Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2011-10-11 10:02:47 // 6350
sziasztok

2006-2007-2008-2009-es 45-46 topicnaptáraim megvannak, kidobni sajnálom, kitapétázni meg nem akarok vele semmit. ha kell valakinek, akkor szivesen odaadom.
dfg (Tanárúr)2011-09-07 11:36:59 // 6349
Hé csókák!!!

December 10-11, vagy december 17-18 legyen a Berényi tali?

véleményeket gyorsan, mert le kell foglalnom a szállást!!!


ahová több szavazat érkezik, az lesz. nem csak itt, hanem a clubos fórumon is feltettem a kérdést.
dfg (Tanárúr)2011-08-18 09:48:23 // 6348
elírta a dátumot, 96os lehet, de akkor meg nem lehet benne a 155 lovas motor.

újra csak példának hoznám fel Youri kocsiját, ami belül faceliftes, a 155 lovas motor van benne, de kívül még régilökösös.
dfg (Tanárúr)2011-08-16 21:18:30 // 6347
hát dfg-nek akad a padláson, de fingom sincs milyenek...
dfg (Tanárúr)2011-08-15 07:37:23 // 6346
nem találom ott az új HSZ gombot...
dfg (Tanárúr)2011-08-14 23:14:34 // 6345
megyek :D
dfg (Tanárúr)2011-07-27 14:15:01 // 6344
tuti nem 3 ml maradt benne, hiszen ami a rendszerben kinn volt olaj, amikor lefejtettétek, azt nem tudjátok mérni, és akár az olaj fele is ott lehet.
dfg (Tanárúr)2011-07-25 21:03:21 // 6343
az olajos storyba nem szólok bele többet, mert a NASA-val nem versenyezhetek... bár azt hiszem Ferke hozzászólása az én véleményemhez közeli...


van itt egy lakatos, aki síklemezből megcsinálta a bogár bal első sárvédőjét lámpafészekkel együtt, úgy, hogy nem állapítod meg melyik az eredeti. megszerezzem a számát?
dfg (Tanárúr)2011-07-24 22:08:37 // 6342
kiveséztük... mifinek selenia mellett 3x lett csapágyas, nekem 1x.
dfg (Tanárúr)2011-07-23 19:14:46 // 6341
nekem a selenia csak arra volt jó, hogy jóllakjon belőle a ti...
dfg (Tanárúr)2011-07-20 09:32:41 // 6340
hát ugye ha van akkora feszültsége a villámnak, hogy a felhő, és a kocsi közötti légréteget átüti, akkor már a kocsi, és a talaj közti légréteg átütése nem jelenthet gondot. :)

it őőőőőőrült nagy potenciálkülönbségről van szó, gondolj bele, hogy a levegő 1 centijének az átütéséhez kb 20.000 volt kell. itt pedig ugye kilométerekről beszélünk. persze vannak tényezők, amik csökkentik a levegő szigetelési képességét (pl.: vízpára), de akkor is hatalmas energia szabadul fel.
dfg (Tanárúr)2011-07-20 07:55:22 // 6339
ha a kocsit telibeverte, akkor az alfi ugy viselkedett, mint egy faraday kalitka, és megmentette az életed.
dfg (Tanárúr)2011-07-19 20:57:56 // 6338
amugy azt hiszem, hogyha a csatija ugyanolyan, akkor mindegy mikori.
dfg (Tanárúr)2011-07-19 20:53:07 // 6337
mindenképp vetesd vissza, már csak ha jobban jársz egy 50essel, akkor is megéri, ráadásul légy hajthatatlan, hogy ez nem jó a tiedbe
dfg (Tanárúr)2011-07-19 13:16:32 // 6336
szia. Bármelyik fiat lengőkart megveheted, ami passzol (aszem bravo). Mindegyik ts-be ugyanolyan jár. Minőségbe nekem mindegy volt, hogy gagyit vettem, vagy ricambit, 20nál többet egyik sem bírt ki. Aztán bekerült egy jó állapotú bontott gyári, és az magasan legtovább bírta.
dfg (Tanárúr)2011-07-14 22:43:20 // 6335
azt figyelembevéve, hogy a faceliftes is simán feltehető minimális átalakítással, szerintem ezzel sem lehet gond, de személyes tapasztalatom csak hűtőráccsal kapcsolatban van. ahogy Ferko megjegyezte nekem a 46on vásárláskor egy 45 hűtőmaszkja volt. később már nem :D
dfg (Tanárúr)2011-07-14 00:16:39 // 6334
tapsoljunk, akkor 2!!! bár a másikra nem emlékszem, pedig kb minden nap minden új hsz-t elolvasok...
dfg (Tanárúr)2011-07-14 00:09:19 // 6333
mindenki figyelmét felhívnám, hogy a cartárs az elmúlt 200 hsz-ából most elsőként segítet érdemben!!!!

