Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-07-30 15:37:37 // 4684
Én nyertem, sima 95-ös 1,76 Euro :-P
Piritu - 1.000.0002014-07-29 21:29:56 // 4683
Miért nem őt kérdezed? :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-29 19:43:03 // 4682
Nekem is nyekergett a teljes ülés, nem igazán tudtam megmondani, hogy honnan jön a hang. Aztán az ülésmagasságon egy picit állítottam és elhallgatott. Aztán egy idő múlva újra kezdte.Elég volt pár csepp olaj az ülés alatti mozgó pontokra. Évek óta csend van.
Ha a deréktámaszod nyekeregne, akkor azt állítsd egy kicsit és kiderül.
Piritu - 1.000.0002014-07-29 18:50:02 // 4681
Hát ez a telós bejegyzés nem sikerült a legjobban :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-29 12:27:12 // 4680
Az ulesmavassag mechanika nyekereg. Meg kell kenni.
Piritu - 1.000.0002014-07-28 23:32:05 // 4679
Amúgy a Giu nem alternatíva a 159-el szemben...
Piritu - 1.000.0002014-07-28 23:31:00 // 4678
Még egy jó darabig tuti nem, a 200 ezret bele akarom gyűrni a Párducba. (Most 140 felett járunk.)
Piritu - 1.000.0002014-07-28 23:24:04 // 4677
Hááát, konkrétan az 1350 kiló körüli Giu kavarta fel a fantáziámat a 235 lovas TBi-vel :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-28 21:39:17 // 4676
...épp tegnap néztem, hogy a pár száz kilóval könnyebb Giu-nak mennyivel jobb a gyorsulása a 2.0-val.
Piritu - 1.000.0002014-07-26 19:38:55 // 4675
Próbáltam én is, nem segített :-(
Piritu - 1.000.0002014-07-26 18:59:40 // 4674
A Párduc ma megint igazi olasz hisztérika volt.
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
Piritu - 1.000.0002014-07-25 22:51:55 // 4673
Dícséretes törekvés :-)
A héten volt "szerencsém" az olaszoknál egy húzott diesel mögött szerpentint mászni. Felettébb kellemetlen...
Piritu - 1.000.0002014-07-25 13:04:40 // 4672
Egy diesel még euro4-ként se produkálhat jól látható füstöt.
Piritu - 1.000.0002014-07-25 13:01:48 // 4671
A cégném vw és bömbik voltak eddig, egyik se kormos. (Kint még a mergákat néztem, azok se.)
A koromszűrő, mint e neve is mutatja kiszűri a kormot. Ha nem, akkor nem szűr, tehát nem DPF.
Piritu - 1.000.0002014-07-25 12:47:02 // 4670
Jól működő DPF esetén nincs korom. Ha kormos, akkor ott vagy OFF-olták, vagy sz@r.
Piritu - 1.000.0002014-07-22 15:11:06 // 4669
Ez eddig oké, de mi más a kettő között, ami ezt okozza? Anyag? Vagy egyszerűen valami félresiklott? A 146-om már műanyag fedeles volt, abban most már bőven 300e felett van.
Hol megy el az egyáltalán az olaj? Dugattyú mellett, szelepszárnál, vagy máshol? (Vagy egyszerűen a userek nem ellenőrzik a szintet?)
Piritu - 1.000.0002014-07-22 14:13:26 // 4667
Mi lehet az, amit itthon meg lehet csinálni, kint meg nem? Ahogy eddig észrevettem a kinti szakszervizek kicsit jobbak, mondhatni igazi profik.
Piritu - 1.000.0002014-07-22 12:19:26 // 4666
Ott valami nagyon gáz, a Pókkal már 4e km-nél tartunk, még nem kellett rátöltenem. (Ja, és átléptük a 170ezret.)
Piritu - 1.000.0002014-07-22 12:17:08 // 4665
Ezért kár volt eladni, engem is 3x hagyott ott a kormos külföldön, csak én kint csináltattam meg :-(
Piritu - 1.000.0002014-07-21 22:21:20 // 4664
No ezért is imádok szerpentinezni a Pókkal :-))
Piritu - 1.000.0002014-07-21 21:54:44 // 4663
Nekem azért továbbra is nagyon szimpatikus, hogy 6e-től pirosodik a skála :-P
( A TS-é még szebb)
Piritu - 1.000.0002014-07-20 20:29:56 // 4662
:-)
Nem mondom, nem rossz játszadozni a 320-akkal...
Piritu - 1.000.0002014-07-12 16:25:57 // 4661
Országúton simán hozható, csak nincs előzgetés, és szigorúan be kell tartani a megengedett sebességhatárokat. A Párduc is sík úton, 90 tempomattal 4-el kezdődő számokat ír ki.
