dfg (Tanárúr)2007-02-25 15:08:42 // 851
megvolt a 9. le. most végre észrevette az egyik barátom, hogy kipufogócsonkhoz ér hozzá a tartókonzol, és annak a hangját erősíti fel a lemez, mint egy hangvilla. Lemez nélkül egészen picikét lehet csak hallani. Sajna a konzolt csak benn az üzemben fogom tudni leszedni, ki tudja melyik nap.
dfg (Tanárúr)2007-02-25 12:46:44 // 850
hogyan rontsuk el vasárnapjainkat címmel írandó könyvemben nem ez az első lyen hobbi.
dfg (Tanárúr)2007-02-25 12:19:07 // 849
Délelőtt megvolt a kartervédő le-fel 8. fejezet. Délután meglesz a kilencedik. kicsit elegem van.
dfg (Tanárúr)2007-02-25 08:37:30 // 848
Van valakinek maragoni gumija?
dfg (Tanárúr)2007-02-25 06:41:28 // 847
Az nem számít, hogy használtak-e sablont. inkább ellazulhatott valamelyik csavar. vidd el egy szerelőhöz. Lehet ugyanaz is, ha nem akarod megsérteni, de nagyon nézze meg mitől van a hang. A vezérlés nem mászik el magától, de el lehet rakni.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 21:01:01 // 846
1 Nem értek veled egyet!
2 Nem értek veled egyet!
dfg (Tanárúr)2007-02-24 17:22:20 // 845
van valakinek A oszlopon műszeregység?
dfg (Tanárúr)2007-02-24 16:59:39 // 844
Nekem is egy ótószerelő ismerős mondta.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 16:56:44 // 843
A fényszórót úgy tudod szétszedni, ha melegíted hőlégfújóval, óvatosan, és akkor szépen lessen elválik az üveg a müanyagtól.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 15:03:50 // 842
Ja igen, meg lehetett nézni azt az autót. ha megnézed az oldalamon a képet, akkor elmondom, hogy belülről is csini volt. + a motortérben sem volt egy olajfolt sem.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 15:02:06 // 841
mégegyszer. Az a motor tartósabb, mint ez. kész. A kompresszióm nem romlott 2 év alatt, nem ette az olajat (total qartz 10w-40), nem füstölt, és ugyanúgy ment, az elején, mint a végén. És nem azért cseréltem 20k-ként mert így tetszett, hanem mert ez volt előírva. Viszont az igaz, hogy az 5w-40-es olajat ette, mert elsőként azt tettem bele, mikor megvettem.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 14:57:15 // 840
Sajnos semmit sem tudok róla, azon kívül, hogy már én is 170e km-el adtam el. Reélem az alfa-honda talin ott lesz. de megvan a srácnál a számom,biztos hívott vna, ha valami nem stimmel.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 14:49:56 // 839
Azért ezzel vitatkoznék. Lehet, hogy szerzek 1-2 ellenséget, de az előző gépemet folyamatosan, hidegen-melegen hajtottam, mindig kiforgattam a 7000-et, csak 20000 km-ként cseréltem olajat, és így mentem el vele majd 50000 km-t. Volt, hogy az olajba nem ért bele a nívópálca. Ezzel szemben most 10000-ként olajat cserélek, hetente ellenőrzöm, beindítás után 5 percig járatom, utánna is csak akkor emelem a fordulatot 4000 fölé, ha teljesen meleg a motor. Mondjuk ez jelenti azt, hogy törődni kell vele. Valjuk be őszintén, ez nem egy beülök, és megyek autó.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 14:43:27 // 838
Hát a kézifékes kanyarokhoz tényleg picit xar helyen van, és kicsit magasan is. De lássuk be, hogy ez csak megszokás kérdése.
dfg (Tanárúr)2007-02-24 06:14:33 // 837
Minden olyan motort, ami gyárilag benne volt a 145-ben, azt bele lehet rakni legálisan. De pl boxert izikailag lehetetlen (ezt nekem is úgy mondták). Namost, ha a tiednek nem akkorák a fékei, vagy a futóműve mint a qv-nak, akkor nem valószínű, hogy engedélyezik. Sőt még azt is figyelik, hogy a katalizátor ugyanolyan-e. Nemtom, hogy volt-e 145-ben 1.8-as, de 146-nál az könnyebben cserélhető az 1,6 helyére, mivel a motoron kívül minden OK.
dfg (Tanárúr)2007-02-23 17:20:36 // 836
fúró, menetfúró, menetjavító készlet.
dfg (Tanárúr)2007-02-22 22:00:03 // 835
ez egyébbként örök dilemma
dfg (Tanárúr)2007-02-22 21:59:16 // 834
nem. ezek nem cukorból vannak. de inkább azt mondom, hogy nekem még sose volt bajom abból, hogy lemostam. pedig adom neki a vizet a gőzborotvával! (nem a mósóban, hanem igazi sterimobbal)
dfg (Tanárúr)2007-02-22 21:53:17 // 833
de
ha rendben vannak a tömítések, nem folyhat be sehová a víz, ha meg nem jók a tömítések, akkor minden autónál befolyik a cucc. szasza! minden 16 szelepes autónál mélyen ülnek a gyertyák
dfg (Tanárúr)2007-02-22 21:34:50 // 832
Mitől lenne kényesebb. ez is motor, az is motor. ez is elektronikus, az is. ez is ts, na az nem. viszont ez nem befolyásolja a moshatóságot.
dfg (Tanárúr)2007-02-22 21:09:58 // 831
nekem piri embere azt mondta, hogy nyugodtan mossam a motort sterimobbal. A z itthoni cimborám, (autószerelő) meg azt, hogy náluk szigorúan tiltják. Na most akkor mivan. A hondáét mostam rendszeresen, és sosenem lett baja.
dfg (Tanárúr)2007-02-21 21:09:16 // 830
ja... azt hiszem inább egy sör
dfg (Tanárúr)2007-02-21 21:02:34 // 829
Megyek, és eszem egy kukackonzervet....
dfg (Tanárúr)2007-02-21 20:34:09 // 828
A főnököm nem hajlandó kifizetni azokat a kilométereket, amiket a kartervédő kipróbálásának ürügyén Jászberény és Nagykáta között hajtottam bele az Alfába! Hát milyen világ ez?
dfg (Tanárúr)2007-02-21 15:53:18 // 827
A ét pöckön hátul egy-egy kis rugótányérnak kellene lenni. Sajna az enyém nem retros lett, hanem teljesen felemás. új állta a helyét.
dfg (Tanárúr)2007-02-20 23:13:03 // 826
picit repedtfazekas mind a kető, de az-az igazság, hogy még a ladás korszakból ez tetszik nekem.
dfg (Tanárúr)2007-02-20 21:33:14 // 825
16-os kell a gépnek. A 205/45R15 falmagassága megegyezik azzal, amit Szasza használ(195/50R15), ez még nem túl peres. És ráadásul ez a gyári gumi váltómérete.
dfg (Tanárúr)2007-02-20 21:02:50 // 824
Én is egy ilyet néztem eredetileg, de nem mutatott jól a kocsin. Aztán ráleltem a mostanira...... Pont kitlti a helyet, és a lökös ívét is követi, minden irányban. Igaz az erdeti helyén (valami merci), fejjel lefelé van. Hiába a a németek hülék!
dfg (Tanárúr)2007-02-19 22:05:35 // 823
mondjuk körmenden is egy órán belül?
dfg (Tanárúr)2007-02-19 22:02:56 // 822
rendben. szerintem megoldható. egy jó kis ivásban mindig benne vagyok. és a helyszínre is vannak ötleteim.
dfg (Tanárúr)2007-02-19 22:01:05 // 821
Azt videóra vesszük, és eladjuk Kovinak!
dfg (Tanárúr)2007-02-19 21:57:17 // 820
De ha nem tudom rendesen megcsinlni, akkor rendezünk egy nagy sörözést, ahol mindenki megnézheti, aztán feldarabolom, és beolvasztom az egész szart...
De legalább jól berúgunk.
dfg (Tanárúr)2007-02-19 21:52:04 // 819
Az én 16-osom 7 col széles, és kiválóan elfér. mondjuk gyári alfa speedline...
dfg (Tanárúr)2007-02-19 21:49:43 // 818
Nagyon sajnálom fiúk, de annyi munkaóra, és elcseszett inox van benne, és még mindig zörög. ha erősre akarom megcsinálni, akkor nagyon bonyolult, az olyannak meg mint az ystuc-é nem látom értelmét, mert:
1 Lehet kapni gyáriban
2 Nem védi meg a kocsit
Ha a munkaórát kiszámolnám, meg hozzáadnám az anyagköltséget (a 7! kidobott inox lemezzel együtt) 120e körül járnánk.
Ráadásul az utolsó rajzot a harmadikról csináltam, tahát még egy ugyanilyet nem tudnék csinálni.
Viszont ha végre tökéletes lesz, akkor leszedem, lerajzolom, és megálmodok rá egy olyan magas árat, hogy senki ne vegyen tőlem. :))))))))
Ja és képek az oldalamon.
dfg (Tanárúr)2007-02-19 21:16:04 // 817
Én! tegnap visszatettem a direktszürcsit, és hétvégén faragok a kiuf rendszeren is!
dfg (Tanárúr)2007-02-19 21:14:40 // 816
Sziasztok. Még a hondámmal belementem egy kátyúba pesten, egy gumi, egy kerék oda lett. pedig az csak 195/50 R15 volt. ugyanez a kátyú egy 205/40R17-nél, vagy 215/35R17-nél vitte vna a futóművet is.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 21:02:26 // 815
Biztos, hogy bosch? mert nekem pont egy balos kellene, de az enyémben hella van. szantaszéjjel van törve a mozgató mechanikája.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:50:35 // 814
de olyan hangja van, mintha csonknál el lenne repedve a kipuff!
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:47:51 // 813
Hát ha kiszámláznám magamnak, már simán kijönne a gyári ára. mondjuk ez nagyon bivaj lett.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:42:57 // 812
Nem tudom. már szarrá van merevítve, az egész autót megemeli ha felakadok vele, de mégis berezonál néha. nem értem a qrva életbe! Ráadásul tele van már gumi rezgéscsillapítókkal.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:38:34 // 811
A Megjelenésedről jut eszembe. úgy zörög megint a haspjzsom tolatáskor, hogy megint le kell vennem. GRRRR
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:21:07 // 810
hát.... végülis én is leautóztam pirihez. de azért nem lehet hibáztatni senkit, ha nem akar annyit kocsikázni.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:14:07 // 809
biztos annyi lehet 1-2 ezer eltéréssel pesten is.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:10:01 // 808
így csak 160
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:09:40 // 807
lemész autóval, leveszik, megvárod, felteszik.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 17:04:52 // 806
Kecskeméten váltógombbal, és szoknyával nincs 10e
dfg (Tanárúr)2007-02-18 16:41:44 // 805
szia. Rákárdeznél személyesen, hogy mennyiért flokkolnának le egy olyan ajtót mint a tiéd? Szivesen megcsináltatnám én is, mondjuk nem olyan vad színben mint Szasza
dfg (Tanárúr)2007-02-18 11:59:02 // 804
924-esé. egyik haverom vette bogárhátúra, fékekkel felfüggesztéssel az egészet valami 30 ezer HUF-ért. magnézium kerekek. nagyon könnyűek, persze gumit lehetetlen rá szerezni.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 11:53:19 // 803
meg ugye előlre nem is férne fel a 9*14-es posche kerék a fékek miatt. :((( Pedig van itthon egy szett.
dfg (Tanárúr)2007-02-18 11:51:01 // 802
igen,valóban sokat számít. bár el tudnék képzelni egy 9*17-es kereket a kocsin. mondjuk nekem a kicsi, de széles kerekek tetszenek nagyon, de ennek az autónak azok nem állna jól.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
1025
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- Giulia
- KRESZ
- Zenebutik
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas