Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2007-01-08 19:55:59 // 501
qrva nehezen barátom. De az élmény kárpótol.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 19:54:44 // 500
Az NGK 100e km, és 43 ezer HUF, az összes többi olcsóbb, és csak 30e km.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 19:53:02 // 499
na azért a boxik, meg a QV mellett sokat dumálunk a ti-kről is! ;)
dfg (Tanárúr)2007-01-08 19:50:37 // 498
9-re megyek vizsgázni a baros utcába, és utánna indulok. azt beszéltük meg délutánra menjek.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 19:26:44 // 497
Azt hiszem, hogy az NGK 50 alatt van, és 100e kilométert mehetsz vele. javítsatok ki, ha nem, de úgy tudom ez volt benne gyárilag is.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 19:11:54 // 496
Nem ő kúrta el a dolgokat, hanem VSZ155. azóta csak folyamatosan javítgatjuk azokat a hibákat, amiket a majd két hónapos(!) munkája alatt elkövetett az autómon. Nagyon félek, hogy eltolt valamit a főtengelycsapágyak körül is, mert akkor komoly baj lesz. És a kis vezetőszerelőbizonyítványomvancitroenből-nek is komoly baja lesz. És most már értem miért utálják a munkahelyén is.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 18:57:14 // 495
Ja, és csak júniusban vettem a kocsit. De nem panaszképp mondom, mert ha jó, akkor nagyon. és ilyen olcsón ki bérel fűtött garázst (a szerelőét)? ;)
dfg (Tanárúr)2007-01-08 18:53:36 // 494
850-ért vettem a kocsit. Az 1310000-ben nincs benne az átiratás, biztosítás benzin eredetvizsga. tehát ezek nélkül 460e ft. és most lencsea155 850-ért nem tudja eladni a sajátját.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 18:17:49 // 493
1,310,000 eddig, és pénteken megyek piri mesterhez. Ebben benne a kocsi ára, a főtengely csere, vezérműszíj csere, klímahűtő csere, a 4 felni, a generátor jav, 2 új gen szíj, kasznizás, fényezés az elején.
dfg (Tanárúr)2007-01-08 17:38:43 // 492
Ma voltam a szerelőnél, és azt mondta, hogy a vezérműházban nem minden csavar volt rendesen meghúzva. És szerinte a főtengelyszimering kifújódását is az előző szerelő trehánysága okozta. + azóta volt az esetünk a leesett generátorszíjjal, azt hiszem betelt a pohár. Az előző szerelő tag itt, VSZ155 néven. nehogy vigyetek hozzá ladán kívül bármit.
dfg (Tanárúr)2007-01-07 19:18:39 // 491
Ismerem ezt az érzést. holnapután két vizsgám lesz.
dfg (Tanárúr)2007-01-07 14:13:37 // 490
psssssssssssssssssssssssssszt. hallgatok mint a sír.
dfg (Tanárúr)2007-01-07 13:54:52 // 489
Ha jól olvastam az előbb, csak akkor kell fizetni az avg-ért, ha upgrade-eled a 7.1-es verzióra. egyébbként a nod32+adaware se+pyware a verhetetlen trió. ha nem jársz warez, és pornó oldalakra, akkor elég az első kettő is.
dfg (Tanárúr)2007-01-07 13:50:45 // 488
Persze az előbbi hozzászólásomban a vessző csak a véletlen műve, a valósággal való bármillyen egyezés csak rágalom.
dfg (Tanárúr)2007-01-07 13:49:42 // 487
Láttad ,már a szelepfedelet? milyen lett?
dfg (Tanárúr)2007-01-07 13:43:32 // 486
Ja. És minden utazás után kicseréled a bad szektoros vinyót + dvd romban a fejet. Ugyanis csak a laptop alkatrészek bírják a mozgást (bár azok közt van oly, amelyik 20-30G-t is kibír). Nem kell mondanom, hogy ez igaz a barbone pc-kre is.
dfg (Tanárúr)2007-01-07 06:16:03 // 485
Hali. Én akérmelyik hirdetést nézem, az 1,9 jtd csak a 3 misi feletti kategóriában 150 LE. nos valóban nem ültem még ilyenben, de kiváncsi lennék.
dfg (Tanárúr)2007-01-06 20:49:02 // 484
és hogy engeded le a hátsó ablakokat?
dfg (Tanárúr)2007-01-06 20:01:33 // 483
Jó szórakozást!
dfg (Tanárúr)2007-01-06 19:50:19 // 482
Nem is büntet, hanem öl!
dfg (Tanárúr)2007-01-06 19:45:50 // 481
De ilyen fasza internetes csapat sehol nincs. Pedig ismerem a hondásokat, opeleseket, és a francia srácokat is.
dfg (Tanárúr)2007-01-06 19:43:44 // 480
Pont ezért vettem alfát! mindenki azt mondta, hogy ha a kasztni jó akkor megölhetetlen. és én szeretem adni neki. A következő tipusok közül válogattam: Civic VTI 1,8 Lancia kappa 2,0T Volvo s40 T4 ALFA 146ti. Aztán úgy döntöttem, hogy nem veszek fel hitelt, úgyhogy maradt a két olasz gép. Itt pedig az döntött, hogy erre hamarabb találtam rá.
dfg (Tanárúr)2007-01-06 19:34:54 // 479
Igen, az a honda ment jobban ami az oldalamon van. nem esi motor, csak sima nem változó szelepvezérlésű, gyárilag 112, majd a crx hengerfejével 136 LE volt benne, +az aprságok (kipuf, szűrő, lendkerék könnyítés). az autó 960 kilogramm volt üresen. És valóban +1 fővel már gyalázatosan szarul ment. De könyörgöm, akkor is csak egy egyhatos kávédaráló volt. viszont akkor sem lett semmi baja, mikor annyi olajjal jöttem haza a balatonról végig kétszázzal, hogy nem ért bele a nívópálca. Viszont kb 160-170 felett már abszolút nem lenne köze az ALFÁhoz. Ellenben az alfára annyit költöttem már, amennyiért eladtam a hondát.
dfg (Tanárúr)2007-01-06 19:25:37 // 478
A szelepsapira jó megoldás ha ráhúzod kombinált fogóval. csak tartsd a csomiban a fogót, mert különben te sem fogod letekerni.
dfg (Tanárúr)2007-01-06 19:24:34 // 477
Szega mindenkinek. lejárt a műszakom. Hát úgy néz ki főtengelyszimeringes lett a gépem. Kedden mentem vna piri mesterhez vezmódosító cserére, de addig nem lesz kész az autó, anélkül meg ugye minek.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:44:08 // 476
szal. NE nézzétek
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:35:22 // 475
Én csak azt mondom, nézzétek le ezeket a gépeket. ők ugyanannyira szeretik a gépeiket, mint mi a mieinket. és azok közt is van 1-2 szuper taxi.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:21:07 // 474
Miről beszéltek? nekem volt hondám, meg sem próbálom hasonlítgatni komfortban, vagy külsőben, vagy biztonságban hasonlítgatni az alfával. Itt szigorúan a gyorsulásról és a tartósságról beszéltem. nekem nem VTI-m volt, csak 140lovam volt, mégis sokkal jobban gyorsult, mint a ti. kb 170-180-ig. és azzal a hondával minden kalibra verve volt, kivéve a turbós. ne beszéljetek súlytöbletről, mert ez kicsinyes dolog. akkor én azt mondom a jtd kapcsolja ki a turbót, mert nekem nincs. és valóban pörgetni kell, de ugye a teljesítmény négyzetesen arányos a fordulatszámmal. Pl.: az F1-ben majd 20000-et forognak. 6000 az alapjáratuk. és a tartósság. Olyat még nem hallottam, hogy a v-tech rossz, mi a helyzet a vezmódosítóval? És én nem mentem a hondával 4000 alatt, mégsem ment tönkre sose. 1600 ccm. ültetek 1.8 VTI-ben? na apám az igen. Ja igen a gsi 230-et megy alapból. tehát én azt mondom, hogy nem a leggyorsabb, és nem is a legtartósabb. De ettől függetlenül nem adnám oda akocsimat 15 hondáért, és 85 gsi-ért sem.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 19:58:52 // 473
az enyémen is olyan van, úgyhogy szerintem gyári, viszont csak a ti-ken látom.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 15:41:45 // 472
nekem viszont ma lett baj. remélem semmi komoly.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 15:36:25 // 471
Megérkezett az árajánlat a kartervédőre. 35500 Ft
dfg (Tanárúr)2007-01-05 15:30:52 // 470
Úgy tűnik folytatódik a rossz széria! tegnap ystuc-nak folyt el az olaj, ma nekem. És ogalmam sincs honnan jön, de valahonnan a vezérműházból, az biztos.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 15:27:31 // 469
Nem értem ezt az elfogultságot. Az én haverjaimnak van mindenféle autója, kivéve japánt, de az meg nekem volt a két alfa között. Egy sima gsi (2,0 16V) ráver gyorsulásban a qv-re, a vti-ről meg ne beszéljünk, mert az pici piszkálásra még a gsi-t is lenyomja. az 1.9 jtd-ről, vagy a 2.4 jtd-ről meg annyit, hogy tuning nélkül csak xar diesel mind a kettő. viszont a q4-nek tuning nélküli autók között tényleg nincs párja. Ezeket a kocsikat nem azért szeretjük, mert a leggyorsabbak, vagy mert a legmegbízhatóbbak, hanem mert olyan apró részleteiben is ki vannak dolgozva, mint például embléma a pedálon, vagy utánozhatatlan egyedi külső.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 20:10:35 // 468
Mondjuk tudnám értékelni, ha a kipufugóm eredeti környezete is itthon állna valahol a garázsban. Persze garázsom sincs, nemhogy ferrarim!
dfg (Tanárúr)2007-01-04 20:08:57 // 467
Persze ha gófom lenne én is lefalaznám, de erre büszke vagyok!
dfg (Tanárúr)2007-01-04 20:08:18 // 466
nekem is a gyári pajzs jön be!
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:55:43 // 465
Krisz! a legegyszerűbben a microsoft picture managgerrel tudsz képet tömöríteni, ráadósul az p-ben benne van.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:53:46 // 464
Köszi, ez nagy segítség! a légszűrőházról semmi hír?
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:41:42 // 463
Legközelebb lemosom mielőtt lefotózom...
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:36:43 // 462
Felraktam az új kipuf végemet! nagyon állat.mindjárt dobok egy képet
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:28:07 // 461
nem tűnik bonyolultnak, lehet veszek egyet, és gyártani fogom, amíg az enyém ára vissza nem jön.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:23:32 // 460
Mer úgy figyelem nem az a vasziszt, hogy maga a lemez milyen, hanem, hogy tartói hová csatlakoznak.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:20:30 // 459
hány darabból áll a kartervédőd?
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:15:16 // 458
ez pölö nagyon egyszerű lenne.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:12:59 // 457
estleg lehetne még bele merevítőket hegeszteni, de szigorúan olyan helyre, ahol nem érhet hozzá semmihez, ha mégiscsak betörik.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:09:25 // 456
igazából szerintem az lenne a lényege ennek, hogy elossza az ütés erejét, és talán az, hogy ne felakadjon, hanem felcsússzon a bukkanóra (csatornafedél). a hármas lemez, már nagyon merev, főleg inoxból. de ladára csináltunk már 6-os alumíniumból egyszer. mondjuk az szerintem mesze nem olyan erős mint az acél.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:05:02 // 455
van hármas lemezem is, illetve meg is tudom hajlítani. Tulajdonképp bármit tudok vele csinálni. Az már elég merev lenne.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 19:00:09 // 454
meg még érdekes lenne, hogy van-e hegesztve, hajlítva, meg ilyesmi. de szerintem nem lehet valami bonyolult dolog. ha lenne akna a műhelyünkben, már rég kitaláltunk volna valamit.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 18:58:41 // 453
inox-ból 1200 kilója, de van horganyzott, és fekete lemezem is.
dfg (Tanárúr)2007-01-04 18:57:51 // 452
nem tudod véletlenül, hogy körülbelül, hány kilo lehet a karetervédőd?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.