Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2007-01-30 10:05:23 // 2079
Ja, lehet, hogy újra sem építették :)
TarP2007-01-30 10:04:06 // 2078
Útépítésen a kátrány alapjául szolgáló ragacsos olajba belehajtottam tavaly nyáron. Letisztítottam mindenhonnan, kivéve a kis lukakból, üregekből... ott legalább védi a vasat.
TarP2007-01-30 09:56:32 // 2077
Hö, nekem le van alvázvédve. Naggyábul. Már ha emléxik valaki...
TarP2007-01-30 09:26:58 // 2076
Illetve erre épül majd a GARÁZS, egy 120nm-es házzal. :)
TarP2007-01-30 09:21:26 // 2075
Ááá, én annyi időt nem bírnék ki Alfa nélkül, hogy ha hideg, vagy hó, vagy nemtommi, akkor nem használhatom. (Jégeső kivétel) Inkább megmosom akár sötétben is és megszárítom bent a garázsban, hogy a lucsok ne rozsdásítsa össze sem az alumínium, sem az üvegszálas részeket :)
TarP2007-01-30 09:15:59 // 2074
Hmm, mélygarázsban elég 5km is, autópályán meg lehet, hogy 1000kell. Szépen normál üzemben használom és megoldja magát pár használati nap alatt.
TarP2007-01-30 09:04:20 // 2073
Megértem, én is grafit színű ótóval értem haza és 1 órát csutakoltam, mire kiderült, hogy piro...rózsaszín, mint a lelkem :)
TarP2007-01-30 09:01:59 // 2072
Mé' nem csinász belőle nyaklácmedált az "Őfenesége Black Eyed Ollah Peace Feat AlfaAmore Excusive Vergasser Group" pólóhoz ? :) Fék meg kezd bekopni, de gondoltam nem vasalgatom, szép lassan bekopik normál használattól. Szépnek már most szép :)
TarP2007-01-30 08:47:46 // 2071
No mijaz-mijaz, az old pajzsból nem lehetett felcsinálni a jelvényt? Más: Úgy látom nem is az agyonszidott BMW-sek a legtrógerabbak, mert a (szerintem) 320as BMW jött egy ideig, majd mikor látta, hogy nem érdemes:), akkor normálisan haladt tovább. Viszont a szürkeszuzuki miután fekete lyukká zsugorodott a visszapillantóban, városba beérve záróvonalon megelőz, majd a forglomtól elzárt területen átvág 120-szal...hehe dr.Abszolútó Zéró :)
TarP2007-01-26 13:05:16 // 2070
Nekem az tetszatt, hogy a rendőrök 300km/h körüli tempót jósoltak... Hát a Skodri ment 130-at, akkor aki annál gyorsabban ment, az mind 300....végülis az ótóskártyában az volt a kircsi :)
TarP2007-01-26 09:04:35 // 2069
Höj-höj... Monnyál valamit, milyen ótó, mikor?
TarP2007-01-25 11:33:00 // 2068
Olyan zöld Fóbiát vegyél, amiben még a mérőeszköz is bennemaradt :)
TarP2007-01-25 11:31:38 // 2067
Ha van pínz, akkor Maserati Qutroportét találsz 4m körül. Általában igényes emberek birtokolják és V6BTB az alap :) Februártól meg occóér tudsz venni küffődön és drágáér tudsz hozzá regisztrációt kapni...
TarP2007-01-25 11:17:51 // 2066
Eh, én lemaradtam... Hmm, jó állapotú...jó állapotú... Meg kell kérdezni Nemesist, bár az turbómentes, de mondogatta, hogy nagyobb méretű Alfa után nézelődik, talán Diesel szót is hallottam.
TarP2007-01-25 10:59:20 // 2065
Hali Gio, Alakul a GTV projekt? Vagy még marad az 1.4T? Én drukkolok, hogy hamarosan GTV-vel lássunk újra.
