Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-01-16 11:56:04 // 28617
Én a Ferrarit Párizsban tartom ott szoktam körözni néha :)))
Hardy2023-01-16 10:38:05 // 28616
Illetve a másikra biztos, ide Ferrarival, de gondolkodom hogy az Alfával is.
Hardy2023-01-16 10:36:34 // 28615
Én
SD2023-01-15 22:00:22 // 28614
Ki jön még?:)
Liquid2023-01-15 20:59:35 // 28613
van aki nézi? :D
SD2023-01-15 19:39:25 // 28612
Végül is ha előlre rakom a téli 7”-at hátra a nyári 7,5” akkor kétszéles:D
Piritu - 1.000.0002023-01-15 18:43:11 // 28611
A német közlekedési hatóság oldala: KBA
Itt ha kiválasztod a márkát bedobja hogy hivatalosan mit hívtak vissza :-)
carver2023-01-15 18:05:12 // 28610
Karotta híradóban éredemes odafigyelni a visszahívási lista aljára. Legalább ennyi előnye van hogy ritkán jönnek ki új modellek az Alfától :D 0 visszahívás 2022-ben, és az elmúlt években sem sok...
leopop32023-01-15 16:48:45 // 28609
Idő milliomos vagy 🤣🤣
Zselé2023-01-15 13:28:38 // 28608
Plusz egy szavazat: menj! Egy olyan autóval amin van mit kiautózni, szerintem kötelező. Az ára is kevesebb, mint egy elmért padka következménye - és sokkal sokkal jobban összeérsz a géppel a nap végére ;)
G-MANN🍀2023-01-15 08:41:37 // 28607
👍 és tényleg, ez feleségemet is meglepte már párszor a fiát 500-al is, és nem is kellett nagy tempó
G-MANN🍀2023-01-15 08:36:35 // 28606
🙂 szerintem nem szükséges a legnagyobb (de a legkisebb sem), egy 18-as kétszéles nagyon jó választás lehet, ha már kitalálták az olaszok 🙂
két évig egyszéles volt a téli, tartottam magam, de végül rászántam és nem bántam meg, ezzel kellett volna kezdeni, akkor még alig volt árkülönbség (akciós téli szettek), sokkal stabilabb szeles időben és nagyobb, dinamikusabb tempónál is. Nekem bejött. Viszont az az előnye megvan a kisebb, vagy egyszéles télinek, hogy várja az ember a nyarat, hogy végre felkerüljön a szélesebb és szebb (is) kerék. 🙂 hacsak nem egyforma a téli nyári szett 😉
zgi5212023-01-15 07:16:16 // 28605
sztem jo baratsagban van a google -al, igy alapvetoen a te benyomasaidat tukrozi vissza.
de jopofa amugy😀😵💫
SD2023-01-15 03:35:53 // 28604
Igen rántópad-on voltam a 155-el is, megyek Giu-val is, ez nem kérdés, ráadásul ez szerintem nem gyilkolja az autót.

A versenypályázással vannak fenntartásaim, de ott sem tudok észérveket felsorakoztatni ellene maximum anyagiakat:D mert aztán nehogy megéhezzen a majom a banánra :D

Ugye 3 gyerek egy fiz, 20+% inll. Matematikailag itt elég óvatosságra int:D úgyhogy megyek :D
SD2023-01-15 03:28:15 // 28603
Szerintem nagyon gyorsan elad némi bitcoint és venni fog egyet, tuti feltüzelted :D
quash2023-01-14 19:59:54 // 28602
LOL! :D
kicsit beszélgettem ma ChatGPT-vel:


carver2023-01-14 14:56:27 // 28601
vagy vagyunk itt páran XI kerületiek, említhetném Kékgolyó/Nagyenyedről a Németvölgyire bekanyarodva van pár méter fehér aszfalt, ott a legkisebb páralecsapodásnál megindul a fara, a Giu-t persze megfogja az elektronika, de ha egy másik autóval lep meg akkor nem árt ha reflexből tud cselekedni az ember nem kell gondolkodni, hogy mi a @#& történt
carver2023-01-14 14:47:16 // 28600
szabad is és kell is. Én mindig azon a véleményen voltam hogy az a jó sofőr aki tudja hol a a határ azt is tudja mit kell tenni ha előre (akár nem látható okoból) túlléped. És hidd el van ilyen is, pl ha Budapesten a Nagyszőllősröl balra rákanyarodsz az M1/M7 kivezetőre nem csak direkt lehet előidézni remek csúsztatott kanyarokat (ez természetesen igen felelőtlen dolog lenne) de én pl azt is megértem hogy éppen rárakott "szőrös" gumi eldobta ott a farát. És az egy Mondeo volt, ami sem nem erős, és miután elsőkerekes elvileg alulkormányozott... És a határ minen autónál (és igen, guminál is) máshol van.

