húztam meg, így már nem tud meglazulni.
Azóta 1500 Km-t mentem vele és nem jött újra elő.
Haddel2015-12-16 22:58:20 // 74982
	Nekem már sokszor csinálta ugy ,hogy lejöttem 700 km után a pályáról ,és a ház előtt aökapuban kezd regenerálni.
	
.......................2015-12-16 22:52:38 // 74981
	Volt valami hibakódod?
	