TarP2007-01-25 09:00:05 // 2064
Itt a tipikus őszbe forduló tavaszi idő van, bár ha most kinézek nyári hajnali 5óra jut eszembe, viszont a hőmérséklet olyan tél végi +2..+4C° És most pedig hírek és muzsika 10 percben...tütüütüüütü tüüü tütűűűűűűűű:)
TarP2007-01-24 15:23:43 // 2063
Hát aztat nem tudhatjuk. 15 éve mondtad volna, hogy kerámia féket akarsz, kiröhögnek, hogy mennyél Hollóházára, hozzál 4 tányért és meglátjuk mit bírnak :)
TarP2007-01-24 14:45:24 // 2062
Hát igen, a V6TB egy könnyen vezethető, rugalmas motor, minden szélsősőget mellőző módon. Nem erőtlen, de nem is egy vadállat. Olyan túrázós fajta, amiben 2000 km-et is leautókázol fejfájás és rángatózás nélkül, de akkor sem ránt, ha 0-ról gyorsítasz. (Pedig ott nem ártana.)
TarP2007-01-24 14:38:04 // 2061
Na ja, ha féktárcsából van lyuggatott, akkor biztos van hajtókarból, meg dugattyúból is :)
TarP2007-01-24 14:15:26 // 2060
Te most Kolombuszkodsz ?
TarP2007-01-24 14:12:37 // 2059
Nem. Azok asszem 4 hengeres ótó vezértngelyei. Nem lennének teljesen kompátibilisek.
TarP2007-01-24 14:09:16 // 2058
Van igazad, de ha nem izzik fel a tárcsa annyira, akkor nem "úszik" meg a féked az izzó fém felületén történő kenődések és anyagritkulás, meg a megpörkölődött fékpofák miatt. Nekem végülis ez a lényeg. Teljes dugattyúrendszert meg nem bírtam volna elviselhető pénzből... Mindenképpen cserélnem kellett a gyári tárcsákat, mert el is koptak, meg picit felhullámosodtak, akkor már jöjjjön valami robosztusabb cucc. Így gondoltam. Ja és ne tessék engemet elbizonytalanítani! Ha megállni már tud majd a gép, akkor gyűjthetek arra, hogy menni is tudjon előbb utóbb :)
TarP2007-01-24 13:51:04 // 2057
Megvárom a végét az árakkal... aztán hozom hozzád a számlát :) Hülle voltam, mert megfordítva kellett volna lefényképezni, hiszen ott van a levegőkiventilláló fluxuskondenzátor. :) Ezekkel a fékekkel jó lesz a gép 100-ról 0-ra. Ollah, megint fordítva csináltam valamit??? :) No mindegy, megállni már tudok...
TarP2007-01-24 13:13:21 // 2056
Egyéb téma: A jelenlegi benzinmotorra gyártott turbók hőtűrése 1050°C. Azért az már elég melegség a multkor említett rántottához... Néha belegondolok, hogy megyünk egy 800°C-os hőmérsékletű túróval a kocsi orrában és belehajtunk egy tócsába. Mekkora gőzölgés van ott, ahogy ráfröccsen a víz? Teát lehetne főzni a levegőben...de mivel a GTV-ben nincs pohártartó se, így ettől az extrától elesünk :)
TarP2007-01-24 12:26:05 // 2055


Ilyenek lesznek a fékek, amit ma gurítanak DCS-ék a GTV alá.

Gurulnak még alá lengéscsillapítók, meg lengőkarok, meg mindenek, szóval lesz egy új autóm :)
TarP2007-01-22 16:19:41 // 2054
Hámmán hogyne lenne jó állatokban? Évente kétszer lekenem bőrápolóval, nem dohányzom, nem iszok, nem eszek az ótóban, nap nem égeti, fagy nem éri mert garázsban lakik. Még csak ötletszintű az ülés-dolog, de ha komolyodik, beszélünk róla. Höhö, azok a Recaro-k úgyis olyanok, mint egy nagy gyerekülés, asszony meg kérdezte is, hogy gyerekülés belefér-e GTV-be... bele hát, pont a vezető pozícióba :)
TarP2007-01-22 15:28:39 // 2053
Én nem a gyári szövetre, hanem egy karbon+szövet Recaro-ra gondoltam... Nem rossz ötlet, de kell-e valakinek a gyári bőr?
TarP2007-01-22 15:17:18 // 2052
Ja, Ollah, írjam még a hülle ötleteket? Pl: Kisebb akkumulátor...az exige ugyanakkora indítóáramot 2/3-a akkora akkuból előállít. Tudom ezek csak 1-1.5kilók, de ha mindent felülvizsgálsz az autóban, előbb utóbb olyan könnyű lesz a gép, mint egy alap Honda, ha 4-5 megtermett repper ül benne :)
TarP2007-01-22 15:13:14 // 2051
Ez teljesen igaz, megszűnik mind az olaj, mind a hűtővíz keringetés. Monnyuk sosem jutott még eszembe 238-ról lefékezni és hirteleln leállítani a motort. Akinek turbós ótója van, ennyire, meg a hidegen finomkodásra oda kell figyelni. Ez nem suhancautó, ehhez fel kell nőni kérem :) Jelentem én is kb 850km-mel megtoldottam a pénteki óraállást. Írtó jó kanyargós szakaszok vannak eldugva ebben az országban! A GTV pedig imádja az aszfalton 100-110-zel való kanyargózást, aztán egyenesben kis rálendülést. Erre építették ezt a herkezetet. Autópályán csak kicsit mentem végsebesség közelében, tehát semmi tapasztalatot nem tudok mondani a túróleolvasztó vitával kapcsolatban:) 45 perc nem kevés, annyit még oválpályán sem könnyű padlón menni...má' nem azért, mert elfárad a lábam, hanem mert kifogy a benzin szerintem :) Én legalábbis látni szoktam, hogy normál haladáskor pl 10,7 liter fogy 100km-en, végsebesség közelében meg "szemmel láthatóan" zuhan a mutató és nem a "G"-meter, az biztos! :)
TarP2007-01-19 15:50:07 // 2050
Az még egy rántottához sem túlzás:) Nem a 120° a gond, hanem az, ha ráég az olaj a csapágyra, vagy ha a nagy hőtől megnyúlnak a turbólapátok. (Ezért nehéz turbót kikönnyíteni, turbólyukat csökkenteni.)
TarP2007-01-19 15:39:14 // 2049
Nincs olajhőfok mérő az autómban, tehát nem látom, hogy hirtelen felszaladna a hőmérséklete, ha padlógázon megyek egy ideig. Az viszont gondolom nem rossz elmélet, hogy 230 körüli sebességnél a leömlőcső és az olajhűtő nagyobb hűtést kap, mint mikor egyesben-kettesben gyorsulgatok. Tehát egyetlen ok lehet, amit az előbb írtam is félig elviccelve: A csapágy felforrósodik(esetleg rá is ég az olaj), mindezt olyan gyorsan teszi, hogy az olajnak nincs ideje elszállítani a hőt. Asszem ezt nevezik hibás csapágynak...
TarP2007-01-19 15:15:51 // 2048
Csabee és akit érdekel e téma, Szó volt róla, hogy a turbónk leolvad, ha túlpörög. Gondolkodtam: A turbóhoz olajcsövek viszik a motorolajat, onnan meg az olajhűtőhöz, majd vissza az olajteknőbe. Ha felmelegszik az olaj, melegszik vele együtt a blokk is és így a hűtővíz. (A V6-osok általában nem melegszenek könnyen, ez tapasztalat Nemesis és a saját autómról is...) Ahhoz rettenetesen fel kell tüzesednie a turbónak, hogy még a hűtővíz se tudja visszahűteni. Tehát ez a gond akkor jöhet elő, ha hidegen forgatod 7500-ig a motort, vagy ha nincs elég hűtésed, mert álló helyzetben burningolod a gumikat (ilyet Giovannin kívül senki nem mer/nem tud :)) VAGY utólsó lehetőség, ha a turbód csapágyazása nincs már rendben, ami egy 10 év körüli olasz ótónál kizárható:) Tehát szerintem az autópályán haladás nem veszélyes a turbóra. Vélemény? Ollah, két hűtőventillátorunk van, az esetek 98%-áben az egyikre semmi szükség. Az csak +40°C-ban a forgalmi dugóban állva emelkedőn felfelé araszova kell...
TarP2007-01-19 14:35:57 // 2047
Mérés alapján az enyém kereken 1400kg teletankolva sofőr nélkül. De nekem csak egy-két lom lett kihajítva: elektromos antenna, régi kormány, gyári légszűrőház, gyári nehézfelnik lecserélve.
TarP2007-01-19 14:32:38 // 2046
Ja, előre nem kell hangszóró, elég a hátsó. Leömlő csövet lehet csináltatni nem kovácsolt acélból, hanem hőedzett csőből, de innen már pénzbe kerül...
TarP2007-01-19 14:29:29 // 2045
Hangszigetelő a motorház belselyéből. Légkondi kompresszor, légkondi hűtő, csövek, 2 liter hűtővíz Olajhűtő helyére tegyél egy bordás csövet. előre 156-osról 15"-os alufelni Szelepeket fedő alulapból csinálhatsz kajáló tálcát nagymuternek névnapra :) Fölös műanyagok, fémlemezeket lekerekítheted, csak le kell festeni utána Légszűrőház+csavarok+tartó szarok ki, könnyű Dszűrő be. Nehéz kormány ki, könnyű MOMO be. Autó alján lévő két stabilizátort flexxel karcsúsíhatod színes szőnyegek ki Lökhárítóból a két duda közül egyik kuka Lökhárítóból a gerenda, hmmm nemtom... Biztos van még egy-két dolog.
TarP2007-01-19 14:18:47 // 2044
Jól hallom? Súlytunying? :)
TarP2007-01-19 08:20:12 // 2043
Várjuk a csatlakozást :)
TarP2007-01-17 13:25:47 // 2042
Ollah vette meg szerintem. Most lett külön hétköznapi és hétvégi GTV-je. Jeeee :)
TarP2007-01-17 12:07:57 // 2041
Erősödne...erősödne. Tenni kell a kökhárítókba egy-egy acélgerendát oszt erős lesz. Vagy mellé néztem???
TarP2007-01-17 10:59:49 // 2040
Biztos valaki meg akarta venni és agykontrollálni próbált. De erősebb az Alfa szelleme, semhogy ilyen könnyen elűzhető legyen...pláne észérvekkel... :)
TarP2007-01-17 10:57:35 // 2039
"Más irányú terv" - Ez mi szabadfordításban? "Elkártyázom", vagy "kanna benzin" ? :)
TarP2007-01-17 10:50:22 // 2038
Pedig valami csúnya influecia jelei ezek... :)
TarP2007-01-17 10:49:37 // 2037
Ez jó hír. Nem degradálódik a gíppark :)
TarP2007-01-17 09:31:59 // 2036
Rendben, de nem valami Cromával, vagy Pandával.... bár, ha V6, akkor okay! :)
TarP2007-01-17 09:25:46 // 2035
Bele-gazdagodni? :)
TarP2007-01-17 09:24:45 // 2034
Höhöj! Akkor nemsokára tarthatunk tavaszi V6 talit? Végülis szinte október óta tavasz van :)
TarP2007-01-17 09:16:13 // 2033
Congratulations! Na most akkor miva? Tuningoztál valamit, bigturbó, bi-turbó, nagy IC, kis fogyi, ládasör a jó súlyelosztás miatt??? Mi mindent épített rá Csöri? Akkor Squadra marad, megszerette a gép?
TarP2007-01-16 09:46:29 // 2032


Happy 46K :)
TarP2007-01-16 09:25:48 // 2031
Haggyámá. Bármit megveszel és tuningolgatsz otthon pártízezer Ft-ből, ebay-ról származó, rá nem illő cuccokkal, abból szopács lesz. Néztem én is sok videót, főleg a megolvadt 350Z motorblokk, meg a füstölgő kuplung, meg az elpattanó tengely, vödörbe gyüjtött hatókardarabok... Szóval szomszéd nője effektus. Ráadásul ők 12milliós autóba 1-2millió Ft-nyi tuningot pakoltak... Az természetesen más, ha veszel egy BMW M3-mat és 2-3 milló Ftból építesz bele turbót, Nitrót... és lám erős is lesz ,megy is. De attól, hogy chipeszet cseréltél az oldtimer szépségkirály autóban nem várhatsz sokat. Kevés pénzből nem tudsz hozzányúlni más autóhoz sem jelentősen. Persze, ha most Csöri bele tudja gyömöszkölni a 3.2V6BTB Maserati Shamal motort az autódba, meg kiszór belőle mindent, ami nem kell a haladáshoz és ennek ellenére jobban mennek az utcai 1.4-es hibridHondák csiptuninggal, akkor bocsánatot kivánok :)
TarP2007-01-15 14:11:09 // 2030
Ezét vettem én is télire aluménimusat. Jól néz ki és asszem nem rohad...vagy legalábbis nem láccik, ha rohad :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.