Fórum >> Típusok >> Giulia

carver2020-02-25 21:45:57 // 14468
Hinnye, azért már megéri egy kis kitérőt tenni :D 1 millánál már csapra kell verni valami nemes nedűt :D

Egyébként nem kell tolni hogy érezd a különbséget, én álló helyzetből indulásnál (a normál forgalomban szokásosnál kicsit több gázzal) vagy hegyen felfelé is érzem a különbséget, persze ettől nem lesz Veloce belőle csak ilyen hm ez előbb még nem így ment érzés és.csak 1-2 napig tankolás után mert utána megszokod.
Piritu - 1.000.0002020-02-25 21:05:52 // 14467
Ma nagyon meleg volt kíméltem a gumikat, de holnap ha jobb idő lesz egy kicsit megküldöm.
Már csak 100 km kellene a milla alfás km-hez, de ahogy látom holnap nem lesz meg, csak 50 hazáig :-)
carver2020-02-25 20:30:08 // 14466
Én most tankoltam tele Vpóverrell, most úgy döntöttem kipróbálom a 3x95 1x100 verziót. Van egy kút nálunk ami 14:00-18:00 között 10 forinttal olcsóbban adja a benzint. Hallani hogy morgósabb lett a mototr és állítom hogy érezni is hogy minimálisan de erősebb. De ezt már csak egy vakteszt derítené ki lehet hogy csak placebo :D
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 19:28:56 // 14465
Hát a Túraautó mint fogalom régen is versenyautót jelentett :)
Lásd world touring car championship... ami az évtizedes hagyományt vitte tovább.
Értem, hogy te ebbe nem ezt gondolod bele, de a 60-as években is túraautó bajnokságokról volt szó... :)
RomeoOne2020-02-25 18:42:10 // 14464
Na, erre írtam tegnap, hogy Nem tudom, hogy a régi GTA-k milyenek voltak hajdanán,. De én hiszek az Alfa történelmet nálam jobban ismerőknek. Nekem a túraautóról valami más ugrik be, de ha az Alfánál ezt jelenti, akkor ez számít.
Ettől függetlenül továbbra is szkeptikus vagyok, hogy mi lesz ebből. Olyan véleményt is hallottam már, hogy itt debütál majd a hibrid hajtáslánc, ami később az az alapabb változatokba is bekerül, abból lesz a plusz teljesítmény.

Anno a motor1-en jelent meg a pletyka és ők is hozták először a cáfolatot. De 3 napja ott jelent meg a cikk:
Is This The Alfa Romeo Giulia GTA?

About a month after that, some news leaked again about Alfa Romeo introducing a much more powerful and limited version of the Giulia in the same month, but those rumors were shot down officially by Alfa Romeo when the story was aired, saying "Alfa Romeo's Italian and French divisions have both denied the report, adding there are no such plans to introduce a more powerful Giulia in June". [...] And, just because they said it wasn't coming in June, doesn't mean it isn't coming at all.
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 18:24:43 // 14463
Hát ugye a fosvágen a 2000res évek közepén árult 115 lovas kétliteres szívóbenzinest :DDDDD

Az Alfa 50 évvel korábban 1.6-ból, szériában...

És ugye a 2000 GTAm 240 lovas volt ;)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-25 18:15:50 // 14462
Pár fillérbe kerül ma egy ilyen GTA XD Bő száz milláért van az autoscouton :-)
De 65-ben mennyire komoly technika volt már ez.
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 18:06:20 // 14461
Nem csak zártkapus lesz?
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 18:05:02 // 14460
Hát nézd meg a 105-ös Giulia GTA-t akkor, ha ez annyira szar dolog :)