Köszönjük meg neki!!!!!!!!!!!!!!!!!4
dfg (Tanárúr)2011-07-13 23:24:11 // 6332
talán nem vagyok messze nagyon az igazságtól, ha azt mondom, hogy sokan remélik, hogy az előző 3 :)
dfg (Tanárúr)2011-07-13 17:51:59 // 6331
ha beszálhatok egy 156-al a naptárba? :(
dfg (Tanárúr)2011-07-13 07:39:09 // 6330
sztem ott is csak a vonószem miatt. mert menetesre cserélték a fixet.
dfg (Tanárúr)2011-07-11 21:21:08 // 6329
toronycsapágy...
dfg (Tanárúr)2011-07-10 21:24:45 // 6328
olyankor be a műhelybe, klíma fel, és goooooooooooooo
dfg (Tanárúr)2011-07-06 17:36:42 // 6326
a 2.0 dagadtabb, és hegyesebb :D
dfg (Tanárúr)2011-07-03 21:06:56 // 6325
hát horvátországban nem volt szar idő, viszont ez inkább meló volt, mint pihi, mondjuk azárt komoly kisérletet tettünk a világ sörkészletének az elpusztítására. ha nem is szégyenteljesen, de elvéreztünk :D
dfg (Tanárúr)2011-07-03 19:48:39 // 6324
visszatértem, remélem mindenki jól van, és senki nem ölt meg senkit az elmúlt 5 napban :D
dfg (Tanárúr)2011-06-28 20:57:59 // 6323
időnként lemossák, de mivel a 31-es főút mellett áll egy nem zárt parkolóban, így állt tiszta mocsok... sokat nézegettem már, de nincs rajta adattábla, így azt sem tudtam megállapítani, hogy mekkora motor van benne...
dfg (Tanárúr)2011-06-28 20:50:44 // 6322
most nézem, hogy ez a kocsi itt van nálunk a városban!!! akkor válós a km, mert legalább 1,5 éve nem mozdult meg a kereskedés előtt...
dfg (Tanárúr)2011-06-28 20:46:52 // 6321
elég nehezen hihető, hogy 2008 januárja után ez az autó összesen 9000km-t tett meg...
dfg (Tanárúr)2011-06-27 22:07:49 // 6320
mire gondolsz? csak nem a 33 p4-re?
dfg (Tanárúr)2011-06-26 23:13:15 // 6319
Az 1,8 nem rossz választás, de a futóműve, és fékjei egy az egyben az 1,6-é, tehát nincs benne elől a nagyobb fék. viszont a motorja egyszerűbb, mint a 2.0-é, kisebb, könnyebb, és csak 10 pacival rövidebb.
dfg (Tanárúr)2011-06-26 23:10:16 // 6318
A 16 szelepes TS a 145-146ban 1995ben jelent meg. de ekkor még csak 2.0 volt belőle. majd 1996ban jöttek a kicsik is.
dfg (Tanárúr)2011-06-26 22:15:36 // 6317
akkor egyszerűsítsük le... a boxi ugyanúgy megy alul,mimnt a ts, csak az később még belehúz???? ez baj?

vagy egy másik kérdés. milyen fordulatszámtartományban adja le a boxi a frankót, és milyenben a ts? legalább 1000 fordulattal jobb a TS. akkor meg miről beszélünk???? a boxi kurvajó motor, de 1996ban, amikor a ts megjelenik a boxer már nem elég ekkora kasztniba. ha a boxerbe építenek módosítót, meg duplagyertyát, akkor most azt isteníteném. de a módosító hiányában ott fogy el, ahol a TS rádob egy lapáttal.

mivel nekem 2.0 volt a 146ban, nem beszélhetek komoly tapasztalatról, de vezettem 1,6 boxit is, és 1,6 TS-t is, és meggyőzően jobb a TS.
dfg (Tanárúr)2011-06-26 21:47:37 // 6316
igen, a boxer alul megindul, de felül halott... a ts meg fenn tudja de ettől még a boxer nem lesz egyenletes...
dfg (Tanárúr)2011-06-26 21:01:40 // 6315
egyetértek, ha a fogyasztás a cél, akkor sima TD
dfg (Tanárúr)2011-06-26 20:21:40 // 6314
Hogy legyen ellenvélemény is.
145-146-ból boxert csak akkor, ha végképp nincs más megoldás. nehéz kasztni, gyenge motor, magas fogyi. a szervízigényt hagyjuk, van itt arra is ellenpélda. de a TS valóban tartalmaz olyan alkatrészt, amit nem olcsó cserélni. pl a vezmód, amire most azt fogják mondani, hogy 30K-nál cserélni kell, de nekem a 146ban 72K-t ment el FELÚJÍTÁS után... aztán van itt olyan koléga, aki a boxeréhez hetek óta keres egy kibaszott map-szenzort, és nem talál.
summa summárum, ha boxi, akkor inkább egy szép állapotú 33.
145-ben nem fogsz találni olyan benzinest, amivel stabilan el lehet járni 8 alatt. illetve az egyetlen esélyed, ha veszel egy QV-t, és anya tényleg eljár nyomatékból a 2.0TS-el. mert kb a V6TB is így ehet nálad olyan keveset.



a boxernek egyenletesebb a teljesítményleadása???? ezt a fütyiséget honnan vetted?
dfg (Tanárúr)2011-06-21 22:04:54 // 6313
pedig nagy élmény ennyi ló ilyen sprőd kocsiban :D
dfg (Tanárúr)2011-06-21 21:18:14 // 6312
azért egyszer megrúgnám az opelem úgy, hogy benne ülsz... :)
ls nem akkor lenne halálfélelmed, hanem amikor utána megnézhetnéd milyen állapotban van :D
dfg (Tanárúr)2011-06-19 14:29:21 // 6311
aszem 2 centi, és nálam találsz....
dfg (Tanárúr)2011-06-18 16:35:04 // 6310
nekem a zöld 32ért ment át, papír nélküli vonóhoroggal.
dfg (Tanárúr)2011-06-14 06:28:29 // 6309
én pontosan 2-3-4 év alatt megyek 40K-t az alfával. sztem belefér 4 évente a csere. van ennek a motornak olyan baja, ami miatt nem választottam volna, ha nem szeretném amit tud...
dfg (Tanárúr)2011-06-12 18:28:36 // 6308
Mindenesetre nehezebb leütni...
dfg (Tanárúr)2011-06-12 14:52:38 // 6307
én is ezt javasoltam, de hidd el a 2.0 TS-nél ez nem is olyan egyszerű. mert a csavar mellett egyből ott a hűtőborda, de perselyezni még akkor is lehet sztem.
dfg (Tanárúr)2011-06-11 19:07:31 // 6306
szia, nekem van!!! ráadásul eladó!!!!
dfg (Tanárúr)2011-06-06 19:33:00 // 6305
teljesen, az automata-manuális kérdés nem a pontosságban rejlik, hanem a működési elvben
dfg (Tanárúr)2011-06-06 19:30:01 // 6304
az egy mérés nem releváns :D hidd el, hogyha jól be van állítva a 146 klímája, akkor 22-re állítva 22 lesz benn.
dfg (Tanárúr)2011-06-06 19:28:44 // 6303
a limited edition, és a speciel edition minden földi jóval fel volt szerelve, amivel a ti-QV párost felszerelték, kivéve a fékek, és az elektromos hátsó ablak, és az elektromosan nyíló hátsó ajtó. de aszem a lényeg itt a futóművön van.
dfg (Tanárúr)2011-06-06 19:24:41 // 6302
na most itt ugye két különböző fogalmat kevertek

van automata klíma, és manuális klíma.
a manuális klíma csak annyit tud, hogy beállított hőfokon kilövi a klímát, nem szabályozza le még a ventit sem.
az automata pontos hőfokot tart, szó szerint szabályoz, a ventilátor fokozatát is kapcsolgatja, és a hőmérséklet lengésekből kiszámolja, hogy mikor mennyivel kell hamarabb, vagy később kapcsolni (PID).

az automatán belül létezik digitális kijelzésű, és manuális kijelzésű.
a tekerős, amin van egy auto felirat, az automata klíma, manuális kijelzéssel, és beállítási lehetőséggel.
a digitális kb egyértelmű aszem.
ez utóbbi kettő pontossága közel azonos.

és akkor:
a boxikban, és a 97 előtti többiben jobbára manuálisat látok.
FL belsővel szereltekben még csak automatával találkoztam.
digitális is létezett, Granturismo boxijába be is van építve egy olyan. de csak erről az egyről tudok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.