TarP2005-06-13 10:00:09 // 129
Hová érdemes feltenni ilyesmit (autógumi) az apronet.hu - ra?
TarP2005-06-13 08:59:37 // 128
Milyen autókra lehet még jó ez a gumi (205/50R16)?
Azt láttam, hogy pl a VolvoS40, Toyota Celica kap ugyanilyet gyárilag.
Mert jobb eladni, mint elégetni... Ha sokat áll egy sötét garázsban akkor gondolom idővel elöregszik... Vagy ezek rengeteget kibírnak?
TarP2005-06-13 08:34:17 // 127
Végig belvárosozva? Úgy nehéz ECO-zni!
TarP2005-06-13 08:29:12 // 126
Giovanni,
Van nekem 4db 65% körüli 205/50R16-os Gumim, 2Michlein Pilot, meg 2Goodyear Touring. Gondolkodtam, mit lehetne velük tenni:
1.Ha kell valakinek olcsóért, eladom, (Neked úgyis leég hamar a Bridgeston:) esetleg érdekelhet?
2.Ha van valakinek 2 gyári GTV V6TB felnije eladó occóér, akkor azt lehet megveszem és leégetem én a gumikat... (Mert cserélgetni nem akarom a mostani felnin a vadiúj gumikat.)
-
-
Más:Most olvastam autós-magazinban, hogy a jövő a feltöltött benzines motoroké, azok fejleszthetők a legjobban.
Így nemsokára modern lesz az autónk :) !!!
Persze ők elektromos kompresszorral akarnak feltölteni, amihez az energiát-gondolom- fékezés-visszatáplálásból, napelemből... nyerik majd, mertr 200kg akkumulátor az nem menő.
TarP2005-06-10 13:57:57 // 124
No, akkor még jópár évig marad a GTV, ha már a JTS gyenge, a MJET meg diesel, a Brera meg állati drága lesz...gondolom.
TarP2005-06-10 13:35:57 // 123
Mérges voltam ám, hogy nem tuttam elbaxni a 11K-t, pedig nagyon taktikáztam:) 10999-re esett a dumám :(
Másik meg: Jó-jó benzines-benzines, de akkor valaki szóljon az Alfának, hogy kérünk egy jó kis új benzines túrómotort...na.
TarP2005-06-10 12:57:06 // 122
A TD motor mára már nem szégyen, hanem büszkeség!
Legalábbis a 3.0V6 MJET 250 lóval, az már büszkeség lesz.
Az 1.9MJET viszont a V6túróhoz szokott lábamnak, agyamnak, biztos kevés lenne.
TarP2005-06-10 09:38:56 // 121
No de nincs az a pénz (3.2V6...)... Az a baj.
1.9MJET 156-ot én is vezettem 180lovas Novitec-ezve. Meggyőző, ahhoz képest, hogy olajkályha, de ugyanaz a gondom, mint amit írtatok...
Visszalépés, ráadásul kuwwa drágán...
Nehéz-nehéz döntések ezek...
TarP2005-06-10 09:27:51 // 120
De az már 10 milló fölött van...
a 2.0JTS-t meg 6-6,5milló körüöl már lehet.
Az új ár kicsit sok (7,7milló) de azért mégsem 10...
TarP2005-06-10 09:15:31 // 119
Tegnap elmentünk a Váci útra Ferrarikat, Maseratikat is megcsodálni kicsit, de végül kikötöttünk a GT-nél és nekem beltérre teljesen bejön, elfér benne 4 akkorka ember, mint én vagyok, a hátsó lámpamegoldás szerintem 10 pont... Az eleje elég markáns, bár a vonalai finomkodóak.
Szóval küllemre-belsőre tetszik, barátnő teljesen belezúgott...hogy ugye ilyen lesz a következő autónk...
De motorikusan nem látom elég meggyőzőnek, azért gondoltam, hátha vezetette már valaki és tud véleményezni.
TarP2005-06-10 09:04:18 // 118
Morgen,
Bocsi, a kajáról kicsit ótós témára ugrok:
Vezette már valaki az Alfa GT-t 2.0 JTS motorral? Láttam róla lefikázós újságcikket, de az újságírók soxor nem objektívek, meg gondolom egy 2.0 JTS-től, az autó kinézete miatt azt várták el, mint egy 330iBMW Coupe-től, hiszen legalább olyan szép...
No mindegy: A Kérdés, hogy érdemes-e kipróbálgatni, meg komplyan gondolkodni rajta, vagy tényleg egy lomha gépezet?
TarP2005-06-09 09:34:24 // 117
Oké, oké, de mitől függ, hogy elengedi-e a nyomást?
A terheltségtől, vagy hogy légfelesleget érez-e?
TarP2005-06-09 09:23:22 // 116
De jól tudom, hogy csak a teljesen visszaengedett gázpedál esetén engedi el a nyomást a bov?
Akkor ügyesnek kell lenni, de akkor nem olyan káros a túrónak ugye?
TarP2005-06-09 09:20:15 // 115
Ok. Eagle F1 az már jó, de a Touring még kemény. lépten-nyomon kiforgott.
A Nokian is elviszi 3500-tól, nagyon szépen.
TarP2005-06-09 09:18:40 // 114
Tényleg, milyen volt ez a Hondásos tali?
Milyen eredmények voltak? Egy 156MJET-es haver tudom, hogy lenyomta a 160 lovas 1.6VTI-ket, de mi volt a többi eredmény?
TarP2005-06-09 08:52:12 // 113
Ha 5000-nél dobom rá a kuplungot, nem elindul, hanem elfüstöl-szerintem.
Úgy látom, ez a rajt nagyon függ a gumitól.
Vadi új NOKIAN gumóval írtó jól kapaszkodik, ott lehet 3500körül kuplungráengedni és alig csikkan, aztán meg tép nagyon.
A Good Year Touring- egy keményebb, lassn kopó, de csúszósabb gumi, ott már 2700-nál ráengedve is kiforgott az első 7-8 méteren.
TarP2005-06-09 08:41:45 // 112
Erről a gázfröccsről kicsit bővebb infót kérek szípen.
Az úgy van, hogy amikor megyek, nyomás alatt van a rendszer, a bov szelep zárva. Amikor kuplungolok és felengedem a gázt, elengedi a nyomást a bov szelep (egyeseknek a külvilágba pusszanással) vissza a levegőrendszer elejéhez (a légszűrő után, ha jól emléxem)
No most, ha adok gázfröccsöt, akkor azt érzékeli, hogy van gázadás, tehát marad a fordulat, meg marad a nyomás is. (teljesen nem szabad felengedni a gázt, hogy ne engedje el, mert akkor duplán pusszog? )
De akkor miért shock ez a turbónak, ami annak örül, ha folyamatosan foroghat, nem annak, ha váltáskor leesik a fordulat és le kell lassulnia?
Illetve a váltásnál a szinkrongyűrűd nem kopik a gázfröccsös megoldás esetén, mert nem kell annyira összefékezni a két forgást...Meg egyenletesebb a váltás, nincs rángatás...
Szóljatok, ha nem jól látom, mert nem ótószerelős vagyok, az már kiderült :) hanem csk ilyen amateur, aki részben érti mi hogyan működik.
TarP2005-06-08 17:24:42 // 111
Teljesen egyetértek.
Csak azért hadoválok itt, mert valaki ( Olah :) ) FIZIKAI lehetetlenségről írt.
Nem, ez nem fizikai, ez vérmérsékleti lehetetlenség:) !!!
Én is imádok örömautózni, csak én kint ebbőt a genya városból, ott meg lehet menni, ahogy jólesik (Provided, hogy keine Police measuring !)
Autópályán, ha 18 litert akarsz itatni vele, akkor végig 225-tel kell menned kb... Azt meg nem lehet, mert valami jó kis streetracing 1,2-es VW, Opel, vagy Dáwó úgyis elédtoppan.
TarP2005-06-08 17:08:20 // 110
A fordulatszám növekedtével (alapjáratról 800-) először csökken a fajlagos fogyi. 2000-2500 között a legalacsonyabb, mert ott a nyomatékmaximum és ott a legjobb a motor hatékonysága.
