Blog

Blogajánló

Magyar megoldás egy olasz helyzetre: ha nincs Blue&Me az autódban, akkor a Loudlink tudja a megoldást. Tapasztalatok Tedi MiTójából rovatunk következik. Tovább

ystuc // 2016-05-30 18:48:19

Az Alfa Amore néhány tagja meglátogatta az aresei Alfa Romeo múzeumot. Íme pár kép és egy rövid beszámoló! Tovább

//
>> SzervizCsongi // Alfa 156 1.6 ts berlina // 2016-09-25

Az első és a hátsó szélvédőnél is találtam nagyobb kiterjedésű felpúposodott festékréteget... elkezdődött ez a munka is.

folyt.köv.

>> SzervizCsongi // Alfa 156 1.6 ts berlina // 2016-09-24

Kis kencefice! :)

>> SzervizCsongi // Alfa 156 1.6 ts berlina // 2016-09-24

Egy ideje nem működött a ventilátor... mesteremmel nekiálltunk... kicsit fura csatlakozásokat találtunk... átnéztük, felújítottuk... de úgy néz ki, az előtét ellenállás is bibis...


folyt.köv.

Szereztem egy bontott ülésvázat memóriás ülésállítással és gerinctámasszal. Gondoltam átdobom a csak motoros ülésembe, had legyen fullos. Nos meghaladta a képességeimet, túl sok bontással járt volna és csatlakozók is hiányoztak. Ha valakit érdekel, elvihető...

>> EseményZselé // Alfa Spider / GTV 2.0 TS 150LE // 2016-09-25

Vasárnap délután elindultunk Tinnyére az Üvegtigrishez. Ez esetünkben egy kb. 80km-es kirándulást jelent. Az időjárás 18-20 fok között volt, és a délután fél5-ös indulás azt is jelentette, hogy ez nem fog már növekedni. Szerencsére a bőrdzseki/felhúzott oldalablak/fűtés összeállítás kellemessé tette az utat, és megállapítottuk, hogy van azért még a szezonban.. :)

 
>> EgyébPiritu // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2016-09-25

Csodaszép napsütéssel indult a nap, elindultunk. A napsütés egész nap kitartott, így az első és utolsó pár km-t leszámítva lobogó hajjal tettük meg a távot.
Megtett út: 312 km
Időtartam: 6:09:41
Állásidő: 59:57
Érintett magassági pontok:
0285 - Schanzsattel - 1.250 m
0348 - Wurzwallerkogel - 1.063 m
0367 - Eibeggsattel - 1.001 m
0398 - Rechberg Pass - 929 m
0450 - Weizklamm - 605 m

Eredetileg Schanzsattel és Rechbergpass volt a napirenden. Wurzwallerkogel csak útba esett, itt már 2016.08.20-án jártunk, nem új trófea.
Azt, hogy az Eichbergsattel-t érintettük, csak itthon vettem észre a GPS-tracker adatai alaján. Így - sajnos - nem készült ott kép.
Weizklamm annak ellenére, hogy nem hágó, fel kell hogy kerüljön a listára, mert csodaszép.
Jelenlegi arány: 70 / 481

Akit érdekel a dolog, egy jó oldal az alpesi hágókról. Én is innen indultam el.

 
>> Tuning és extraWolf // Alfa 147 1.9 jtd 16v // 2016-09-25

Na, végre bekerült véglegesen fejegység morgóba. Ej, kapcsolókat meg kell fordítanom, ellenkezően kapcsolnak, mint kellene.
Ráeresztettem mikrofonos hangolást, egész meglepő eredménnyel...egyenlőre hagyom is kárpitot, foglalkozhatok mással, mélyközép egész tisztességesen szól. Magasról ugyanez nem mondható el, teljesen kiemelt magassal is csak hasonlít arra amit elképzeltem. Élettelen, pontatlan, bizonytalan. Azt hiszem egyenlőre megkapja bose magasakat, aztán majd kárpittal mehet jbl mélyközép selyem magassal, ha elég lesz a hely.

>> Tuning és extraPeter88 // Alfa Giulietta 1.4 TB (120 LE) // 2016-09-25

Az előző autómon is volt fólia, nagyon szerettem, így nem volt kérdés, hogy ezen is lesz. Ahogy az előző autómat, ezt is az Autóüveg Szolnok csapatára bíztam. Miután megnéztem a saját bemutató autóikat, közösen kitaláltuk a számomra legoptimálisabb összeállítást. Értik a dolgukat, precízek, jó szívvel ajánlom őket. 3M Color Stable fólia került fel, melyhez 7 év garancia jár. Nem akartam „gengszterfeketét”, szóval szerintem ez a képeken látható összeállítás tökéletes arany középút lett.
Pár napja megérkeztek az Amore-s „felségjelzések” is, melyekért köszönet GT cartársnak. Délután ezek is a helyükre kerültek 

>> Eseménylion1983 // Alfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2016-09-23

Szerencsére csak a futómű beállítást vitte el és az első gumi lett szálszakadt

>> Tuning és extraWolf // Alfa 147 1.9 jtd 16v // 2016-09-25

Zene kell morgóba(ezt a nevet kapta erdetinek szánt szép dallamos olasz neve helyett. Rajtragadt...)
Csodálatosan borzasztó gyári fej nagyjából három és fél órás amutációja után hökkenten észleltem, bármit csinálok, pioneer fej nem fér be. Kivettem pohártartót, mindjárt lett hely lengő iso csatlakozónak. Meg egy csodálatos lyuk középen. Tartó kerete könnyedén lejött. Ha már ilyen lelkesen támogatja a folyamatos haladást, bedeszkáztam kedvenc dekor anyagommal...110 es szennyvízcső mindig van, meg sem kellett vágni egészet ezért a pöttöm darabért. Görböletét hőlégfúvós lágyítás után két bútrolap közti préseléssel(jó, ráálttam...) megszüntettem, fúrás faragás, citroenből maradt billenő+ két új, naná, hogy piros nyomógombos kapcsoló, illetve a basszus hangerő vezérlője került bele. Alig várom, hogy kész legyen, így nem festettem, lakkom sincs épp, maradt az elfekfő filcbevonat. Próba kedvéért van a kocsiban fotó kedvéért beraktam. Azóta vezetékeket beforrasztottam, holnap megy a helyére. Hogy hátul honnan viszek tápfeszt, még mindig nem tudom, de kell, szóvel lesz. Itt tart most a történet.
Jó így hifit szerelni, hogy megvan minden, egyet hibáztam, citroenből nem mentettem ki selyem csipogókat...ami gyári az ajtóban van, az magasan túlértékelve is gyenge.
Most tegyem be gyengécske finom, csodaszép hangú bose t, vagy, ez szinte kizárt, a jbl magasakat? Nem hiányzik az a visítás amit azok produkálnak. Kiveszem konzolt, megnézem mi fér be. Remélem van hely selyemmagasnak...
Ajtóba mélyközépnek megy be jbl maradéka, az már bizonyított, kellemesen kacat hanjgja van, pont nem bántja a fülemet.