Piritu - 1.000.0002014-05-30 17:57:27 // 4534
"így azt a 3-4 ezrest amit 2t olajra el költök évente nem sajnálom tőle" - No ez is része (lehet) a placebo hatásnak. Az ember úgy költ a vasra, hogy az nem lenne okvetlenül fontos, tehát törődik vele. Amit aztán az meghálál. A kör bezárul. :-))
Piritu - 1.000.0002014-05-30 17:52:03 // 4533
"kevésbé kopogós égés..." - a tapasztalataim is ezt mutatják. A prémium nyállal kevesebb harkály van a motorházban, lágyabban jár a motor.
Piritu - 1.000.0002014-05-29 22:58:55 // 4532
Apropó, a VTT 2.0 tesztkérdések helyes válaszait meg lehetne tudni?
Piritu - 1.000.0002014-05-29 22:58:04 // 4531
Nem kis zabszem volt utána abban a bizonyos testrészemben, hogy nem lesz-e kukás a dpf+kat.
Piritu - 1.000.0002014-05-29 22:38:33 // 4530
Piritu - 1.000.0002014-05-29 22:34:22 // 4529
Kíváncsi lennék, hogy egyáltalán adtak-e el Mo-n:
4SA Piros Competizione szín - 585 000 Ft felár volt
4SA Piros Competizione szín - 585 000 Ft felár volt
Piritu - 1.000.0002014-05-29 12:34:05 // 4528
No, akkor jelentkezzen, aki elkopott/megmekkent JTD-ről tud! TS-t tudnék mondani jó párat, de kenési probléma miatt cserélt dieselre nem nagyon emlékszem itt az Amorén se.
Piritu - 1.000.0002014-05-29 04:53:23 // 4527
Érdekes dolgot tapasztaltam. VTT 2.0-ról kifelé jövet szóltak a többiek, hogy nem világít az egyik hátsó lámpám. Hazaérve utána néztem, és tényleg nem világított a csomagtartón lévő izzó. Az egy dolog, hogy két szálas izzó (5-21Watt) volt/van benne, de az már érdekesebb, hogy csak az 5 Wattos fele van bekötve. Az meg még érdekesebb, hogy miért nem jelezte a műszerfalon, hogy nem ég?
Piritu - 1.000.0002014-05-27 21:38:38 // 4526
Mindenhol jó az.
Ausztriában, Olaszországban pont azért jó, mert jó átlagot tudsz menni anélkül, hogy sokba kerülne. (Sógoréknál van úgy, hogy 5-10 km-es útépítés van 80-as táblával. Itt 80-al végig tudsz menni kényelmesen, a fizetés veszélye nélkül.)
A váltások miatt még sosem volt gondom, 130-nál nem nagyon van olyan domb, amit nem másztak meg az Alfák (147-156 /eddig 1,6TS/ -156SW-159). Kisebb tempónál meg nem olyan megerőltető visszaváltani.
Ausztriában, Olaszországban pont azért jó, mert jó átlagot tudsz menni anélkül, hogy sokba kerülne. (Sógoréknál van úgy, hogy 5-10 km-es útépítés van 80-as táblával. Itt 80-al végig tudsz menni kényelmesen, a fizetés veszélye nélkül.)
A váltások miatt még sosem volt gondom, 130-nál nem nagyon van olyan domb, amit nem másztak meg az Alfák (147-156 /eddig 1,6TS/ -156SW-159). Kisebb tempónál meg nem olyan megerőltető visszaváltani.
Piritu - 1.000.0002014-05-27 09:29:21 // 4525
Többek közt ezért is érdemes elolvasni a kocsi használati utasítását :-DD
Piritu - 1.000.0002014-05-26 22:28:23 // 4524
Felvetettem a dolgot az Amore felé.