Ez szerintem a családdal szemben is felelőség (én legalábbis ezzel magyaráztam meg magamnak az Amore térninget, pedig nem az első volt :) és optimális körülmények között ezt csak tanpályán lehet megtenni. Nem csak egyszer, érdemes X évente újra gyakorolni, főleg ha nincs olyan havas, nyálkás "fehér aszfaltos", stb terep ahol néha lehet emlékeztető tréninget csinálni, hogy mi van akkor ha elindul a fara. A fiataloknak kötelezővé is tenném 10.000 km után.
SD2023-01-14 10:37:04 // 28599
vagy az derülne ki pályán hogy én vagyok saját nagyanyám és úgy autózok körbe mint a vasárnapi piacozás, tojásokkal a csomagtartóban:D:D:D
SD2023-01-14 10:15:54 // 28598
Hát ezen morfondírozok, szabad-e kell-e nekem a családi autónkat pályán nyektetni:D
Én mennék de a másik énem azt mondja hogy előbb ki kell tapasztalni mit bír a gép és nem azzal hogy megnézzük mit nem bír:D
SD2023-01-14 10:14:38 // 28597
De Álom abban egyetértünk:)))
Ha így bírják műszakilag is, akkor pár év és népautó lesz mint a 156:D
Az lesz egy nehéz időszak, de utána mikor már majd kevés lesz az igazán szép akkor megint felmegy majd az ázsiója:)))
SD2023-01-14 10:13:37 // 28596
én most az autóra vagyok kiváncsi, remélem nem egy szett kereket fogok elhasználni az évek során:D
ha már csak a kétszéles kerék lesz csak a hiány akkor azonnal rakok rá:D

de nekem eddig bejött hogy sosem az elérhető legnagyobb kereket raktam az autóimra.
Ez még változhat:))))

Ahogy olvasgattam a Giulián ne számítsak rá hogy előbb öregedik meg a gumi mint hogy elkopna:D

Naívan én 5 évre terveztem ezekkel a gumikkal:D
Ami kb. le is futja az 50k-t addigra, hogy kibírja-e addig?:D

De ha pl vennék egy szett semi slicket, és azzal lehetne menni pályázni:D

De ott meg asszem hamar kiderülne hogy azért ez az autóka puhány oda:)))

nemtom én most megtapasztalom ezzel a kerékkel és utána majd meglátjuk.
G-MANN🍀2023-01-14 08:17:23 // 28595
A Giulia kétszéles kerékkel zseniális, nekem jobban bejött, a télit is kétszélesre cseréltem végül, de ki mit szeret, vagy mi áll rendelkezésre. Az autó így is úgy is ÁLOM!😊
RomeoOne2023-01-13 21:57:43 // 28594
Jössz akkor Tempo-ra is? :D
SD2023-01-13 18:36:03 // 28593
Vitzen kívül a Az amore-tempo-n fel lehetne rakni nagyobb kereket az autómra és megnézni hogy fog:)))

Azt nem mondom hogy rakjuk fel a Q-ra a 17-es nem csak mert fel sem fér, hanem véletlenül egy egyenletes csíkban otthagynád a pályán:D:D:D
RomeoOne2023-01-13 18:30:21 // 28592
Nem tudom én még nem vagyok meggyőzve arról hogy annyit számít az a gumma:)))

P Zero Corsa-ra van szükséged. 20 fok felett melegítve meg sem tudnád nyikkantani, 10 fok alatt meg csak korcsolyáznál. Újraértékelnéd ezt a kijelentést :DDD
SD2023-01-13 17:53:45 // 28591
Arról nem beszélve hogy még egy dolog hogy milyen pofátlan jó áron tudtam megkaparintan a dárgaszágom, de hogy mennyiért tudnám pótoloni most.. hiába biztosítás meg bármi.. Meg a szívem:)))