Ezután először lineárisan nő a fogyi, mert több benzin megy bele, de még kezelhető. (kb 3800-ig)
Azután már a hengerfal surlódása is beleszól, mint nem lineáris tag, meg olyan dolgok, hogy elég idő van-e az átöblítésre, meg az, hogy a lángfront fégig tud-e futni, vagy csak folyamatos égés van...
A Lényeg: Egy motorbicó képes 12-14 litert enni, mert az üzemi fordulatszáma 12000/perc. Ott már semmi nem ideális. Az egy elhangolt motor.
A GTV tud keveset enni, de a nagy tömeg, a V6, meg a Turbó természetesen mind növeli a fogyit. Az rajtad áll, hogy mennyivel.
TarP2005-06-08 16:54:50 // 109
Ügyes vezetéssel 10-11liter között eszik, ezt bizonyítani tudom sok-sok tankolási cetlivel !
TarP2005-06-08 16:45:26 // 108
Mi az, hogy fizikailag???
Ez a motor 2000-nél olyan nyomatékot tud, mint a Hondák, Toyoták 5500-nál! 2400-nál meg már olyat, mint az előzőek soha-sehol...
Csak tudni köll bánni a váltóval :)
TarP2005-06-08 16:42:13 // 107
Ennek örülök, hogy van rajtom kívül is ECO V6TB :)
Cél a Guinness rekordok könyve :)
TarP2005-06-08 16:40:30 // 106
Köszi, azért lehet itt tanulni.
Érdekes infók, bár 0. lépésnek akkor egy direkt szűrőt kellene, hadd tudjon lélegezni, ennek csak pozitívumai vannak.
Az a jó tunning, ami minden szempontból javít. (Csak nem sok ilyen van)
TarP2005-06-08 16:38:36 // 105
Ja, pl folyamatos 140-nél kb 200km-en nem eszik meg 20 litert, az bittos.
TarP2005-06-08 16:23:44 // 104
Miféle fun ???
Amikor végigálltam a Nagykőrösi utat 7:50-kor, a Hungári körútat9:00körül, meg a Margit körutat 10:00körül, utána felmentem 1-esben a Hűvösvölgyi úton Szamosiékhoz...
Ez a tütükézés...
Ha lehet menni, nem eszik ennyit, mert akkor a km-ek is nőnek.
TarP2005-06-08 15:57:35 // 103
Ezmeg millen információ?
Tessék kérem vállalni a felelősséget :)
Azért vakítás, mert a mögöttem lévő lángnyelveket lát, amitől elvakul???
TarP2005-06-08 15:55:38 // 102
A szervízben azt mondták, minden V6TB-nek ilyesmi hangja van.
Tippre 2-3 szelep-tőke (ne kutyázzatok le, nemtom, pontosan mi, mióta kiderült, hogy nem hydrotőke... ) csattoghat némileg...
No, majd jövök találkákra és ha mindenki csak fintorog:), akkor megcsináltatom.
Mostanában minden váltás között gázfröccsöt adok, ami igen szép hanggal jár, meg megmarad a fordulatom, tehát szebb a váltás... Cserében közelítek az Ollah fogyasztásához (100km belváros 16liter...). akkor most ügyes vagyok ? :)
TarP2005-06-08 15:40:23 // 101
Oké-oké, nehogy má enyém legyen a legtrottyabb állapotban műszakilag...
Csattog-kicsit, váááá, eccer veszek ki szabit és felmegyek a hegyre...
De vigyázzon, aki most a Szamosiék felé akar autózni, mert 7-8cm-es mélységben felmarták az aszfaltot, az aknafedők meg maradtak:(
Így végig reflexvizsgáalt, meg szlalomverseny... szörnyűűűűű
Ha már felhozódott a vezérműtengely...A túrós autóknál van értelme vezérműtengelyt nagyobb összenyitásúra cserélni, vagy akkor a kipufban fog lángolni a benya?
TarP2005-06-08 11:28:03 // 100
No megjártam BP-t, megvan a zöldkártya, nem kellett kamukázni sem, csak a Giovanni-elmélet alapján nem szabad volt visszaengedni a zoxigént a vízbe, teccikérteni?
És csináltattam egy műszaki vizsgára való előtesztet is, fékek jók, 0% elől, 1% hátul az eltérés... Futómű aszonták gyári állapotú, szóval van nagy elégedettség.
Voltam Alfa Szamosiéknál is, 1 napra ott kell hagyni a gépet a szelepállítgatáshoz, de én nem hagytam ott... Majd télen, vagy nemtomm...
Ollah, az általad rendelt szilentek nem jöttek meg és állítólag egyhamar nem is fognak, mert ilyen 1700Ft-os alkatrész miatt nem akarják egész Milánót munkába hívni, tehát vagy veszel egyben, vagy összegyűjtesz még pár GTV-st, hogy ők is rendeljenek.
TarP2005-06-07 16:36:11 // 99
ÁÁÁ, ők sosem tudják meg, kik azok a hétköznapi hősök:), akik munkaidejüket nem sajnálva:) hálózatokat építenek mindent megvető bátorsággal....
Ők a cégnevet mormolják imáikban...Nem tudják, hogy álruhában (sznobi farmer, színes-ing) köztük járok:)
TarP2005-06-07 16:30:14 // 98
A Westend vízesésében lubickolni???
TarP2005-06-07 16:26:25 // 97
De az a sok szegény tapadós-átlátszós-fehérnadráos plázacica nem tud majd videotelefonyálni, akkor meg mi lesz?
Szóval menni kell.
Ez a nickesdi egyébként totál móka :)
TarP2005-06-07 16:09:18 // 96
Kész vagyok, elmegyek a Westendbe ellátást áttervezni, mire visszatérek 300 beírás!!!, meg őrület... Most ki kicsoda a játékban???
TarP2005-06-07 13:34:06 // 95
NEM. Bort nem rontunk el semmivel.
Elvek azért vannak :)
Cukros ragacsokról tényleg leszokóban vagyok... De a bor marad!
TarP2005-06-07 13:28:39 // 94
No jó, de semmi-az nem lehet.
Akkor a Baylies(hogy köll ezt leírni), meg társai helyett inkább jó kis vörösborok...
TarP2005-06-07 13:25:13 // 93
Nekem semmi bajom nincs, mégis hatást gyakoroltál... Én is csökkentem a túlcukrozott fogyasztást. Száraz borokra átállok, sajtokkal...
TarP2005-06-07 11:40:47 // 91
kod, Ollah, találtam hajtókart, ami jó lesz a chips-ekhez.
Aszondják bírja a terhelést :) Szerintetek???
1700Ft darabja, nos?
TarP2005-06-07 11:28:58 // 88
Persze persze, de nekem lehet :)
Sőt, nekem kötelező!
TarP2005-06-07 11:25:10 // 87
TarP2005-06-07 11:01:30 // 86
Én a GTV-vel költöztettem a barátnőmet ! magamhoz.
Tudod mennyi könyv fér el hátul? Teljesen farnehéz lett a gép :)
TarP2005-06-07 10:58:08 // 85
Nem akarok zavart okozni az ERŐ-ben, de szerintem GTV-t vagyél, ne GTV ülést...
Aztán majd áthegeszted a 146-ba a GTV műszerfalat, a V6-ot, a turbót, a kis csomagtartót :) :)
TarP2005-06-07 10:51:10 // 84
Nem maga wót a fierikusz-ban???
Mer akkor ez kandikamera bazzeg :)
TarP2005-06-07 10:44:23 // 83
Akkó következtetés levonási szabaccság van :)
TarP2005-06-07 10:22:55 // 82
Ugyanúgy nőt a füstfelhő a gumik alól? :)
TarP2005-06-07 10:21:16 // 81
Oké, köszi, (Giovanninak is) .
Természetesen holnap reggel azért megyek, szelep, meg szíj, meg közben eszembe jutott, hogy szilenteket is meg kéne nézni, mert szerintem azok elég hamar szétrogynak...
TarP2005-06-07 10:11:20 // 80
Nem, hanem oxigént csinál a benzinből... A vízbül veszi ki...tecikkérteni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
621
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV