Blog
Ezt is megértük.
Elvittem Zé-hez a kocsit aki kicserélte a biztosítéktáblát, és megszüntetett egy elektromos anomáliát a motortérben.
Mivel már tavaly lebeszéltem Ferkével egy motorgenerált ezért hozzá fordultam, mivel mondta Zé, hogy az olaj nagy része benzin :S
Szóval le Ferkéhez...
Ezekután jött a szétszedés, majd a rossz hír, hogy az egyik hengernél olyan szintű marás volt, hogy azt már fúrni nem lehet.. Szóval egy másik blokk lett felfúrva.
A lényeg hogy kész lett... Hazajöttem vele, mentem kíméletesen max 2800as fordulaton vele, 160 km-t és elfolyt az összes olajam. Nem bírta a szimmering a nagy olajnyomást, és konkrétan kilőtt a motorból az egyik oldalon, a másikon "csak" elindult. Szerencsére eddig úgy néz ki nagyobb baj nem történt. még járatódik a motor alacsony fordulaton jó pár ezer km-t.
A 2012 év első eseménye, hogy átléptem a bűvös 200.000.-ik km-t.
Ismént lecseréltem az olajat, MPM 10w60-as csodalé került bele, ahogy az elmult alkamakkor is.
Végre megjött az Ebay-ről rendelt FES-hoz passzolo kábelcsomagom, igy végre megszabadultam a légzsák lámpa folyamatos égésétől.
A szép idő kedvéért kapott egy alapos mosást és belső tisztitast is a kocsi:)
km állás: 201100
Rendeltem 4új Barum gumit 205/40 17" ezek a héten felkerülnek, + oldalsó légterelők, gyári QV szárny és faceliftes hűtőmaszk.
Műszaki gond nélkül meglett :)
Mai napon felkerültek a TI felnik Alfira, új Kumho Ecsta KU31-es gumikkal együtt. Kerékcsavarokat meg lefújtam feketére.
Felújítást szenvedtek el a felső lengőkarok és cserélve lett a két stabilizátor, Lemförder került bele.
Az autót hiányos,sérült állapotban sikerült megvásárolnom,ami azt jelenti,hogy hiányzott a két első dobbetét.Plusz törött volt a ködfényszórók burkolata.
Mivel nem volt dobbetét ezért több hiba is jelentkezett főként érintkezési problémák.Ezeket könnyen és gyorsan orvosoltam egy kis WD40-nel.
Bontásból sikerült pótolni a kettő dobbetétet.
Kapott kettő utángyártott új ködlámpát.
Ma sikeres műszaki vizsgát tett a vas!
Állapot felmérésre is elvittem a gépet a műszaki előtt,és csak a bal első felső szilentek szorultak cserére.
Ma kicsit nekifogtam az autó kisebb (kókányolás) hibáinak kijavításának.Ilyen volt a gázpedál vezetékeinek újraforrasztása,illetve szakszerű szigetelése.
A gázpedál miatt néha az autó hibakódot írt ki,ezért került átvizsgálásra a dolog,többen mondták hogy a gázpedál jeladót kell kicserélni ezért vásároltam is egyet.
Neki is fogtam a cserének mikor láttam,hogy az összes vezetékeket a csatlakozó előtt elvágták,és szakszerűtlenül kötözték össze.Lehet ez volt a hiba!Azóta egyenlőre hibamentes a gázpedál.
A motortérben is volt egy kis dolgom a benzin csövek is cserére szorultak.
Volt néhány csőszakasz ,mely esztétikailag kifogásolható volt,többféle-többfajta cső volt felhasználva, illetve toldozgatva volt.
Új erősített falú benzincső került a kókány helyére,és így már valahogy ki is néz a dolog! :)
Hogy meglegyen a link ha kell: 156 használati utasítás
Angol nyelvű faceliftes használati utasítás.