Piritu - 1.000.0002014-07-11 06:37:54 // 4660
A 156 ködlámpája a gyakorlatban sokkal kevésbé használható, mint a 159-é. Anno én se használtam.
Piritu - 1.000.0002014-07-08 23:22:54 // 4659
Az a baj, hogy a gyári rádió hangszíne hozzá van "passzítva" a hangszórókhoz. Ha hangszórót cserélsz, akkor rádiót is kell. A hangszóróhoz meg kiemelő keret is kell. Innentől kezdve már nincs megállás :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-08 23:09:29 // 4658
Anno estéket töltöttem a garázsban, aztán rádió csere volt és kezdődött újra. Most 4 GB-os SD kártya és egy 4 GB-os USB szolgálja a zenét. Ezekre minden ráfér :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-08 23:00:03 // 4657
Nekem nagyon bejött, csak az nem, hogy onnantól telefonálni is csak a kihangosítóján keresztül lehetett. Nekem jobban bejön a fülhallgatós telefonálás menet közben.
Piritu - 1.000.0002014-07-08 22:45:25 // 4656
Blútúszt próbáltad már? Nekem azon keresztül mindent lejátszott a telóról.
Piritu - 1.000.0002014-07-08 22:28:10 // 4655
Mit csináljak, arra tudok a legjobban elaludni :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-08 22:18:05 // 4654
Azért akadt meg rajta a szemem, és nincs egy tizes az ára :-)
(Erre már ráfér a teljes autókereskedők sorozat, és még marad is hely.)
Piritu - 1.000.0002014-07-08 22:03:23 // 4653
pont ma rendeltem egy 64GB-os USB-t, kíváncsi vagyok, hogy mit lép rá a rádió. Mondjuk a végső felhasználás a TV lesz sorozat nézéshez.
Piritu - 1.000.0002014-07-08 21:49:13 // 4652
Erre csak egy módon tudsz választ kapni, ki kell próbálni a többi nélkül :-)
(Nekem egy Blau fej került a kocsiba, azt nem zavarja semmi, még az Excel fájlok se.)
Piritu - 1.000.0002014-07-08 21:27:23 // 4651
Nekem egyszer akkor csinálta, amikor a kódolás nem tetszett a B&M-nek.
Piritu - 1.000.0002014-07-06 22:26:31 // 4650
Normális szerviz azt is meg tudja csinálni az olajcserével együtt. Ha magad akarod, akkor itt találsz progit és leírást: klatty
Piritu - 1.000.0002014-07-06 21:19:42 // 4649
Hopp a kép lemaradt:
Piritu - 1.000.0002014-07-06 21:18:23 // 4648
A kocsi jelzi, ha olajcsere kell. A műszerfalon megjelenik egy olajos flakon és egy figyelmeztető felirat. A gond az, hogy 30ezrenként jelez gyárilag, de ezt is lehet állítani MES-sel.
Piritu - 1.000.0002014-07-06 21:13:37 // 4647
Az olajcserét ki kell nullázni a comp-ban. Meg a szerviz intervallum számlálót is.
A könyvében benne van, hogy melyik Selenia kell bele.
Piritu - 1.000.0002014-07-05 22:08:59 // 4646
AlfaCity-be menet a Spiderrel a komptól követtem egy 159-es cartársat. Sajna a rendszámra nememlékszem, de fekete ti volt dupla kipuffal.
Nem tudom, hogy mennyire volt húzva gép, de úgy érzem, hogy el kell mondanom, hogy rendesen dobta a kormot gyorsításkor és a nyitott kocsiban érezni lehetett, hogy büdös is volt :-((
Piritu - 1.000.0002014-07-04 13:58:39 // 4644
Irányár itt :-)
Piritu - 1.000.0002014-07-04 12:52:38 // 4642
Itt a városban van egy ismerős, aki 140-el ment a 100-as táblánál és a sógoréktől megkapta a csekket.
Piritu - 1.000.0002014-07-03 17:02:35 // 4640
Így van, az újnak nem volt.
Piritu - 1.000.0002014-07-03 10:03:19 // 4638
Ennek is volt érezhető holtjátéka, aztán Erhard megnézte és ő nem ítélte vészesnek.
Piritu - 1.000.0002014-07-03 09:55:06 // 4637
A 2.0 a vétel pillanata óta hallhatóan fütyül. Most, hogy az új gumi csendesebb megint feltűnt.
Piritu - 1.000.0002014-07-03 09:48:05 // 4636
Pl. azért, mert elgörbült a lapátja. Ilyen volt a 156-omé:
Piritu - 1.000.0002014-06-30 21:16:56 // 4635
A megtett 70e km alatt sose volt gondom vele/miatta. Tudomásul kellett venni, hogy most esik/szakad és - mint általában ilyenkor - egy kicsit visszavenni a tempóból. No ez most nincs :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.