Blog

>> Tuning és extraBandie // Alfa 156 1.8 TS // 2010-08-22

Szépültünk! ...Párocskámmal és öregemmel kicseréltük az első emblémát. Ezenkívül kapott a pajzs egy kis tuningot...csak hogy még feltűnőbbek legyünk, ahogy közeledünk a visszapillantókban! :))))

 
>> EseményKrisz156 // Alfa 156 1,8 TS // 2010-08-20

Kalocsai gyorsulási talin vettünk rész mint versenyző sajnos maradandót nem sikerült alkotni de élmények vannak gazdagon.

 

Selenia 10W40, 226e km

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-08-23

ma megtettük az első km-eket, jó érzés
egy két elektromos baki jelentkezett
pl. a bal oldali tompított és refi összevillog az irányjelzővel, de holnap orvosoljuk

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2010-08-17

Hibaüzenet kiolvasás, törlés

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2010-08-05

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő

88000 km

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2010-08-17

89000 km kapott új Gates szíjat és görgőket.

Anyagköltség 40000 munkadíj 10000 ft

 
>> EseményBéci Ɨ|ѯ // Alfa 145 1.6 Boxer Kis Sárkány // 2010-08-25

Lent voltunk Kalocsán az Alfa Romeo club gyorsulási versenyén. Nagyon jó volt lefele a konvojozás és az egész nap jól sikerült. Most még nem gyorsultunk, mivel még nem akarom túl erőltetni kis sárkányt, lévén még nincs benne 6000 km se. Majd jövőre. :) Néztem az olajat is mikor haza értünk, egy csepp se fogyott... :)

 
>> EseményDozer // Alfa 155 Q4 // 2010-08-14

Projekt: Műszaki vizsga.
Status: Done.

:DDDDD
Újabb két év legális rosszalkodás :DD

 
>> SzervizDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2010-08-23

Nagyon zavart már, és nem tudtam miért van: kopogó hangok jöttek a bal elejéből.

Még ezzel a kopogással vittem el Liát Zsámbékra a szerelőhöz, aki "kijavította" egy laza kormánymű-cserével. Ráköltöttem 70-ezret csak erre, meg még sokat a többire, de a kopogás 2 nap múlva újra előjött.

Rendkívül bosszantó volt a dolog, ugyanis NEM JAVÍTOTTÁK KI a kopogást, és egy vagyont hagytam náluk.

Aztán most a hétvégén alámentem, és megnéztem közelről, hogy mizu. Azt tudtam, hogy az alsó műanyag burkolóelem a kormányműnél lifeg baloldalt. Miután rájöttem, hogy nem tudom szerelőakna nélkül megcsinálni szépen, a jó öreg ladás módszerrel fogtam két darab drótot, és két helyen (ahol amúgy szerintem két csavarnak kell lennie) összefogtam a lifegő elemet a fixszel.

Miután végeztem, örültem, hogy nem fog leérni többet az alja. Aztán hazafelé jövet azt vettem észre, hogy nincs kopogás:)))


Ergó, és itt a lényeg, két darab dróttal egy hetek óta húzódó kérdésre kaptam választ, és hoztam rendbe Liát. Sőt, kiderült, hogy nincs is se a futóműnek, se a szilenteknek, se a lengéscsillapítónak, se a kormányműnek baja.

Ja igen, és új szerelőt keresek. Ez azt gondolom alap, ezek után..