The GTA had aluminium outer body panels instead of steel, (the inner steel panels were also of thinner gauge, the inner and outer panels were bonded and pop-riveted together), magnesium alloy wheels, clear plastic side windows, an aluminium rear upper control arm, different door handles and quarter window mechanisms, and lightweight interior trim. The engine had a new double ignition cylinder head (called twin plug, later in the eighties the system was called twin spark) cylinder head with a Marelli distributor from a Ferrari Dino, 2-barrel 45 mm Weber carburetors instead of 40 mm and magnesium camshaft cover, sump, timing cover and bell housing. The transmission gear ratios were closer than standard and the gears were machined for lightness and quicker shifting. Dry weight of the 1600 was approximately 1,640 pounds (740 kg). In stradale form this car boasted approximately 115 PS (85 kW; 113 hp) (up from 106 PS (78 kW; 105 hp)) and a maximum torque of 142 N⋅m (105 lb⋅ft; 14 kg⋅m) at 3,000 rpm.[1] In full race form this engine could produce up to 170 PS (130 kW; 170 hp). The 1600 GTA did not have a brake booster and had a thicker radiator than the standard vehicle. For homologation 500 cars were made for racing and road use.


Konkrètan homologizációs autó, mint az UrQuattro, vagy a Delta S4.


Értem, hogy ez gáz, de a GTA a legenda. És a GTA arról szólt, hogy legyen homológ autó...
Tommi2020-02-25 16:46:52 // 14458
Nem lesz Juve meccs (sem) :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-25 15:30:38 // 14457
Szerintem ezt alig várták. Végre meg lehet magyarázni, hogy miért állnak le. Szinte ide hallani, hogy felsóhajtottak. "Áhh Luigi, leállunk! Csütörtökön leállunk". És már dobálják is el a szerszámokat, leülnek kávézni egyet, kibeszélik a koronavírust, majd mindenki haza. Úgyis Juve meccs lesz holnap este, rá kell pihenni. Az utolsó még lehúzza a főkapcsolókat, biztos ami biztos XDD
RomeoOne2020-02-25 14:11:37 // 14455
Világos, ezért volt a kérdés. Mivel könnyítenek egy túraautón? Kihajítják a légkondit, a rádiót, meg a bőröket? Akkor mitől lesz túraautó? Az ilyet úgy hívják, hogy pályagép.
Halesz2020-02-25 13:44:07 // 14454
:D :D :D OK! :)
RomeoOne2020-02-25 13:21:02 // 14453
Na, lehet, hogy már jó a konfigurátor. A 280 lóhoz már bekekerült a Veloce TI változat is.
GiuliaVeloce210AT8Q42020-02-25 08:59:44 // 14452
Milyen G lesz?

(Kecskeméti szervíz nagyon korrekt (nekem eddig).

A szalon előtti körforgóban egyből ki is próbálhatod mit tud a felfüggesztés. De a kivezetőkön vigyázz, sokfelé mérnek nálunk mostanság :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 08:57:05 // 14451
A szó jelentése Gran Turismo Alleggerita. Azaz "könnyített, nagy túraautó".
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-25 08:42:25 // 14450
Na de ha tényleg 110 darabot fognak gyártani, onnantól Látnok lesz a nicked XD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-25 08:12:25 // 14449
És érzel valamit, hogy jobban ugrik? Én semmit :)
Piritu - 1.000.0002020-02-25 07:30:39 // 14448
Gyanítom hogy valami öntanuló paraméterrel alkalmazkodik a kocsi a másfajta üzemanyaghoz, mert ma reggel már nem csinálta. Ma reggelig kb 20 km-t mentem vele három darabban.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-25 07:12:52 // 14447
Hm nekem pont attól múlt el a rángás hidegen a motor hangot nem vettem észre a fogyasztás talán egy picivel jobb bár ez a tavaszi időnek köszönhető :)
RomeoOne2020-02-24 23:29:39 // 14446
Nem tudom, hogy a régi GTA-k milyenek voltak hajdanán, de a GT, azaz a túraautó koncepciónak ez homlokegyenest ellentmond. Az nem egy lecsupaszított célgép, hanem egy elegáns, sportos autó. Ami nagy utakra is kényelmes...
100 kilót meg úgy hozol így, ha karbon lesz a kocsi nagy része. Kb. monocoque utastér kéne. Meg azért tényleg komoly átalakítás kell a hajtásrendszeren is, hogy garival adják ezt a teljesítményt. Lenne alapáron 50M. Talán megvennék. Bár ehhez annyi drága fejlesztés kéne, hogy kis szériában meg sem érné szerintem
Halesz2020-02-24 23:24:05 // 14445
Pedig eskü nem olvastam :)

A 100 kilóval csak a hasamra ütöttem, de annyi lenne a reális szerintem egy ilyen esetben :)

Én mondjuk megjátszanám, amit a BMW a CSi változatokkal... kidobnék minden felesleges dolgot. Rádiót, hangszórókat, akár még a klímát is, bőrkárpitot, és egy majdnem versenyautót csinálnék. És a helyükben lehet, hogy manuális váltóval adnám :) De ez utóbbi már tényleg a sportautóbuzik utolsó vágya, főleg, hogy az automata is rohadt jó.

