TarP2006-12-01 10:32:28 // 1929
1.2 8V külsőlégyomással üzemelő 0.0 barra feltekerve! :)
TarP2006-12-01 09:58:33 // 1928
TarP2006-12-01 09:44:36 // 1927
Hááát, igen nosztalgikusan gondolok vissza azokra az időkre, amikor félhomályban villogtak a 100-as feliratú táblák az alagutakban, mi meg két sávot használva kanyarogtunk a szerpentínókon, meg-megcsikorgatva a gumikat.
A lányok meg utána megbeszélték, hogy állatbaromok vagyunk.
Pedig nem is, csak haladtunk a forgalom ritmusában :)
TarP2006-12-01 08:35:03 // 1926
No azért ezzel a véleménnyel vitáznék. Mert 1000km-et autópályázni best-ebben tud a GTV V6, könnyedén suhanni az íveken...Nemesissel kipróbáltuk.
Totál fáradtak voltunk, mire a szerpentines részre értünk Olaszországban, mégsem adtuk át a kormány a vezetésért könyörgő barátnőniknek:), hanem tekertün a kilómétereket...
Szóval GT autó.
Csebee,
Sikerült körülnézni és megtekinteni/leakudni a hétvégén látott téglarakásokat?
TarP2006-11-30 13:13:36 // 1925
Monnyuk, ha ütközni kellene egy bármivel, inkább ülnék a Brerában, mint akár 156, 147, EVO, Imprezza, AudiA4...biztos, hogy nem a pohártartóba tették a plusz kilókat!
De hát nem mindenki azért veszi az ótót, hogy lehessen vele mindennek nekimenni:)
TarP2006-11-30 13:09:08 // 1924
Mos' mi vaaa?
A BMB-nek minden motorja, minden kasztnival elmegy 9,5 literből minden útviszonyok között, katalógus szerint. Ehhez képest az olaszok átmennek a hazugságvizsgáló gépen oda-vissza háromszor. :)
Komolyra véve: Nekem városban 11,5-12.7 litert fogyaszt az elavult 2.0V6TB. Akkor egy gyengébb, újabb sor4-es motor miért ne enne hasonlóan közel azonos tömeggel?
TarP2006-11-30 10:57:50 // 1923
Ár/tudás arányban a 156 ellen nem volt sok BMW-nek (Merci felejtve) esélye!
2.5V6 8.3 millóért nehezen talált ellenfelet a 10-12 milliós BMW-k között is.
Ma alig merem megnézni az ár/tudás arányokat. Az élmenőkből szinte sereghatók lettünk:(
Lancia motorokkal egyetértek. Fiat Coupeba is tették, meg 155-be és mindent vitt! Valaki nagyon megveszett, amikor leállította a fejlesztést és gyártást is.
TarP2006-11-30 10:25:13 // 1922
hangerenként... izé szelepenként!
TarP2006-11-30 09:49:46 // 1921
Rohattjó ez a globalizácijó... minden drágább lesz, mintha itt gyártanák le EU-ban kézimunkával.
Gondolkodtatok már ezen, hogy miért?
Ugye a Kínaiak egy marék rizsért dolgoznak, mégis drágábbak lettek termékek, mint amikor a drága európai munkaerő gyártotta ugyanazt a cipőt, nadrágot, mosógépet... (???)
TarP2006-11-30 09:41:54 // 1920
Egy szem fika nem ment volna rá, ha kb 5.8sec alatt feltépné 0-100ra a 159-est, meg a Brerát. Ezt viszont a tömeggel qutták el, nem a motorral.
(Persze lehet a motor tömegével is...)
Inkább egy Audi 2.0T, mint valami Samsung, vagy mi a pixa.
TarP2006-11-30 09:06:29 // 1919
Namán, gondolkottam:
A VW konszern ép befuccsolt a PDTDPTDP Pumpe dűzevel és MJET motort fejleszt milliárdokért.
A FIAT konszern meg elfelejtett benzines túrót építeni pár éven keresztül.
Ha már mindenki mindenkivel cooperál, meg outsorszol, akkor miért nem cserélik ki egymás között az 1.9MJET-et és a 2.0 TFSI-t szőrén?
Én inkább így csinálnám, minthogy mindkét nagy cég gyártson mindent rohammunkában...jó drágán...
TarP2006-11-29 15:28:38 // 1918
Pedig vedd ki nyogodtan.
Én a kb 400 lovas EVO és a Maserati 4200GT után sem érzem úgy, hogy elment a kedvem pl a GTV-től.
-Ha elmész egy jó élő koncertre, akkor sem érzed úgy, hogy soha többé nem akarsz már CD-ről zenét hallgatni. Nem ugyanaz, mégis megmarad a vágy, hogy újra halld a zenét.- Ez majdnem Mil-hó szintű okosság:)
Szóval jó autókra visszatérve: A Maserati olyan könnyedén adja le a 400 lovat, hogy az engem megfogott. Nem rángat, nem érzed, hogy a szerkezet túl van terhelve. Csak pörög 2000-től 7500ig és húz, húz...és énekel...
Szóval, ha gondolod vedd ki az imprezát, szólj, jövök együtt több hibát találunk:) Vagy együtt sírunk, ha tényleg jól megy 150 fölött is :)
TarP2006-11-29 15:16:22 // 1917
Ne viccőjé, a motorházon és a löttyhárítón kívül minden horganylemez!
De senki nem fog GTV-ből kiindulni, hogy millókért összehozzon belőle egy Fiat Barchetta tömegű 200lovas ótót.
Akkor inkább megfog egy Barchettát és megfújja az 1.8-as mocit.
TarP2006-11-29 13:26:57 // 1916
Azt má' nem tenném egy alap ótóba, mármint a 500lót. Csak mekkhaláshoz jó, másra nem lehet alakalmazni.
De kipróbálnám szívesen, mit megy egy ilyen pilleautó.
Előtte kötnétek rám biztosítást, hogy mindenki jól járjon? :)
Azt nehéz megoldani, hogy kis tömegű legyen és mégis erős a doboz. A carbon-fibre nagy találmány. Ducati elemeket vizslattam a multkor, mint az A4-es papírok, olyan tömeggel... jajj-jajj technika-
Tényleg Ollah, nem kell izgulni a fogyasztás miatt, Jeremy Clakson műsorában hallottam, hogy egy rakétahajtómű másodpercenként 12ezer!!! litert fogyaszt. Ehhez képest még a Te ótód sem eszik túl sokat :)
TarP2006-11-29 13:13:14 // 1915
20"??? És mire lesz? A Golfra?
TarP2006-11-28 12:10:44 // 1913
Nem kapsz! Perverz álllllattttt! :)
Azért vitték el a szalonból ilyen hamar, mert mindenki meg akarta dugni:)
Walami Wolgang Jinghamotó tervezte, apja német , anyja japó:) Na jó, nem teljesen.
TarP2006-11-28 10:53:44 // 1912
Ezzel egyetértek.
Nem venne "ésszerű" autót :)
TarP2006-11-28 10:30:06 // 1911
Részben értelek, de egy Ferrari akkor is mindenek fölött áll. A sportautós világ meghatározója. Szerintem más a megítélése.
TarP2006-11-28 10:12:24 // 1910
TarP2006-11-28 10:09:13 // 1909
Szebb-szebb, de a Ferrari, az több, mint autó és arról nem kell magyarázkodni, hogy tudod, ez ALfa 8C, tudod ez nem olyan normális átlagos Alfa, amiról a szomszédod monta, hogy rohad, hanem ez máshogy rohad, mer...
Ott csak annyi, hogy: Ferrari
TarP2006-11-28 10:01:05 // 1908
Igen, érdekesek, mert a 12milliótól 26 milióig lévő sáv volt üres a konszern palettáján.
Ide lehetne beszúrni V6TB-ket, BTB-ket, meg 159V8-at... erre csinálnak egy Maserati verő, Ferrarit megszorongató 8C-t.
Hát Noooormálliss?
TarP2006-11-28 09:45:51 // 1907
Viccet félretéve én a fogyasztóvédelem helyében büntetném azt a gyártót, aki olyan nevet ad az autónak, amiből csak téves infók jönnek át.
TarP2006-11-28 09:44:02 // 1906
Természetesen.
Érzetre := F430 spider, csak kellemesebbek a vonalai. (Fura ezt így leírni)
Olyan, mintha a Ferrarinál azt mondanák, hogy most nem az agresszivitás a cél, hanem a tökéletes harmónia.
Ez az autó úgy van rendben, ahogy van.
Én csak jót tudok mondani a designról, a motorválasztásról és a felépítésről is:) Az árról nem :(
Fura, hogy ezt kell limitálni, mert tökéletes szépség. Én, bár nem vagyok marketinges, sem sales account supervisor... mégis ebből csináltam volna az új GT-t "tömegmodellnek".
TarP2006-11-28 09:38:25 // 1905
Meg kell azt is tanulni, hogy a 2.2 az valójában egy 1.9-es, de 4 szeleppel és azárt JTS, mert igazából a régi 2.0 blokk lenne, csak tettek rá egy új szelepet, így mostantól 2.4-nek hívjuk, ha JTD, akkor meg az 1.8-as motor nagyobb szívócsövű verziója lenne, de azt már nem gyártják :)
Valahogy így megy a BMW, Mercedes párosnál a 318..320...180...200...200komrexor... névadás :)
TarP2006-11-28 09:27:13 // 1904
Látod, meghallották.
Én tudtam, hogy meg fogják hallani :)
2.2JTS, 1350kg... Így már meni is tud majd.
Főleg, ha 2.2JTST lenne!
TarP2006-11-24 14:28:54 // 1903
Ne má' Gyereknek kell 1/2 ülés, meg a görkoriknak is.
Akkor egyedül a Maserati csinál V8-as coupe-t ebben a "családban"?
TarP2006-11-24 14:26:58 // 1902
Egy 8C-re nehéz úgy ránézni, hogy ne váltana ki érzelmeket és hajtási vágyat, az biztos. Ez tökéletes. Kész.
Bár én aszondom ezen a téren a Brera is csúcs csoda, mert ahányszor ránézek beleszeretek, de mikor arra gondolok, hogy nem megy úgy, mint a GTV...akkor két-három nap után kiszeretek belőle :(
GTA...GTA...vajon hány olasz mérnök mormolja esténként maga elé? Azon gondolkodva, hogy melyik motor, milyen feltöltővel, melyik elem legyen szénszálas?
TarP2006-11-24 13:07:51 // 1901
Azér' gondolom Te F430-at vettél volna ilyen occóé körül.
Főleg úgy, hogy kilopták a háccsóülést.
TarP2006-11-24 13:05:54 // 1900
Né má' ebbül kimaradott a gyerektároló.
Fákkk, akkó nem is olyan jó vétel.
Szép autó, de sikerült teljesen használhatalanná tenni, így akár még Ollah is megkedvelheti :)
Tényleg mindenki erről beszél, engem is kérdezgetnek a kollégák, hogy akkor most jó ótó lett az eddig agyonfikázott Alfa? Montam, enyém eddig is jó volt...
TarP2006-11-24 09:24:01 // 1899
A jövő Alfái topicban is tárgyalják a témát.
Tényleg, miért nem fér be a kisgyerök? Coupeban van hátsó ülés, nem?
TarP2006-11-23 13:02:21 // 1897
Mindig??? Minek mindig?
Eddig a 2,2év alatt, mióta a GTV nálam van, kb 20-30-szor lett volna szükség ++teljesítményre. Máskor elég volt, amit tud.
TarP2006-11-23 13:00:23 // 1896
Minek akkora IC, ha van nitró? Az megoldja a hűtést kicsi helyen.
TarP2006-11-23 12:59:40 // 1895
Látom, látom, már el is rohantam a kereskedőhöz, hogy foglaljon le egyet nekem.
Egy MC12 feliratú inget... ... hitelre :)
TarP2006-11-23 09:39:54 // 1894
Elég jó cikk.
Ollah, pont erről meséltem ott a "Demagógok konferenciáján" szombaton, hogy a nyomatékgörbe alsóbb részét lehet úgy alakítani, hogy ott nagyobb teljesítményed legyen akkor is, ha a max teljesítmény nem változik.
Levegőhűtésről nem írtak, az még érdekelt volna.
Szóval jöhet végre a tömegcsökentés? :) Annak nem sok negatívumát tud említeni alkatrészekre vonatkozólag, max a kényelem*biztonság faktor romlik.
TarP2006-11-21 09:51:08 // 1893
Szerintem nincs.
Ha meg lenne, akkor jól csinálták, mert nem rángat, nem zabál túl sokat, nem öli meg a kuplungot, kiegyensúlyozottan jár, 6500-nál letilt, de addig úgy elforog, mint egy elektromotor...
Alá kéne nézni, lehet, hogy MADE IN GERMANY ? :)
TarP2006-11-21 09:45:46 // 1892
A 2800 kg-os szterintem egy TZSV mozdonya.
Az 1720kg akár egy Seicento is lehet, sok extrával.
Mit nyertem? :)
TarP2006-11-21 09:18:42 // 1891
Ja, ezóta új gyertyák, meg szűrők, meg racing olaj van benne, amiktől együtt legalább 1% javulást várok :)
TarP2006-11-21 09:16:48 // 1890
Ok.
Ha szervezünk ilyesmit én jövök, de örökös tagjainkat (Ollah, Csabee,Csöri...) is "Alfával" szeretném látni, mer akkor lenne igazi bandázós feeling :)
TarP2006-11-21 09:12:17 // 1889

Onil,
Nekem ez az egy timeslipes mérésem van, álló helyzetből indulós, keine rollout.
A váltások gyorsak, de 3-ba váltottam 100 előtt, így nem lett szép 0-100km/h.
Az 1/8mélrföldes sprint 10.49s
Szóval felülről tudom közelíteni a gyári értékeket egy 10 éves gyári ótóval.
Végülis nem rossz. Csöri, amikor a gyertya, vezérműszíj...cseréket csinálta, azt mondta szép állapotú a motor. Ennek nagyon örültem:)
Szívesen versengőzök mindenki ellen, de a GTV nem szerti az álló helyzetet, így javallok egy 100-ról 220-ra gyorsulást. Akkor jöhet összkerekes ellenfél is, de jó nehéz legyen ám !!! :)
TarP2006-11-20 15:17:40 // 1888
Én nem tudom, a mellettem ülő csajszival enyelegetem.
Mé volt valami verseny? :)
Tényleg Ollah, 1 kérdésre válaszolj: Messze lakik? Kell autópályázni? :)
TarP2006-11-20 15:13:02 // 1887
Jó, hát bőven elvertél, de mivel a teljes hozzászólásom móka volt, gondoltam beírok egy "minthát" :)
TarP2006-11-20 14:42:00 // 1886
Nekem is az rémlik, hogy Onil megindult, aztán én megtaláltam a váltógombot, ráhúztam a szivatót, hogy legyen dús a hajam...izé a keverék és ekkor már Onil mögöttem, egy dácsija meg oldalról mintha előttem.
Csabee, legközlebb gyere, mert téliesített vasak indulnak térdigérő hóban :)
TarP2006-11-20 12:01:16 // 1885
Onilt elpáholtam:)
Pedig nekem volt plusz suly a járműben. Nem is a feleségem volt a nehéz(mert ő ugye karcsú), hanem a retikülje! :)
Bár azt nem tudom, befulladt-e kicsit Onil a rajtnál, de utána már nem bírt elérni. Kod meg rángatta az MZ/x-et, illetve a Rönyó rángatta a kormányt Kod kezében, így inkább nem toltuk túl közel hozzá, nehogy megpörögjön :)
TarP2006-11-20 08:48:34 // 1884
Ferstarker, vagy mi...!
Jó volt a szombati tali, meg a Csiki-Begés zarándokút is zárás után:)
Mindenki épségben hazaért?
Kod, sjana a 280 lóval nem tudok mit kezdeni...nyomogathatom a pedálokat, még az sem segít, ha nem váltok :)
Azért a második hely is jól esett, ilyen erős mezényben...Bár Ollah villogott, meg dudált az M-jettával, hogy engedjem el, de én Fisicellásan tartottam a pozíciót :)
A Brera még mindig lenyűgöz. 2-3napig tart, amíg kitisztul a fejem és lebeszélem magam róla, hogy azonnal behitelezzek egy feketét! :)
TarP2006-11-17 09:31:05 // 1883
Yes.
Valahol a világóra közelében, de majd látod ott a sok Alf.. izé Rönót, Gófot... nemtommit :)
TarP2006-11-17 08:47:52 // 1882
Azért jó hallani ilyen pozitív véleményeket, még akkor is, ha "csak" egy imprezzó az ellenfél :)
Onil, Te jössz szombaton du 15:00-ra a Vároligetbe?
TarP2006-11-16 16:10:03 // 1881
Késő délután csak el tudsz jönni. Nem?
TarP2006-11-16 14:46:53 // 1880
Közelebb nincs valami sima útrész, ahol azért lehet gurulni?
III. ker Auchan parkoló + mögötti terület?
Bár mi olyan beszélgetős krúzolós, egyet-egyet gyorsulós tálikat szoktunk, de nyitottság lenne gondolom!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
364
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV