Fórum >> Típusok >> 159

pettinke2024-03-23 09:28:54 // 126687
Mi a fene az a Reinhoch? Életemben nem hallottam róla... Érdekes módon a honlap semmiféle értelmes információval nem szolgál az eredetükről.
ZoliNix2024-03-22 12:20:19 // 126686
Sziasztok!
Jártatok így mint a képen?
Zsír új lengőkar (Reinhoch), 1 cm-rel előrébb van a kerék. (meg magasabb is lett)
Most megy a barkácsolás hogy hátrébb toljam az egészet, nem egyszerű. Vissza már nem tudom küldeni mert 3x lefestettem meg kifújtam üregvédővel. Kicsit ideges vagyok!
Lörke2024-03-22 11:33:29 // 126685
Sziasztok!
Le tudná mérni valaki a Ti gyári 19-es paraméterekkel (felni, gumi, rugó) hogy milyen magasan vannak a földtől a sárvédőívek felső pontjai?
Előre is köszönöm.
droberto2024-03-17 13:26:07 // 126684
Legyen így.
Szerintem én rápróbálok a Reinhochra...
Tocke2024-03-11 19:19:53 // 126683
Tavaly nyár elején kerültek bele a 159-be Meyle HD felsők, ahogy te is említetted sima Meyle alsó lengőkarok és Meyle váltó-motortartó bakok. Csöri szerelte, igazából még neki sincs tapasztalatra ezekkel. Remélem minél később számolhatok be a tönkremenetelükről😀
droberto2024-03-09 20:44:01 // 126682
Tőlem messze állnak az összeesküvés elméletek, de szerintem a piacon levő "pucér" gravírozott TRW-k simán lehetnek hamisított lengőkarok....
Tuschke2024-03-09 19:56:42 // 126681
Ma kaptam két szerelmes levelet: P0010 és P0011, kipufogó oldali vezérlésmódosító és vezérműtengely-pozíció.
Kicsit utánanéztem, elvileg a mágnesszelepre utalnak.
csAR2024-03-09 19:04:58 // 126680
Nekem TRW került bele kb 8 éve.Tavaly lett cserélve a két hátsó nagy szilent,de még szerintem fasza.Én ezeket sem cseréltem volna,de beadtam szerelőhőz más miatt,és mondtam ha valami sántát lát,cseréljen mindent.És azt mondta hogy ő ezeket cserélné.Nem vitattam.
Azt pontosan nem tudom hogy mennyit futottak már.11 éve vettem az autót 160ezerrel.Most 239ezer van benne.Nagyjából azonos futásteljesítmény minden évben.
A beszerzéshez annyit,hogy akkori szomszédom alkatrészkereskedő volt.Mivel itt a fórumon az volt a fáma,hogy a TRW a gyári beszállító,így azt mondtam,hogy azt hozzon.De nem ilyen pucér verzió volt,hanem szépen matricázott nylon zsákban érkeztek ha ez számít valamit.
droberto2024-03-09 18:54:47 // 126679
Emlékszem. Beszéltünk róla.
Vigyázz is a gyáriakra, amíg lehet. :)
Viszont a Giulietta futómű szempontjából nem egy ördög lakat. Pont most cseréltem egy Deltán futóművet ami nagyon hasonló konstrukció (Punto, MiTo, Delta, Bravo...)