De nem magyarázkodok, ezt mindenkinek magának kell eldönteni mennyi kockázat fér bele és hol áll a tudás szintje:D
SD2023-01-13 15:50:09 // 28590
A felnevetés és az öröm az nálam is ugyan ez, egyelőre a vadulásban az is akadályoz hogy a Marsról is jól látható pénzhalom az autó ára, főleg az eddigi autóimhoz képest:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 14:29:10 // 28589
Na ebbe nem szólok bele, így gondolod, majd kitapasztalod XD
Az elektronikára magam részéről sosem apellálok, igazából addig jó, amíg "útban van" és nem 200-as pulzussal ülök, hogy basszus megmentett :-)
Szerintem nagyon számít a hátsó tapadás egy hátsókerekes autón, márpedig a süppedős hó kivételével mindehol a szélesebb tapad jobban.
Azt tudom, hogy ilyen jóindulatúan viselkedő autóm még nem volt. Amit írsz azt a 159 produkálta előszeretettel. A kitapogathatatlan határain belül gyors volt, harapta a kanyart, de ha átlépted a határt, akkor "eldobott kő"... Ez vizes, pláne havas úton kifejezetten rossz érzés volt. A Giulia ilyet nem csinált még velem, egyszer sem éreztem magam utasnak egy elszállt vasdarabon. Hozzá teszem, sem tréner, sem versenyző nem vagyok, nem szoktam végletekig feszegetni a határokat. Inkább csak autózok mert jólesik. A Giulia az, amelyikben 40-nel kikerülve egy kátyút is felnevetek magamban, mert egyszerűen annyira jó érzés.
Halesz2023-01-13 13:10:29 // 28588
Azután a pár kör után nem kell sem gumit cserélni, sem fékeket :)

Jelzem, hogy a Tempóra már csak 4 db helyünk van!
SD2023-01-13 11:55:22 // 28587
Vagy a Amore Tempo, ott meg lehet menni köridőt, de oda még nem checkoltam be kicsit aggasztó a 180k fékcsere meg a 260k gumi:D:D:D
SD2023-01-13 11:54:22 // 28586
Gyere el az Amore vezetéstechnikai tréningre és ott lesz gyantás szlalom ott össze lehet nézni mit megy melyik autó, persze aztán én meg hogy mit megyek:D:D:D azt nem tudom, de nagyon várom:))
SD2023-01-13 11:53:22 // 28585
de tanulni az a jó ha jönnyen eldobja magát:D
ha az csúszik meg ami már nagyon fog akkor az nagyon meg is csúszik:)))
persz igen az elektronika majd megfog:)

Nem tudom én még nem vagyok meggyőzve arról hogy annyit számít az a gumma:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:44:58 // 28584
Széles kerék! XD Mondom én. Szerintem a keskennyel túl hamar elszáll, még nehezebb a határon táncoltatni. Nekem a szépen kanyarban gyorsítós állapotból szépen át lehet billenteni, hogy picit csúszva, oldalazva kanyarodjon. És igen, állandóan modulálni kell a gázpedállal. Nehéz, mert villanypedál.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:41:23 // 28583
Ezt mér' küldte újra? Bocs.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:41:02 // 28582
Én is sík alá állítottam picivel, látványra sem rossz és nem is lobog
SD2023-01-13 10:41:10 // 28581
Lehet kéne vennem még egy szett felnit, gatya gumikkal:D
SD2023-01-13 10:39:54 // 28580
Igen az megvan mikor szépen gyorsít, de nagyíven már megfogja az elektronika, mert ott tud miből számolni a computer, a fékkel meg tud áthelyezni nyomatékot ha valamelyik oldalt megfogja.

Ahol át lehetne cseszni az az amikor még nincs vonóerő és az autó súlya viszi a csúszást:)))

Igen csak onnan egyedül vagy ha nem korrigálsz akkor árok, tető, fa, tető :D
SD2023-01-13 10:37:13 // 28579
Voltam igazbáól egyszer egy ilyen élmény ajándék keretében egy épített bimmerrel driftelni, (ott sem nagy kerék volt rajta hátul:) és ott tanítgatott a csóka, hogy a drifthez öblögetni kell a motorral ezért is jó a minél nagyobb motorerő persze.

De hogy nem nyélgázon forgatni mert akkor csak ég a gumi, hanem az ideális folyamatos csúszást határozott gázpedál öblögetéssel fent lehet tartani, és úgy szépen írni a 8-as fánokot.

Na ezt próbálnám ki valami jó csúszós pályán hogy lehet-e valami hasonlót csinálni, úgy hogy nem zúzom le tutira és az aranyárban vett Bridgestone sem lesz oda:D:D:D

Ha meg ugye egyesből indulok, nagyrössel akkor meg mindegy merre áll a kerék akkor le fogja túrni az orráról a gumit és nem lesz belőle kanyarodás:D

Elméletben nagyon tudom már mit kéne csinálni csak azok a fránya tizedek, amikor feltétlen reflex szinten kell berögződve lennie, hogy jól reagálj:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 10:22:02 // 28578
Én is sík alá állítottam picivel, látványra sem rossz és nem is lobog.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 10:20:34 // 28577
Bárhol veszély nélkül megcsinálja, egy szélesebb kereszteződés bőven elég. :-) Egyesből indítva nem tudod annyira eldobni, hogy meg ne fogja. Túltolni csak lendületből tudod, ha annyira elhajítod, hogy mindegy legyen mit csinál az esp XD Csakhogy hiába nyomod a gázt közben, nincs kraft egy ideig, úgyhogy igazából kicsit béna érzés így.
Én azt szeretem, ha sikerül eltalálni a határát kb. Ott ha korrigál is, nem durván. Minél finomabban játszol vele, annál finomabban válaszol. Ahogy indul a fara, már engedsz a gázból, aztán picit még nyomsz neki, közben ellenkormány. Tűzd ki azt célnak, hogy úgy kanyarodj, hogy a lehető legjobb kigyorsítással, és ne dobja el a farát. Ha megvan ez az érzés, hogy baromira tapad, és gyorsít is, kanyarodik is, na akkor onnan egy kis pöcc a gázra XDD
RomeoOne2023-01-13 09:52:51 // 28576
Keress estefelé egy üres parkolót :)
SD2023-01-13 09:31:42 // 28575
Mert eddig szerintem én vettem előbb el a gázt mint az elektronika fogta volna le:D
SD2023-01-13 09:31:08 // 28574
reggli kis taknyos párás időben azonnal dobja a seggét:D bárhol!! 1-esből indulva:)))

Kéne egy placc ahol ezt veszély nélkül ki lehet próbálni, annyira kevés hely van ahol nincs nézőközönség, és se árok, se körforgalom közepe a másik oldalon:D

Hogy tényleg mikor fogja meg és át lehet e verni az elektronikát:))))
SD2023-01-13 09:18:06 // 28573
Na megtekergettem a gumi bakokat meg az U vason a csabaranyát.
És jelentem teljesen érthető hogy miért így volt beállítva.
A gyárban az a feladat hogy fussanak a vonalak mert a vevő azt fogja megnézni.
Ha patentra beállítom akkor pedig egy kicsit beesik a mocitető a lökös mögé.
Így most egy kb. jobb állást tudtam beállítani, amikor kicsit elntebb van a géptető,
de már eléggé feszíti a gumi baba, mert azt sem akarom hernyóra kitekerni:D

Ha nagyon akarnám hekkelni igazából a zárhídon lévő egyik oldali zárat kéne kicsit megemelni, vagy a gumi baba alá beragasztani valamit.

De szeritem most egész jó lett:)))
SD2023-01-13 07:55:52 // 28572


Péntektizenharmadikára küldik a gyerekek az oviból, mindenkinek egy QV-t:D
Liquid2023-01-12 22:13:34 // 28571
ezzel jelzi hogy lassan mész :D
SD2023-01-12 21:25:58 // 28570
Jó nekem 120-nál 50km-es kldalszélben lebegett:D az nem annyira WTCC:D
Piritu - 1.000.0002023-01-12 21:20:39 // 28569
Na, ma volt értelme először a távolságtartó tempomatnak :-)

A 84-esen békésen majszoltam a déli szendvicsemet amikor utolértünk egy "tötymörgőt". Nem volt sürgős és a szenyó amúgy is lekötött hagytam hogy beálljon mögé Júlia. A következő bekötőútnál meg ott kuksoltak a pékek egy eddig ismeretlen autóban.
Megköszöntem a Skodásnak, visszapakoltam hármat (a füleknek is hasznát vettem) és rövid úton megdobtuk a fogyasztás átlagát 3 decivel :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.