Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-09-01 16:09:54 // 4784
Hali!
1. A hibaüzenet eltűnik magától, ha jó a helyzetjelző izzó. (Azonos teljesítményű került bele?)
2. Az üzenetnek oka van. Ki kell olvasni a hibatárolót, az alapján lehet tovább keresni a problémát.
Piritu - 1.000.0002014-08-29 06:53:49 // 4783
Mostanában a Totalcar Égéstér című adását szoktam hallgatni a kocsiban. Sokszor meglepődtem, hogy az autós újságírók milyen műszaki analfabetizmussal rendelkeznek. Már megszoktam, és nem lepődök meg.
Piritu - 1.000.0002014-08-28 19:51:09 // 4782
De, úgy néz ki.
Piritu - 1.000.0002014-08-27 20:59:23 // 4781
Egyszer a Spiderrel jártam így. A városba beérve veszettül elkezdett csikorogni. 1 méter tolatás megoldotta a problémát, kiesett a kavics.
Piritu - 1.000.0002014-08-27 19:10:39 // 4780
Áááá dehogy! Még csak 236 volt meg GPS szerint :-DDD
Piritu - 1.000.0002014-08-27 13:25:18 // 4779
Nem, soha. Viszont első dolgom volt itt is megosztani, hogy más is számítson rá. (Másnap meg is történt másnál is.)
Piritu - 1.000.0002014-08-26 23:00:48 // 4778
A megelőzés. Előbb kicserélni az alkatrészt, mint mielőtt tönkre megy.
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:43:23 // 4777
Igazolódott, hogy az automata váltó problémás, több a meghibásodási lehetőség :-DD
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:42:02 // 4776
A zsír újan vett 159-el többször maradtam fekve 100e km alatt, mint az összes többi Alfával 600e alatt.
Ez a "kellemetlen és felettébb idegesítő" dolog.
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:26:08 // 4775
A féktisztító nem igazán optimális. Túl agresszív és túl gyorsan párolog, ezzel megsértheti a vékony platina réteget. Alkoholt célszerű erre a célra használni.
Piritu - 1.000.0002014-08-26 20:44:42 // 4774
"Érdekes" szerelőd van, ha kiírt üzenet után nem az ECU kiolvasás volt az ELSŐ dolga...
Piritu - 1.000.0002014-08-25 11:56:10 // 4773
Viszont nem is híreszteled emiatt, hogy szar az Alfa :-P
Piritu - 1.000.0002014-08-24 17:28:36 // 4772
Nem rólad szól. Inkább a 57390 hsz-ben említettekről :-P
Piritu - 1.000.0002014-08-24 17:24:20 // 4771
Tényleg nem tér ki, mert nem róluk szól. A tulajdonosokról szól...
Piritu - 1.000.0002014-08-24 13:16:47 // 4770
Ha egymás mellé teszed az Alfa 1,9-es TD motorját a maga 90 lovával, és a 150/170 lovas 1,9mjet verziót, kétlem, hogy ez utóbbiról az jut eszedbe, hogy "direkt sz@rul vannak megcsinálva".
Piritu - 1.000.0002014-08-24 12:20:19 // 4769
A 21. században egyszerűen csak tudomásul kell venni, hogy nem a kocsi szar, hanem a jobb technika drágább is. Még akkor is, ha valaki a VW 1,6/75LE (1,4/60LE), vagy netán a bogár korabeli technikájához van szokva.
Érdekes, azért senki sem kapja fel a vizet, hogy 250 ezerért kell gumit vennie, pedig az többe van és többször cserélik. (A marhaságokra költött pénzekről nem is beszélve.)
A másik meg az, hogy túl kell lépni az "otthon meg tudok javítani mindent" nézeten is. Alkatrészeket ötlet szerűen cserélgetni lehet, de felettébb költséges.
Tanulságos volt Andy hsz-e is a Nagyvad topikban.
Piritu - 1.000.0002014-08-23 23:13:27 // 4768
No erre kíváncsi leszek. A cinknek pont az lenne a funkciója, hogy "összegyógyuljon" a vassal. (Mondjuk szűz kipuffra fújtam.)
A pár éve sima hőálló ezüsttel lefújt katalizátorom viszont még jól néz ki.
Piritu - 1.000.0002014-08-23 22:26:45 // 4767
Még annyit hozzá, hogy a "kályhaezüst" 700 fokot bírt. Nem a meleg miatt pergett le, szerintem a zinkhez nem tapad megfelelően.
Piritu - 1.000.0002014-08-23 22:24:47 // 4766
Zink festék? A Spider kipufogóját azzal alapoztam le. A hőálló már pár helyről lejött róla, de a zink réteg sértetlen.
Piritu - 1.000.0002014-08-22 19:40:06 // 4765
A riasztó feláras a 159-nél.
Piritu - 1.000.0002014-08-21 21:22:44 // 4764
Bár ő nem a seggemben jött. Azt kimondottan rühellem. Főleg ha egyértelmű, hogy a két kocsi féke nem egy súlycsoportban van...
Piritu - 1.000.0002014-08-21 21:19:38 // 4763
Nem lehet, hogy csak unatkoztak?
Egyszer éjjel jöttem haza németből, és összefutottam egy fickóval. Kb 5-10 km-enként váltottunk. Hol ő ment elöl hol én. Aztán egyre nyúltak ezek a szakaszok. Sokkal könnyebb volt éjjel hosszú távon menni az üres pályán, ha volt "felvezető". Egyszer én neki, aztán ő nekem. (Igaz, akkor még nem volt tempomatom.)
Piritu - 1.000.0002014-08-21 20:40:46 // 4762
Magyar ember bicska nélkül sehova! :-DD
(Az ajtózsebben a normál svájci bugyli, a szivargyújtó előtti üregben a mini változat.)
Piritu - 1.000.0002014-08-21 20:33:48 // 4761
A párom szemüvege a lámpánál lévő tartóba éppen befér. Az enyémnek meg a szára a napellenző fölé van bedugva, azt tartja.
Piritu - 1.000.0002014-08-21 20:32:02 // 4760
Üdítőt az ülés hátuljában lévő zsebben, pénztárcát a "hűtőben", telefont a hamutartóba állítva. Ja, az apró meg benne.
Piritu - 1.000.0002014-08-21 06:54:17 // 4759
Ez mind csak magyarázkodás, az igazi ok a kinti jobb üzemanyag, azzal mindig kevesebbet fogyaszt az autó :-P

:-DDC
Piritu - 1.000.0002014-08-20 19:52:28 // 4758
Mondjuk,ha kint tankolok, egy ilyen mérés erősen hajthatna sommás előítélet felé :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-20 19:45:55 // 4757
Megint egy kis adalék a "kinti üzemanyagok sokkal jobbak" témához:
Ma elindultunk a sógorékhoz Bécsbe.
Odafelé (comp szerint) 6,3 volt az átlag.
Visszafelé meg 5,9.
Forgalom egyforma, és egyik irányba se siettünk. Sőt talán hazafelé a 84-esen többet iss előztünk.
A gond csak az, hogy közben NEM tankoltam! Ezek szerint Mo-felé menet a magyar nyál is jobb? :-DDD
Piritu - 1.000.0002014-08-17 15:54:59 // 4756
A használati utasításában pontosan le van írva:
Piritu - 1.000.0002014-08-14 17:38:29 // 4755
Így van, a könyv se ír biztosítékot hozzá.
Piritu - 1.000.0002014-08-14 17:37:28 // 4754
Kicsi a valószínűsége, hogy a jobb első helyzetjelzőnek nek külön biztosítéka van.
Piritu - 1.000.0002014-08-14 17:31:21 // 4753
Ha lehetne, most nyomnék egy "Like"-ot :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-13 22:05:24 // 4751
Sőt, tovább megyek. A Reiglerben sem, pedig ott tudtak a repedésről, és bevallásuk szerint cseréltek is.
Piritu - 1.000.0002014-08-13 22:03:49 // 4750
Azt mondod, hogy változtattak rajta? Nekem anno nem tudott erről nyilatkozni a német szaki.
Piritu - 1.000.0002014-08-13 22:03:06 // 4749
Most látom, hogy nem jó a link, a helyes
Piritu - 1.000.0002014-08-13 21:58:47 // 4748
A rádióról tudsz számot léptetni az USB-n?
Piritu - 1.000.0002014-08-13 21:51:52 // 4747
Bakker, erről lelopták a hátsó ajtókat! :-DD
(Parkolóban nem lesz egyszerű kiszállni.)
Piritu - 1.000.0002014-08-13 21:50:42 // 4746
A B&M az USB-vel is különleges, 85e Ft a felára :-P
A rádiót tudod kezelni a kormánygombokkal?
Ha jól értelmezem amit írsz, csak a B&M funkcióit nem tudod távirányítani. Lehet, hogy csak valamelyik csatlakozó csúszott szét.
Piritu - 1.000.0002014-08-13 21:34:47 // 4745
Nehéz bármit mondani anélkül, hogy az ember tudná, hogy mi van a kocsidban. (B&M normák rádió, navis, valami más?)
Piritu - 1.000.0002014-08-13 21:12:32 // 4744
Bár ilyenkor a B&Me sem...
Piritu - 1.000.0002014-08-13 21:11:59 // 4743
Jár a motor? Gyújtás nélkül a kormány gombjai nem működnek.
Piritu - 1.000.0002014-08-13 20:52:28 // 4742
Igazából csak a hűtővizet tartja. Az meg, hogy időnként ki kell cserélni belefér. Inkább az nem, hogy nem tudni, hogy mikor kell cserélni.
Holnap megyek a Pókkal ambuláns kezelésre, majd megérdeklődöm, hogy itthon mibe fáj a csere.
Piritu - 1.000.0002014-08-13 18:19:44 // 4741
Ha nem egy már kiszereltet akarnak eladni, akkor én elfogadnám. Ha meg repedt kell, ingyen is tudok adni egyet :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-13 18:09:18 // 4739
Kell rá egy nagyobb repedést "csinálni" és akkor nem kérdés :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-12 22:35:43 // 4738
Mi a másik végletet nyomtuk Tapolcára menet és vissza. Olyan tempomatos, csendbengurulós, hűvösbenüldögélő, ülésbenterpeszkedős, könyöklőhasználós volt :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-12 21:41:37 // 4737
Üdv a fedélzeten! :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-12 06:45:04 // 4736
Javaslom a blogomat.
Piritu - 1.000.0002014-08-11 22:10:13 // 4735
Vezérlés módosítónak hívják azt az alkatrészt,és mint Erhard is említette a JTS-nek egy kritikus pontja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.