TarP2007-01-15 12:07:58 // 2028
Dudálni, villogni, úgy csinálni, mint aki térképet olvas ... :)
TarP2007-01-15 11:26:56 // 2027
Láttam, mikor követtünk, hogy nagy kémény van rajta.
Viszont az acélfelni a grafit színű autót nagyon visszafogja külsőre.
TarP2007-01-15 10:51:24 // 2026
Egész mély hangja van a fúnyírónak...meglepődtem, hogy milyen morci.
TarP2007-01-15 10:04:03 // 2025
Én csak annyit láttam, hogy 80-120ra 1,46sec.
A többi már részletkérdés :)
Küttem neked emilot. Hamarosan csinálhatjuk a fék és futómű upgrade-et.
TarP2007-01-15 09:45:21 // 2024
Megvolt!
Kicsit süvítgettünk, de csak Szentendre felé-körül, meg Csabee-ékkal városon belül.
Ja, utaztam a 147-ben! Juhé, még sosem ültem 147-esben hátul és teljesen jó, csak ott nincs kormány:( :) Köszönet Csabee és Agee az utazásért.
A GTV meg ott izgult addig a parkolóban és nem értette hová megy a gazdi nélküle.
Öhöm, nálunk a külső hőmérő 21,2°C-t mért maximum... Pólóban voltam kint. Lehet, hogy ez globális felmelegedés, de akkor mindenki nyomjon még egy gázfröccsöt és mehetünk a tópartra! :)
TarP2007-01-12 13:43:49 // 2023
De meg kell felelnie a Műszaki "csúszópénz" vizsgálatnak :)
TarP2007-01-12 13:37:39 // 2022
Nemesis nevű kartárs szerelgette már a 3.0V6 légtömegmérőjét, de semmi okosat nem tudok mondani...
TarP2007-01-11 13:38:38 // 2021
Fityu, vegyél egy sípot a hangszerboltban, kössed rá a lefujjantóra, aztán minden gázelvételkor lesz nagy füttyögés... mindenkit az őrületbe kergetsz, kell ennél jobb móka? :)
Ha trillázni is akarsz, tegyél a sípba 5dkg zselatint és még tyütyütyüüüzni is fog :)
TarP2007-01-11 11:51:00 // 2020
Nem maga volt a Fiderikuszba? :)
TarP2007-01-11 10:07:18 // 2019
Ja és mégegy: 80-ról 120-ra 1,46 sec... köhö-köhö...
Remélem ezzel minden négykerekűt el fog verni a pályákon:)
TarP2007-01-11 09:57:32 // 2018
Ok, elolvaststam az infókat... Szóval nitrós...
Ollah, én mondtam neked, hogy ne a lefújó szeleptől várd a plusz lojjerőket! :)
Félelmetes, mekkora gyorsuláskülönbséget okoz a nitró!
TarP2007-01-11 09:49:54 // 2017
Mi lett vele 3-masban? Addig tépett, mint az őrület, még ha a rajt nem is lett tökéletes.
Nitrós a Delta?
TarP2007-01-10 09:50:21 // 2016
http://video.google.com/videoplay?docid=-9072840962767597089&q=best+motoring
Remélem átmegy.
Végig szurkoltam a GTV-nek... Érdekes futam, utcai F360 a Porsche cup-os 911 ellen, meg a GT versenyautó Lotus Elise ellen...
GTV legjobb körei jobbak, mint a Micsu EVO-é. :)
TarP2007-01-05 14:47:54 // 2015
Fogorvosé... ???, Akkor nézesd meg a karosszériát, nincs-e itt ott megfurkálva, betömködve ! :)
TarP2007-01-05 13:55:21 // 2014
McLaren F1 sem volt rossz próbálkozás...
TarP2007-01-05 13:53:09 // 2013
Mivel van hozzá gyárilag gyerekülés, így csak is IGEN lehet a válasz.
Mekkora egy 23 éves...izé hónapos gyerek? Mert kb 160cm-ig szerintem használható a hátsó ülés, ha az elsőkön nem egy-egy Bob Sapp ül. :)
TarP2007-01-05 13:36:10 // 2012
F40. Az igazi kőkemény sportautó.
Van mostanság ilyen gép gyártásban?
TarP2007-01-04 10:00:44 // 2011
Pont ez volt a 4. pontban :)
TarP2007-01-04 08:51:15 // 2010
Illyen Böszmeségeket! :)
A 80-120adatból látszik az általam említett gyorsulásbeli különbség, ami csak ezen dolgok miatt lehet:
1 Más váltóáttétel (nagy különbség nem lehet)
2 Az intercooler mégis fonos
2.5 Speer diffi hozza az 1-es beli jó gyorsulásodat
3 A fénysebesség közelében megnövekszik a tárgyak tömege. (És a Te zsebedben voltak tárgyak :) )
4 A GTV a világ legszebb ótója :)
TarP2007-01-03 14:21:48 // 2009
Akkor eccerűen velem volt az ERŐ :)
TarP2007-01-03 14:20:12 // 2007
Ez az utolsó 5 számjegy: 04902
TarP2007-01-03 12:23:25 // 2006
DCS említette a multkoriban, hogy a +60-70C°-s levegőhöz képest a +30C°°-s akár 5%-ot is jelenthet, ami nálunk akár 10 ló is lehet.
Ugyanakkor lehet, hogy picit más a váltó áttételezése és máris megvan a válasz (Ha azonos lenne, nem lenne 1-esben gyengébb a gyorsulásunk 2-3ban meg már jobb).
Ez az intercooler dolog sem 0-ról való gyorsuláshoz van kitalálva, hanem folyamatos túrázáshoz. Akkor van igazi előnye.
TarP2007-01-03 10:52:34 // 2004
Tetőcsomagtartóra fogja monjdani :)
TarP2007-01-03 10:36:21 // 2003
Igazad lehet! De hová lehet elrakni egy big IC-t úgy, hogy levegőt is kapjon ? Az eredeti helyen eléggé el vagyon rejtve...
TarP2007-01-03 10:05:07 // 2002
Azt néztem, hogy a gyorsulás meredekséged 1-esben jobb, mint nekem, aztán 2-3masban már a GTV kezdi átvenni a meredekségben a stafétát.
Ilyen sokat jelenthet, hogy az intercooler ott már hűt rendesen, mígy 1-esben még meleg levegőt nyel a motor? Érdekes.
Így akkor még inkább fontos, hogy nyára elzárjuk a direkt szűrőt a motorhőtől...
TarP2007-01-03 08:53:43 // 2001
Hali, Te 2.4-es KappaCope mérésed van a Timeslp.hu-n ugye?
TarP2007-01-03 08:39:47 // 2000
Ajjaj, legyen inkább 120-240, mert szerintem IGAZI 250-et egyik említett traktor sem tud, még bahajtott tükörrel sem.
Én meg nem mondom, mint sokan az 1.6, 1.8-as ótójukra, hogy 230-nál még nem volt padlón...én 160 fölött már csak padlón vagyok hajlandó gyorsítani.
Úgy vagyok látványos : )
TarP2007-01-02 12:53:48 // 1999
Hát én nagyon izgulok... nem akarom a rozsdaboglyát leégetni magam előtt :)
TarP2007-01-02 09:41:11 // 1998
Porlasztó mindenkinek!
Kod, mi is örveneztünk vala az házimulaccságnak.
Itten van az erkéjjjjelenet, ha valaki lemaradott róla:

Más: Az, hogy totál mocskos az ótó, elég ritkán fordul elő, de az, hogy egy szellem is gomolyog előtte még inkább:

Ja még némi infó: MazzaRX8-at teszteltünk, mer' 231lojjerő, állítólag.
Hát az újságírók aszonták, elegendő hely van hátul:

Ühüm...a lenemfizetett újságírók.
A srácnak 18literet eszik benyából, kb 0,5literet hozzá motorolajból...
Kihívtam gyorsulgatni, de a csúszós útra és megszokásra való tekintettel elhalasztottuk.
Van esélyem egy 231 lovas 1400kg-s autó ellen, ha 8500-ig pörög?
Ugye Ollah a 6.4sec 0-100ra az csak marketing? Mer érzetre nem tépi szét a világot ez a rotary engine...
Kod, mi is örveneztünk vala az házimulaccságnak.
Itten van az erkéjjjjelenet, ha valaki lemaradott róla:

Más: Az, hogy totál mocskos az ótó, elég ritkán fordul elő, de az, hogy egy szellem is gomolyog előtte még inkább:

Ja még némi infó: MazzaRX8-at teszteltünk, mer' 231lojjerő, állítólag.
Hát az újságírók aszonták, elegendő hely van hátul:

Ühüm...a lenemfizetett újságírók.
A srácnak 18literet eszik benyából, kb 0,5literet hozzá motorolajból...
Kihívtam gyorsulgatni, de a csúszós útra és megszokásra való tekintettel elhalasztottuk.
Van esélyem egy 231 lovas 1400kg-s autó ellen, ha 8500-ig pörög?
Ugye Ollah a 6.4sec 0-100ra az csak marketing? Mer érzetre nem tépi szét a világot ez a rotary engine...
TarP2006-12-29 14:26:13 // 1997
Ne má'
Mondd meg, fontos ügyfelekhez kell menned és gyere! :)
TarP2006-12-29 14:24:54 // 1996
Okay, nálam lesz a cuccó, megnézzük, mit lehet belőle összehozni.
Izé a bor a belépő, a pasword meg a "zakó" ? Vagy keverek valamit?
TarP2006-12-29 10:32:34 // 1995
Ma este lesz Gio is ,meg Te is, ugye? Akkor megtudjuk, mit lehet 1700-ért szerezni és honnan :)
TarP2006-12-28 15:37:46 // 1994
Ha ügyesek, az egész tok egy hűtőborda, lehetőleg csatlakozókkal és csövekkel az olajhűtő felé :)
Értem. ÓtóHiFivel sose foglalkoztam, csak vettem a BluePoint CD játszót és beletúrtam a GTV-be...
Egy kis üvegekkel körülölelt fémdobozban úgyis "multipath" hangokat hallasz, ami miatt szétcsúszik a spektrum. (Itt kihagyom a Fourier transzformációt, mint bizonyítást ...)
Bár sokan meg vannak győződve róla, hogy az a jó és egy tiszta hangra aszongyák, hogy nem jó, "mer' nem dübörög, senem zeng-bong"
TarP2006-12-28 14:10:12 // 1993
Autóban nem is köll annyira szépen szólni, csak az a lényeg, hogy rezegjen a rendszámtáblatartó :)
Fejegységekbe ennyire tróger erősítő van?
No ok, egy rendes erősítő meg 8-10kg... szörnyűség :)
TarP2006-12-28 10:57:32 // 1992
Ebben az ovalitásban igazad van.
Csak így még dolgoznia is köll az emberünknek, hogy belecsináljon egy köröt.
TarP2006-12-28 10:53:21 // 1991
Emmeg occó, de a "hangfal" kifejezés azért túl van a realitáson.
Legyen "hangosbeszélő" :)
Alpine-ról még rosszat nem hallottam, de nem is volt olyanom, így sok okosságot nem tudok mondani.
TarP2006-12-28 10:11:58 // 1990
Annyi benzinünk niccsen, tehát keresünk egy közeli "műveleti területet" és ott megállunk sok V6-ttal, csöpögtetjük az olajat, rozsdásítjuk a vasakat!
Ennél nagyobb pusztítást nem tudunk :)
Szerintem mi lennénk az egyetlen olyan tüntetők, akiről nem mondana teljesen ellentétes dolgokat a kormány, meg az ellenzék, tehát összekovácsolnánk az országot, hősök lennénk! :)
TarP2006-12-27 16:19:27 // 1988
Asszem a mai világban a Ferrari a legexklúzívabbak egyike, míg a JAG visszalépett párat ezen a téren, cserében sok fogy belőle, tehát túlélte.
És bár nem angol és nem is egyedi, de megmaradt a márkanév... Nem tom, jó-e ez így...
Az Alfa meg a 80-as években zuhant egyet és most próbál visszamászni a csúcsra. Nem lesz könnyű, de a 8C jó példa, hogy megoldható.
TarP2006-12-27 15:52:43 // 1987
Attól ne félj. Ez a JAG igazából Ford Mondejó.
Nincs olyan Ferrari, ami genya középkategóriás uncsiótó alapokra épülne.
TarP2006-12-27 15:50:31 // 1986
Nem kell kivágni sem és vissza fog az menni, csak kell egy cső, ami kicsit egyedi, 30°-ban ferdített 7cm-ről 8cm re növekedő átmérőjű forgászszimmetroid :)
A hővédés pedig jó vala, mert hűvös levegőt kívánunk beszippantanni, no ez nem mostanság gond, hanem majd júliustól... addig legyártódik a 4 dimenziós hipebolid is :)
TarP2006-12-27 15:34:34 // 1985
Mert ez egy 1997-es fotó! A használtótó pont hun lehet ilyeneket látni, hogy minden csillog villog egy 8-10éves ótón, aztán meg kiderül, hogy akkori képet tesznek fel, amikor ők vették.
Egyébként meg lehetne rajta a doboz alatt bármi :)
De arra gondoltam, a hangfogót is ki kellene suhintani.. ha már sivít, sivíccson lefolytatlanuk :)
TarP2006-12-27 14:00:54 // 1984
Az nem elég kifinomult megoldás : )
TarP2006-12-27 13:42:22 // 1983
Hát a legfontosabb:
Mindig legyen nálad zokni, amivel fel lehet polírozni a csöveket. (Ugye Csabeee? A fényképen nem jön át, ha lábszagú a motortér...) :)
TarP2006-12-27 13:20:52 // 1982
TarP2006-12-27 10:02:36 // 1981
Hmm, akkor valami plutónium dúsító Szergejek lesznek...
TarP2006-12-27 09:51:42 // 1980
Az egyiket tudom : Luca Di Montezimolo.
No nyertem? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
601
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV