Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2007-06-08 09:06:15 // 2429
Másik dolog: Minek kell ezt a qrva GTV-t állandóan tunyingóni?

Én megtettem közel 40ezer km-et, amióta Te 9-szer cseréltél csipszet, meg 4-szer túrót...

Egy 11 éves Lexussal sincs kevesebb gond, mint a GTV-vel, ha rendben tartják és nem csesztetik állandójan. Csak a Lexus szarul néz ki, mire eléri a 11. élevévét :)

No jó persze én USER vagyok, nekem mennie kell az autónak, nem pusszogni, meg ordítani. Az a gazdagok hobbija. :)
TarP2007-06-08 08:56:34 // 2428
Már mér' lenne fasság? Annyi a lényeg, hogy a két elsőd egyforma típusú, méretű (kopást is beleértve) legyen.
A két hátsó is legyen (egymással) közel azonos, de ott függetlenek a kerekek egymástól, tehát nem kopik a differenciálmű (mer' nincs), ha az egyik pl 7, a másik 5,5mm-es profillal bír.

Szóval nyugodtan mehet párossával.
TarP2007-06-07 14:42:46 // 2427
NEM! Olyan drágák az Überskoda alkatrészek! :)
TarP2007-06-07 14:28:00 // 2426
Értem én. Egyszerűsítve: Nem eladó.

Mit csinjálnál az árából? Vennél 4 dísztárcsát a SuperB-re? :)
TarP2007-06-07 14:14:09 // 2425
De a hirdetésben van egy *-gal jelölt kisbetűs rész:
"Valódi vevő megjelenése esetén az autó nem eladó. "

:) 22-es csapdája :)
TarP2007-06-07 12:58:55 // 2424
Ott a Babaros résznél úgy röhögtem, hogy a kollégák aszitték bekapcsolt az automatta villamosszékem. :)
TarP2007-06-07 12:57:23 // 2423
Nem csodálkozós, ha tőlem kérdeznek három legjobb bormárkát, mind Magyar lenne, főleg ha meg is ízlelem és rájövök, hogy milyen kellemes, ismerős, otthonos ízű...

No így lehetnek a németek az autóteszttel. Átül az otthoni 320i-ből a tesztelendő 330i-be és megállapítja, hogy minden kézre esik. A többi ótó meg egy kicsit idegen... 10 pontból max 3! :)
TarP2007-06-07 12:09:03 // 2422
Ha én hívom, meg mindig focizik! :)
TarP2007-06-07 11:57:36 // 2421
Ja! V6-tal a nyugdíj felé! :)
TarP2007-06-07 11:55:42 // 2420
Háát, nem akarok itt telhetetlenkedni, de a barna Porsche jóbban festett hátulról... Ezt persze könnyű így józanul kijelenteni mi? :)
TarP2007-06-07 11:49:55 // 2419
Méghogy út felújítás nincs, de út sincsen itten! Legalább az egyik legyen má' !
TarP2007-06-07 11:46:52 // 2418
Ha a helyszín a Bécsi út -Vörösvári u sarka lenne.

Megmondjam miért???

Mert akkor lenne esélye, hogy a qrva munkagép azért áll ott, hogy utat építsen! :) :) :)
TarP2007-06-07 11:40:01 // 2417
Nebax! Meg kell néznem újra a képet... Izé, láttátok, hogy van a háttérben valami sárga munkagép? Azta! :)
TarP2007-06-07 11:37:38 // 2416
Badar??? Nem Babar? Mer' az nagyon állat! :)
TarP2007-06-07 11:36:46 // 2415
Úgy se rossz :)

Szóval a két Porshe közül a barna nyert? :)
Ezek 911-esek?
TarP2007-06-07 11:34:50 // 2414
Valami genya, aki elhajlítja az időt...de nem a barátokköztben, hanem tán a jóbanrosszban-ban-ban :)
TarP2007-06-07 11:31:17 // 2413
Azért dilemma, mert ő a kisebb tömegű??? :) :) :)
TarP2007-06-07 11:29:18 // 2412
Émmeg leszek a Hiro-Nakamura... vagy az másik sorozat? :)
TarP2007-06-07 11:26:45 // 2411


Te Kod, ezeknek a Porschéknak jó seggük van?
TarP2007-06-07 11:22:22 // 2410
Hát itt okulni azt nem lehet, de felérünk egy "barátokközt"-tel :)
TarP2007-06-07 11:17:28 // 2409
40 mici?

Nekem meg lenne az ötletem:


Ez kijönne 30-ból is. Még maradna 10 milló, hogy vegyek Ollah garázspolcáról hengerenként egy-két turbót, meg csipszet :)
TarP2007-06-07 11:13:59 // 2408
Nono, de az enyém megy is, meg csillog-villog is !

Nem adom én el neked, hiába inverz könyörögsz itten :)
TarP2007-06-07 08:58:42 // 2407
Én mondtam, hogy a "fegyverkezési" versenyben a TD most a leghatékonyabb.

És az is logikus döntés, hogy a több százezer példányszámben eladható 1.9TD-t fejlesztik tovább, nem pedig a kétezer darab 3.2V6JTST...mittudoménmit.
Gondolj bele, csk a regisztációs adóban van úgy 2.3millió Ft különbség. Adóba a GTV-m ára!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ DEMAGÓG!!!!!!!!!! :)

A drágább..nagyobb motorok csak a németeknek (meg 1-2 luxusmárkának) kifizetődőek, nekik van rá vevőkörük.

Tudom szörnyű a kerregés, de 180lóerő már képes mozgatni a 147-et, GT-t.
A Brerához nem tudom, oda még a 210lovas(mert ettől a hónaptól 210!) 2.4MJET sem elég.
TarP2007-06-06 14:14:57 // 2406
Aki számítógépes játékon nőtt fel, annak van némi eslye.

Max nyom egy "ReStart" gombot, ha mégsem sikerült elsőre a LEVEL2 :)
TarP2007-06-06 14:13:31 // 2405
Hát igen, szoktam is mondani asszonkának, hogy nekem egy olyan Alfa GT kellene, amiben egy 335i motor van, a karoszériaelemek meg az Audinál készülnek...

Így lenne egy ERŐS, KÖNNYŰ, SZÉP autóm!
Jelenleg ezen feature-ök közül egyet lehet csak választani... max 2-őt, de már az is drága.
TarP2007-06-06 14:09:40 // 2404
De, kamion is megállt.

Gondolom megverte a kis pöcsöket, amiért elütötték a drága gumiabroncs-darabokat :)
TarP2007-06-06 13:12:30 // 2403


Ezmeg milyenmá' :)
TarP2007-06-06 12:45:37 // 2402
BÉEMBÉ? Majd ha már minden fórumtag azzal jár, akkor elgondolkozok.... "Hogy mi a fax folyik itt?" :)
TarP2007-06-06 11:43:22 // 2401
Émmeg má' aszittem velem van az ERŐ :)
TarP2007-06-06 11:31:21 // 2400
Krújzolni nem rajtolva kell, hanem csak lazán :)

Más: Tegnap eldurrant előttem egy kamion gumija az autópályán, repültek a 60-70cm-es darabok minden irányba. Én épp átfártem köztük, mint Luky-Luke Skywalker a StarWars-ban, de a mögöttem jövő két autó némi aszterroidazápor után ment a leállósávba állapotfelmérni... Íme egy bizonyíték, hogy mindig elől kell menni, mert akkor van 1-2 másodperced korrigálni, ők meg mögöttem nem látták az eseményt, csak az aszterroidákat...
TarP2007-06-06 11:11:40 // 2399
No jó, de mégiscsak egy kis tömegmodell feltúrása.

A GTV mellett észre sem lehetne venni :)
TarP2007-06-06 09:20:07 // 2398
Hát ez menni menik, de nem valami korszerű-kinézetű ótó.

