Teljesen igaza is van, ha menés van, akkor kézzel kell váltani, ezt megtanultam én is :-)
Érdekes a tapasztalatod, mert teljesen ellenkező mint amiket írtak a mindeféle fórumok. Gondolom az a korábbi kivitelekre igaz(?). Szóval ilyenről nem is hallottam, hogy a váltó R módba kapcsol, mindehol azt írták, hogy N-be teszi magát a váltó és az ECU is.
Ez most MES-ben Type2 DNA kapcsolót jelent?
11 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 16:46:35 // 33532
RomeoOne2024-01-15 16:43:58 // 33531
Az komoly! És mindehhez elég csak kettőt kattintani a MES-ben?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2024-01-15 16:25:56 // 33528
Ha esetleg hiányolná valaki itt a RACE mód is:
YT
Pedál meg minden ua. mint ESC Off módnál, de a sebességváltó megvadul RACE módban totálisan. kiírja, hogy toljam manuálba mert úgy effektív :-)
Automatában ~4000 az alsó fordulat :-)
Két hiányossága van, egyik az 510 LE, a másik meg, hogy a nagy kijelzőn nem jelzi hogy mikor válts, csak a szokásos bal felső piciben.


YT
Pedál meg minden ua. mint ESC Off módnál, de a sebességváltó megvadul RACE módban totálisan. kiírja, hogy toljam manuálba mert úgy effektív :-)
Automatában ~4000 az alsó fordulat :-)
Két hiányossága van, egyik az 510 LE, a másik meg, hogy a nagy kijelzőn nem jelzi hogy mikor válts, csak a szokásos bal felső piciben.


5 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-01-15 15:42:37 // 33522
tehát akkor nem írja ki mert a kép nincs ott a sárga racse móddal de a funkció egy sima átállítás után elérhető? :O
Roadtestet kérünk, árok látogatás nélkül, és tapasztalatokat:D
Roadtestet kérünk, árok látogatás nélkül, és tapasztalatokat:D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
quash2024-01-15 15:39:51 // 33520
Igen, de szerintem már 2018-ban is.
2016,2017-esekben van csak a "régi" módválasztó.
2016,2017-esekben van csak a "régi" módválasztó.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 14:49:35 // 33519
Ez a Type3 akkor nekem is szóba jöhet, a gázpedállal éppen elboldogulok N módban is.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2024-01-15 14:04:14 // 33516
Mindent el kell kezdeni :-)
Megerősítem ezt a konfigurációt:

Gázpedál térkép N-ben marad mindhárom módban,
lóerőt nem tudom, viszont a váltó kapcsolási sebesség és a váltási fordulatszám az
marad mindegyik módban a sajátja. Én ezt nem bánom.
Ami zavarja az OCD-met, az az, hogy amikor beváltom "sima" D-be,
akkor a kijelzőre kiírja, hogy D módba került és a 4 védelmi berendezés kikapcsolt, pedig itt még nincs kikapcsolva és nem is világítanak a sárgák az óracsoportban:

Viszont amikor hosszan tekerem D-be, akkor a kiírás szerint a sima D módban van,
míg az óracsoportban ekkor már világítanak a sárga piktogrammok:
Kipróbálom a RACE módot is, de feltehetőleg ott sem lesz másként.
Megerősítem ezt a konfigurációt:

Gázpedál térkép N-ben marad mindhárom módban,
lóerőt nem tudom, viszont a váltó kapcsolási sebesség és a váltási fordulatszám az
marad mindegyik módban a sajátja. Én ezt nem bánom.
Ami zavarja az OCD-met, az az, hogy amikor beváltom "sima" D-be,
akkor a kijelzőre kiírja, hogy D módba került és a 4 védelmi berendezés kikapcsolt, pedig itt még nincs kikapcsolva és nem is világítanak a sárgák az óracsoportban:

Viszont amikor hosszan tekerem D-be, akkor a kiírás szerint a sima D módban van,
míg az óracsoportban ekkor már világítanak a sárga piktogrammok:
Kipróbálom a RACE módot is, de feltehetőleg ott sem lesz másként.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-01-15 13:45:31 // 33513
Abból a szempontból logikus lenne, hogy a monostabilnál úgy rakod R-ba, hogy mikor D-ben van, akkor megint felfelé tekered és ~2 mp-ig ott tartod. Nem kell neki külön állás, mnit a régi kapcsolóknál.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 13:41:20 // 33511
A monsostabil műxik a facelift előttiben? Szerintem ilyesmit nem próbált még kb senki XD
SD2024-01-15 13:40:12 // 33510
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-01-15 13:19:33 // 33506
De még mindig azt mondom a dőlés és az útfekvés, ezek nem ugyan az.
Tehát a dőlés maximum érzetre rossz, ha nem esik szét a futómű geometria berugózott keréknél nem számít a útfekvésbe.
Egy kényelmetlenül a súlya miatt keményre hangolt autó egyáltalán nem biztos hogy jobban fekszi az utat.
A kormányrángatásnak értelme nincs, attól se nem lesz sportosabb sem gyorsabb az autó.
Én a Giuliát kipróbálás nélkül vettem meg, és nem csalódtam.
De igaz nekem az volt az alap hozzáállásom hogy azt várom hogy az Alfás mérnökök tanítsák meg nekem az elmúlt 100 év örökségét nem akarok náluk okosabb lenni.
Mutassák mit tud, aztán ha használom 5-10 éve és még nem hullott szét majd lehet hozzányúlok, addig legyen csak olyan amilyennek megcsinálták. :))
155 után vezess Fiat Puntót, aztán Honda Civic-et, aztán VW passatot, és mikor azt hiszed meghalt a lelked, vegyél egy Giuliát és hetedik menyország:D
First world problem hogy billeg a Giulia, a Giulia egyáltalán nem billeg, nekem meg sem sikerült mozdítanom, vagy csúszik vagy megy mint a villamos:)))
55-el körben betonon mikor nem is én vezettem és négy kerékkel ment oldalra az autó, a B oszlopon feküdtem akkor sem éreztem hogy dőlne:D
Áprilisban veztech, tessék jönni lehet billegtetni:)))
De várj neked van aktív futóműved az lehet máshogy viselkedik vagy az fingott ki???
Nekem fapad és pont jó!
Tehát a dőlés maximum érzetre rossz, ha nem esik szét a futómű geometria berugózott keréknél nem számít a útfekvésbe.
Egy kényelmetlenül a súlya miatt keményre hangolt autó egyáltalán nem biztos hogy jobban fekszi az utat.
A kormányrángatásnak értelme nincs, attól se nem lesz sportosabb sem gyorsabb az autó.
Én a Giuliát kipróbálás nélkül vettem meg, és nem csalódtam.
De igaz nekem az volt az alap hozzáállásom hogy azt várom hogy az Alfás mérnökök tanítsák meg nekem az elmúlt 100 év örökségét nem akarok náluk okosabb lenni.
Mutassák mit tud, aztán ha használom 5-10 éve és még nem hullott szét majd lehet hozzányúlok, addig legyen csak olyan amilyennek megcsinálták. :))
155 után vezess Fiat Puntót, aztán Honda Civic-et, aztán VW passatot, és mikor azt hiszed meghalt a lelked, vegyél egy Giuliát és hetedik menyország:D
First world problem hogy billeg a Giulia, a Giulia egyáltalán nem billeg, nekem meg sem sikerült mozdítanom, vagy csúszik vagy megy mint a villamos:)))
55-el körben betonon mikor nem is én vezettem és négy kerékkel ment oldalra az autó, a B oszlopon feküdtem akkor sem éreztem hogy dőlne:D
Áprilisban veztech, tessék jönni lehet billegtetni:)))
De várj neked van aktív futóműved az lehet máshogy viselkedik vagy az fingott ki???
Nekem fapad és pont jó!
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 13:07:30 // 33505
A Ti sportfutómű volt, azzal hiba nincs. A Giulietta is puhább, mégis kezelhetőbb számomra, gyorsabb is voltam vele ugyanott óra szerint is. Nem is kicsit :-) De mindegy is, nekem a konklúzió az, hogy ízlés kérdése az egész. Illetve hogy egy tipuson belül is óriási különbségek vannak évjárat, motor, és kitudja mi függvényében.
Ültessed le a Julist, sportfutómű alá, aztán hátha. Elsőkerekesként sose fog viselkedni, de nem is két perc átállni agyban. Nekem inkább másfél évnek tűnt:-) Viszont végig élveztem, és csak egyre jobb. Legyen így nalad is!;-)
Ültessed le a Julist, sportfutómű alá, aztán hátha. Elsőkerekesként sose fog viselkedni, de nem is két perc átállni agyban. Nekem inkább másfél évnek tűnt:-) Viszont végig élveztem, és csak egyre jobb. Legyen így nalad is!;-)
Shadin2024-01-15 11:43:03 // 33504
Shadin2024-01-15 11:40:52 // 33503
Még az is furcsa, hogy a Tbányán kipróbált összes Veloce vezetése közben sem éreztem a futóművet puhának, pedig azok magasabbak, de legalább ilyen magasak voltak mint az enyém, és azokat is N-ben használtam alap futóművel amelyikben lett volna lehetőség kipróbálni a sport futóművet. Mondjuk akkor még mások voltak a preferenciák.
Remélem egyszer be tudok ülni olyanba is amiben van performance futómű.
Remélem egyszer be tudok ülni olyanba is amiben van performance futómű.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2024-01-15 11:00:12 // 33498
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 10:40:18 // 33497
Menet közben is simán elúszik, kellett idő hogy megszokjam, főleg vizes úton. Persze, elég hamar beavatkozik, de ha nem tenné, szerintem ezzel az attitűddel elég sok Giulia ácsorogna a kasznisnál.
A monostabil kapcsolóról ezt olvastam, igen ;-)
A monostabil kapcsolóról ezt olvastam, igen ;-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2024-01-15 10:28:15 // 33495
Meg ráérezni, hogy egy dőlésnél per billenésnél hol van a határ a csúszáshoz.
Ezeket kemény futónál sokkal jobban érezni.
Így utólag a Giu árnyékában sem érzem, hogy a 159 Ti bármennyivel is rosszabb lett volna.
Az olyan orrmotorosan azonnal reagált a rá jellemző módon, amit korrigáltam nagyobb negatív összetartással, amit követően nagyon reszponzív lett kanyarokban.
A Giu meg olyan mintha "túlsúlyt cipelne" hátul és a légiesnek tűnő eleje és közvetlen, de sztem nagyon könnyű kormánya még inkább rájátszik az érzésre, hogy vége, mind meghalunk :-)
Még mindig azt érzem egy koránt sem húzós autózás után, hogy izomláz van a lábaimban, mert állandóan meg akarom fogni az autót.
Egy a Tehénnel, MiTo-val, GT-vel laza M6-os eleji pályaív 140 km/h-val kisújjas, Giu-val nem érzem biztonságosnak, ami persze nyilván nem igaz, de az érzés azért megvan.
Ezeket kemény futónál sokkal jobban érezni.
Így utólag a Giu árnyékában sem érzem, hogy a 159 Ti bármennyivel is rosszabb lett volna.
Az olyan orrmotorosan azonnal reagált a rá jellemző módon, amit korrigáltam nagyobb negatív összetartással, amit követően nagyon reszponzív lett kanyarokban.
A Giu meg olyan mintha "túlsúlyt cipelne" hátul és a légiesnek tűnő eleje és közvetlen, de sztem nagyon könnyű kormánya még inkább rájátszik az érzésre, hogy vége, mind meghalunk :-)
Még mindig azt érzem egy koránt sem húzós autózás után, hogy izomláz van a lábaimban, mert állandóan meg akarom fogni az autót.
Egy a Tehénnel, MiTo-val, GT-vel laza M6-os eleji pályaív 140 km/h-val kisújjas, Giu-val nem érzem biztonságosnak, ami persze nyilván nem igaz, de az érzés azért megvan.
SD2024-01-15 10:16:18 // 33494
Akkor lehet ezért alszanak olyan jókat a gyerekek a hátsó ülésen:)
Én még nem ültem hátul nem is akarok:D
Az biztos hogy akomfort oltárán fel lett áldozva a direktségből.
Igaz én egy passat-bálnából ültem át a Giuliába így azért nem volt túl sok elvárásom.
Én kamázom így ahogy van :)
Bár volt már előtte 155, de annak pont a hátsó futóműve béna volt...
Pl a GT sokkal keményebb de töredékét sem tudja mint a Giu, vezetés tecgnikán a GT-k pörögtek én meg 155-el elektronika nélkül fogtam a gépet:)
A Giu szintén mindent megold, nem versenyautó, ezt el kell fogadni:)
lehet belőle versenyautót építeni, de kell-e?:)
Építs, a te "károdon" / "tapasztalataidon" mi is okosabbak leszünk:D
Én még nem ültem hátul nem is akarok:D
Az biztos hogy akomfort oltárán fel lett áldozva a direktségből.
Igaz én egy passat-bálnából ültem át a Giuliába így azért nem volt túl sok elvárásom.
Én kamázom így ahogy van :)
Bár volt már előtte 155, de annak pont a hátsó futóműve béna volt...
Pl a GT sokkal keményebb de töredékét sem tudja mint a Giu, vezetés tecgnikán a GT-k pörögtek én meg 155-el elektronika nélkül fogtam a gépet:)
A Giu szintén mindent megold, nem versenyautó, ezt el kell fogadni:)
lehet belőle versenyautót építeni, de kell-e?:)
Építs, a te "károdon" / "tapasztalataidon" mi is okosabbak leszünk:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
395
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Tonale
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Motorsport
- Giulietta
- Adok-veszek
- 159
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05