Halesztől az alábbi választ kaptam: "Nyitott kapukat döngettek, az új Amore ezt is tudni fogja. :) És már ezerrel készül a kód. "
:-)))
Halesztől az alábbi választ kaptam: "Nyitott kapukat döngettek, az új Amore ezt is tudni fogja. :) És már ezerrel készül a kód. "
:-)))
Piritu - 1.000.0002014-05-26 12:05:22 // 4523
A fényképekkel arra gondoltam, hogy ki fogja őket újra feltölteni? Ha valaki írt egy blogot, mondjuk a pollenszűrő cseréről, nem biztos hogy újra hajlandó feltölteni mindent. Már most is jelezték blogolók, hogy már így is kevés az idejük mindent leírni, úgy ahogy szeretnék.
Ha meg wiki, szerintem akkor is maradni kellene az Amore oldalán.
Ha meg wiki, szerintem akkor is maradni kellene az Amore oldalán.
Piritu - 1.000.0002014-05-26 08:45:46 // 4522
"A szubjektivitást sehol nem tudod kiszűrni, hiszen emberek szerkesztik a maguk tudása, véleménye, tapasztalatai, hiedelmei alapján." - pont ezért gondolkodtam csak linkekben és nem írt oldalakban.
pl. egy "ablakemelő" blog mögött ott lenne a cartársak összes tapasztalata a szereléseiken keresztül (link). Minden kommentár nélkül. A már rendelkezésre álló fényképanyaggal együtt, amiről kétlem, hogy egybe lehetne tenni (pl. más autóktól függően a gyár is más megoldásokat adott).
Ki vállalná be műszakilag a felügyeletét? egr+dpf párti vagy ellenző? Gyári olaj párti vagy csodaolaj párti? LMM csere vagy kiírás párti?
Rohadtul nem mindegy, hogy a végén milyen tanácsot adunk egy tulajnak. A linkes megoldás csak egy meglévő ismeret összefoglalása lenne, minden blog író véleményével.
pl. egy "ablakemelő" blog mögött ott lenne a cartársak összes tapasztalata a szereléseiken keresztül (link). Minden kommentár nélkül. A már rendelkezésre álló fényképanyaggal együtt, amiről kétlem, hogy egybe lehetne tenni (pl. más autóktól függően a gyár is más megoldásokat adott).
Ki vállalná be műszakilag a felügyeletét? egr+dpf párti vagy ellenző? Gyári olaj párti vagy csodaolaj párti? LMM csere vagy kiírás párti?
Rohadtul nem mindegy, hogy a végén milyen tanácsot adunk egy tulajnak. A linkes megoldás csak egy meglévő ismeret összefoglalása lenne, minden blog író véleményével.
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:49:10 // 4521
Ez jön be az oldalán :-((
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:37:27 // 4520
Már tolom is fel a képeimet :-)
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:22:07 // 4519
A múltkor teljesen véletlenül akadtam én is hasznos információra. Sose lehetsz naprakész abban, hogy ki mit oldott meg. Keresni meg nagyon nehéz...
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:19:31 // 4518
Tovább mennék az ötlettel.
Egy nickhez több autó is hozzá rendelhető.
Az egyik autó alatt lenének a linkek, egy másik alatt meg össze lehetne szedni az egyes modellek adatait.
Az Amore típusismertetője sem igazán pontos, itt akár az összes létező típust is külön lehetne szedni. A holland 120 lovastól, a 210 Ti SW-ig. akár személyes mérési eredményeket is publikálni lehetne. (pl. vannak, akik mérlegen lemérték a kocsi súlyát)
Egy nickhez több autó is hozzá rendelhető.
Az egyik autó alatt lenének a linkek, egy másik alatt meg össze lehetne szedni az egyes modellek adatait.
Az Amore típusismertetője sem igazán pontos, itt akár az összes létező típust is külön lehetne szedni. A holland 120 lovastól, a 210 Ti SW-ig. akár személyes mérési eredményeket is publikálni lehetne. (pl. vannak, akik mérlegen lemérték a kocsi súlyát)
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:14:48 // 4517
Szerintem jobb lenne az Amore keretein belül maradni.
Egy ilyennel az is gond lenne, hogy ki moderálja. A moderátor(ok) véleményét tükrözné az oldal.
A javaslatommal megmaradna a sokszínűség, és igazából a tapasztalat lenne a domináns.
Egy ilyennel az is gond lenne, hogy ki moderálja. A moderátor(ok) véleményét tükrözné az oldal.
A javaslatommal megmaradna a sokszínűség, és igazából a tapasztalat lenne a domináns.
Piritu - 1.000.0002014-05-25 20:01:14 // 4516
Tegnap beszélgettünk pár szót az Amoréról, hogy mit lehetne csinálni, hogyan lehetne segíteni a "bütykölő" Cartársaknak. Eredetileg egy Wiki szerű, szabadon szerkeszthető "szerelési utasításban" gondolkodtam. Tekintettel arra, hogy az Amorén ilyesmire még csak remény sincs tovább spekuláltam. Hazafelé be is ugrott egy ötlet:
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Piritu - 1.000.0002014-05-23 12:45:51 // 4515
Piritu - 1.000.0002014-05-22 20:25:22 // 4514
Érdekes, a használati szerint nem kell cserélni a láncot.
Piritu - 1.000.0002014-05-22 20:18:24 // 4513
Átlagosabb motorral nem foglalkozunk, Alfában nincs olyan :-DD
Piritu - 1.000.0002014-05-22 20:09:14 // 4512
Hááát, pl a TS-nél nem. Vagy az nem sima szíj?
Piritu - 1.000.0002014-05-22 17:02:17 // 4511
2,2 JTS-ben mennyi időközönként kell láncot cserélni?
Egy német kollégám szemez eggyel, őt érdekelné.
Egy német kollégám szemez eggyel, őt érdekelné.
Piritu - 1.000.0002014-05-21 18:41:52 // 4510
Az enyémen van :-P
Piritu - 1.000.0002014-05-21 17:48:18 // 4509
Hazafelé 6,7 lett, nagy forgalommal és szembeszéllel. Kérdés továbbra is nyitott gumi/fogyasztás ügyben. (Egy pozitív tapasztalattal.)
Piritu - 1.000.0002014-05-20 19:28:26 // 4508
Holnap hazafelé megismétlem a mérést.
Piritu - 1.000.0002014-05-20 17:45:04 // 4507
szélcsend volt.
Piritu - 1.000.0002014-05-20 17:30:24 // 4506
Köszönöm a jó kívánságokat :-)
Más:
A Conti Sportcontact 5 "C" besorolású, a korábbi Michelinemről nincs adat.
Tegnap a szokott 135-ös tempomatos menettel átgurultunk Ausztrián. Máskor 6,4-es átlagot szoktunk futni, most 6,1 lett. Lehet, hogy tényleg ennyit jelent a gumi?
Más:
A Conti Sportcontact 5 "C" besorolású, a korábbi Michelinemről nincs adat.
Tegnap a szokott 135-ös tempomatos menettel átgurultunk Ausztrián. Máskor 6,4-es átlagot szoktunk futni, most 6,1 lett. Lehet, hogy tényleg ennyit jelent a gumi?
Piritu - 1.000.0002014-05-18 22:22:55 // 4505
Ma megtettük a Párduccal az 1.000.000. km-emet :-))))
Piritu - 1.000.0002014-05-17 22:52:07 // 4504
A romlott dolgok "fogyasztása" nem biztos, hogy pöc-rőff jelentkezik :-(
Piritu - 1.000.0002014-05-17 22:44:13 // 4502
De az. Ennek is a következménye pl. hogy az üzemanyag megbuggyan a tankban :-(
Piritu - 1.000.0002014-05-17 22:37:42 // 4501
pl a bioetanol MENTES benzinre gondoltam.
Piritu - 1.000.0002014-05-17 22:33:55 // 4500
Probléma csak akkor merül fel, ha nincs olyan :-P
Piritu - 1.000.0002014-05-16 23:32:09 // 4499
Piritu - 1.000.0002014-05-16 23:28:54 // 4498
Most, hogy kissé szeles és esős volt az idő volt lehetőségem tesztelni a Contikat extrém körülmények között is. Esőben sikerült nagyobbat kanyarodni a sümegi kedvenc kanyaromban, mint eddig szárazon. Mintha nem is esne. Próbálgattam egy-két féktávot is (a szél hordott keresztbe ezt-azt), brutálisat fog esőben is.
Egyre inkább az az érzésem, hogy nehéz lenne jobbat találni.
Egyre inkább az az érzésem, hogy nehéz lenne jobbat találni.
Piritu - 1.000.0002014-05-16 22:36:17 // 4497
No, ezt adandó alkalommal megasolom.
Piritu - 1.000.0002014-05-16 22:33:57 // 4496
30 éves osztálytalálkozóm lesz :-(
Egyszer már nagyon szeretnék eljutni.
Egyszer már nagyon szeretnék eljutni.
Piritu - 1.000.0002014-05-16 22:02:59 // 4495
Nekem a harmadik megnyomásra állt le...
Piritu - 1.000.0002014-05-16 20:36:08 // 4494
A Párduc nem hagyja :-P
Piritu - 1.000.0002014-05-16 20:35:12 // 4493
Olasz kocsiban logikát nem nagyon keresnék :-DD
(Mondjuk én egyiket se nyomom szívesen, mert minek? A 159 előtt megtett 850e km alatt jól megvoltam nélküle. Viszont, ha már a sok sebességben hagyó miatt ilyenné tették, a kuplungnak látom értelmét. Talán kíméli a kettős tömegűt.)
(Mondjuk én egyiket se nyomom szívesen, mert minek? A 159 előtt megtett 850e km alatt jól megvoltam nélküle. Viszont, ha már a sok sebességben hagyó miatt ilyenné tették, a kuplungnak látom értelmét. Talán kíméli a kettős tömegűt.)
Piritu - 1.000.0002014-05-16 20:31:30 // 4492
Erről jut eszembe. Próbálta már valaki menet közben megnyomni a START/STOP gombot?
Piritu - 1.000.0002014-05-16 20:30:56 // 4491
Az újabbakon - ha a kuplungot nyomod - elég csak egy pillanatra megnyomni a gombot. Ha a féket nyomod, a gombot is benyomva kell tartani.
Piritu - 1.000.0002014-05-14 17:57:37 // 4490
Ahogy nézegettem az enyémet, az elemek nem illenek össze eleve. Ha a sarka fut, akkor közepe nem. Egyszerűen ennyit szántak a méretezésre. Többek közt ezért is szeretem az Alfát :-)
Piritu - 1.000.0002014-05-14 17:20:11 // 4489
Tévedsz, így jön ki a gyárból. Az enyém is ilyen...
Piritu - 1.000.0002014-05-12 18:07:03 // 4488
"az EGR hütö egység müanyag deklije szívesen reped(föleg az Opelokban)
ami nem nagy baj,csak ha elfolyik a hütövíz felfö a Motor" - Nem csak az opelokban. Ketten vagyunk a fórumban 2.0-val, mindkettőnké egy hét különbséggel szállt el. Az Alfa arány: 100%
ami nem nagy baj,csak ha elfolyik a hütövíz felfö a Motor" - Nem csak az opelokban. Ketten vagyunk a fórumban 2.0-val, mindkettőnké egy hét különbséggel szállt el. Az Alfa arány: 100%
Piritu - 1.000.0002014-05-12 07:18:40 // 4487
Én még nem cseréltem olajat :-P
Piritu - 1.000.0002014-05-12 07:14:00 // 4486
Miért hazudnának? Ők utána néztek, ebben hisznek, és ezt is teszik. Könyveljük el úgy, hogy még pár ember, aki azt hiszi magáról, hogy okosabb mint a világ. Tegyék, csak amikor eladják a kocsit ezt is mondják meg a vevőnek.
Piritu - 1.000.0002014-05-11 22:07:45 // 4485
Nem mindenki gondolja így, klatty. :-P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
495
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- MiTo
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10