Piritu - 1.000.0002013-12-21 10:04:10 // 4034
Ha a korrekciós tényező alacsony, akkor nagy valószínűséggel egyforma minden.
Piritu - 1.000.0002013-12-21 09:34:26 // 4033
Bakker, te miért nem adod a nevedet a bódéhoz? Tuti, hogy ugrás szerűen megugrana a forgalom :-DD
Piritu - 1.000.0002013-12-21 08:25:58 // 4032
Szar, vagy elhasznált olaj?
Milyen van benne és hány km-t mentél olajcsere óta?
Milyen van benne és hány km-t mentél olajcsere óta?
Piritu - 1.000.0002013-12-21 08:22:16 // 4031
MIL lámpa:
Hasonlóan megmagyarázhatatlanul állt le nekem is egyszer a Párduc németben. Hibaüzenet (igaz más, mint neked, de az is nyomásra utalt), lámpa ahogy kell. Aztán 2-3e km-en keresztül semmi, majd múlva megállt. Akkor főtengely jeladó csere lett belőle. Utólag meg vagyok győződve, hogy először is az sz@rakodott.
Hasonlóan megmagyarázhatatlanul állt le nekem is egyszer a Párduc németben. Hibaüzenet (igaz más, mint neked, de az is nyomásra utalt), lámpa ahogy kell. Aztán 2-3e km-en keresztül semmi, majd múlva megállt. Akkor főtengely jeladó csere lett belőle. Utólag meg vagyok győződve, hogy először is az sz@rakodott.
Piritu - 1.000.0002013-12-21 08:17:59 // 4030
Így van.
(Még mindig vannak, akik direkt szűrőt tesznek a TS hangolt rendszere helyére és érzik, hogy jobb lett :-DD)
(Még mindig vannak, akik direkt szűrőt tesznek a TS hangolt rendszere helyére és érzik, hogy jobb lett :-DD)
Piritu - 1.000.0002013-12-21 08:13:56 // 4029
Nem megy a link :-(
(A marketing egy tudomány. Azt hiszed el belőle, amit akarnak, hogy elhidd. Ha csak minden tizedik autós ugrik be neki, az már több milliós/milliárdos bevételt jelent.)
(A marketing egy tudomány. Azt hiszed el belőle, amit akarnak, hogy elhidd. Ha csak minden tizedik autós ugrik be neki, az már több milliós/milliárdos bevételt jelent.)
Piritu - 1.000.0002013-12-21 08:10:47 // 4028
" mire alapozod hogy a 2T jo a rendszernek?" - Internet, szakemberek. Pont olyan infókra, amire a Spurit is lehet. Volt itt olyan kartárs, aki nem kis energia befektetéssel komoly kutatást végzett a témában. Írt is egy részletes blogot is, de letörölte, mert a userek egy része, csak azt olvasta ki belőle, amit akart. (Meg ami olcsóbb volt.) Úgy viszont simán haza lehet vágni a gépet.
... amúgy nem használom. Mint említettem azonnali garanciavesztés lenne a következménye.
... amúgy nem használom. Mint említettem azonnali garanciavesztés lenne a következménye.
Piritu - 1.000.0002013-12-21 08:03:52 // 4027
kagylós 2T: internet, meg az interneten írogató bennfentesek az infó forrása.
Meg mint említettem, a hang változása is arra utal.
Az alap, hogy reklám és marketing szöveget nem olvasunk, mert még a végén hajlamos az ember elhinni. Sajnos a reklámozás is egy tudomány, ami az ember gondolkodásának elemzésén alapul. Idővel hat :-((
Meg mint említettem, a hang változása is arra utal.
Az alap, hogy reklám és marketing szöveget nem olvasunk, mert még a végén hajlamos az ember elhinni. Sajnos a reklámozás is egy tudomány, ami az ember gondolkodásának elemzésén alapul. Idővel hat :-((
Piritu - 1.000.0002013-12-21 07:59:04 // 4026
Mindennek később lehet/lesz meg a következménye. 30e km semmi egy diesel életében.
(Az örök kérdésem, hogy hogyan veszed észre MOST, hogy mondjuk 400ezerről 350ezerre csökkentetted az akcióval a motor élettartamát? Sehogy.)
(Az örök kérdésem, hogy hogyan veszed észre MOST, hogy mondjuk 400ezerről 350ezerre csökkentetted az akcióval a motor élettartamát? Sehogy.)
Piritu - 1.000.0002013-12-21 07:54:38 // 4025
"a Szamosinal a szerelo! ajanlotta hogy a Dpf szuro miatt hasznaljak spurit." - ez megint érdekes. Ugyanis azonnal ugrik a garancia, még az előtte végzett munkákra is.
Piritu - 1.000.0002013-12-21 07:50:00 // 4024
"10% üzemanyagot tudunk megspórolni!!" - Jó duma :-D
Mindez mibe is kerül? Nem pont annyiba, mint az ígért megtakarítás, ami persze sose lesz meg...
...aztán még azt nem értem, hogy ebben a kib@szott CO2 emissziót csökkentő versenyben miért költenek milliókat a gyárak a motorok fejlesztésére, holott csak bele kéne önteni a tartályba. 10%-al javulna a hatásfok és 10%-al csökkenthetnék a fogyasztási és a CO2 adatokat.
Mindez mibe is kerül? Nem pont annyiba, mint az ígért megtakarítás, ami persze sose lesz meg...
...aztán még azt nem értem, hogy ebben a kib@szott CO2 emissziót csökkentő versenyben miért költenek milliókat a gyárak a motorok fejlesztésére, holott csak bele kéne önteni a tartályba. 10%-al javulna a hatásfok és 10%-al csökkenthetnék a fogyasztási és a CO2 adatokat.
Piritu - 1.000.0002013-12-21 07:46:05 // 4023
A TS-t csak példaként említettem, hogy mindenféle hókusz-pókusz nélkül is sokat elmennek a motorok.
De, ha érzékeny nagynyomású példa kell, akkor az 1,9 mjetemet mondanám, amin 200e után is nulla korrekciós tényezőt mért az új gazdája. Sose látott semmiféle adalékot, és 50ezret emelt CR nyomással tett meg.
De, ha érzékeny nagynyomású példa kell, akkor az 1,9 mjetemet mondanám, amin 200e után is nulla korrekciós tényezőt mért az új gazdája. Sose látott semmiféle adalékot, és 50ezret emelt CR nyomással tett meg.
Piritu - 1.000.0002013-12-20 10:57:39 // 4022
" a nagynyomasu eletet viszont meghosszabbithatja" - Pont erről beszéltem a hsz-emben. A feltételes mód csak találgatás, és lehetőség, hogy a gyártó eladjon valamit. A kérdést még sose válaszolta meg senki: mennyivel hosszabbítja meg és mindez mennyibe kerül? Nem költök rá egy felújítás árának x-szeresét, hogy pár hónappal évvel kitoljam azt?
Piritu - 1.000.0002013-12-20 10:48:39 // 4021
Ezért gyönyörű dolog az internet :-)
Ha valami jó tulajdonságaira keres az ember, rövidesen talál érvet. Ha a hátrányára arra is. Innen már csak lelkesedés és meggyőződés kérdése, hogy mire keres rá.
pl. lehet, hogy a totalcaros fórumos faszi szakember volt a témában, de valótlant állított. Neki akkor ez volt az érdeke. (Meg hogy ne öntögessen rá hivatkozva mindenki 2T-t a kocsiba. Itt az Amorén is volt már ebből komoly félreértés.)
A kagylósok meg mégis tesznek a prémium nyálba, mert nem árt.
No, ezért vallom, hogy nem érdemes variálni...
Ha valami jó tulajdonságaira keres az ember, rövidesen talál érvet. Ha a hátrányára arra is. Innen már csak lelkesedés és meggyőződés kérdése, hogy mire keres rá.
pl. lehet, hogy a totalcaros fórumos faszi szakember volt a témában, de valótlant állított. Neki akkor ez volt az érdeke. (Meg hogy ne öntögessen rá hivatkozva mindenki 2T-t a kocsiba. Itt az Amorén is volt már ebből komoly félreértés.)
A kagylósok meg mégis tesznek a prémium nyálba, mert nem árt.
No, ezért vallom, hogy nem érdemes variálni...
Piritu - 1.000.0002013-12-20 07:11:23 // 4020
Személy szerint nagyon mulatságosnak tartom, hogy ide-oda pislogat egy autó pl. a körforgalomban. Főleg nappal nevetséges.
Piritu - 1.000.0002013-12-20 07:09:16 // 4019
A használt autó pont az ilyen "hitvallások" miatt hatalmas lutri. Hol a határ? Itt az Amorén is olyan kendácsolás megy, hogy feláll a szőr a hátamon.
Egy tuti, az össze "hit" következményét a következő tulajok isszák meg. (Gondolok itt akár a sok TS- halálra is.)
Évek óta kérem a "hívőket', hogy konkrét tapasztalatokat írjanak. Sose írt még senki semmit. (pl. gyári olajjal 350ezret megy a vas, adalékkal meg 420ezret A 420ezren x Ft-ot költöttem adalékra)
Egy tuti, az össze "hit" következményét a következő tulajok isszák meg. (Gondolok itt akár a sok TS- halálra is.)
Évek óta kérem a "hívőket', hogy konkrét tapasztalatokat írjanak. Sose írt még senki semmit. (pl. gyári olajjal 350ezret megy a vas, adalékkal meg 420ezret A 420ezren x Ft-ot költöttem adalékra)
Piritu - 1.000.0002013-12-20 07:01:06 // 4018
"Nekem csak pozitív tapasztalatom van vele." - konkrétan: mi? Nélküle is több százezret mennek gond nélkül a motorok (a volt TS pl. 310e felett jár), ehhez képest milyen pozitívumot lehet tapasztalni?
Piritu - 1.000.0002013-12-20 06:59:09 // 4017
Mint lentebb már írtam, van itt kartárs, aki aktívan foglalkozik a spuri által kinyírt rendszerekkel.
Eddig majd millió km-t mentem, sose öntöttem semmit az üzemanyaghoz, és nem lett sose baj. Akkor meg minek pénzt költeni rá? Főleg úgy, hogy tudja az ember, hogy a használatával árthat.
Eddig majd millió km-t mentem, sose öntöttem semmit az üzemanyaghoz, és nem lett sose baj. Akkor meg minek pénzt költeni rá? Főleg úgy, hogy tudja az ember, hogy a használatával árthat.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 22:49:56 // 4016
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:24:21 // 4015
A 2,4-nél elqrták a gyári ajánlást :-(
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:13:14 // 4014
Hát tény, hogy nem egy városi autó a 159. Anno ezeket írtam...
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:10:18 // 4013
Ha eljutottál a "már problémát okozhat" szakaszba a megszakított regenerálásokkal, kapsz egy jelzőlámpácskát a műszerfalra. No, olyankor még menni kell megállás előtt egy kört okvetlenül.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:05:55 // 4012
"Regeneráláskor fontos még a nagy tömegáram, a kipufogóban, ezt a felsőbb fokozatokban 2-3000-es fordulatnál érheted el." - Ezt nem igazán értem, de lehet, hogy a 2.0 másképp teszi, mint az 1,9/2,4.
Nekem alapjáraton is simán befejezte a kiégetést a ház előtt állva. A plusz levegőmennyiséget a megemelt turbónyomással kompenzálja, ilyenkor (gondolom) több levegő is megy. Az eddigi kiégetések 90%-át észre sem vettem, így mindig azon a fordulaton égetett, ahol éppen volt. Országúton nem is egyszer ez akár 1500 is lehetett.
Nekem alapjáraton is simán befejezte a kiégetést a ház előtt állva. A plusz levegőmennyiséget a megemelt turbónyomással kompenzálja, ilyenkor (gondolom) több levegő is megy. Az eddigi kiégetések 90%-át észre sem vettem, így mindig azon a fordulaton égetett, ahol éppen volt. Országúton nem is egyszer ez akár 1500 is lehetett.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 20:49:02 // 4011
"hogy néz ki egy DPF tisztító kúra menet közben?" - Normál esetben semmit sem veszel észre, max a pillanatnyi fogyasztás megnövekedését. Esetleg a turbónyomás nem esik le nullára alapjáraton.
" milyen időközönként kell autópályázni és ilyenkor milyen fordulaton" - Nem kell autópályázni, az elektronika figyeli hogy mikor olyanok a körülmények. Akkor kiégeti. A lényeg, hogy többször egymás után ne állítsd le a motort regenerálás közben. Ráadásul sosem tudod előre, hogy mikor fog égetni, tehát előre nem fogod tudni, hogy mikor kell menned.
" milyen időközönként kell autópályázni és ilyenkor milyen fordulaton" - Nem kell autópályázni, az elektronika figyeli hogy mikor olyanok a körülmények. Akkor kiégeti. A lényeg, hogy többször egymás után ne állítsd le a motort regenerálás közben. Ráadásul sosem tudod előre, hogy mikor fog égetni, tehát előre nem fogod tudni, hogy mikor kell menned.
Piritu - 1.000.0002013-12-18 20:35:14 // 4010
Szerintem nyála válogatja. Én csak vépúdert használtam edig, abban (állítólag) T2 is van, ami lassítja az égést, ezért nem kerreg vele.
Piritu - 1.000.0002013-12-18 20:33:50 // 4009
Az elmúlt évek hsz-eiből. Volt szaki, aki nem egy befecskendező rendszert generálozott miatta. Nemrég blogolt is valaki róla.
Piritu - 1.000.0002013-12-18 19:27:46 // 4008
Mértem többször is normál nyál vs prémium. Mérhető különbséget nem találtam, ellenben a dieseles kerregés mindig csitult a vépúderrel.
Piritu - 1.000.0002013-12-18 19:26:13 // 4007
A "csoda" Spuri adalékról is kiderült időközben, hogy nem biztos, hogy "nem árt" ....
Piritu - 1.000.0002013-12-18 18:37:10 // 4006
Kíváncsi lennék, hogy mit csinál egy ilyen cucc valójában. Nem "érzésre", hanem egy előtte/utána tényleges állapotfelmérésre. Más kérdés, hogy milyen agresszív anyagnak kell lennie, ami ilyen higításban még egyáltalán kimutatható?
(Mondjuk eddig még sose töltöttem üzemanyagon kívül semmit a tankba.)
(Mondjuk eddig még sose töltöttem üzemanyagon kívül semmit a tankba.)
Piritu - 1.000.0002013-12-16 06:50:17 // 4005
ez a videón egy másik fej :-)
A KW-AV50 leírása nem szól naviról.
A Wattokat meg nem kell komolyan venni. Tápegység nélkül olyan 4x10 Wattot tud mindegyik rádió. (Nem véletlenül 5x akkora egy 4x50 Wattos erősítő, mint a rádió.)
A KW-AV50 leírása nem szól naviról.
A Wattokat meg nem kell komolyan venni. Tápegység nélkül olyan 4x10 Wattot tud mindegyik rádió. (Nem véletlenül 5x akkora egy 4x50 Wattos erősítő, mint a rádió.)
Piritu - 1.000.0002013-12-15 15:39:48 // 4004
A száma ott van az oldalán :-)
Piritu - 1.000.0002013-12-15 08:54:15 // 4003
Nyert, Plovdiv :-)
Piritu - 1.000.0002013-12-14 21:46:42 // 4002
Iszol te rendesen? :-DD
Piritu - 1.000.0002013-12-14 16:49:43 // 4001
Piritu - 1.000.0002013-12-13 22:58:14 // 4000
Érdekes dolgokat lehet összeszedni: az első 1001 nap
Piritu - 1.000.0002013-12-13 22:47:31 // 3999
Én tankolásonként nullázom. Csak előtte felírom, hogy mit mutatott. Az Excel meg összeadja :-)
Piritu - 1.000.0002013-12-13 21:27:37 // 3998
A "Trip A" méri az időt. (A 156-ban is.)
Piritu - 1.000.0002013-12-13 20:47:57 // 3997
Szerinted én honnan tudom? Gyárilag van benne :-P
Piritu - 1.000.0002013-12-13 16:13:41 // 3996
Jelenleg a Párduccal 1.710 óránál tartunk :-)
Piritu - 1.000.0002013-12-12 22:05:28 // 3995
A lejtősegéd addig király, amíg meg nem szokod, és át nem ülsz egy másik kocsiba, amelyikben nincs. Komoly meglepetés van olyankor :-DD
Piritu - 1.000.0002013-12-11 21:39:28 // 3994
Általában bowdencsere. A végén kiszakad a gumi és belemegy a víz. :-(
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:46:04 // 3993
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:43:48 // 3992
khmm, ez az izé nem volt bevezetve a szerelő ismerőshöz :-DD
(Holnap visszük az asszony OFF-ját kerékcsapágy cserére, azt egyeztettem nála.)
(Holnap visszük az asszony OFF-ját kerékcsapágy cserére, azt egyeztettem nála.)
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:42:22 // 3991
Egészségedre! :-)
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:38:38 // 3990
A három év alatt két pár gyárit használtam el, nekem eddig ez jött be. Most nem volt más.
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:13:23 // 3989
Ma cseréltem ablaktörlő lapátot, az előttem lévőt. Régóta csak gyárit használok, ez valami 4e Ft-os izé. Kíváncsi leszek, hogy meddig bírja.
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:10:17 // 3988
Részvét :-(
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:09:40 // 3987
Nagyot dobott a "lehetőségeken", hogy ott tudott maradni az ember. A tábortűzhöz a szalonna és a szesz is hozzátartozik.
Érdekes volt reggel látni a tekinteteket :-DD
A második napért nagy kár volt :-(
Érdekes volt reggel látni a tekinteteket :-DD
A második napért nagy kár volt :-(
Piritu - 1.000.0002013-12-09 22:06:21 // 3986
Szerencsémre még időben elmentem aludni, a pálinka később került elő :-)
Piritu - 1.000.0002013-12-09 20:43:15 // 3985
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
658
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10