Fórum >> Típusok >> Giulia

zümi1662020-02-23 13:28:32 // 14424
Köszi szépen! VTT-re már bőven meglesz, ha addig nem, ott remélem összefutunk! :-)
Fornitore2020-02-23 09:58:38 // 14423
Szuper.Lehet akkor egy traileren hozzák az enyèmmmel , ha győrben van hívnak😉.
'''''2020-02-23 09:02:06 // 14422
Kíváncsi leszek rá!
Gartula hozzá!
Kazes☻2020-02-22 22:53:07 // 14421
Pardon... :)
RomeoOne2020-02-22 22:32:24 // 14420
13894 ;)
Kazes☻2020-02-22 22:03:57 // 14419
Okos olasz szépség-ek... merthogy mindkettőről szó van.
Piritu - 1.000.0002020-02-22 22:00:18 // 14418
Nemrég volt téma itt a topikban.
zümi1662020-02-22 21:48:07 // 14417
Köszi szépen!
carver2020-02-22 21:10:03 // 14416
HAH!!! ez működik????

Alfa Romeo Giulia Race Mode Install
Lev2020-02-22 20:45:33 // 14415
Gratulálok! 🙂👍
carver2020-02-22 20:13:28 // 14414
és nem mellékesen a németeknél az import autók között SUV kategóriában második a Stelvio, a kompakt (Golf) osztályban második a Giulietta, a kisautóknál 1. az Abarth, 2. az 500-as fiat.

Innen nézve nem is néz ki olyan rosszul a helyzet, csak jó lenne ha az FCA ezt eladott darabszámra is át tudná váltani...
hzollika1592020-02-22 20:08:35 // 14413
Sziasztok! Bár sok embert nem érint, de végre a KW gyárt Velocera adaptív futóművet. Igaz 6 hét a legyártása, de megtörtént a megrendelése. Egy jó nagy kő esett le rólam! Remélem az autó befog férni az Alfacityin a tuningkiállításra!
carver2020-02-22 19:54:43 // 14412
utánanéztem ennek a szavazásnak: nem csak a magyar alfások elégedettek :D

Nagy Britanniában 2019-ben a Giuila a 3. legkedveltebb autó volt. Az összefoglalót is érdemes elolvasni...

Még a német eredményekre is büszkék lehetünk. Igaz hogy a Giulia "csak" a 11. helyen végzett de az első 9 helyen 3 BMW, 3 Audi, 2 Mercedes és 1 VW osztozik. 10. a Tesla. Ha viszont az importált autókat nézzük akkor a Giulia hajszállal (0,2%-kal) csúszik a 2. helyre a Skoda Superb mögé...
zümi1662020-02-22 19:26:46 // 14411
Köszi, legszívesebben átaludnám ezt az időszakot, s csak a telefoncsörgésre ébrednék :-))
zümi1662020-02-22 19:24:46 // 14410
Decemberben elment, jó helyre került hál Istennek.
Csilli-villi fekete lesz, piros bőr, performance felók, de a világos, sárga féknyergek.
És sok-sok fincsi extra... :-)
carver2020-02-22 18:51:39 // 14409
Gratula, megéri várni ;)
'''''2020-02-22 18:40:12 // 14408
66 megvan még vagy eladtad?
Milyen szín és konfiguráció lett végül?
zümi1662020-02-22 18:25:56 // 14407
Üdv Mindenkinek, nagy örömmel osztom meg Veletek, hogy ma délelőtt megvolt a rendelés és a szerződéskötés. Hétfőn intézem a bankban az előleg utalást, s onnantól ketyeg az óra. Ami rossz hír hogy akár 3 hónapot is várnom kell, mire ideér a Juliska, de a legoptimistább becslés is bő két hónappal kalkulál. Ezzel nincs mit tenni, türelmesen, de tűkön ülve várom a telefont...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-22 11:19:37 // 14406
Szerencsére vagy inkább az Alfa pénztelensége miatt, hogy nem ledlámpás a fényszóró... mitől döglenek a ledlámpák
A szaki elmondja melyik a legszarabb, ami nálunk is le csapódik többször, hát a Hunyadi Kia :)))
RomeoOne2020-02-21 21:43:21 // 14405
Pedig pont írni akartam, hogy most már a Stelvio konfigurátor is új.
Írtam is haveromnak, hogy az árlista alapján konfiguráljon, mert a múltkor összerakott egy Velocét és 20 milláig felszaladt, ott kellett nyugtatgatnom :DDDD
Most már értem, hogy miért, csomó minden nem alapáras ebben a konfigurátorban, ami amúgy már az.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-21 18:23:57 // 14404
Megnyugodtál, mi is... élvezd az Alfázást :)))
carver2020-02-21 17:59:52 // 14403
egy utolsó adalék a fogyaszáshoz - csak hogy könnyebben tudjam elengedni :D

Veszprém után pár kilométerrel a 8-ason kinulláztam a fedélzeti computert, beállítottam 110-re a tempomatot. Székesfehérvárig 40 km-eren 6,2 volt az átlag (az első 10 km-en 6.0) - vízszintes úton 5,6-5,7 körül evett. Autópályán 140-es tempomattal 30 km-en 8,7 volt az átlag (ezt a szél csak minimálisan befolyásolhatta - miután általában oldalszél volt legfeljebb enyhén növelte mintsem csökkentette)

Nincs ennek az autónak a fogyasztásával az égvilágon semmi probléma mindössze arról van szó, hogy - mint ahogy az extrák választásával két egész különböző autót (egy sportkocsit meg egy elegáns szedánt is) össze tud rakni az ember az autóból - a fogyasztás is attl függ hogy menni akar az ember vagy utazni...

Egyébként a mai út megmutatta a Giulia egy újabb jó oldalát is. Az általam vezetett összes autóból a Giulia az egyik ha nem az autó amelyik a legkevésbé érzékeny az oldalszélre. Egész úton erős oldalszél volt (lefelé közel viharos), a szélzsákok úgy álltak mintha műanyag csövek lettek volna, de a Giut egyáltalán nem dobálta, max folyamatosan kóstolgatta a szél.

Még a kamionok után kiérve, vagy erős széllökések esetén is csak annyira térítették el az autót, hogy hamar visszaálltam az egy kezes vezetésre, elég volt apró mozdulatokkal irányban tartani az autót, míg más magasabb oldalfalú autók úgy mentek előttem mintha a sofőr véralkoholszintje 2,5 fölött lett volna...
Rohodi Mihály2020-02-21 17:44:56 // 14402
Nem tudom, azóta észleltétek-e, de ez nem az új konfigurátor, ergo nem is tud jól működni ;-) egy kattintásból kiderül: nincs benne pl. Veloce TI felszereltségi szint.
carver2020-02-21 17:43:10 // 14401
:D az szavaz aki elégedett :D
Halesz2020-02-21 17:30:35 // 14400
https://alfaamore.hu/hirek/bestcars2020

Avagy, ha a sok alfás rászabadul az internetre és szavaz :)
R33Z2020-02-21 13:48:32 // 14399
Squadra elkészült a QV optimalizálással. Nem éppen teljesítmény centrikus, inkább finomhangolás, azonban okosnak tűnik:
Quadrifoglio - Squadra
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-21 09:41:52 // 14398
Nem is figyeltem, hogy nem saját cikk. Nem olvasok "Vezess"-t általában :-)
droberto2020-02-21 09:31:39 // 14397
Más lehetett volna a Konklúzió?!?
Te láttál már olyat a német Automagazin és Autobild hasábjain, hogy nem német autó nyer?
🙂
carver2020-02-20 23:36:36 // 14396
A dízelmotorok kipufogógáza alacsonyabb hőmérsékletű mint a benzines motoroké. Az én benzinesem is hűt még percekkel azután is mikor reggel megerkezek a céges garázsba és bezárom az autót, nemcsak a turbó vízhűtése de néha a hűtőventillátor is. És még csak 4-5 fok van reggel, kiváncsi vagyok mi lesz nyáron....
G-MANN🍀2020-02-20 19:50:50 // 14395
Én szoktam hallani. Város, irodába be, garázsba le, ott hallom, hogy hűt tovább :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-20 18:30:44 // 14394
egy elektromos pumpát találtam a hűtő rendszeren... meg a benyásnál is van üzemanyagszűrő végre :)
tdemeter2020-02-20 14:54:34 // 14393
Lefotóztam gyorsan nektek, jól látszik a turbóba bemenő hűtőcső.
zgi5212020-02-20 14:50:36 // 14392
és érdekes, mert a másik termékkel pont azonos utakat teszek meg, nem különb stílussal. ráadásul a pálya után kb. 8 km mire áll le (állnak le) az autó (k).az Alfa soha nem "teker" tovább az off vw kb. 10% ban igen. független, h nyár van vagy tél. én inkább a DPF regen miatti túlmelegédés javára írtam mintsem a turbó hűtésre. érdekes mindenesetre.valszeg az alfa dízel nagyobb hővesztéssel hűlhet , mint a benzines Giu.
tdemeter2020-02-20 14:45:47 // 14391
Lehet, hogy a dízel nem ilyen.
zgi5212020-02-20 14:44:08 // 14390
nekem még sosem ment tovább? ezek szerint szépen és jól visszahűtöm :)
tdemeter2020-02-20 14:39:42 // 14389
Igen, akkor is. Nagyon korrekt szerintem...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-20 14:31:46 // 14388
Kiváncsi lennék a két tesztautó valódi árára. Így csak az látszik, hogy két millával drágább az Alfa, és nem igazán ad többet. Ha lenne RWD 280 lóval, jól felszerelve (kikapcsolható VDC-vel), azt hasonlíthatták volna a BMW-hez. És akár más lehetett volna végül a konklúzió, de az induló árak is máshogy viszonyulnának.
Úgy a fogyasztás is mást mutatna és kijönne a súlykülönbség is. Vezetésben nem tudom, de úgy gondolom ott is érződnie kell annak a bő 100kg mínusznak.
zgi5212020-02-20 14:28:26 // 14387
akkor is megy tovább, ha kiszállsz és bezárod a kocsit? én ilyet még nem hallottam. elleben off vw terméknél igen. :(
tdemeter2020-02-20 14:20:03 // 14386
Igen, ezt csinálja. Olyan, hogy elkezded taposni neki a nyári 38 fokban, hegynek fel ezerrel és mikor jön egy kereszteződés akkor is szó nélkül leállítja. A turbóhűtő megy tovább sokáig. Az első autóm amiben ilyet láttam, szóval én nyugodt vagyok így.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-20 14:07:41 // 14385
passz piros, autópályánál mindig ki van kapcsolva a start-stop ... legjobb védekezés a támadás :)
RomeoOne2020-02-20 13:46:23 // 14384
Egyébként itt a start-stop rendszerrel kapcsolatban felmerült pár kérdés tegnap a haverommal, ahogy beszélgettünk. Az alfának, ha jól tudom, az alap változatoknál is vízhűtéses a turbó. Egy kemény autópályás menet után is leállítja egyből a start-stop a kocsit? És ilyenkor a vízpumpa megy tovább akksiról és keringteti a vizet? Vagy hogy kell ezt elképzelni?
zgi5212020-02-20 13:07:16 // 14383
használni kell a start&stop -t, az biztos kidobja N -be :)

a dízelnél nem releváns a ford.szám emelkedés, max a lent futó kis pill. fogyasztás "csíkon" látni, hogy feljebb megy.

én akkor érzem, hogy nagyon finoman kiteszi pár sec. után, mikor pici lejtőn állok, nem teljesen sík az út.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-20 10:45:48 // 14382
ezt csak hidegen csinálja :DDD
carver2020-02-20 10:40:52 // 14381
Eldöntendő az "N-be rakni lámpánál vagy nem" vitát többször megfigyeltem hogy a Giulia nagyon gyorsan (sztem 6-7 másodpercnél nem volt több) automatikusan átrakja N-be. Ti is kipróbálhatjátok, amíg hideg a motor N-ben magasabb fordulatszámon pörög, ha beteszed D-be akkor leesik a fordulatszám. Ha pár méter után megállítod a kocsit akkor pár másodperc után a motor újra magasabb fordulatszámon pörög, én ebből arra következtetek higy kirakja N-be.


Így sztem szükségtelen manuálisan N-be rakni...
RomeoOne2020-02-20 10:38:35 // 14380
Összehasonlító teszt - ALFA ROMEO GIULIA VELOCE Ti, BMW 330i

A cím kicsit bicskanyitogató (Miért veri meg a BMW az Alfát? Megint…), de azért a cikkben nincs ilyen vad elfogultság.

Jelentős a különbség a sebességváltási megoldások között – és nem csak a kivitelezés minőségében és az anyagválasztásban. A kormány mögé szerelt váltófülek a BMW-ben olcsó hatású műanyag benyomását keltik, lélektelen és lehangoló a tapintásuk. Ezzel szemben élményszerű pattogtatni a Giulia hatalmas lapátfüleit, amelyek hideg alumíniumból készültek, határozottan minőséginek tűnnek, kattogó hangjuk és érzetük is izgalmasan jelzi vissza a húzogatásukat sport módban. Teljesen mindegy, hogy a kormányt elengedve húzzuk feljebb a fület kanyarkijáratban, vagy a kormányt szorítva, csak egy ujjal kapcsoljuk a negyediket. Az olasz mérnökök ezúttal kitettek magukért és a vezetés élvezetéért, olyan pörgős a váltás, mint az a bizonyos rock & roll. Lekapom a kalapom előttük!
carver2020-02-20 10:35:12 // 14379
A bömösben az ACP már működik kábel nélkül (és az éves 80$-os előfizetést is megszüntettek, első ingyenes év után ennyibe került volna a használata)

Beépített kábel nélküli Android Autót én is úgy tudom hogy egy autógyártó sem kínál, csak utólag beépíthető fejegységekben elérhető...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-20 10:03:03 // 14378
Az Android Auto is ilyen, a navi (waze/g.maps), a telefon és a zenelejátszás(g.play/spotify) funkciókra van kitalálva, egy "lebutított" felület jön be, nem egy az egyben a telefon képe.
A MirrorLink "másolja" át a telefont a kijelzőre funkcionálisan. Hogy vezeték nélkül ez bárhol menne, nem tudom, én még csak drótos megoldást láttam eddig.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-20 09:59:09 // 14377
de jó, hogy nem kértem ezt az opciót majd ha nagyon ráizgulok veszek egy Android autó fejegységet ami 12" azaz teljes kijelző, aztán tud mindent (bár nekem ez a semmit tudó is elég :) 800 $....
esvé2020-02-20 09:32:04 // 14376
a CarPlay témához adnék hozzá annyit, amit "telefontükrözés"nek adnak el, az nem 100%os tükrözés. CarPlay-en keresztül nem jelenik meg a teljes telefon, csak egy szűkített app-válogatás (ahogy vki már említette). Sőt, szűkített lehetőségeken felül például a Wazze is máshogy néz ki: iOs-ről "tükrözve" inkább androidos verzióra hasonlító outfit jelenik meg kijelzőn, egyértelműen nem az, ami az iOs-en fut.

Ami szerintem gáz, az az, hogy csak kábelen keresztül működik.
A másik, hogy az ára igencsak lehúzás-szagú. 110ezer egy ilyen feature-ért....come on'...

CarPlay-en keresztül egyébként Siri-n keresztül lehet a telefonnal kommunikálni. Ez baromi jól működik.
R33Z2020-02-20 07:55:20 // 14375
Elvileg Cinematic mode, de valóban kicsit kapkodós volt, valamint sokat rontott a minőségen a videoszerkesztő is. Következőnél egy másik programot használok, fiam már felvilágosított. Ez volt kb. az 5. repülés, szóval van még mit finomítani :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.