dfg (Tanárúr)2006-08-20 06:25:32 // 101
Lehet, hogy 150-re tervezik őket, cimborám asztmájában mégis 275e van, igaz ő csak az utolsó 30-at tette bele, de azt nagyon keményen hajtva.
dfg (Tanárúr)2006-08-19 19:33:34 // 100
nem értem mi ez a pesszimizmus. mielőtt megvettem az autóm, mindenki azt mondta, a motorral nem lesz baj, 400000-re tervezték őket. megvettem, azóta csak azt hallom: ne bántsd! ne hajtasd, és még ti is panaszkodtok itt. hát most akkor nem jó autók ezek? az offos gépek3-400000 km után lesznek fődarabcserések. hát akkor hogy van ez?
dfg (Tanárúr)2006-08-17 22:09:02 // 99
elég sok kipuffot csináltam, de max csak a hangja lett jobb, elvétve ment tőle jobban a kocsi. sajnos még az alfára nem volt módomban gyártani
dfg (Tanárúr)2006-08-17 21:09:04 // 98
hello. nincs meg véletlen walter röhrl pike's peak-i s1-es videója valakinek?
dfg (Tanárúr)2006-08-15 23:03:50 // 97
most akkor melyik oszlop jelenti a beküldött képet?
dfg (Tanárúr)2006-08-15 15:26:23 // 96
Esteleg elképzelhető, hogy kopottak a fékbetétek, és a kopásjelző ér hozzá a tárcsához. Feltéve, ha rugós kopásjelző van benne.
dfg (Tanárúr)2006-08-13 22:36:03 // 94
igen, csak most épp főtengelycserés.
dfg (Tanárúr)2006-08-13 22:19:32 // 93
http://pdekor.hu/link/szolg_muszf.htm
dfg (Tanárúr)2006-08-13 22:14:46 // 92
ajaj! külön műhelyek alakultak erre az iparágra.
dfg (Tanárúr)2006-08-13 21:45:52 // 91
ezért flokkolják. tulkép minden fényt elnyel, minden sötét színben.
dfg (Tanárúr)2006-08-13 21:37:53 // 90
Ilyen okból szokták a rally autók műszerfalát flokkolni, feketére. az ugyanis abszolút nem tükröződik. van akit nem zavar a tükröződés, én speciel falramászok egy darabka papírtól is, ami a műszerfalon dekkol
dfg (Tanárúr)2006-08-13 06:46:38 // 89
szia mindenki. azelőtt mást se hellottam a szerelőmtől, hogy gy az alfa, úgy az alfa, meg hogy ő alfissimo klubtag, és mindent tud a alfákról, stb. egy hónapja van nála a kocsim, + a donorautó, amiből a főtengelyt kellene kiszedni, erre tegnap elment nyaralni. tehát ha mikor hazajön csak az enyémet fogja csinálni, akkor is még legalább 2 hét. mit csináljak vele? öljem meg? vagy elég, hogyha aíg nyafralni van elhozom a kocsiját, meg az enyémeimet, és vagy két hónapig nem adom visza az övét.
dfg (Tanárúr)2006-08-10 05:48:04 // 88
biztos feltünt, hogy elég othon vagyok, abban a másik tipusban. vtec van az 1,6-osok közt 115, és 125 LE, nincs külön sohc és dohc vtec, hanem a vtec sohc, a vti dohc. a különbség pedig nem a vezérlésük tipusában, hanem a vezérlésmódosítójukban van. a vei-ről lemaradtam, szerintem valamit elnéztél. zokták még írni, hogy ESI hengerfejes, de az csak azt jelenti simán, hogy sohc vtec.
dfg (Tanárúr)2006-08-09 23:02:24 // 87
ja megvan. mégegyszer bocsi.
dfg (Tanárúr)2006-08-09 22:24:58 // 86
bocsi, lehet nem olvastam vissza elég figyelmesen.
dfg (Tanárúr)2006-08-09 22:21:12 // 85
bocsi én föckös hozzászólására reagáltam. az én célom amikor ezt a kocsit vettem, hogy jobb autót vegyek, mint egy civic sedan vti 160 LE. jelentem: SIKERÜLT! de: nem gyorsul jobban, és nem olyan megbízható.
dfg (Tanárúr)2006-08-09 22:06:02 // 84
1.6-os, bocsi
dfg (Tanárúr)2006-08-09 22:05:13 // 83
"a 162 paci hihető, ha 1,6 dohc vti, csak szét kell pörgetnie a kisgyereknek hozzá...
a spanom vtech crxét még a gtpunto is 1esben állva hagyta:-)))"
szia föckös. én imádom az olasz autókat, de tudom, hogy egy vtech crx csak 125 LE, ennek ellenére nem hiszem, hogy komoly ellenfele lehetne egy gtpunto. viszont egy vti crx 160 LE ami nagyon keményen odaver a gtpuntonak. és persze, hogy pörgetni kell, hisz a teljesítmény négyzetesen arányos a fordulattal, de nem is szabad összehasonlítani egy 1.-os autót egy 2.0-sal. tudomásul kell venni, hogy a vti-nek simán gyorsulásban nincs párja, persze csak kategóriájában. amint pályán kell menni több kört, verhetővé válik, mert nyomatékszegény. megkockáztatom, hogy sima tuning nélküli autók között (első kerék, négy henger, nix turbó) 2000 ccm-ig a vti crx a legjobb.
dfg (Tanárúr)2006-08-07 21:20:05 // 82
Köszönöm a betűtipust. többen is megküldtétek.
dfg (Tanárúr)2006-08-07 21:16:43 // 81
Naptár rendelés:
Reaper: 1
Kau: 1
dfg: 2
Teddy: 1
GEORGE: 2
GT: 2
GP ti: 2
Selmak: 1
Willy: 1
zsé145: 1
Cuba1: 1
RB: 3
zekedani: 1
Thomacski: 2
gizmo145: 2-(3)
Stee146: 1
Benőke : 1
zee: 1
count M: 2
Seriff: 1
BFMSE: 1
cs: 3
Pumuklee: 1-(2)
nemethlajos: 2
petike145: 2
Bazsa72: 2
Timike: 1
Richie146: 1
Sil: 1
Balage:2
dfg (Tanárúr)2006-08-07 18:03:20 // 80
tudna nekem is küldeni valaki alfaowner betűtípust? köszi
dfg (Tanárúr)2006-08-05 20:21:32 // 79
dfg: 1db naptár
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:59:11 // 77
ma este 8-kor még abban a tudatban voltam, hogy fel lehet köszörülni, aztán kimentem a szerelőhöz megnézni, mi a helyzet. nem vidított fel
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:57:38 // 76
kérdezdd!!!!!!!!!!!! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?! Légyszi?!
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:52:22 // 75
nincs még bele új.
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:51:52 // 74
131 ezernél. ilyenkor már csak találgatni lehet mi okozta. talán az előző tulaj cserélte (le volt ütve a karter), és nem köszörültette fel.
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:45:37 // 73
annyira szétverte a hajtkarcsapágy, hogy menthetetlen.
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:44:47 // 72
3 hete járok vele, kitakarítottam, olajat cseréltem, centíroztattam, kimosattam a huzatokat, és még csak most kezdem azt érezni, hogy nem trabi.
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:39:40 // 71
folyamatosan figyelem a többi topicot is, most mi vagyunk a legaktívabbak.
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:36:59 // 70
az a baj, hogy folyamatosan itt motoszkál bennem, + lenn nem az alfa áll, hanem egy kölcsön daewoo (fateré). baromi kellemetlen, mikor vissza kell adni 1-1 napra
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:34:08 // 69
dfg (Tanárúr)2006-08-01 22:33:12 // 68
én pl ezt küldtem: persze itt nem látszik, hogy nincs benne főtengely. viszont szivesen küldök belső képeket a motorról.
dfg (Tanárúr)2006-08-01 21:48:28 // 67
Sziasztok. kellene nekem egy 146 ti főtengely hajtókarokkal. ha valaki tud szóljon, mert el vagyok keseredve.
dfg (Tanárúr)2006-07-29 13:39:39 // 66
Lehomokfúvattam a szelepfegelet, és a hengerfej másik alumínium darabját (ha már szét van fűzve a blokk). Aztán lefestettem piros hőálló festékkel. nagyon állat! nem tudjátok létezik hőálló lakk?
dfg (Tanárúr)2006-07-26 20:24:29 // 65
attól félek kiadok egy csomó pénzt, és a végén meg mondogathatom, hogy "régen jól ment......."
dfg (Tanárúr)2006-07-26 20:23:27 // 64
ha felköszörülik a főtengelyt, akkor az jó lesz, vagy csak elmegy?
dfg (Tanárúr)2006-07-26 20:22:33 // 63
nem értek hozzá, de már 200 körül beszélnek
dfg (Tanárúr)2006-07-26 20:21:22 // 62
vmi hajtókarcsapágy, és hálistennek ez visz magával mindent
dfg (Tanárúr)2006-07-26 20:18:04 // 61
nincs valakinek ti motorja elfekvőben?
dfg (Tanárúr)2006-07-24 17:04:57 // 60
de most voltunk nyaralni egy hónapja, 100-120km/h +klíma, 10L. pedig feleségemmel voltam, ő pedig egy automata antituning.
dfg (Tanárúr)2006-07-24 17:01:23 // 59
ez nem csak rám volt jellemző, más is ennyikkel jár ilyen autóval. lehetetlen 5000 alatt tartani a fordulatot.
dfg (Tanárúr)2006-07-24 16:59:56 // 58
nem bizonyítékot kell, elég egy igéret! ;) lehet, hoogy csak az én lábam van ólomból? nem tom elépzelni a foyit 10 alatt. főleg nem 150 felett. a gyári könyv is többet ír.
dfg (Tanárúr)2006-07-24 16:51:49 // 57
EMBEREK! valaki mutasson már egyszer nekem egy 10 lityi alatti fogyasztást! Ezek mind csak mondák. úsgsem birod ki hogy ne forgasd meg egy kicsit! nekem az 1.6-os hondám is 12-t evett meg ez is. úgyhogy ebből az alf sokkal jobb!
dfg (Tanárúr)2006-07-24 16:12:18 // 55
vezettem már néhány 200 lófeletti autót, de számomra az elsőkerekesek teljesen kontrolálhatatlanok voltak kanyarban. mondjuk nem vagyok egy carlos sainz, de azt mondják, hogy takuma satónál jobb vagyok ;)
dfg (Tanárúr)2006-07-24 16:10:07 // 54
Én nem azt mondtam, hogy általánosítsunk, ez csak egy keserű tapasztalaz, bár ugyaniígy járt egy cimborám tavaly a 155-ösével.
dfg (Tanárúr)2006-07-24 15:57:47 // 53
A gyorsulgatásos témához csak annyit: nekem civicem volt a 146 ti előtt, méghozzá sedan. 140-150-ig biztos, hogy jobb volt a honda. nem mondom utánna lényegesen erősebb az alfa. viszont, ha otópályán folyamatosan 200-al mentem, és felizott a kidörgő (ez volt a vége 5. 6800-nál), akkor sem lett semmi baja. 18 éves, 150000km-el. A 146-ot egyszer hajtottam meg, most fűzik szét a blokkot. Tehát én nem rizsevőzném le a hondákat, mert az is őrült tipus. Ráadásul nem is egy megbízhatatlan fajta. és én mikor alfát vettem, úgy tudtam, hogy ez a két tipus olyan, mint a lengyel-magyar. jóbarát.
dfg (Tanárúr)2006-07-21 21:08:09 // 52
remélem hamar feltöltik
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.