droberto2024-03-09 18:47:34 // 126678
Ha 40k-et tuti elmegy hiba nélkül, akkor az magasan kimelkedik az AM felhozatalból.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-09 17:54:34 // 126677
Ezt annyiban megerősítem, hogy a felső lengőkarokat a nyekergés miatt cseréltem TRW-re a Ti-n. Fél éven belül ugyanúgy nyekergett, szóval semmivel nem lettem előrébb. Annyival csak, hogy a Giuliettán néha hasonló pet palack hangot ad valamelyik szilent, de amíg nem kopog, nem érdekel, marad bent a gyári futómű.
Liquid2024-03-09 17:46:42 // 126676
az nagyon jó ár, sőt inkább túl jó stairline kategória (árban), ettől még persze lehet jó.
droberto2024-03-09 17:29:50 // 126675
Igen.
Katasztrófa ami ott megy.
130k a 4 db Reinhoch.
Liquid2024-03-09 17:10:20 // 126674
Amit a kéken írnak abból én személy szerint csak azt hiszem el amit olyan írt akit személyesen ismerek :)
Ha HD-ból nincs alsó akkor az kiesett.
120k egy komlett első szett (2 alsó két felső) ?
Vagy csak egy oldal?
droberto2024-03-09 16:53:43 // 126673
Köszi Sanyi az infókat.
Sajnos a TRW-re már fél éven belül is millió panaszt olvasni odaát a kéken.
A Meyle HD-ról pedig még nincs sok év tapasztalat, illetve ott más (prosztóbb) a szilent megoldás. Ezen kívül, alsóból nincs (még) HD, csak mezei Meyle.
droberto2024-03-09 16:50:43 // 126672
Húhhh de jó amiket írsz.
Akkor a Delphit skippelem.
Erharddal beszélgettem én is amiket írsz.....
Reinhochra pedig akkor plusz egy pont.
120-130 körül adná a szettet Erhard.
Nagyon köszönöm.
Liquid2024-03-09 16:38:20 // 126671
Én nem bonyolítottam túl anno :) Csörit megbíztam intézze az alkatrészt is mint mindig, TRW került bele. 18k-val később adtam el. 204e km-nél (9év) kellett cserélni. Ez a TI volt.
A TBI-n csak a nagy-szilenthez kellett hozzányúlni 95e km-nél (12 év).
Egyiknél se volt hallható, számomra észlelhető probléma.
Ha a TRW csak a felét tudja az is 100k. Ha ez "kevés" akkor a helyedben bepróbálnám a Meyle HD-t. Tudom Te felfelé sokkal jobban kilógsz a tömegből mint mondjuk én :)
Dante2024-03-09 16:33:27 // 126670
Bár az én 59em FL előtti, de a Reinhochal eddig nekem jó tapasztalataim vannak. Legalábbis ami a felső lengőkarokat illeti. Erhardtnál vettem őket, eddig pont 40.000 km-t mentek, de még nem volt velük gond. Szerintem jó alternatíva lehet.
Azért kellett cserélnem mert jobb oldalon borzalmasan ropogott a Delphi. Az mióta lehetett benne, sajnos nemtudom.

