Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-01-15 03:28:15 // 28603
Szerintem nagyon gyorsan elad némi bitcoint és venni fog egyet, tuti feltüzelted :D
quash2023-01-14 19:59:54 // 28602
LOL! :D
kicsit beszélgettem ma ChatGPT-vel:


carver2023-01-14 14:56:27 // 28601
vagy vagyunk itt páran XI kerületiek, említhetném Kékgolyó/Nagyenyedről a Németvölgyire bekanyarodva van pár méter fehér aszfalt, ott a legkisebb páralecsapodásnál megindul a fara, a Giu-t persze megfogja az elektronika, de ha egy másik autóval lep meg akkor nem árt ha reflexből tud cselekedni az ember nem kell gondolkodni, hogy mi a @#& történt
carver2023-01-14 14:47:16 // 28600
szabad is és kell is. Én mindig azon a véleményen voltam hogy az a jó sofőr aki tudja hol a a határ azt is tudja mit kell tenni ha előre (akár nem látható okoból) túlléped. És hidd el van ilyen is, pl ha Budapesten a Nagyszőllősröl balra rákanyarodsz az M1/M7 kivezetőre nem csak direkt lehet előidézni remek csúsztatott kanyarokat (ez természetesen igen felelőtlen dolog lenne) de én pl azt is megértem hogy éppen rárakott "szőrös" gumi eldobta ott a farát. És az egy Mondeo volt, ami sem nem erős, és miután elsőkerekes elvileg alulkormányozott... És a határ minen autónál (és igen, guminál is) máshol van.

Ez szerintem a családdal szemben is felelőség (én legalábbis ezzel magyaráztam meg magamnak az Amore térninget, pedig nem az első volt :) és optimális körülmények között ezt csak tanpályán lehet megtenni. Nem csak egyszer, érdemes X évente újra gyakorolni, főleg ha nincs olyan havas, nyálkás "fehér aszfaltos", stb terep ahol néha lehet emlékeztető tréninget csinálni, hogy mi van akkor ha elindul a fara. A fiataloknak kötelezővé is tenném 10.000 km után.
SD2023-01-14 10:37:04 // 28599
vagy az derülne ki pályán hogy én vagyok saját nagyanyám és úgy autózok körbe mint a vasárnapi piacozás, tojásokkal a csomagtartóban:D:D:D
SD2023-01-14 10:15:54 // 28598
Hát ezen morfondírozok, szabad-e kell-e nekem a családi autónkat pályán nyektetni:D
Én mennék de a másik énem azt mondja hogy előbb ki kell tapasztalni mit bír a gép és nem azzal hogy megnézzük mit nem bír:D
SD2023-01-14 10:14:38 // 28597
De Álom abban egyetértünk:)))
Ha így bírják műszakilag is, akkor pár év és népautó lesz mint a 156:D
Az lesz egy nehéz időszak, de utána mikor már majd kevés lesz az igazán szép akkor megint felmegy majd az ázsiója:)))
SD2023-01-14 10:13:37 // 28596
én most az autóra vagyok kiváncsi, remélem nem egy szett kereket fogok elhasználni az évek során:D
ha már csak a kétszéles kerék lesz csak a hiány akkor azonnal rakok rá:D

de nekem eddig bejött hogy sosem az elérhető legnagyobb kereket raktam az autóimra.
Ez még változhat:))))

Ahogy olvasgattam a Giulián ne számítsak rá hogy előbb öregedik meg a gumi mint hogy elkopna:D

Naívan én 5 évre terveztem ezekkel a gumikkal:D
Ami kb. le is futja az 50k-t addigra, hogy kibírja-e addig?:D

De ha pl vennék egy szett semi slicket, és azzal lehetne menni pályázni:D

De ott meg asszem hamar kiderülne hogy azért ez az autóka puhány oda:)))

nemtom én most megtapasztalom ezzel a kerékkel és utána majd meglátjuk.
G-MANN🍀2023-01-14 08:17:23 // 28595
A Giulia kétszéles kerékkel zseniális, nekem jobban bejött, a télit is kétszélesre cseréltem végül, de ki mit szeret, vagy mi áll rendelkezésre. Az autó így is úgy is ÁLOM!😊
RomeoOne2023-01-13 21:57:43 // 28594
Jössz akkor Tempo-ra is? :D
SD2023-01-13 18:36:03 // 28593
Vitzen kívül a Az amore-tempo-n fel lehetne rakni nagyobb kereket az autómra és megnézni hogy fog:)))

Azt nem mondom hogy rakjuk fel a Q-ra a 17-es nem csak mert fel sem fér, hanem véletlenül egy egyenletes csíkban otthagynád a pályán:D:D:D
RomeoOne2023-01-13 18:30:21 // 28592
Nem tudom én még nem vagyok meggyőzve arról hogy annyit számít az a gumma:)))

P Zero Corsa-ra van szükséged. 20 fok felett melegítve meg sem tudnád nyikkantani, 10 fok alatt meg csak korcsolyáznál. Újraértékelnéd ezt a kijelentést :DDD
SD2023-01-13 17:53:45 // 28591
Arról nem beszélve hogy még egy dolog hogy milyen pofátlan jó áron tudtam megkaparintan a dárgaszágom, de hogy mennyiért tudnám pótoloni most.. hiába biztosítás meg bármi.. Meg a szívem:)))

De nem magyarázkodok, ezt mindenkinek magának kell eldönteni mennyi kockázat fér bele és hol áll a tudás szintje:D
SD2023-01-13 15:50:09 // 28590
A felnevetés és az öröm az nálam is ugyan ez, egyelőre a vadulásban az is akadályoz hogy a Marsról is jól látható pénzhalom az autó ára, főleg az eddigi autóimhoz képest:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 14:29:10 // 28589
Na ebbe nem szólok bele, így gondolod, majd kitapasztalod XD
Az elektronikára magam részéről sosem apellálok, igazából addig jó, amíg "útban van" és nem 200-as pulzussal ülök, hogy basszus megmentett :-)
Szerintem nagyon számít a hátsó tapadás egy hátsókerekes autón, márpedig a süppedős hó kivételével mindehol a szélesebb tapad jobban.
Azt tudom, hogy ilyen jóindulatúan viselkedő autóm még nem volt. Amit írsz azt a 159 produkálta előszeretettel. A kitapogathatatlan határain belül gyors volt, harapta a kanyart, de ha átlépted a határt, akkor "eldobott kő"... Ez vizes, pláne havas úton kifejezetten rossz érzés volt. A Giulia ilyet nem csinált még velem, egyszer sem éreztem magam utasnak egy elszállt vasdarabon. Hozzá teszem, sem tréner, sem versenyző nem vagyok, nem szoktam végletekig feszegetni a határokat. Inkább csak autózok mert jólesik. A Giulia az, amelyikben 40-nel kikerülve egy kátyút is felnevetek magamban, mert egyszerűen annyira jó érzés.
Halesz2023-01-13 13:10:29 // 28588
Azután a pár kör után nem kell sem gumit cserélni, sem fékeket :)

Jelzem, hogy a Tempóra már csak 4 db helyünk van!
SD2023-01-13 11:55:22 // 28587
Vagy a Amore Tempo, ott meg lehet menni köridőt, de oda még nem checkoltam be kicsit aggasztó a 180k fékcsere meg a 260k gumi:D:D:D
SD2023-01-13 11:54:22 // 28586
Gyere el az Amore vezetéstechnikai tréningre és ott lesz gyantás szlalom ott össze lehet nézni mit megy melyik autó, persze aztán én meg hogy mit megyek:D:D:D azt nem tudom, de nagyon várom:))
SD2023-01-13 11:53:22 // 28585
de tanulni az a jó ha jönnyen eldobja magát:D
ha az csúszik meg ami már nagyon fog akkor az nagyon meg is csúszik:)))
persz igen az elektronika majd megfog:)

Nem tudom én még nem vagyok meggyőzve arról hogy annyit számít az a gumma:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:44:58 // 28584
Széles kerék! XD Mondom én. Szerintem a keskennyel túl hamar elszáll, még nehezebb a határon táncoltatni. Nekem a szépen kanyarban gyorsítós állapotból szépen át lehet billenteni, hogy picit csúszva, oldalazva kanyarodjon. És igen, állandóan modulálni kell a gázpedállal. Nehéz, mert villanypedál.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:41:23 // 28583
Ezt mér' küldte újra? Bocs.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:41:02 // 28582
Én is sík alá állítottam picivel, látványra sem rossz és nem is lobog
SD2023-01-13 10:41:10 // 28581
Lehet kéne vennem még egy szett felnit, gatya gumikkal:D
SD2023-01-13 10:39:54 // 28580
Igen az megvan mikor szépen gyorsít, de nagyíven már megfogja az elektronika, mert ott tud miből számolni a computer, a fékkel meg tud áthelyezni nyomatékot ha valamelyik oldalt megfogja.

Ahol át lehetne cseszni az az amikor még nincs vonóerő és az autó súlya viszi a csúszást:)))

Igen csak onnan egyedül vagy ha nem korrigálsz akkor árok, tető, fa, tető :D
SD2023-01-13 10:37:13 // 28579
Voltam igazbáól egyszer egy ilyen élmény ajándék keretében egy épített bimmerrel driftelni, (ott sem nagy kerék volt rajta hátul:) és ott tanítgatott a csóka, hogy a drifthez öblögetni kell a motorral ezért is jó a minél nagyobb motorerő persze.

De hogy nem nyélgázon forgatni mert akkor csak ég a gumi, hanem az ideális folyamatos csúszást határozott gázpedál öblögetéssel fent lehet tartani, és úgy szépen írni a 8-as fánokot.

Na ezt próbálnám ki valami jó csúszós pályán hogy lehet-e valami hasonlót csinálni, úgy hogy nem zúzom le tutira és az aranyárban vett Bridgestone sem lesz oda:D:D:D

Ha meg ugye egyesből indulok, nagyrössel akkor meg mindegy merre áll a kerék akkor le fogja túrni az orráról a gumit és nem lesz belőle kanyarodás:D

Elméletben nagyon tudom már mit kéne csinálni csak azok a fránya tizedek, amikor feltétlen reflex szinten kell berögződve lennie, hogy jól reagálj:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 10:22:02 // 28578
Én is sík alá állítottam picivel, látványra sem rossz és nem is lobog.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 10:20:34 // 28577
Bárhol veszély nélkül megcsinálja, egy szélesebb kereszteződés bőven elég. :-) Egyesből indítva nem tudod annyira eldobni, hogy meg ne fogja. Túltolni csak lendületből tudod, ha annyira elhajítod, hogy mindegy legyen mit csinál az esp XD Csakhogy hiába nyomod a gázt közben, nincs kraft egy ideig, úgyhogy igazából kicsit béna érzés így.
Én azt szeretem, ha sikerül eltalálni a határát kb. Ott ha korrigál is, nem durván. Minél finomabban játszol vele, annál finomabban válaszol. Ahogy indul a fara, már engedsz a gázból, aztán picit még nyomsz neki, közben ellenkormány. Tűzd ki azt célnak, hogy úgy kanyarodj, hogy a lehető legjobb kigyorsítással, és ne dobja el a farát. Ha megvan ez az érzés, hogy baromira tapad, és gyorsít is, kanyarodik is, na akkor onnan egy kis pöcc a gázra XDD
RomeoOne2023-01-13 09:52:51 // 28576
Keress estefelé egy üres parkolót :)
SD2023-01-13 09:31:42 // 28575
Mert eddig szerintem én vettem előbb el a gázt mint az elektronika fogta volna le:D
SD2023-01-13 09:31:08 // 28574
reggli kis taknyos párás időben azonnal dobja a seggét:D bárhol!! 1-esből indulva:)))

Kéne egy placc ahol ezt veszély nélkül ki lehet próbálni, annyira kevés hely van ahol nincs nézőközönség, és se árok, se körforgalom közepe a másik oldalon:D

Hogy tényleg mikor fogja meg és át lehet e verni az elektronikát:))))
SD2023-01-13 09:18:06 // 28573
Na megtekergettem a gumi bakokat meg az U vason a csabaranyát.
És jelentem teljesen érthető hogy miért így volt beállítva.
A gyárban az a feladat hogy fussanak a vonalak mert a vevő azt fogja megnézni.
Ha patentra beállítom akkor pedig egy kicsit beesik a mocitető a lökös mögé.
Így most egy kb. jobb állást tudtam beállítani, amikor kicsit elntebb van a géptető,
de már eléggé feszíti a gumi baba, mert azt sem akarom hernyóra kitekerni:D

Ha nagyon akarnám hekkelni igazából a zárhídon lévő egyik oldali zárat kéne kicsit megemelni, vagy a gumi baba alá beragasztani valamit.

De szeritem most egész jó lett:)))
SD2023-01-13 07:55:52 // 28572


Péntektizenharmadikára küldik a gyerekek az oviból, mindenkinek egy QV-t:D
Liquid2023-01-12 22:13:34 // 28571
ezzel jelzi hogy lassan mész :D
SD2023-01-12 21:25:58 // 28570
Jó nekem 120-nál 50km-es kldalszélben lebegett:D az nem annyira WTCC:D
Piritu - 1.000.0002023-01-12 21:20:39 // 28569
Na, ma volt értelme először a távolságtartó tempomatnak :-)

A 84-esen békésen majszoltam a déli szendvicsemet amikor utolértünk egy "tötymörgőt". Nem volt sürgős és a szenyó amúgy is lekötött hagytam hogy beálljon mögé Júlia. A következő bekötőútnál meg ott kuksoltak a pékek egy eddig ismeretlen autóban.
Megköszöntem a Skodásnak, visszapakoltam hármat (a füleknek is hasznát vettem) és rövid úton megdobtuk a fogyasztás átlagát 3 decivel :-)
Liquid2023-01-12 20:32:55 // 28568
na ezért kell gyorsan menni akkor a mögötted haladó esik bele :)
Zselé2023-01-12 19:41:20 // 28567
Nekem inkább WTCC feeling volt :D
G-MANN🍀2023-01-12 19:39:19 // 28566
Így így🙂
G-MANN🍀2023-01-12 19:38:43 // 28565
Igen, U vasat lehet, 13-as villás kulccsal, utána gumi tekergetéssel pici ráfeszítés és álom lesz 😉
SD2023-01-12 19:24:33 // 28564
Hát igen az elég warthburgos:D ha lebeg előtted a lemez:D
de azt a kis U vasat lehet közelebbre húzni?
meg nekem a két oldal közt van vagy fél cm..
Zselé2023-01-12 19:16:31 // 28563
Szerintem érdemes beállít(t)a(t)ni. Nekem is az egyik oldal lötyögött zárva, azon elég volt annyit állítani, hogy kintebb tekertem a gumibakot.

Engem az zavart míg nem volt beállítva, hogy nagy tempónál hullámzott
SD2023-01-12 18:03:56 // 28562

Na most megnézetm:
- akkor oldalanként van egy gumi baba, ez állítja be milyen magasan legyen a géptető a lököshöz képest
- vannak ezek az U vasak, ezt a csavaranyát lehet tekergetni, ezzel lehetne beállítani mikor kattanjon le?

Néztem nekem mindkét oldalt nyitja, de az egyik oldalon van némi kotyogás a lefogó vasban, mert kézzel nyomkodva mozog.
SD2023-01-12 18:01:28 // 28561
tiltáson dobott egy pops and bang-et és megtörtént:)
SD2023-01-12 18:00:58 // 28560
Júj Debrecenben egy ismerősömnek van ilyen, remélem nem ő...
RomeoOne2023-01-12 17:47:52 // 28559
Brutál nyomaték van a 116d-ben, kicsit nagyobb gázt adsz és feltépi maga alatt az aszfaltot :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-12 17:27:47 // 28558
Na tessék.. méghogy a 159 nehéz. 5 évig ettől rettegtem, és nem velem történt meg XDDD
SD2023-01-12 16:38:44 // 28557
Hogy az egész alföldön lecsökkent?:D
0-400 csak nem méterben?:D
RomeoOne2023-01-12 15:51:33 // 28556
Igaz. Rájuk csapom a diffúzorból a turbulens levegőt, ami miatt lecsökken a mögöttem lévőkre ható leszorítóerő... F1-ből ismert probléma (mármint a 2021-es szezonig). Minden világos :D
aranytl2023-01-12 15:38:35 // 28555
Azért, mert Te csinálod a szelet :D
RomeoOne2023-01-12 15:33:14 // 28554
Én azt tapasztaltam, hogy meg sem moccan szélben. Látom, hogy körülöttem lengedeznek a kocsik a szélben, én meg, ha nem látom a többieket, észre sem vettem volna, hogy fúj.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.