Olyan fordított bézbólsapkás fajta... nem? :)
TarP2007-06-05 15:46:00 // 2397
Kérjük a topic címét "V6 de inkább OFF-os verdák" -ra módosítani :)

Mi az az 1.8T? TT? Csak 1050kg??? Kidobált belőle mindent?
TarP2007-06-04 11:26:15 // 2396
Ez egy funkcionális gyorsöntöző! :)
TarP2007-06-04 11:08:18 // 2395
Túrót lehet. Úgy hívják, hogy részecskegyorsító :)

Hidd el, azt is lehet majd tuningolni! Nagyáramú tekercset fogsz vásárolni a Ganz rég bezárt üzemeinél, hogy legyen 3500Nm-ed, meg vonatról származó kondenzátort, meg nem lefújó szeleppel fogsz pussszogni, hanem elektromos áthúzással csattintani :)

Szóval kérem: "Minden ugyanaz másképpen".

A legnagyobb gond a villamos energia tárolása. Erre kellene kitalálni egy okosságot, pl az autó festékében tárolni a töltéseket, vagy mittudomén és lehetne ZÉRÓEMISSÖN autókat készíteni jól.
Hogy honnan jöna az enegria? Akár egy napelemtelepről is jöhet... Hogy ne szénerőművet kelljen üzemeltetni.
TarP2007-06-04 09:19:56 // 2394
Azért a jelenlegi "csúcs" hibridek minden teszten csúnyán megbuktak.
Akár a TotalCar, akár a TopGear próbálkozásait nézzük, sem a Priux, sem a Csivics nem bírt 6 liter alatti átlagfogyasztást generálni a mázsás akkumulátorok, meg a bonyi számítógépek ellenére sem :)
Ezt pedig egy 1.6 vagy 1.9 TD motor bármikor megoldja, ráadásul jóval olcsóbban.

És egy dolog, amit a Lexus, meg Honada, meg mindenki elsunnyog: Mit csinálunk 5 év mulva a kifingott 250kilógrammnyi akkumulátorral? ?? ? ?? ? ?? Beqúrjuk a Dunába?

Jeleneleg a legjobb hatásfokú a TD motor. Ha az ember finomkodik, alacsony fordulaton jár, akkor lepipálja a hibrideket. MINDENBEN! Kivéve a hangot, mer' kerregni azt fog...

Amik jók lesnek fogyicsökkentőnek a közeljövőben: Fékerővisszatápláló, napelem a tetőn, DSG jellegű váltó(úgysem tudunk kézzel jól váltani :) ),

A Hidrogénben pedig nagy jövő van, de a tárolása az problémás. Ami előny, hogy ha felrobban, legalább lemossa az autót a sok keletkező víz :) :) :)
TarP2007-06-01 15:07:17 // 2393
Nem eretnek, villamosmérnök! :)
TarP2007-06-01 14:36:14 // 2392
Lehet villamos motorhajtású, csak legyen 600Nm nyomaték a teljes fordulatszámtartományon. És ezt a villamos motorok meg is tudják oldani.

Csak hiányozni fog a HANG... majd megy CD-ről, vagy flash-rom-ról :)
TarP2007-06-01 10:27:31 // 2391
Lehet, hogy megéri Giovannit 2 órára kibérelni :)
TarP2007-05-31 13:34:49 // 2390
J1-es témára: Ha csöndes az autód, nem érzik olyan soknak a sebességet.

Asszonka olvasgatja a nemtommit (pl. Nőklapját) és néha felnéz, hogy
"Hová tolat ez a sok izé itt az autópályán? " :)

Majd meglátsd, a 3.0BTB autó sokkal csöndesebben fog szólni nagy sebességnél is, így azt lassabnak fogja érezni az utas, DE TE IS! :)
TarP2007-05-30 15:28:44 // 2389
Hádde nem vagyok én polip! Csak két karom van :)
TarP2007-05-30 15:19:21 // 2388
8 karom? Annyi nincs az egész autóban :)

De egyetértek, amit lehet, azt be kell állítani és kész.
TarP2007-05-30 12:46:49 // 2387
Javaslom, Te is használj valami PUTTY-ot, ha azt akarod, hogy ne tudjanak mocogni egymáson a műanyagok.
Még az ajtófoggantyú műbőr alá is érdemes tenni.

Csak utána mindenki azt fogja mondani, aki beleül: "Azér tudnak ezek a Franciá...izé Japánok autót csinálni."
TarP2007-05-24 10:49:38 // 2386
bizonyítékul végsebességek, mind 1.9MJET 150 ló:

Alfa156-1305kg-208km/h
AlfaGT-1365kg-209km/h
Alfa159-1535kg-209km/h
Alfa159SW-1585kg-208km/h

Tehát 280kg sem érinti a gyári adatok szerint látványosan a végsebességet, de a kombi hátulj már levon 1km/h-t... Ezek közül a GT ellenállása a legjobb, így én azt picit gyorsabbnak gondoltama többieknél.
TarP2007-05-24 10:35:51 // 2385
Gondolkodtam a tegnapi vitán, tömeg és végsebesség összefüggén:
E-energia
P-teljesítmény
...
E=P*t=F*s+Esurlódási (Feltételezzük, hogy a max teljesítményig megvan az F erőnk)

ekkor P=F*s/t+Esurlódási/t =F*v+Esurlódási/t

Ebből v-t kifejezve azt kapod, hogy a sebesség csak a teljesítménytől és az erőtől függ(nálunk nyomaték) meg a surlódásoktól(légellenállás, mechanikai dolgok, differenciálművek, szíjak, tengelyek hajtása...)

De KÖZVETLENÜL nem függ a tömegtől.
Illetve annyiban függ a tömegtől, hogy nagyon lassan éred a el a végsebességet, ha növeled a tömeget, illetve annyiban, hogy a nagyobb tömeg miatt megnő a tapadási surlódásod, amit le kell küzdeni (de ez közel elhanyagolható).

Viszont az a feltételezés nem igazán áll meg, hogy az F-erő, azaz a nyomaték folyamatosan megvan, mert legtöbb motornak nem egy vízszintes vonal a nyomatékgörbéje (csak a V6TB-nek:) ).
Így mégis előfordulhat, hogy uganaz a kasztni ugyanazzal a motorral kicsit lassabban megy, ha sokszáz kilóval meg van terhelve, de a különbség minimális.
TarP2007-05-24 09:27:52 // 2384
Hámmeg 2 ülés nem elég a kiccsaládnak se'.


Jó kis jáccóautó, kemény is eléggé, az irányítás precíz, szóval elismerjük.

Kod, jó ötlet volt gyorsulni egyet :) Úgy mentél el, ahogy akartál :).
De hát ez van. +100ló, meg -100kg kb...
TarP2007-05-23 10:39:01 // 2383
Én mondtam néked, hogy ha szervezünk focimeccst, akkor jövök szívesen rohangálni a labda után, előtt...helyett :)
, de TV-ben meccset nézni aztat nem tudok.

Tényleg vannak jó kis pályák pl az Omszki tó mellett. Oda könnyű kiugrani akár hétköznap este is játszani egy kicsit.
TarP2007-05-23 10:35:48 // 2382
Tényleg, mi van a fiatalsággal?

Már a buli sem vonzza őket? Persze folyton műkörmösnél, meg tetováló szalonban kell görnyedni, meg Okmányirodában, meg Barátokköztöt nézni...

De azt nem értem, hogy egy jó kis borozós este hogy nem vonzza a népeket... Vagy nincs már elegendő megszerezhető pasi/csajszi a társaságban? :)

Megöregedtünk HE ?
TarP2007-05-23 10:15:22 // 2381
Ez volt a 48717-es hozzászólásodban : "jo lehet a szerda.."

Írtál még köré némi ködösítést, de azt a Duglas Adams óta ismert "értlemező software" kitörölte :)

Szóval 18:30-at mondtok? Nekem jó lesz.

Én javasoltam a sok Észak-Budai fórumos miatt pl Auchan parkolót, onnan lehet nenni Szentendre felé jó úton... Hmm?
TarP2007-05-23 09:22:52 // 2380
Hulló!

Ma este hánykor? Pl 19:00?
Eddig ennyien jelentkeztek: Kod,Csabee,TarP.
Gyertek még, nehogy Porsceből legyen a legtöbb! :)

Ha mi leszünk, akkor pl Auchan parkolót, Csiky Begét, vagy Corát... ilyesmit javasolnék, mert akkor nem kell sokat belvárosozni, meg ott Szentendre felé vannak utak is helyenként.

Accepted?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.