dfg (Tanárúr)2006-10-08 21:11:19 // 251
milyen qrvára lehúzták a qv-t a totalcarosok.
dfg (Tanárúr)2006-10-08 20:27:07 // 250
bocsi de lelassult a netem, és félúton elveszett a kép az előbb.
dfg (Tanárúr)2006-10-08 20:23:37 // 248
ilyen van benn neki is.
dfg (Tanárúr)2006-10-08 20:21:14 // 247
valóban ugyanez a kárpit az enyéman is, de picivel másabb a formája az ülésnek, és csak a háttámlán van bőr, oldalt nincs.
dfg (Tanárúr)2006-10-08 20:16:56 // 246
Igen, de azok is recaro ülések, csak alfaromeo feliratosak.
dfg (Tanárúr)2006-10-08 20:07:43 // 245
Én annakidején az offos gépemnél kivettem a középső dobot, jobb lett a hangja, és jobban is ment. viszontnehezebben érte el az üzemi hőfokot.
dfg (Tanárúr)2006-10-08 18:55:05 // 244
báttyámnak volt egy világos bőrös toledója. gyönyörű, de sokkal macerásabb mint a szövet. nem igaz, hogy csak letörölni kell, + ápolgathatod havonta, hogy ne repedezzen ki. és nyáron meleg, télen hideg.
dfg (Tanárúr)2006-10-06 22:33:48 // 243
Én pont wili AUTÓJÁBAN hALLOTTAM SZÓLNI, MIELŐTT MEGVETTE, NEM IS volt rosz. de azért a sonyt nem adnám érte
dfg (Tanárúr)2006-10-05 21:36:04 // 242
én pl 146 ti-t látok szárny nélkül mindennap. az enyémet. pedig gyárilag volt rajta!
dfg (Tanárúr)2006-10-04 22:34:04 // 241
dfg (Tanárúr)2006-10-04 22:27:59 // 240
dfg (Tanárúr)2006-10-04 22:18:15 // 239
mit mondasz? remélem észre sem lehet majd venni.
dfg (Tanárúr)2006-10-04 22:03:07 // 238
dfg (Tanárúr)2006-10-04 15:20:24 // 237
találtam egy címet, a gyári vezérlésmódosítót 34300 HUF-ért adja.
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:50:59 // 236
nekem pont a kézifék fog
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:39:43 // 235
így van. de úgyis betéteket kell cserélnem, még a tél előtt, majd akkor megrántjuk, és kapnak a féknyergek is egy kis hőálló festéket. A két hátsó fék egyébbként sem nagyon fog.
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:33:36 // 234
Hóba, csapatni, fehér kerék.
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:32:40 // 233
Nappali fényben jobban mutat, mint ezen a félhomályos telefonos képen. Holnap csinálok képeket fényképezőgéppel is. Nappal!
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:30:46 // 232
Természetesen az ajtót telibe fújják, +az egész oldalt egybepolírozzák.
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:29:45 // 231
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:28:06 // 230
hja a srác csak annyit mondott, hogy: "+ egy munka. fasza".
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:24:04 // 229
és szerintem a zöldhöz megy a fekete.
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:23:18 // 228
Ma elvittem egy barátomat a karoszérialakatoshoz, ahol az offos asztmáját kezelik. bementünk, nemsokkal később hallom, hogy csipog a riasztóm. A karosszérialakatos apja sikeresen beletolatott a bal hátsó ajtómba. argh
dfg (Tanárúr)2006-10-03 20:19:05 // 227
dfg (Tanárúr)2006-10-02 20:48:44 // 226
A jászakuval vigyázzatok! igaz, hogy olcsó, de sok a gyártási selejt, és azok egy tél alatt tönkremennek. Itt készülnek jászberényben.
dfg (Tanárúr)2006-10-01 22:55:28 // 225
szia. a hzázi készítésű toronymerevítt látom a gépeden? bevált?
dfg (Tanárúr)2006-09-29 20:56:09 // 224
vagy estleg ha elküldenétek a rajzokat autocad, vagy inventor formátumban.
dfg (Tanárúr)2006-09-29 20:54:42 // 223
sziasztok. elvinnám egy forgácsolóhoz a dolgot, de nem értem a rajzot. Pedig ilyesmivel foglalkozom én is. ha valaki elmagyarázza, legyártatom.
dfg (Tanárúr)2006-09-27 21:28:45 // 222
De a hungaroringen 201 méter van, ugye?
dfg (Tanárúr)2006-09-24 14:07:51 // 221
Ja. Az IFA meg ideiglenes forgalmi akadály.
dfg (Tanárúr)2006-09-23 21:43:54 // 220
Hát az bztos, hogy az olajdekni le volt ütve. nem nálam.
dfg (Tanárúr)2006-09-23 21:02:38 // 218
dfg (Tanárúr)2006-09-23 20:57:56 // 217
dfg (Tanárúr)2006-09-22 21:57:42 // 216
Jóestét. Nem mondjátok, hogy a karbon nem kóser. pedig ha megszakadok is veszek egy komplett motorháztetőt karbonból.
dfg (Tanárúr)2006-09-21 22:18:12 // 215
talán 4x100-ról egyszerű lenne, de a 4x98-at át kell gondolni.
dfg (Tanárúr)2006-09-21 22:07:51 // 214
Találkozott már valaki olyan osztókörmódosítóval, ami lehetővé teszi a mi tipusunkra az 5x100-as osztókörű felnit?
dfg (Tanárúr)2006-09-21 22:00:01 // 213
sziasztok. nekem egyszerűen rajta kell ülnöm az ülésen, és akkor kicsi erővel letolni a kart. mondjuk 100 kilo felett vagyok. sokat szenvedtem, mire lement.
dfg (Tanárúr)2006-09-20 23:28:27 // 212
ja, 14-15 volt az ára.
dfg (Tanárúr)2006-09-20 23:27:52 // 211
Az ív a legolcsóbb, És azzal a legnehezebb hegeszteni. Lemezhez szinte teljesen alkalmatlan. iletve hülyeséget beszélek, hisz ez mind ívhegesztés. fussunk neki: a legolcsóbb a hagyományos trafós hegesztő, ez hegesztőeletródás cucc. Ezután jönnek az olcsó co-k, ezek lemezhez vannak kitalálva, ilyet használ sok karosszériás. Aztán jönnek az inverteres hegesztők, alapkészletben elektródás ez is, viszont könnyebb vele dolgozni, és maga a gép is csak 8-15 kg. ezekhez általában lehet csatlakoztatni awi szettet, ami védőgázos monit a co, de nem fogyóelektródás. És innen felfelé jönnek a nagyáramú cuccok, de ezek már nem érdekesek szerintem. Tehát amit a tacskóban megveszel óccsóé, az sima hegesztőtrafó, tehát még venni kell hozzá pálcát is.
dfg (Tanárúr)2006-09-20 22:36:13 // 210
Azt hiszem legutóbb obivankenobinál láttam, vagy a a praktikusban.
dfg (Tanárúr)2006-09-20 21:50:26 // 209
Én nagyon jól megvagyok szesz nélkül, de ha úgy alakul, akkor nagyon-nagyon be tudok rúgni. de pont ezért nagyon ritkán iszom. Főleg mióta megnősültem.
dfg (Tanárúr)2006-09-20 21:47:52 // 208
megnézem, hogy van-e valakinek eladó trafója. ha igen, akkor sem hiszem, hogy ennél olcsóbban odaadnák. egyszerűen nagyon olcsón adják a multik.
dfg (Tanárúr)2006-09-20 19:36:49 // 207
sziasztok. 50 körül olyan inverteres gépet lehet kaoni, ami tudja az awi-t is. a legkissebb co gépek 40-50 körül vannak, palack, és dob nélkül, de ezek csak 0,8-as huzalhoz jók. az awi-s géphez természetesen külön meg kell venni az awi készletet. A 14e-es gép meg sima ívhegesztő, de tapasztalat alapján 2,5-es pálcával egész simán lehet folyamatosan hegeszteni. Bár én beletettem annak idején egy ventilátort, hogy forogjon benne a levegő.
dfg (Tanárúr)2006-09-19 22:49:21 // 206
jéjt mindenkinek
dfg (Tanárúr)2006-09-19 22:00:24 // 205
Alkatrészeket nem tom mindet külön, mert nagyon sokmindent egyben fizettem ki. de próbálok részletes lenni:
Motor: 60e
hengerfejsíkolás+ szelepszárszimeringek: 10e
Kuplungtárcsa:15e
tömítések, szíjak, görgők: 57e
hajtókarcsapágyak:7e
szervoolaj, olajszűrő: 10e
munkadíj: 50e
dfg (Tanárúr)2006-09-19 21:54:54 // 204
Egyszer már leírtam, de leírhatom mégegyszer:
Egy kis hajtás után elkezdett csörögni a motor. megszünt az olajzása a második hengerben a hajtókarcsapágynak, elfogyott a csapágy, majd szétverte a ahajtkar a főtengelyt. tehát kellett főtengely hajtókarok, + kiderült szétszereléskor, hogy törött volt az olajdekni valamikor, és valószínűleg csak későn vették észre. minden csapágy gallyon volt, valamint dugattyúcsapszegek is kotyogtak. Vettem lencsea155-el egy 155-öst, aminek ugyanilyen motorja volt (neki a kasztni kellett, nekem a blokk), szétfűztük azt a blokkot, és a 155 főtengeyét, hajtókarjait, dugattyúit, gyűrűit, beleraktuk az enyémbe. + ha már szét volt szedve, hengerfejsíkolás, szelepszárszimeringek, vezérműszíj, balance szíj, összes görgők, szervoszivattyú, olajdekni, mozgó, és nyugvócsapágyak is cserélve lettek. ez az egész erült 212e ft-ba. +5L total qartz 10w40. azért ez mert sajnáltam a jó kis seleniat beletenni 1000 kmre, ez meg ingyenolaj nekem.
dfg (Tanárúr)2006-09-19 21:29:34 // 203
ma először kellett egy előzés miatt adnom egy kis gázt, mióta kész a gép..... FASZA! tényleg kész lehetett a motor, mert sokkal-sokkal nyomatékosabb lett.
dfg (Tanárúr)2006-09-18 22:47:21 // 202
volt gondozásomban néhány napig egy r5 turbo, ki volt mind a négy "lába", de még így is remek volt. mi volt a baj az unoval?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
525
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- Giulia
- KRESZ
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas













