Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-02-16 15:02:58 // 4234
A sapkával semmi gond nincs, ha az ember számít rá. Csak én nem tudtam róla. Ha tudok 80-nál kicseréltem volna.
Piritu - 1.000.0002014-02-16 09:33:56 // 4233
A 2.0-t javasolnám. Egy csomó dolgot másképp oldottak meg benne. Valószínűleg egr és dpf problémáktól mentes lesz.
Piritu - 1.000.0002014-02-16 09:32:58 // 4232
A 2.0-ból meg 136 és 163 is :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-15 21:32:17 // 4231
Anno még az OFF-os időben ezzel játszottam. Figyeltem, hogy mennyit tudok menni. Ma már 100 km felett nehéz, fel is hagytam vele.
Piritu - 1.000.0002014-02-15 21:21:02 // 4230
Az órában van egy km számláló :-P
Piritu - 1.000.0002014-02-15 20:49:35 // 4229
Nekem 384 km a fékezés nélkül megtett rekordom :-P
Piritu - 1.000.0002014-02-13 20:42:43 // 4228
Ezúton szeretném megköszönni az Alfás összetartozás friss példáját: SMS-ben hívta fel a figyelmemet droberto Cartárs, hogy melyik TV-t ad éppen Spider tesztet.
No, ezért érdemes az Alfás társasághoz tartozni :-))
Piritu - 1.000.0002014-02-13 20:37:07 // 4227
Ma megint mentem a német autópályán vagy 200 km-t. Átlagsebesség: 80.
Olyan hóval kevert esőt kaptunk, hogy csak pislogtam. A gyors fokozaton nem győzte törölni az ablaktörlő, pedig nem ment előttem senki. Nem kívánom senkinek :-(
Piritu - 1.000.0002014-02-13 20:31:08 // 4226
"Benzinest szeretnének mindenképpen." - Végre egy igazi Alfás! :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-13 20:29:42 // 4225
Huhh, ezek szerint dolgozott a német sózás rendesen :-(((
Piritu - 1.000.0002014-02-13 20:29:04 // 4224
KTL vagy ATL festés, kb 500 óra a sópermet élettartama.
Piritu - 1.000.0002014-02-12 20:57:44 // 4222
Innen is látszik, hogy nem pakolászásra van. :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-12 20:56:12 // 4221
Nálam mindkettő a kocsiban van :-P
Piritu - 1.000.0002014-02-11 20:49:05 // 4220
" max mindből ki kell herélni a dpf-et... " - az oldtimer lényege, hogy gyári állapotú, tehát herélésről szó se lehet.
Piritu - 1.000.0002014-02-11 20:18:19 // 4218
Erősen gondolkodom egy újabb évjáratú, mondjuk motorhibás Spider beszerzésén, alkatrésznek.
Piritu - 1.000.0002014-02-11 20:15:07 // 4217
Majd reszelünk alutömbből alapjáratit. Elvégre az egyedi old timerekhez is kézzel készülnek az alkatrészek.
(Arről dumáltunk Liquid-del, hogy egy CR pumpát/befecskendezőt azért lehet, hogy nehéz lesz.)

Van pár angol autófelújítós film (pl.MG születik), mindig csodálkozom, hogy MINDEN van hozzájuk, akár komplett alváz is.
Piritu - 1.000.0002014-02-11 20:08:19 // 4216
Így van :-(
Piritu - 1.000.0002014-02-11 20:07:46 // 4215
A Spiderből tuti lesz egy, a Pók marad :-)
Az viszont igaz, hogy az alkatrész már most is gond...
Piritu - 1.000.0002014-02-11 20:06:12 // 4214
No, megérkeztünk a Fekete-Erdőbe.
Jelentem útközben az összes 2 literes német vas kipipálva: golf, passat, audi, bömös, merga. Előbb-utóbb mindegyik lehúzódott :-)
Átlagfogyasztás a német pályán: 9,2 liter :-P

(u.i. - Az össze magyar mutyukis elmehetne a fenébe, német autópályán csak ők közlekednek 100-al, volt amelyiket a teherautók is előzték.)
Piritu - 1.000.0002014-02-07 18:49:34 // 4213
Időrendi sorrendben. Amilyen sorrendben felvetted őket az USB-re.
Piritu - 1.000.0002014-02-06 12:52:29 // 4212
Most komolyan irigyellek a szabad időd miatt! :-))
felesleges ennyit nyálazni a netet, a válasz a kocsihoz adott könyvben benne van a 260. oldalon:

"Felmelegedett gumiabroncsok esetén a légnyomás 0,3 bar értékkel nagyobb lehet az előírt értéknél. A pontos beállítása érdekében hideg abroncsoknál ismételjük meg a mérést. A téli gumiabroncsok légnyomás értékének +0,2 bar-ral nagyobbnak kell lennie a standard gumiabroncsokra előírt értéknél.
Folyamatos 160 km/h feletti haladásnál a gumiabroncs légnyomásokat a teljes terhelésre megadott értékekre kell beállítani."
Piritu - 1.000.0002014-02-05 22:08:00 // 4211
Anno 2003-ban tőlem se kérték el a fémet, így a 147-et 3-al adtam el.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 20:49:55 // 4210
Mondjuk tényleg az lenne a legjobb. (És akkor még nem is beszéltem a Spiderről, amin gyárilag íves a rendszámtábla tartó, csak plét lehet feltenni.)
Piritu - 1.000.0002014-02-05 20:36:33 // 4209
Nekem elsősorban azért tetszik, mert belesimul a lökösbe, nem áll el tőle.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 20:27:08 // 4208
Szerintem jobb a sima matrica.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:31:12 // 4207
Ha a rádiód eredeti, akkor más hangszórókkal még szarabb a helyzet, mert a rádió hangképe "hozzá van igazítva" a hangszórókhoz. Anno sokat próbálkoztam vele, a blogomban írtam párszor a tapasztalatokról...
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:22:20 // 4206
Olvasgatni nagyon sok mindent lehet, ezért próbáltam ki :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:21:43 // 4205
Valószínűleg nekem is az lesz a következő. (Amikor a második garnitúra kellett - a plovdivi eset miatt - nem tudott volna gyorsan hozni a gumisom, a TS830 meg ott volt nála a polcon, így az lett.)
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:16:26 // 4204
Így van, határozottság kérdése. Volt már úgy, hogy amikor az ipse levette a pisztolyt átmentem a másik kúthoz :-D
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:14:39 // 4203
Nem a költségvetés miatt hiányzik a magas sugárzó.
Benne van a lenti hangszóróban. Egyszerűen így tervezték meg a hangképet, és gondolom így tudtak úgy belebűvészkedni a hangképbe, hogy meglegyen a "hűdejólszól" érzés.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:08:13 // 4202
Ez még Bose-val is kizárt :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:05:32 // 4201
" ráteszek +0,1-et, mert amikor a benzinkútnál leveszem a kompresszor tömlőjét, akármilyen gyors az ember, mindig kiszisszen egy kicsi." - a nyáron unalmamban csináltam egy tesztet a Spiderrel (205/50x16-os gumma).
4x felrakva/leszedve a tömlőt még nem látszott változás a nyomásmérőn. Az ötödiknél már észlelhető volt a csökkenés. Sőt, mivel eléggé lusta vagyok ezen a téren, volt hogy két hónap múlva mértem újra és akkor is annyit mutatott, mint amennyit beletettem.
Szóval szerintem felesleges emiatt többet tenni bele.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:01:27 // 4200
No, akkor nem vagyok egyedül a tapasztalatommal :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-05 16:00:54 // 4199
Nálam tökéletesen működik a +0,2 (Conti TS830)
Piritu - 1.000.0002014-02-05 07:08:56 // 4198
Egy ECU-resetnél ezek a paraméterek is nullázódnak, és újra indul a betanulás.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 07:02:55 // 4197
Az öntanuló paramétereket a meglévő üzemadatok alapján folyamatosan módosítja a comp. Ezt érezni is lehet. Mondjuk csak a Sidernél nézegettem, de más volt benne, ha meghajtottam mint egy lájtos gurulás után.
Piritu - 1.000.0002014-02-05 06:59:34 // 4196
Nem figyeltem! :-DD
Piritu - 1.000.0002014-02-05 06:58:25 // 4195
Az átlagfogyasztást az "A-Trip" nullázása óta számolja, vagyis azóta, amióta utoljára nullázva lett. Én minden tankolásnál megteszem. Ha nincs nullázva, akkor 5 vagy 10e után magától nullázódik.
A számláló nullázás nem csinál semmit a comnál.
Piritu - 1.000.0002014-02-04 20:21:10 // 4194
Eggyel több szám lett, csak 6,7 az a 6,75
Piritu - 1.000.0002014-02-04 20:02:15 // 4193
:-OO
Nekem 121e km-en 6,75 volt.
Piritu - 1.000.0002014-02-03 07:02:48 // 4192
Tuti nem Progression lesz vas. Abban nincs pl. tempomat, neked van.
(Meg kéne nézni az ePER-ben, hogy mit dob az alvázszámodra.)
Piritu - 1.000.0002014-02-02 15:00:52 // 4191
Reggel óta kapunyitót cseréltem az asszony garázsán. A régi meghalt (élt 10 évet), és egy tegnap beszerzett került fel helyette. Persze semmi sem passzolt a régihez, így jól elvoltam vele :-)
Piritu - 1.000.0002014-02-02 12:41:09 // 4190
Majd talán a 18:40-est eléri .-DD
Örültem, ha vissza tudtam jönni a garázsba.
Piritu - 1.000.0002014-02-02 06:35:27 // 4189
El akartam vinni a lányomat az állomásra (5 km), de nem jutottam messze. A garázsból még kitolattam, de az út közepén állva maradtam. Az út éppen észrevehetően emelkedik, így esélyem se volt elindulni. Álló helyzetben csúsztunk oldalra az úton. Szerencsére a padkán valamit fogott a kerék és 5 percbe tellett visszaállni a garázsba.
Az időjárás monnyonle!
Piritu - 1.000.0002014-02-01 21:47:12 // 4188
Még sose próbáltam. (Nem volt Fiatom :-DD)
Piritu - 1.000.0002014-02-01 20:27:33 // 4187
Az hogy hová spriccel tempófüggő. Lassan hajtva az ablak felső szélére, autópályán inkább az alsóra. Nekem nincs gondom vele.
Az a plusz törlés viszi el azt a vizet, amit a lapátokról a huzat felvisz az ablakra. Normális esetben ezzel sincs gondom.
Néha viszont tényleg későn jön, és már csak maszatol. Erre az esetre van egy trükköm. Ha csak keveset spriccent az ember nem indul el a törlés. Két-három ilyen rövid spricc az ablakra, és utána kézzel indítom a törlés a kar felfele nyomásával. Egy-két törlés és tiszta az ablak.
Piritu - 1.000.0002014-02-01 09:23:21 // 4186
Nekem jól működik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.