Blog

>> Tuning és extraSzilárd // Alfa Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V // 2010-08-10

Ma végre megérkezett Németországból az új szőnyeggarnitúrám.
Legalább 1 hónapot vártam rá.
Köszönet SKrisz-nek az ügyintézésért!

 

Kis túrázás, persze autóval, kis kultúra némi sétával, laktató ebéd, újabb kilóméterek és a végcél ismét Badacsony! :-)

 

Megkezdődött a télre való felkészülés is. Interneten sikerült vásárolnom 4 db szinte vadonat új állapotú 15" átmérőjű, 6,5" széles acélfelnit. Még a szelepek is benne vannak. Amúgy egyenesen Borsod megyéből érkezett és olaszországi rokon hagyta itt. :) Természetesen én mindent elhiszek.

 
>> SzervizZsolti // Alfa 147 1,6 T.Spark ECO Distinctive // 2010-08-10

Habár a megtett km (kb. 9200km) nem indokolta volna, de mivel eltelt egy év az előző olajcsere óta, ma ez is megtörtént. Természetesen vele együtt új olajszűrő, légszűrő és aktívszenes pollenszűrő is került az autóba.Valamint Csöri ellenőrizte a futóművet és a hátsó féket is. Megnyugtatott, minden rendben van.
Köszönet a szakszerű munkáért a Csörgő Szervíznek!

V. Szegedi Alfa Romeo Találkozó
Gratulálunk a szervezőknek! Jól éreztük magunkat! Megint! Szép idő, Alfák..... finom ebéd, jó társaság!

 
>> EseményIgor145 // Alfa 145 1.6 boxer // 2010-08-10

Aug 7-én egy kis nyári szünet után ismét megrendezésre került az Extrém kupa. egyszerre két pályán percenkénti indítással zajlott a futam. 4-4-szer lehetet teljesíteni mindkét pályát, 7 ezres nevezési díjért, ami elég baráti. A kategóriámban (N/3: 1500ccm feletti széria autók, első és 4x4 hajtás) 6-an indultunk, ami a múltkori 3 nevező után jónak mondható, így kellett küzdeni a dobogóért. 3. helyen értem célba egy civic és egy impreza wrx után 2mp hátránnyal, ami már kevesebb mint a múltkor, de ez az új féknek is köszönhető volt. Még mindíg a kerékdőlés problémájával küzdöttem, úgyhogy a szűkebb fordulókban a gumi külső peremén fordult az autó annyira, hogy az első gumik oldaláról szinte lekopott a felirat(!). Legközelebb szept .11-én lesz futam, de addigra ezt szeretném kiküszöbölni. Egyenlőre csak a jelenlegi első gólyalábak lyukait maratom ki hogy lehessen dönteni a keréken, később csináltatok 4 keményített telót, hogy ne dőljön be annyira az autó (www.lindor.hu). Remélem ezzel már éles küzdelemben is feljebb tudok állni a dobogón, mert még a kategória bajnoki cím is esélyes!

 
>> Tuning és extraTotti (NagyVad) // Alfa 166 3.0 V6 24V Super // 2010-08-10

Már rég ota terveztem és most meg is valositotam hogy mind két oldalon legyen kipu! Ugy volt hogy meseter ember csinálja de mivel büdös volt neki a meló igy ránk marad a vég erdemény tökéletes egyeletes mind a négy csövön a kipufogás ! Még a közép dob fog cserélödni valamikor és akkor nyeri el végső hangját a gép állat!

>> EseményBazsi // Alfa 156 1.6 TS // 2010-08-10

A mai nappal felkerült Alfi a Használtauto.hu-ra :(

 
>> EseményBéci Ɨ|ѯ // Alfa 145 1.6 Boxer Kis Sárkány // 2010-08-02

Átléptük az 5000-et. :)

 
>> Eseményingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2010-07-23

Az Alfa 100 éves születésnapját rendhagyó módon ünnepeltük meg:elvittük a GTV-t Milánóba. :-) A túra útvonala: Gödöllő - Innsbruck - Zürich - MIlano -Nizza - Trieszt - Gödöllő.

9 nap; összesen 3.300 kilóméter; átlagfogyasztás 8 liter

A túra során igyekeztünk végig tökéletesen működött az autó. A klíma hiányát az Alpokban a hegyi, délen a tengerparti levegő kompenzálta. Kellemes tempóban autóztunk végig és igyekeztünk az autópályán kívül izgalmasabb helyeken is autózni. Így autóztunk keresztül pl az Alpokon.
Szavak helyett beszéljenek inkább a képek.