Mutasd

>> Szerviz2020-03-07

Szokásos karbantartás. Olajcsere és szűrők cseréje, illetve sportszűrő tisztítása és újra olajozása.

Olaj: MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30
Olajszűrő: Gyári Ricambi Originali
Pollenszűrő: Denso aktív szenes
Légszűrő tisztító készlet: K&N (Bár BMC szűrőm van, itthon nehézkes a BMC tisztító készlet beszerzése és a feladata ugyanaz.)

Konklúzió: Az olajszűrő szörnyű helyen van, illetve még mindig rengeteg csavar fogja az alsó két motorvédő műanyagot, de egy fokkal jobb, mint a 159-es esetében.

KM: 220807
Költségek:
- K&N tisztítószett 4600 Ft
- MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30 5l 11200 Ft
- Olajszűrő (gyári) 4500 Ft
- Olajleeresztő csavar 1800 Ft
- Pollenszűrő 4000 Ft
- Üzemanyagszűrő (gyári) 10000 Ft

>> Szerviz2020-01-27

Az autóban Eibach ültetőrugók vannak, ezért szükséges volt a futómű beállítása. A hátsó kerekek nagyon dőltek terhelt autó esetén, ami sem a stabilitásnak sem pedig a gumik élettartamának nem segítettek. Gondoltam elviszem beállítattni, kifizetem és kész... Persze...

Szóval elvittem állításra. Kezdték a hátsó tengellyel. Sikeresen leszakadt az excenteres csavar anyája, annyira össze volt gyógyúlva. "Semmi gáz, bemész az Unixba, polcról adnak csavart és szilentet pár ezerért..." Hát nem így volt. Csavart csak valami 16 ezer Ft/db áron tudtam volna venni, plusz anya és alátét 3 ezer /db áron. Ez 2x... És a fekete leves a szilent. Nincs szilent, csak komplett csonkállvánnyal együtt 150 ezer / db áron. Érthető okokból nem akartam venni, így elkezdtem egy kicsit utánajárni a dolognak. Az Elaforgos srácok segítettek, ajánlották a TedGum lengyel szilentes céget, de nem volt rendelhető az, ami nekem kellett volna. Próba szerencse, írtam nekik, hogy kellene a két alkatrész (lásd 1. kép - 5. alkatrész). Majd jött az e-mail, hogy van kb 15 ezer /db áron plusz posta. Végül itthon rendeltem meg az Intercars egyik viszonteladójától, mert kb ugyanannyira jöttem ki így is. Kértem még a 2 szilent mellé 2 db hátsó stabilizátor gumit is (első kép -1. alkatrész), ami végül nem került beépítésre, szóval eladó!!! Csavart végülis érdi bontós Petiék adták anyával és alátéttel 2 ezerért párban :D Ez történt november végén.

Amire összeálltak a dolgok és sikerült megszerezni a szilenteket illetve csavarokat, már 2020 január volt. Ezek után mentem szilentet cseréltetni. Az is jó munka volt, 4 óra alatt sikerült kicserélni a két szilentet. Nagyon ragaszkodtak egymáshoz az alkatrészek :D

Beépítés után rögtön mentem is futómű állításra. Ekkor sikerült az egész autót beállítani. Azóta atom stabil az autó és javult az egyenes futása is.

Szóval, ha valaki Giuliett futóművet szeretne állítani, akkor erre készüljön :D

KM: 218370
Költségek:
- alkatrészek 35000
- munkadíj 40000
- futómű beállítás 16300

>> Szerviz2019-11-07

November közepén aktuálissá vált a téli kerekek felkerülése és a gumi szőnyegek behelyezése.

A szőnyegekért nagy köszönet Piritunak, remélem finom volt a sör :D

Continental TS860 került fel a gyári felnikkel az autóra. Ezt kaptam hozzá, erre a szezonra még jók lesznek. Centrír + szerelés 7500 Ft

A hátsó rendszámtábla világítást kicseréltem ledesre. 3 ezer pár Ft volt, de végre eltűntek a csúnya halogének. Fényereje nem annyira brutális, mint a képen, de a színhőmérsékletet jól visszaadja. Aliról jött, meglátjuk mennyit bír.

KM: 214075

>> Szerviz2019-08-29

Hiába voltak újszerűek a tárcsák elől, sajnos ütöttek. Nagy tempóról való fékezésnél pedig rázta a kormányt is. Az első képen látszik, hogy mennyire rossz volt.

Mindkét oldali cserélve lett. TRW betét- TRW tárcsa kombóra. A 159-nél beválltak. Most kezdődhet a bekoptatás.

Az alkatrészeket autodocról rendeltem, cikkszám alapján. Pár nap alatt itt volt a csomag gond nélkül, ráadásul ingyenes szállítással.