110 darabot csinálnék. Megvennék? Meg.
R33Z2020-02-24 23:14:03 // 14444
GTA-val kapcsolatban en is igy gondolom. Kis csicsa, mint az Nring edition... Tomeget ebbol mar nem tudom honnan csokkentenek, mert nincs igazabol terulet, igy is extrem a ketegoriajaban. A Q-t viszont idaig is kulon modellkent kezeltek, ez nem lesz ujdonsag. Kivancsi vagyok en is, de nem szamitok mild hybrid V6-ra. Tobb erot ebbol a motorbol? Netto hulyeseg... Sem a valto sem motorkonfig nem alkalmas ra. Ezt a jatszoteret meghagyjak a tunereknek, aztan pukkanjanak a motorok... garancia nelkul. Szvsz egy uj vagy egy atdolgozott motor tul nagy ktg lenne az Alfanak, foleg egy konszernt megmento fuzio kozepen.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-24 23:09:30 // 14443
Pont ezt rebesgetik amit írsz.
Halesz2020-02-24 23:01:54 // 14442
Nem, a GTA pont azt jelentette régen, hogy könnyített, és én el tudom képzelni, hogy most kifejezetten ezzel a jelentéséhez térnek majd vissza (A 147 és a 156 GTA esetében nem emlékszem komoly súlycsökkentésekre)

Szóval faragnak még mondjuk 100 kilót belőle, meg ugye plusz 110 lóerő, és akkor igazán megállja majd a helyét a GTA jelentése.

Azt pedig majd nem is kell Giulia QGTA-nak hívni, hanem Giulua GTA lesz simán a neve.
RomeoOne2020-02-24 22:42:48 // 14441
*Amúgy sem hiszem...
carver2020-02-24 22:42:25 // 14440
Videón a Giulia Blu Anodizzato
RomeoOne2020-02-24 22:42:16 // 14439
Nem tulajdonítanék neki nagy jelentőséget. Fél éve nem kapható a QV, ami legenda, most meg végre visszatér.
Amúgy is hiszem, hogy a Quadrifoglio-hoz még hozzácsapnának egy GTA jelzést is.
Alfa Romeo Giulia Q GTA, azaz Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Gran Turismo Alleggerita
Ez már mondatnak is hosszú :DDD

A GTA az személyautók felokosított verziója volt. A Giuliát meg fordítva tervezték. Csináltak egy kompromisszummentes sportautót, a QV-t, aztán azt butították vissza. Eleve a QV jelzés magasabb presztízs, mint a GTA. Én így gondolom, aztán majd kiderül.
RomeoOne2020-02-24 22:38:27 // 14438
Az még azelőtt volt, hogy felültötte volna a fejét Európában, meg Olaszországban ilyen durván.
Halesz2020-02-24 22:36:43 // 14437
Az elméletedet csak a promo videó szlogenje - visszatér a legenda - cáfolja meg. Azt hogyan magyarázod? :)
Halesz2020-02-24 22:32:40 // 14436
Pár napig úgy volt, hogy elmarad. Egyelőre nem fújták le. Ennyivel előtte már nem fogják - szerintem.
RomeoOne2020-02-24 22:28:18 // 14435
Mégis a koronavírus a marketing. Nem számít hány halott, ez a mumus. Ha valaki koronavírus gyanúba keveredik, akkor ott elvágtak mindent. Olyan ez, mint a nagybetűs Nyugaton a politikában ráfogni valakire, hogy náci. Nem számít a valóság, onnantól szalonképtelen.

Visszatérve erre a GTA témára, továbbra sem értem, hogy miért megy még ez a hype. Amikor először megjelent a pletyka, az FCA egyből cáfolta. Akkor egy kicsit mindenki elcsendesedett, aztán páran újra elkezdték ezt fújni, és azóta mindenki megint erről beszél, mint ha nem is történt volna hivatalos cáfolat.
Az FCA persze hülye lenne kézzel-lábbal tiltakozni az ingyenreklám ellen, de aztán ne legyen nagy hiányérzet, amikor a - talán szerencsés esetben mégis megtartott - genfi autó show-n nem lesz semmilyen GTA. Én a promo videóban egy sima QV-t hallottam. Nem volt benne semmi új.
Itt akarják bemutatni a MY20 QV-kat. Az új marketingstratégia szerint elválasztották az alapmodelltől, hogy jobban mutassák, hogy ez egy "different breed". Talán lesz valami csicsa "anniversary" festés, de többet nem hiszem, hogy várni kell. Aztán ne legyen igazam, de azért senkit ne érjen csalódás, ha az FCA-nál majd szétteszik a kezüket márciusban, hogy mi már az elején megmondtuk, hogy "szó sincs 20%-al erősebb GTA-ról"
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-24 22:10:17 // 14434
Észak-Olaszország, hét halott, vesztegzár. Tőlünk picit keletre.
Piritu - 1.000.0002020-02-24 22:08:46 // 14433
Tegnap próbából tankoltam MOL EVO 100-ast, ami E5.
Visszatért az a morgósabb motorüzem, amit a múltkor a németben tankolt E5-el vettem észre a sok E10 után.
Meg megjött egy finom rángatás hidegen...
RomeoOne2020-02-24 21:56:13 // 14432
Oszt-szoroz ez mindenhova, sztem el fog maradni a genfi auto show is...
Piritu - 1.000.0002020-02-24 21:38:00 // 14431
Tuti hogy bekavar, mert elég sok alkatrész jön onnan.
Nálunk is a jövő héttől érezni lehet a kinti gyárleállások miatti szállítás elmaradásokat. Lassan ideérnek az utolsó szállítmányok amik úton vannak, aztán...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-24 21:35:29 // 14430
Annak már ez nem oszt, nem szoroz :-) Neked meg érdemes úgyis várni a GTA-t .-))
RomeoOne2020-02-24 21:25:43 // 14429
Kíváncsi leszek ez a koronavírus, hogy fog betenni az autógyártásnak Olaszországban. Újabb gyárleállítások, csak most nem a megrendelések hiánya miatt, hanem emiatt?
Blade2020-02-24 17:05:34 // 14428
Ja ok, kösz:)
RomeoOne2020-02-23 23:05:06 // 14427
A 6C Rosso és a GT Junior Ocra az ún. legacy színek, év közepére ígérték azokat.
Blade2020-02-23 22:35:53 // 14426
Azt lehet tudni, hogy az új színek közül a 6C és a Gt Junior színek mikor lesznek? Mert a Magyar konfigurátorban a Misano kék sincs már , a katalógus szerint viszont van. De a másik kettő új színről nem találni semmit. Az új színek közül az Anodizzato,Visconti és a Lunare viszont vannak.
zümi1662020-02-23 13:35:23 // 14425
Az én Juliskám Kecskemétre fog érkezni, ott csaptuk nyélbe a biznyákot :-)
A Tiéd tuti hogy hetekkel előbb megfog jönni, én még majd csak hétfőn pattintom a beugrót, s akkor kezdik intézni a dolgokat. Mondtam az értékesítőnek, cserrencsen ha van bármi történés, de izibe! :-))
zümi1662020-02-23 13:28:32 // 14424
Köszi szépen! VTT-re már bőven meglesz, ha addig nem, ott remélem összefutunk! :-)
Fornitore2020-02-23 09:58:38 // 14423
Szuper.Lehet akkor egy traileren hozzák az enyèmmmel , ha győrben van hívnak😉.
'''''2020-02-23 09:02:06 // 14422
Kíváncsi leszek rá!
Gartula hozzá!
Kazes☻2020-02-22 22:53:07 // 14421
Pardon... :)
RomeoOne2020-02-22 22:32:24 // 14420
13894 ;)
Kazes☻2020-02-22 22:03:57 // 14419
Okos olasz szépség-ek... merthogy mindkettőről szó van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.