TarP2007-03-06 08:47:08 // 2229
Hová használod jelenleg a GTV szőnyeget? Kádkilépőnek? :)
TarP2007-03-06 08:46:06 // 2228
Vannak külön topicok, de jó/vicces/érdekes történeteket csak ide érdemes beírni :)
TarP2007-03-05 14:38:33 // 2227
Ja, még egy infó, amire a multkoriban sok gondolkodással rájöttünk:
A 10W60-at kevésbé fogyasztja a motor, mert más a meleg állapotú viszkozitása.
Ezért javasolják is idősebb pörgős motorokba.
TarP2007-03-05 14:36:08 // 2226
Én biza szent kelyhet!
De nálam nincs ideje bepókhálósodni az olajnak :) :) :)
TarP2007-03-05 14:30:06 // 2225
Ahogy itt beszélgettük, 10000km enként 0,6-1,5 liter volt az olajfogyasztás két szélsőértéke.
Ha 1000km alatt lement pl a feléig a nívópálcának, akkor tényleg szerelő!
TarP2007-03-05 10:06:56 // 2224
Mostmár a GTV-d is megy 260-at, nem?
Vagy egymás mellett mentetek a rönyóval?
TarP2007-03-05 10:05:10 // 2223
Ja, azt nem írtam egyértelműen, hogy utána már felgyorsult ő is rendesen, mert jött a 20m hátárnyával órám szerint 245-tel folyamatosan, de nem bírt közelíteni.
Szóval csak a motorkarakteriztika a különbség, meg a sportszív :)
TarP2007-03-05 09:07:04 // 2222
Hi!
Volt Racing, új BMW325i. Gyárilag 6.9sec 0-100, meg valami 244km/h a vége. Azért volt különösen érdekes, mert pár hónapja teszteltem komolyan.
Szóval magnézium-alu motorblokk, VANOS szelepvezérlés, 6 fokozat, 218ló 7000RPM körül.
Német rencám, 3*kísérletezünk olyan 130-140-ről indulva.
Én sose váltottam, ótó végig 5-ösben. Ember hol 5.ban, hol 4.ben kezdett, ha már kísérletezünk.
Eredmény: 140től kb. 215ig fej-fej mellett haladás. 10-20cm-eket ment hol ő előre, hol én. Aztán 225 körül az Alfa, mint a barom 20 méternyi előnyt szerzett, onnan 245ig még gyorsultam és a BMW látá, hogy ez neki nem jó:)
Ember még kért 2 új próbálkozást, de mindig ugyanez lett az eredmény.
Érdekes. úgy látszik, bár képes felgyorsulni 244-re a 325i, de a max nyomatéka 250Nm körüli valahol 4500-nál, de ebből csökken 7000-re elég sokat. Nekem meg 6400-nál még van némi a 280Nm-ből :)
Szóval jó volt, integetés, részvétel megköszönése. BMW-s megtanulta, hogy öreg 10évnél régebbi rozsdaboglyát nem lehet csak úgy lenyomni :) Biztos megnézi a NET-en, és gondolja, hogy a 3.2V6 ellen mehetett, ami ellen nem égő veszíteni... :)
TarP2007-03-02 15:26:59 // 2221
Szerintem jobban jársz, ha nem adod le az árokparton az ótódat, mert flexxel nagyon flexibilissé tehető :)
Egyébként biztos, hogy van rajta némi lefaragható tömeg, de pl a lemezvastagságunk 1,5*akkora, mint egy Hondáé, vagy az RX8-é. Ebből pedig lehet, hogy jobb nem faragni...
Komolyra: Ha úgy érzed kész a gépezet, mindenképpen nézzük meg. Akár egy kis V6 talival együtt, mert hallom itt többen is érdeklődnek, nem csak én. Márciusban, ha már szép idők jönnek, szerveződünk!
TarP2007-03-02 14:41:30 // 2220
Hmmm, ez igaz. A turbó motorokból egész jó nyomatékgörbét is lehet kisajtolni, ha komolyan veszik. (Persze csak 3000 fölött, de gyorsulásnál sosem esik az alá a fordulat, váltás után sem)
Es ez a qwa Foxvageny konszern komolyan veszi, mert az S3-ban 265 ló ez a moci gyárilag.
Ez a félemetes, hogy GYÁRILAG, nem a medve! :)
TarP2007-03-02 13:58:11 // 2219
Az én forgalmimban 1500kg van. Valami kocsog nem foglalkozott sokat a tömeggel, beírt agy jó nagy számot és kész :(
1410kg az nem rossz tömeg 250 lóhoz.
Akkor annak a Leonak tényleg min 240lovasnak kell lennie...
TarP2007-03-02 12:54:19 // 2218
Mekkora a 156 GTA tömege, mert hol 1445kg-ot írnak, hol 1545-öt?
TarP2007-03-02 12:08:20 // 2217
Köszi.
Azért remélem a motorok rendben vannak.
TarP2007-03-02 11:50:33 // 2216
Kik mondat? Kik küldenek? Kérek kicsit több infót, ha van.
Motorikus gondok?
TarP2007-03-02 11:48:40 // 2215
Ráadásul nem a rajtnál nyom le, hanem 2.3. fokozatban, tehát folyamatosan nagyobb a nyomatéka (vagy sokkal kisebb a tömege?).
TarP2007-03-02 11:47:06 // 2214
Ez ugye tuningolt Leon?
Olyan 230ló körül van? Mert a stock-200lovas ennyire nem jó, ugye?
Szörnyű arra gonolni, hogy a TT-ben van ez a motor és ráadásul 1260kg és ráadásul Magyarországon épül...és van belőle valami ABT 270 lovas verzió is a qurwamindenségit neki...
TarP2007-03-02 11:41:15 // 2213
Ja én is azt mondom, hogy nem egy problémás gép a GTV V6TB.
Nekem idén (10 éves mult a traktor) kellett hátsó lengőkarokat cserélni és akkor már lengéscsillapítót is cseréltettem.
A többi kopós alkatrész volt: Gyertyák, szíjak, fékek...
Gyakran elromló dologról nem tudok, amit egyszer megcsináltak, az utána rendben. Kivéve az olaj, az gyakran "elromlik" :)
Lényeg: Ha jó állapotú a gép, akkor nagy örömködés és boldogkodás.
Természetesen arra fel kell készülni, hogy úgy általában az alkatrészek kicsit drágábbak, mint a tömegautókhoz, meg törés esetén nagyon drága a rendbehozás, de azt ne tudd meg :).
TarP2007-03-01 16:22:44 // 2212
Tecceni teccik, de nem írok alá semmit :)
TarP2007-03-01 15:28:32 // 2211
Hmmm, na ezt még zizegtessed ki kicsit :)
TarP2007-03-01 15:13:37 // 2210
Láttad, Putyesz leendő GTV-s vetette fe la fogyi kérdést.
Nem válaszolhatjuk neki azt, hogy "Tapossad szijjel a padlólemezt a qrvannyát!"
Bár ez is egy válasz, de lehet, hogy nem kielégítő. :)
Egyébként meg engem annyira érint ez a fogyi téma a financiális dolgokon túl, hogy ha rettentően rossz lenne a gép hatásfoka, akkor vagy menne szervízbe, vagy menne árokba... De így, ahhoz képest amit nekem nyújt, nem vészes amit kér érte.
TarP2007-03-01 11:51:01 // 2209
Meg az is számít, ha gyakran használod a gípet hosszú utakra, vagy csak beröffented, 3 kilóméterig élvezkedsz, aztán áll 2 hétig.
Mondom, ilyen élvezkedősen a szomszédom EVOVII-e 55litert evett.
Úgyhogy még gyúrni kell :)
TarP2007-03-01 11:37:55 // 2208
Én városban lendületesen, de taljasen jólnevelten szoktam közlekedni.
Ha rajtam múlik, biztos, hogy senki nem anyázkodik, meg nem tartja népellenségnek az Alfásokat.
Ha van jó minőségű út, meg hely, meg senkit nem zavarok, akkor néha picit ellépek a "csöndes többségtől :)" pl lámpáknál.
Egyébként megállok, ha gyalogos nagyon topog, főleg esőben... nem is szokták érteni, hogy egy tápló sportótós egojista bajom minek engedi át a gyalogot:)
Az Autópálya az más világ. Ott nem félek attól, hogy valaki hátulról belémkoccan, vagy megkarcol... Ott, ha lehet, megyek. ahogy a V6 akarja :)
Egyébként tapasztalat, hogy leginkább VW-sek BMW-sek szeretnek bepróbálkozni, de a BMW, ha látja, hogy 200-220 fölött távolodsz, akkor nem görcsöl tovább, 10-ből 9 elfogadja, hogy ez van. De a VW, Rönó, Szuszuki tulajok általában revansot vesznek a következő városban, vagy sebességkorlátozásnál-előznitilosnál... ha már az ÚTON nem ment nekik...
TarP2007-02-28 16:31:17 // 2207
Igen, ez igaz. Mármint az, hogy mindenkié másként eszik, de mindenki másként is használja.
TS-eket nem tudom, de a V6TB-k között van pár 10-11liter között fogyasztó, nálam ebben van autópálya 160 körül, igen kevés 200 fölött, de anélkül nem lehet:), van 10%Budapesten belül, van kisváros és országúti 110-120 is.
Szóval átlagfogyi jellegű.
9.8-10 körül evett, amikor kizárólag autópályán mentünk Olaszországban tempósan, de nem állatkodva...160 környéke, néha picit több, időnként kevesebb, mert a szerpentineknék már 130 is keréknyikkantó.
Ha csak Budapasten belül fogyasztottam ki egy tank benzint, akkor 11,8 volt leguóbb.
Úgy tűnik, ahány V6TB, annyiképpen vannak összerakva. Persze a csipszesek és nagytúrósok, meg a 3.0-ról származó befecskendező rendszerűen jóval többet is ehetnek.
TS-ekről inkább a156-osok között tudsz meg infókat.
TarP2007-02-28 16:04:26 // 2206
Nem akarlak én őrült 5-6lojjerőt is hozó tuningokba belehajszolni!
Bár a csipszes hozhat 15 lovat is...
Vajon mennyivel eszik kevesebbet a TS, mint a V6TB? 1-1.5 literrel 100km-enként ? Ezt tényleg nem tudom.
TarP2007-02-28 15:39:08 // 2205
Valahol az F430Challenge Stradle már elég lehet.
Úgy emlékszem 1225kg és 520 ló.
Ezzel már nem kéne lesütött szemmel közlekedned :)
TarP2007-02-28 14:28:09 // 2204
Nem kéne ennyi videjót nézni F360-akról, meg F430-akról, meg Modena Maserati 4200-akról se...
A TV2-őn kéne nézni a RépaKata ótósműsorát, mer' ott a 95 lovas Hijunaji Langyos az már hypersportdinamikus... aztat kéne... Lekközelebb elbafott K-ra nem Matyiz a bünti, hanem ilyen Répás ótóműsor :)
TarP2007-02-28 14:24:51 // 2203
Gondolkodtam is, hogy velünk van-e a baj, mikor mondják a barátok, ismerősök, hogy húúúúdemegy a verdájuk pl Vektra 2.0 136 lóerő, meg Fóxusz 2.0 130 lójjerő és ezek már a sportosabb verziók, hiszen ilyen autókból van ám 75-90lojjerős is...
Tehát ha a 130ló már átlagon felüli, akkor a 150 ló jogosan dinamikus.
A 200+ló meg már milyen akkor?
És mi tudjuk, vagy legalábbis sejtjük, hogy ez a 200ló még naggggyon kevés.
Hiszen nincs elég ló, sose nincsen, nem lehet, mer' akkor mi lenne, ha elég lenne? Akkor megszünne a gondolkodás :)
TarP2007-02-28 13:56:08 // 2202
A dizányra gondolt :)
Nem mindenki akar 200ló fölötti V6-ot.
Ezt meg kell érteni, akkor is ha én sem éretm.
ÉRTEM? :)
TarP2007-02-28 13:52:59 // 2201
250 nekem is nagy falat. Vagy hajtsam be a tükröket, ragasszem le a tőled kapott pajzsot vastag szigetelőszalaggal és akkor meglesz? :)
Nemesisről a legutóbbi hírem, hogy 2.4MJET 166-ról mesélt nekem... aztán eltűnt, de remélem olvas minket és beszól.
TarP2007-02-28 11:41:48 // 2199
Ha közelben van és tudunk időpontot egyeztetni, akkor jövök veled, de én nem értek semmihez, csak annyit tudok, amit itt tanultam a fórumtársaktól:
-"Túrrróóóttt nekkiiii ! "
:)
Úgyhogy vigyük Ollah-ot is, ő megmondja seggre hogy megy a gép...
Giovanni meg azt tudja rövid teszt után, hogy mit bírnak a gumijai...
Csabee megmondja hény csajt tudsz felszedni vele...
Onil megmondja mekkorka kipuff kell rá...
SKrisz pillanatok alatt áttervezi neked a belsőteret... aztán a külsőt is...
Kod meg a gazdasági miniszter, de ő mond pár Mil-Hó idézetet, hogy helreálljon a világ...
Nemesis lekapja róla a légtömegmérőt, mer' minekaz...
Szóval minden fórumtagnak látnia kell :)
TarP2007-02-28 11:35:13 // 2198
Igen, vigyorogtam is, mikor leírtam :)
A Legendet ők csak szeretnék, de el Jazz-ték, mert hamarabb kellett volna felkelni a felkelő Nap országában :)
Öhöm-öhöm, ha nem is tökéletes, de gyönyörű és élvezet vezetni, meg megállni vele akárhol és nézegetni... bár a multkor is kiszálltam, becsippantom a risztót és mire egy jó helyet találtam, ahonnan nézegethetem, már 3 srác körbeállta... tömegoszlató fegyver kellett volna, hogy lássam tőlük a saját ótómat :)
TarP2007-02-28 11:08:32 // 2197
Meg kell nézni, ha gyönyörű és jó a műszaki állapota, akkor egy LEGENDÁT veszel! :)
Azért pedig nem sok.
De vigyázz, mert ez az autó akkor is csajozós, ha te magad nem lennél az :)
TarP2007-02-28 10:49:39 // 2196
Hehe, elmegyünk a Honda-Alfa talira és a 240-0 számban fogunk brillírozni? :)
Aztán meg pecsenyét sütünk a féktárcsákon? :)
TarP2007-02-27 12:55:32 // 2195
Én mindenkor bekötöm magam, ha kimegyek a forgalomba, de ettől még semmi közük hozzá.
Sőt, szerintem, ha nem tennék kötelezővé, többen használnák, mert éreznék, hogy nem a rendőrnek kell, henem nekik maguknak.
A gyorshajtást pedig akkor fogadom el, ha értelmesen határoznák meg a korlátokat.
Pl autópályán 350km/h körül :)
Más: Figyeltem, ha főútvonalon 110-zel megyek, akkor szinte mindenki megelőz, kivéve egy-két öregnénit, akik 45-tel mennek lakott területen kívül is. Ezek alapján érthető módon nem látom értelmét az ott kitett a 60-as táblának sem. És jogtalan lenne agyonbüntetni ott az embereket.
TarP2007-02-27 12:06:31 // 2194
Szerintem a biztonsági öv magánügy, ahhoz semmi közük.
A gyerekülést értem.
A gyorshajtást ők nem értik :)
TarP2007-02-27 08:43:03 // 2193
V6TB-ből nem szabad lefelé komolyodni!
Sírás lesz a vége, ha valaki gyengülés felé lépeget...
TarP2007-02-26 11:05:39 // 2192
Aszondod, kicsit...3 hónapot csúszott a tél? :)
TarP2007-02-26 09:15:55 // 2191
A vágás rajzolatából valami japó sportautón mehettél át :)
Remélem pillanatok alatt meg tudja csinálni nyomtalanul a szaki.
TarP2007-02-23 13:27:10 // 2190
Látod, lehet ilyen eccerűen is élni, nem köll ehhez Jean Paul Sartre-ot olvasni :)
TarP2007-02-23 13:19:04 // 2189
A jövő elkezdődött!
Nemtom, kinek a szolgennye, de tök baró :)
kb olyan, mint a szomszédom kedvenc kérdése: "Hazajöttetek Petike?" :)
TarP2007-02-23 13:14:49 // 2188
Ohoh, már látom milyen lesz a következő tali...gyerekpornó, bizonyítási vágy... A Rönyósok próbálnak lépést tartani csajozós témában a GTV tulajokkal... :)
TarP2007-02-23 13:08:54 // 2187
Szintén TopGear-os idézet jutott eszembe:
Ősemberek meglátják a lángoló fadarabokat villámcsapás után, egy-kettő odamegy, érzi éget... elfutnak, vissza sem néznek, de aki ottmaradt és nézegette, megfogta a másik végét és MERTE próbálgatni, használni... no abból lettek a sportautó vásárlók. :)
Ezt szoktam mondani azoknak, aki meg akar győzni, hogy egy 1.4-es Astra, Almera, Golf, Matyiz...akármi is bőven kielégítő, mint közlekedési eszköz.
TarP2007-02-23 12:22:42 // 2186
Sebaj, örüljönk neki, hogy vannak olyan normális őröltek, mint mi, akik boldogan használnak olyan gyönyörű autókat, amit mások a gyávaságuk miatt soha nem fognak, az irigységük miatt pedig örökké le fognak fikázni.
Tudod, ez olyan, mintha szép barátnőd van. Mindig azt fogják sutyorogni a hátad mögött, hogy biztos buta, sőt főzni sem tud....
Ha meg igen, akkor megbízhatatlan.
TarP2007-02-23 11:20:01 // 2185
Á soha ... olyat nem, hogy gondolod???
Meg láttad is multkor 8C-vel kapcsolatos riportban, hogy az 'okos' nők soha nem állnak szóba sportótós hapikkal. :)
TarP2007-02-23 10:51:16 // 2184
TarP2007-02-23 10:47:43 // 2183
Hallottam, hogy pár 2.4MJET motor megállt valami típushiba miatt.
Át is dolgozzák a motort, ha hinni lehet a közleményeknek.
Bár ez még csak részben szivatás, hiszen gariban javul...persze kellemetlenség, az biztos.
Igen, a cikk összességében pozitív, de csak beavatott füleknek. Pl a motort úgy dícséri, hogy nehéz kivenni belőle, hogy ez most tényleg jó, vagy csak valami perverz hülyéskedés...
Milyen érdekes, hogy egy Nissan 350Z-t, Mazda RX8-at soha nem szidnak a kemény futómű, a kis csomagtartó, vagy a gagyi műanyagok miatt... Ott mindenkor csak a jó tulajdonságokat szajkózzák az újságírók.
Mi meg egy hibás aksit is úgy írunk le, hogy trélerezetni kellett az autót...
TarP2007-02-23 10:18:18 // 2182
De a jó az, hogy a szavazók jelentős részének nincs autója, vagy max egy hugyos Rönóklió, vagy HondaDzsessz.
Szóval nem csodálom, ha nem kéne nekik.
TarP2007-02-23 09:03:51 // 2181
Totál Car-on olvastátok a 2.5V6 156SW tesztet?
Kissé lehangoló, hogy a "kéne-nem kéne" szavazáson 2szerese a "nemkéne" :(
Bár gondolom, sokan életükben nem vezettek V6-os Alfát, csak tudják, hogy a Német-Japán...jó, az Olasz-Angol...rossz autó és így OBJEKTÍVAN tudnak szavazni...
TarP2007-02-22 11:57:37 // 2180
Oké-oké értem én, csak olyan túllihegettnek éreztem a pincér válaszát, hogy 1 milláér igyá' baze!
Egyébként logikus, hogy olyan klubnak nem faszaság tagja lenni, ahol mindenki lehet tag. Exklúzivity nagy vonzerő:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
472
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8