Azóta alsókat is kellett cserélnem, tavaly szeptemberben, ott is gyáriak voltak eddig, oda is Reinhoch lett. Ott azért már számított az ár nekem, ezért is lett Reinhoch.
droberto2024-03-09 15:22:24 // 126669
Sziasztok!
Bocsi a floodért, de indítok egy utolsó offenzívát az alábbi témában.
A facelift 159-emhez keresek 4 db első lengőkarokat. Lehetőleg gyárit. Bár már egy éve körbe érdeklődtem sok helyet, és mindenhol azt mondták, hogy nincs, elfogyott. Ezért sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg – most bedobom az itt gyakran elhangzó egyik számomra legkedvesebb dumát – hogy hátha lapul valakinél, akkor megkereshetne. J Vagy tud helyet, ahol hozzá lehet férni. Pár éve még az előző Nero-hoz sikerült venni, akkor még volt. Igaz az FL előtti volt.
A gyári cikkszámok:
Bal alsó: 51842925
Jobb alsó: 51842924
Bal felső: 51835397
Jobb felső: 51835398
(Vagy ezekkel bármennyire ekvivalens)
A tervem, elvárásom a következő lenne: Minimum 6 év és ez alatt ~60-80k km futás, gyári karakterisztika, hiba és kopogás,- és hangmentes (nepperszöveg) használat. Az ár sokadlagos szempont.
Lett volna lehetőségem keveset futott gyári bontottat vásárolni, de a kora miatt lemondtam róla. Az enyémben sincs extra sok méter (150k), de a szilentek 14 év alatt teljesen elöregedtek, szétrepedtek. A feketében pl. 10 évesen 70k-el több km-el sokkal jobb állapotúak voltak a szilentek.
Ha az OEM vonal nem megy (valószínűleg nem fog menni), akkor azt szeretném kérdezni, hogy van-e olyan köztünk, aki épített be utángyártott lengőkart legalább 4 éve (de inkább 6), és vagy futott vele minimum 40k km-et és még is elégedett a lengőkarokkal. Ha van, akkor nagyon érdekelne a lengőkar márkája…..
Amit nem szeretnék, mert elég sok rosszat hallottam róla, az elvileg két prémium márka a Lemförder és a TRW. Bár őszintén megmondom, hogy ezeknek a gravírozott daraboknak szerintem nagyon kis eséllyel van közük az említett cégekhez. (A gyári TRW) Ezen kívül nem szeretnék Meyle HD-t, mert egyrészt még senki nem osztott meg ezekről hosszabb távú tapasztalatot (legalábbis én nem láttam), másrészt itt a szilent fixen vulkanizált a hüvelybe, és nem a forgó, mint a gyári (tudom-tudom pont ezért nyikorog az összes, de ez akkor sem a gyári megoldás).
Bocsi, de ezekben az utólagos zsírozásokban én nem hiszek. Nem azt mondom, hogy segít, mert bizonyára segíthet, de nem ezen múlik, hogy fél évet bír egy gömbfej vagy tizet.
Ami Afterben felmerült bennem az a lengyel Reinhoch (jó kereskedői tapasztalat miatt), és még inkább a Fordokban a gyáriként beépített Delphi (viszonylagos jó hír + saját jó tapasztalat miatt).
Szóval teljesen tanácstalan vagyok, írtózom az AM futóműalkatrészektől, de most már valamerre muszáj elindulnom, mert megőrjít, hogy kopog.
Úgyhogy várom a tapasztalattal rendelkezőket.
Nagyon köszönöm a segítséget.
Liquid2024-03-02 23:33:33 // 126668
Nálam volt olajfolt, illetve minden is olajos volt. Igaz ez már a sokadik húzása volt a 2.4-nék :) Évekig szivatott, mindig más eresztett. Először az olajszűrő fedele, majd a blokk hátulján a termosztát ház, aztán az olajhűtőhöz menő cső, előtte még a valamelyik első féltengelynél, és végül a szervo.
csAR2024-03-02 21:20:26 // 126667
Tuschke és Liquid köszi a segítséget!
Megnyugodtam,mihamarabb utánanézek.
droberto2024-03-02 20:42:25 // 126666
RomeoOne2024-03-02 18:09:06 // 126665
Nekem a 29 az, mert az nem szokott, csak 4 évente lenni. 24-e van minden évben :D
Liquid2024-03-02 14:18:17 // 126664
igen, valószínűleg az lesz
Kazes☻2024-03-02 13:25:56 // 126663
Az 24.-e. 😋 Emlékeim szerint. 😁
Tuschke2024-03-02 11:51:56 // 126662
A nyomó oldali hidraulikacső. Szinte izzadja az olajat.
liusz2024-03-01 20:46:51 // 126661
Hahh, azt örök homály fedi már..amennyit a derék olasz tulajok 17 év alatt belehajtottak, meg az én közel 40-em. Igazából csak a diffi nincs (még) felújítva a hajtásban.
csAR2024-03-01 11:09:25 // 126660
Urak!
Szervóolaj csere után kétszer utána kellett tölteni az elmúlt fél évben.Alánézve nem látni folyást,aknára most nem tudok állni.Szivattyún sem látok,csak mellette a turbó környéke.
Jellemzően mi adja be a kulcsot ilyenkor?Szivattyú vagy kormánymű?
RomeoOne2024-03-01 08:30:15 // 126659
Szökőnapra 300k, grat! :D
És hogy áll a kis zöld? :D
liusz2024-02-29 18:34:57 // 126658

Héhééjj!
Dimmu2024-02-29 08:16:23 // 126657
Sziasztok!

Ma reggel a Johnny English 2.-ben volt pár jó képkocka!Pedig English film 2011-ből!😀

Liquid2024-02-14 21:16:10 // 126656
a Stelvion a gyári szerelésű Michelin-ek vannak, bő 60e-nél járok. Igaz ennek csak fele-2/3-a a nyári, de akkor se rossz. Még a végén megtérek :)
Piritu - 1.000.0002024-02-14 20:22:36 // 126655
Így van, gumi.
A lényeg:
"Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t."
droberto2024-02-14 19:17:37 // 126654
Igen.
Tudom. 😀
A guminál lehet. A gyári Bridgestone 9 szezont bírt. Nagyon kíváncsi leszek a Michelinekre....
Liquid2024-02-14 17:28:23 // 126653
Piritunak volt ilyen elmélete, bár azt hiszem gumi volt a fő oka.
Úgy általában én is mindenből a gyárit preferálom, de vannak kivételek: aksi, pollenszűrő stb.
droberto2024-02-14 13:24:02 // 126652
Már bőven hétszámjegyűnél tartok gyári alkatrészben (több autó), de nekem eddig semmi panaszon nem volt a gyári alkatrésszekkel. Hozta azt amit az első szerelésű.
Biztos van ebben is valami, de szerintem ez alapvetően városi legenda. ..
Mondjuk a varacskoson a PS4 abroncsokkal pont átvertek. 😁 1,5 éves kora óta repedezik.
Elvileg ha lenne számlám az importőr adott volna 4 új gumit. Csak mint utólag kiderült, azóta bedöntött áfacsaló cégtől vásároltam....
Uh az abroncsoknál lehet valami.
Bár a Rosso PS4-e azt hiszem idén 5 évesek. Azok közel hibátlanok.
Liquid2024-02-14 12:56:52 // 126651
Szerintem ez ugyanaz a story mint a gyáriban beszerelt és az utólag megvehető gyári alkatrész vagy gumi. Soha se ugyanaz.
2x pénznél csak annyival vagy beljebb hogy eggyel kevesebb csere :) De megértem, bár én soha nem adnék ki dupla pénzt, mert semmi se garantálja hogy az egyik csak 3 évet, a másik meg min. 6 évet fog kibírni.
droberto2024-02-14 12:39:10 // 126650
Kutatom az első szerelésű gyári akksit, ami elmegy 5-8 évet mindenféle gondozás nélkül...
Utálok 3 évente szívni az akksikkal. Ha valaki azt mondaná, hogy ez ue, mint az első szerelésű gyári, én zokszó nélkül adnék érte 2x annyi pénzt.
Van egy Moparom. Most a varacskosba került át. 3 évnél tartok most vele. Kopp-kopp-kopp.
Varta sztori megvan. A Zoli most ezt jól körbejárta.... 😃
Liquid2024-02-14 12:05:38 // 126649
Szerintem ne bánjad... a Mopar semmivel se lett volna jobb, az is egy sima utángyártott aksi. A Stelvionál Varta.
Ezt az Exide AGM-et nézegetem én is csak még nem szántam rá magam a cserére, kb. hetente csepptöltve még bírja, de már nagyon nem egészséges a szári aksi.
droberto2024-02-14 11:23:27 // 126648
Sziasztok!
Nem tudom, hogy írhatok-e....
Sajnos most nem jött össze a pici pénzes Mopar gyári akksi. Megszivatott az olasz az eBayen....
Így maradt a 15k-el drágább egébként a már egyszer bevált after.... Az Exide EK sorozú AGM.
A 2.0 akksitálcája már 320 mm hosszú, így befért a 82/800-as villamos paraméterű mamut.

Kicsit félek, hogy most így túl orrnehéz lesz, és így az ívbelsőkön elmennek mellettem az Octaviák....
🙆‍♂️
Liquid2024-02-06 14:31:15 // 126647
Sajnos nem tudom melyik biztosítékon van, biztos hogy van hozzá, csak valószínűleg nem egymagában.
Roll19832024-02-06 14:00:05 // 126646
Köszi a tippeket! Szóval, akkor tényleg nincs hozzá biztosíték, mert egyikőtök sem említette.
Liquid2024-02-05 14:03:58 // 126645
Első körben megnézném van e bugi a csatlakozóban, ha van akkor motor, ha nincs akkor meg az van amit pettinke írt. Én is ez utóbbira tippelnék, és ha ott van a hiba, akkor igen olcsón megúsztad :) Nem ritka probléma a kábelátvezető.
pettinke2024-02-05 13:47:17 // 126644
esetleg az átvezetés az ajtó meg a bódé között elfáradt
tirex2024-02-05 10:19:47 // 126643
Bontott ablaktörlőmotor a titok…
Roll19832024-02-04 15:47:33 // 126642
Sziasztok!

Megállt a hátsó ablaktörlöm, persze "útközben", marha jól néz ki. :D
Első körben gondoltam ránézek a biztosítékokra, mert mosás után adta be a kulcsot, hátha csak kicsapta,de hiába néztem végig a fusediagram oldalon a biztosítéktáblákat sehol se látok benne olyat, ami a hátsó ablaktörlőé lenne. Mi itt a titok?

https://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-hozzaszolok.png
leopop32024-01-29 21:13:07 // 126641
Sziasztok! 😁

Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamásjóvoltából 😎😉

Beltér javítás videó
BT1592024-01-24 12:45:16 // 126640
Köszönöm, találtam szerencsére Magneti Marellit.
Smith2024-01-18 22:02:52 // 126639
Fényszóróból utángyártott szerintem nem ajánlott, csak szar és mégszarabb létezik. :(
BT1592024-01-18 19:19:13 // 126638
Sziasztok!

Utángyártott fényszóróval van valakinek tapasztalata?
TYC / VAN WEZEL ? Használ valaki ilyet?

Köszönöm,
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak