Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2013-12-31 15:58:27 // 6501
Annyira, hogy most hétvégén a régi csapat az év legjobb összetartását produkálta, megint :D
dfg (Tanárúr)2013-12-31 14:32:53 // 6500
teljesen igaza van a modinak... ez nem ide való... mondjuk a régi csapatból már lassan senki :D
dfg (Tanárúr)2013-12-30 18:12:17 // 6499
hogymég...
dfg (Tanárúr)2013-12-30 10:50:18 // 6498
sőt, van, hogy a szar is ízetlen...
dfg (Tanárúr)2012-08-26 10:52:45 // 6497
srácok, előzetes felmérés:

a decemberi mizsebuli (145-146 topictali), december 8-9, vagy december 15-16?

kinek mi a jó?
dfg (Tanárúr)2012-07-09 14:58:07 // 6496
régi vita... de azért írd oda, hogy legalább úgy megy, mint az 1,6 TS... mert a kétliterest nem közelíti meg
dfg (Tanárúr)2012-06-27 14:54:59 // 6495
nem, nem olvastam.

"tessék végre megtanulni, hogy az az áram, aminek szaga van. és ha túlméretezed, akkor sosem lesz szaga" :D (ne kérdezd, erősáramús vagyok)

és még valami egy olyan erősítő, ami az esetek legnagyobb százalékában bekerül a kocsikba jó, ha 50A lökőáramot kér. az a 6os vezetéken 5 méteren 0,75V feszültség esést hoz létre, amire még nem érzékenyek ezek a technikák sem. és már ez is 600w, csúcsra járatva.
dfg (Tanárúr)2012-06-27 07:42:21 // 6494
12mm2-es kábel szabványban nincs :D tényleg elszaladtunk a topic témája mellett. mindenkitől bocsi. :)
dfg (Tanárúr)2012-06-27 07:42:08 // 6493
azért ez indítómotor áramát ne hasonlítsuk már össze azokkal az erősítőkkel....
dfg (Tanárúr)2012-06-26 21:58:36 // 6492
:) elég érdekes ez itt. ez a túlmisztifikálás.
dfg (Tanárúr)2012-06-26 21:40:17 // 6491
mondjuk azért eléggé túl van misztifikálva ez a dolog. mert sokszor behúznak 16-os, 25-ös vezetéket, miközben egy 6os simán elegendő.

ha feltételezzük, hogy 100A folyik (az 1200watt), akkor esik a 6os vezetéken 5 méteren 1,5 V esik rajta. de ne felejtsük el, hogy ekkora teljesítmény nem egy egyszerű erősítő, és a komolyaknál is csak csúcsban, amit egy kondival lehet kompenzálni.

szerintem 400watt-ig mindenképp elég a 6os vezeték.
dfg (Tanárúr)2012-06-17 07:25:41 // 6490
Pontosan mi is a baj a mostani motoroddal? emlékszem, hogy van valami gond, csak arra nem, hogy mi.
dfg (Tanárúr)2012-06-13 07:27:41 // 6489
csak jelezném főokoska, hogy régen napi 8-10 hozzászólásom volt, most meg jó ha havi 1... kisb
dfg (Tanárúr)2012-06-05 22:29:49 // 6488
ennyi érdemtelen hsz után már ez az egy teljesen mindegy...
dfg (Tanárúr)2012-06-03 10:00:52 // 6487
nem ér bele valahol valami a szíjba? nekem olyan , mintha nem a motorból jönne, hanem valamelyik forgó alkatrész csinálná.
dfg (Tanárúr)2012-05-21 21:52:05 // 6486
már ahhoz képest gyorsul rendesen, hogy kattogós ;)
dfg (Tanárúr)2012-05-20 13:03:32 // 6485
195/55R15, 205/45R16, 205/40R17 ezek elméletileg váltóméretek, és a TI-QV gyári mérete.
dfg (Tanárúr)2012-05-20 08:31:20 // 6484
nem is írtam, hogy a városban megáll 9-be :D

voltam most párszor nyíregyházán, és az úgy néz ki, hogy valamennyi sima közút, utána sok autópálya. oda 140-150, vissza 170-180, és átlagra klímával kijött a 9.
dfg (Tanárúr)2012-05-18 22:06:36 // 6483
autópálya 150-nél az enyém lemegy 7,5-re, de hosszútávon nem megy akkor sem 9 fölé, ha a pályán ökörmód megyek.
dfg (Tanárúr)2012-05-18 22:03:25 // 6482
szia, ha holnap felhívsz megnézem, de úgy rémlik van egy ilyenem a padon, ha megegyezik a Ts, és a diesel 710es alkatrésze.
dfg (Tanárúr)2012-05-17 20:24:02 // 6481
nos valami amiben egyetértünk. lehet egy 2.0 ts-t 9 liter alá szorítani a városban, de akkor minek az ilyen? 12 alá sosem esik a fogyim városban.
dfg (Tanárúr)2012-01-10 12:06:18 // 6479
Pedig jól mondja, gázelvétellel sok kocsi hátulját meg lehet indítani, kf nélkül.
dfg (Tanárúr)2012-01-10 11:57:59 // 6478
simán bemegy, csak ha megnézed nem passzol a lökhárító sem, így nem fog összeérni a lökös, és a rács
dfg (Tanárúr)2011-12-26 11:06:53 // 6477
olaszok, ott csak ilyesmi lehet a gépkönyvben :D

a legtöbb bajunk az olasz célgépekkel van, komolyan vannak ilyen utasítások az eredeti olasz nyelvű gépkönyvben. :D
dfg (Tanárúr)2011-12-25 22:32:07 // 6476
balra elfordítod, és mehet is. tehát a kocsi hátulja felé
dfg (Tanárúr)2011-12-24 12:59:25 // 6475
segíts neki azután hogy kijavítottad...

találtam fotót, javítson ki valaki, ha tévedek, de ez a két cső hozzaviszi a bengát az injektorokhoz.

dfg (Tanárúr)2011-12-23 18:59:36 // 6474
Beszéltem a Mizsehotelesekkel, azt üzenik, minden rendben volt, jövőre is szeretettel várnak minket, és természetesen nyáron is állnak rendelkezésünkre, ha időben szólunk.
A képek nem gyűlnek az ftp-n, így nem lesz beszámoló az idei taliról.


akkor újra a kérdés:

Nyáron egy csütörtök pénteki buliban benne van-e a banda? természetesen akkor lehet a horgásztóban is pecázni, ha tele a hotel, akkor sátorozni, és bográcsozni.
+ egész napi piknikezés!!!
dfg (Tanárúr)2011-12-22 18:52:35 // 6473
nehümmögj... :D

akkor mondtam neki a hőcserélőt, amikor még nem volt szó róla, hogy a motor is tele van. akkor még csak a kiegyenlítőről szólt a fáma.

oké, legyen 20 perc
dfg (Tanárúr)2011-12-21 12:49:55 // 6472
lehet, hogy igazad van, de azokból a dolgokból kiindulva, amiket itt leírt, még mindkét hiba fennállhat, de itt azonnal mindenki a hengerfejet szedette volna le vele. namost egy hőcserélőt lecserélni próbára 10 perc, egy olajcsere, vízcsere, és egy hőcserélő kérdése.

és igen, aki nem elsőre csinálja, az látni fogja anélkül is, hogy mi a baj, de miért kell egyből a legrosszabbal ijesztgetni? ha meg lehetősége lenne rá otthon, már rég lepukkantotta vna a hengerfejet...
dfg (Tanárúr)2011-12-20 09:15:31 // 6471
de ha egy azonos probléma miatt van lehetőség elsőnek ezt megnézni, akkor miért kellene rögtön levenni a hengerfejet???? hozzáteszem akkor még nem tudtam, hogy a motorba is víz került.
dfg (Tanárúr)2011-12-19 21:35:29 // 6470
olvastam sok blogot. de mégis az van, hogy levettem a hengerfejet mert mindenki (ITT) azt mondta hengerfejes a kocsi. visszatettem, és megmaradt a gond. felhívtam, mondta olajhűtő, levettem a 146ról, és azóta minden ok... tehát nekem ebben az esetben Ő adott olyan tanácsot, ami segített.
dfg (Tanárúr)2011-12-19 14:45:32 // 6469
Piri volt, és igaza lett. az enyém nem hengerfejes volt.
dfg (Tanárúr)2011-12-18 21:34:57 // 6468
de azt nem tudod tesztelni, én megnyomtam víz oldalról nitrogénnel (4 bar), és nem volt nyomáscsökkenés, amikor meg a forró olaj megérkezett bele, megint összekeveredett a cucc. mondjuk ha teljesen átrszakadt, akkor az kijön nyomáspróbával
dfg (Tanárúr)2011-12-18 21:31:44 // 6467
nekem az olajhűtő szakad át, és ugyanolyan jeleket produkált, mintha hengerfejes lenne. bár nekem az olajban nem volt víz, csak fordítva
dfg (Tanárúr)2011-12-18 15:42:13 // 6466
ugye ha úgy jártál, mint balázs, akkor kiveszed, lezárod a kivezetéseket, felöntöd brigéciollal, aztán felrázod, mint krisztus a vargát, és kiöntöd a taknyot. kb 3-4 ismétlés.
ezután csinálsz erős trisó oldatot, és áztatod benne egy éjszakát, majd jó erősen átöblíted.

(innentől jöhet a sima tisztítás)

aztán ha ezzel megvagy, és már csak a fala van elszineződve, akkor teszel bele kvarchomokot, felöntöd vízzel 3/4-ig, és aztán megrázod, mint buzi a faszát, és addig ismétled, amíg a belseje olyan nem lesz, mint az új.

namost ezek után nagyon ki kell öblíteni, mert nem hiszem, hogy a motornak jót tenne a homok.
dfg (Tanárúr)2011-12-18 14:06:30 // 6465
elrepedt? mert kimosni ki lehet gyönyörűen,
dfg (Tanárúr)2011-12-18 14:02:33 // 6464
HEJ!!! a berényi taliról a képeket tessék már fellökni!!!
dfg (Tanárúr)2011-12-16 15:58:42 // 6463
légy szíves továbbra is ragaszkodj a szép magyar anyanyelvünk helyesírási szabályaihoz. köszönjük.
dfg (Tanárúr)2011-12-16 15:15:17 // 6462
az 1988as hondámon már elől hátul tárcsa volt, a 94es kombi opelen (1,8 benzin) meg hátul dob. és mindkettő jól fogott. szerintem csak koncepció kérdése, hogy mit tesznek alá. a nagy pck-up-oknak majdnem mindegyiknek hátul dobja van. a kis sportkocsiknak meg tárcsája.
dfg (Tanárúr)2011-12-15 06:28:19 // 6461
csak hasonlót találtam, ugyanolyat nem.
dfg (Tanárúr)2011-12-14 20:20:56 // 6460
miért is nem ér lófaszt sem? ez egy olaj-víz hőcserélő. de mindenesetre ezt úgy hívják, hogy olajhűtő, magyarul van a kocsiban, és okozhatja balázs problémáját.
dfg (Tanárúr)2011-12-14 17:48:30 // 6458
igen, ez egy levegő-olaj hűtő. de a 146okban vizes olajhűtő van...
dfg (Tanárúr)2011-12-14 13:14:02 // 6457
azért nem vitatkoztam, mert én már cseréltem a sajátomon, és azon ugye volt, de mit lehet tudni... :D
dfg (Tanárúr)2011-12-13 11:10:40 // 6456
olvass vissza a blogomban, le ne vegyétek a hengerfejet, amíg az olajhűtőt le nem cseréltétek!!!
dfg (Tanárúr)2011-12-13 08:02:20 // 6455
Volt olyan boxi, amiben 260ig volt az óra? eddig úgy tudtam, hogy csak QVTI.
dfg (Tanárúr)2011-12-12 11:54:18 // 6454
A beszámolót megírom hamar, de a képeket meg kell várnom, hogy beletűzzek párat :D
dfg (Tanárúr)2011-12-11 17:36:28 // 6453
tényleg hülye... :D

irgalmatlan jó buli volt :D
dfg (Tanárúr)2011-12-11 15:25:24 // 6452
akkor inkább neked kellene az én váltóm :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.