TarP2007-02-22 11:44:28 // 2179
És mi az előnye a klubtagságnak?
Azon túl, hogy enned kell, ha nem vagy éhes és innod, ha nem akarsz hetente eccer 1 milláért?
Vagy ne firtassam az isteni szándékot? :)
TarP2007-02-22 09:52:06 // 2177
Csak sokáig keresgéltem, addigra Ollah mindent elárasztott K-kal :)
TarP2007-02-22 09:42:14 // 2176
Mi az ott a háttérben kircsi 5-ös BMB? :)
TarP2007-02-22 08:58:50 // 2174
Na jó, ha minden 300lóerő fölötti autóval versenyre kelsz mindenféle 200 fölötti sebességeknél, akkkor ne várj ECO fogyasztást.
Bár gondolom, hogy a nagy túróval eltolódott a 3000körüli optimális fordulata a motorodnak valahova 5000-re, ott meg már az optimális sem optimális... na ezt most megmontam :)
TarP2007-02-22 08:53:13 // 2173
Jaja. Ollah, szólj azonnal és csinálunk egy felvonulást az Andrássy úton.
Mivel hárman leszünk és egymás mellett kell menni, Te leszel a szembe sávban, de ez csöppet se zavarjon, a hatás a lényeg :)
Mostmár én is nagyon kiváncsian várom a "bemutatóautót" :)
TarP2007-02-20 15:19:47 // 2172
Egy Maserati definíciószerűen nem lehet ronda!
Meg kell nézni élőben.
TarP2007-02-20 14:08:16 // 2171
TarP2007-02-20 13:59:28 // 2170
DarthWader barátunk, azon keresztül lélegzik? :)
TarP2007-02-19 16:32:22 // 2169
Nissananak látszó Rönyó, egy Alfásnak látszó tulajnál.
Micsoda világot élünk :)
TarP2007-02-19 16:15:09 // 2168
Én azt hallottam, hogy egyes elvetemültek úgy próbálják menteni szánalmas japó ótóikat, hogy "Alfa Amore" feliratot tesznek jól látható helyekre...
Azér ilyen dúrvát elképzelni sem tudnék :)
TarP2007-02-19 11:16:53 // 2167
Hmmm, kíváncsi leszek, milyen arculata lesz végül.
Feniben szépet választottál, és ahogy elnéztem nem egy "tömör" darab.
Jó lenne látni egy profi GTA-t!
TarP2007-02-19 10:25:21 // 2166
Asszem meg kell tanulnod gázfröccsel váltani, meg úgy fékezni, hogy közben a sarkaddal gázt pöckölve fordulaton tartsd a motort.
Jó dolgok ezek, valami Alain Prost nevű hapi magyarázta a multkor egy oktatófilmben :)
TarP2007-02-19 09:58:56 // 2165
Ne kispógárkoggyámá! :)
Aztat mondjad meg, most mi lett a GTV-vel?
5000fölött van élet, alatta meg fulladozik? Vagy ennyire nem zakkant a helyzet?
TarP2007-02-19 09:44:11 // 2164
Te kod, sose gondoltál még arra, hogy köllene egy háromágú szigonyos ótó?
Mer' akkor elfelejthetnéd az ilyen alacsony számokat !
A gyorsulásnál meg az ilyen magasakat :)
TarP2007-02-19 09:41:48 // 2163
Hüh, úgy látom összehozod az ország legütősebb GTA-ját.
Gratula hozzá.
Ja és Gratula Ollahnak, hogy ő már le is stipi-stopizta, mint előjogokkal bíró vevő :)
TarP2007-02-16 15:31:06 // 2162
1138, na jó legyen ilyen bálna nehéz :) de akkor is!
TarP2007-02-16 15:03:07 // 2161
Azért csak van komolyabb dolog is a képen, mint a rencám.
Pl jól mehet ez a kb 800-900kg-os autó 206 lóerővel!
TarP2007-02-16 14:46:23 // 2160
Ez tényleg igaz, autópályán esőben én sem használom a csápolókat, mert tökéletesen öntisztítóak a lőrések.
Városban nincs mit tenni, ott kell, mert beborít egy busz sárral-vérrel mittudomén és azt le kell lapátolni, hogy láss.
De hogy milyen profilu azt nem tuttuk meg...Émmeg nemtom.
TarP2007-02-16 12:11:44 // 2159
Hogy irassa rád izibe' ? :)
TarP2007-02-16 09:50:52 // 2158
Örüjj neki, mert egy Gófost még életben hagyott, de egy népellenség olaszautóst biztos szitává lőtt volna.
Te, nem fekete a Gófod??? Mán' ha érted a célzást? :)
TarP2007-02-13 15:37:07 // 2157
Tényleg jó lenne látni egy nyomatékgörbét, de assszem te sem szeretsz integrálni, tehát többet mond egy mért idő, főleg, ha látod a váltásokat is.
Nagy IC miatt megnőhet a turbólyuk. Ez monnyuk 1 gyorsulásnál nem, de városbeli tütükézésnél számít!
TarP2007-02-13 14:51:28 // 2156
8700? Nekem annyit a turbó sem forog. :)
Mondom én, hogy elhangoltad!
Ha összeáll, tényleg beszéljünk, sőt elmehetnénk a timeslip-es mérésre is, hogy lássuk mi jön ki.
Hmmm?
TarP2007-02-13 13:47:25 // 2155
Jajjj bajjeg, Hondát csináltál belőle??? :)
TarP2007-02-13 12:43:03 // 2154
Előtte megnézzük a GTV-det? Tudod, lefikázom, meg ilyenek... ahogy szoktuk :)
Mikor lesz kész? Vagy már összeállt?
TarP2007-02-13 11:18:37 // 2153
Fityu, móka az egész.
Elmegyünk haverkodni, meg V6-os dalokat énekelni, fennhangon turbót keresni minden Hondában :) NO?
Azzal meg ne is foglakozz, hogy a Honda kis tömegű gyorsulási autókat épített, míg te GT-t vezetsz. Abban kell versenyezni, amiben mondják, végülis ők a szervezők.
Sajna végsebesség versenyt nem tudunk szervezni, mert ahhoz oválpálya, vagy autópálya kell.
Szóval lehúzzuk a lefújószelep csövét és az így 70 lóerőssé avanzsált GTV-vel végigtötyörgünk a pályán, de legalább lesz idelye mindenkinek látni, milyen szép autónk van :)
TarP2007-02-13 10:58:25 // 2152
1.6 ECO TS feliratod van a 147 hátuljára? :)
TarP2007-02-13 10:37:59 // 2151
NSX ellen készülj, az a mi kategóriánk.
Mert a Legend, meg az Accord nem ellenfél :)
TarP2007-02-13 09:09:01 // 2150
Nagyon messze???
Mi van ebben az országban nagyon messze? :)
TarP2007-02-13 08:43:05 // 2149
Hehó,
Alfa-Honda talira menjünk?
Ahogy néztema kategóriákat, mi a turbó miatt fel lettünk sorolva a 2.4+-os Hondákhoz.
Ott szerintem pár Legend, meg NSX van mindösszesen :)
No jó meg talán a 2.4-es Accord... ? 190lóval?
TarP2007-02-12 11:15:05 // 2148
Élek, nem? :)
Tényleg szokatlan volt, hogy kijött balra és fékezett, hogy majd lekanyarodik...
Most úgy fog, mint a bicókon, ha csak első fékkel fékezel, orra akar bukni :)
De tényleg be kell koptatni a hátsót is, csak az lassabban csiszolódik össze.
TarP2007-02-12 10:22:27 // 2147
Nem is olyan könnyű tönkrehajtani... :)
Volt fékpróba, mert Honda Előjáték (Prelude) kiugrott elém, mikor már elértem az utazó-előző sebességet... Az elsők már teljesen rendben vannak, viszont a hátsó fékek még nem koptak be.
Aztán csináltam is olyat, hogy kézifékkel lassítottam, hogy kopjanak azok is össze... :)
TarP2007-02-12 09:10:16 // 2146
A pedálokat simogatja :)
Ez jó idő a GTV-zésre.
Jól esett, hogy mostanság sok Spider, meg régi GTV tűnt fel az utakon és mindenki messziről villog, meg integet.
Nem is nehéz jobb kedvre deríteni egy Alfást. Elég, ha meglátja egy márkatársát :)
TarP2007-02-09 14:38:57 // 2145
Most, hogy mondod, megnézném, a STIG mit tud kihozni a GTV-ből :)
Persze, nem igazságos, de a BRERA 2.2 drágább, mint az RX8... Ezért nem tehették oda a BRERA 3.2-őt, mert az meg már ára miatt nem kerülhet be ebbe a teszbe.
9-10milliós coupekat hasonlítgatva ez a teszt elég igazságos, szeirntem.
TarP2007-02-09 13:53:09 // 2144
http://www.youtube.com/results?search_query=Top+Gear+Alfa+Brera
Legutóbbi TopGear-on összevetették a Brera2.2-t az Audi TT2.0T-vel és a Mazda RX8 231lovassal.
Megállapították, hogy egy spotcoupenak úgy kell kinézni, ahogy a Brera kinéz, úgy kellene pörögnie, mint a z RX8 és úgy kellene megépíteni, mint ahogy a TT van.
Ez elég korrekt megfogalmazás és "egyetérthető".
A szépsége/megjelenése miatt mindhárman az Alfát vennék, de sajna menetdinamikában csúnyán lemarad.
Ami meglepő volt: a 200 lovas AudiTT pályán elverte a 231 lovas RX8-at.
(Monnyuk ez engem igazol, mert saját tapasztalataim alapján is a jelenlegi coupek közül a legjobban megtervezett/megépített a TT. És Magyarországon gyártjuk. OFF, de ez büszkeség!)
TarP2007-02-09 11:56:53 // 2143
ZAR91600006028349
Többi adatot nem tudom a középkategóriásokról, de nincs mitől nehéz legyen. 4 henger, elsőkerék...
TarP2007-02-09 09:24:41 // 2142
Nahé, te meg hol jársz mostanság?
Lakásügyileg változás?
TarP2007-02-09 09:23:36 // 2141
200 ló a fauvégóf,
225 ló a rönómagány
200 ló az opelaszma
265 ló az audiS3
264 ló az opelgt
mindegyik S4T.
Nem az a baj, hogy a GTV-vel szemben van 10 év előnyük, hanem, hogy a jelenlegi legerősebb 147-es 150ló :(
TarP2007-02-09 08:57:10 // 2140
Hajé-hajé... Én ennyit értek a szövegből!. :)
Köszi a linket, teljesen jó prezentáció. Kb hihető, hogy egy ideális közeli váltó olyan 25lojjerőt, vagy akár 200kg-ot "behoz".
OFF, de mint technika, érdekel.
Meg szerintem nem lesz ez örökké OFF, főleg, ha tényleg jó.
TarP2007-02-08 13:00:05 // 2139
Te Ollah, nem tudsz DSG váltót autó gyorsulásgörbéjét valahol?
A Timeslip.hu-n nem találtam.
Kíváncsi lennék.
(Ez a mai napi fejtörő játékunk... mindíg van mostanában, vagy olaj, vagy Wankel, vagy felni, vagy fékek...most meg a DSG.)
TarP2007-02-07 12:03:58 // 2138
TarP2007-02-07 09:20:49 // 2137
Az durva lenne, hogy aki hamarabb odaér :)
TarP2007-02-07 08:56:52 // 2136
Találunk olyanokat, akik megmozgatják, nehogy ellustuljon.
Szerintem próbálkozzunk itt a topictársak közül toborozni :)
TarP2007-02-06 12:42:56 // 2135
Francokat, első utad valami tunyingműhhelybe vezetne, hogy rakjanak rá turbót.
2-öt.
Szelepenként!!!
TarP2007-02-06 11:01:35 // 2134
Elolvastam azt is.
Nem kell, mert csúnya bugyborék.
Autópályán nem jött a Tájper 230 fölé. Tehát csúnya is ,lassú is. Csak a gyorsulás miatt meg nem kell. Akkor már inkább az OFFpel GT-t ajnározom :) 5.7sec....értemmmm? 5.7! :)
TarP2007-02-06 09:58:10 // 2133
Én Alfás akarok maradni, de ennek most az a legÉSSZERŰBB módja, ha szépen rendbentartom a GTV-t.
Mert 1.9TD-re valahogy nem visz rá a lélek...
TarP2007-02-06 09:40:18 // 2132
A teljes Lancia és Alfa palettáról száműzték a turbófeltöltést.
Ez szerintem stratégiai hiba és nem lehet ráfogni arra, hogy a 80-90es évekbeli rossz összeszerelési minőség miatt nem lehet eladni az autókat.
Persze EuroX-es környezetvédelmi osztály...de mindenki meg tudja oldani Volvo, Audi, OPEL, Micsu, Subaru...még a BMW is, aki soha nem szerette a túrót :)
8C gyönyörű, de minek abba a szegmensbe egy plusz autót tenni, ahol a Ferrari,AZ ISTENSÉG leledzik ??? Konkurrencia az égieknek?
Én kitartok amellett, hogy a GT-re tettem, volna ezt a szénszálas ruhát.
Lett volna egy kb 1250kg tömegű 4üléses világlegszebb coupeja.
A 2.2-es motort megfújom 280lóerőre (Nem hiszem, hogy ha az Opel megoldja, akkor a Giovanniknak ne menne)
És Legalább akkora márkaimidzset nyerek vissza, mint így a 8C-vel, amiről minden hozzáértő tudja, hogy nem Alfa, henem Maserati Ferrari motorral.
A nemhozzáértők meg vesznek egy sárga Lambót, ha vagi autót akarnak.
TarP2007-02-06 08:56:43 // 2131
Tartalék? szerintem elég ebbe a kis csónakba 264 lojjerő.
Az ár meg elfogadható.
Nem sok autót tudok, ami újonnan 8,4millóért 5.7sec-et kínál 0-100.
Most hogy bele gondoltam egyet sem tudok ezen kívül. (Lotus Elise sokkal drágább, Audi S3 is, Lancer, Imprezza is, az ST-k, GTI-k, alap TT-k meg nem tudnak közel sem ennyit)
A kasztni előlről nem vészes(kivéve a röhejes ködlámpamegoldást), de hátulról nagyon olcsó hatású.
Ettől függetlenül siralmas, hogy szinte minden gyártónak van sportos autója, kivéve Fiat, Lancia, Alfa...Ha valaki ezt mondja nekem 5-10 éve, nem hioszem el !!! :(
TarP2007-02-05 14:15:19 // 2130
Oh bajjeg, ma néztem a TotalCaron az OFFpel GT bemutatót, tesztet.
2.0T 264ló és 5,7sec 0-100...
Az Olasz konszern meg csak szöszmötöl?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
474
Fórum
Friss topicok
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8