Blog

>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2013-05-17

Ezt azért cseréltettem ki,mert a motor hőmérsékletének változásával a teljesítményem is ingadozott. Hidegebb motornál nagyobb volt a nyomatékom,melegebb motornál meg szegényebb volt a keverékem és csörgött néha a motor. Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra...

>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2013-05-17

Eljött a 150000km-es nagyszerviz. Komplett vezérlés, vízpumpa, összes feszítő görgő. Balansz szíj is cserés lett, persze a feszítőjét is cseréltük. Végül a hosszbordást is lecseréltük,azon már ne múljon... Amint lekerültek a szíjjak látszott, hogy pár szimmering is ereszti már az olajat. Ezért lecseréltük a vezérműtengelyek szimmeringjeit, a főtengely és a balansztengely szimmeringeket is. A vezérlést a burkolaton lévő matrica tanulsága szerint 100000km-nél cserélték, én úgy tudtam 90000 környékén történt meg. A kiszerelt alkatrészek jók voltak,simán ment volna még egy darabig. Sebaj, nem szívesen mentem volna vele még 10-20000-et.... Egy új szelepfedél tömítés volt a hab a tetején:)!

 
>> Eseményatosz069 // Alfa 156 2.4 JTD // 2013-05-17

Hát eljött ezis :) Mióta megvan az autó, 10.000km-ert vezettem vele :) Eddig bosszúságot nem okozott, szeretem továbbra is. De úgy vettem észre hogy ő is várta ezt . Átfordult a számláló és erre pukkasztott egy vízcsövet ha már pezsgó nem volt nála, noha a patex power tape megoldotta a gondomat kb 3 napra, azért íllett kicserélni azt a csövet. Ma délelőtt sikerült is szereznem egyet, átnéztem a csövet, teljesen rendben talátam így elhoztam. Felraktam az autóra és megint elkezdett gyöngyözni a cső oldala... nah mondom ez szép. szvl kellesz mégegy cső, de ideiglenesen "minőségi" tákolást végeztem a csövön. Van itthon olyan ragasztószalag amit ha felcsavarok valamire akkor állítólag "össze vulkanizálódik" azzal az anyaggal amire rátekertem és saját magával is, de olyan szinten hogy többet tényleg nem szeded le róla. ezzel becsavartam az egész csövet, eddig nem ereszt sehol, bírja a strapát, pedig azóta egy Nyírbátor-Debrecen-Nyírbátor útvonal bennevan ( durván 110km), szvl egy darabig kibírja ameddig nem szerzek egy épkézláb csövet :)

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2013-05-16

A kormányszerkezetből elkezdett folyni az olaj. Picivel több mint 1 éve cserélték, így ez most garanciális csere volt. Köszönet érte -nek.

 
>> SzervizAdam90 // Alfa 159 TI // 2013-05-16

Defektes lett a a bal hátsó gumi, mikor már vettük 2012 nyarán a vasat akkor mondták a szervizben hogy nem fog sokat bírni, hát ennyi volt.
A két első ami viszonylag jó állapotban vannak hátra kerültek, előre pedig a két új.
Hát nem volt olcsó, hiába szép a 19es alu felni. Ami a vicc hogy darabja 150 ről volt leakciózva. így kétszer 65 volt. Jah és a lényeg Pirelli p zero nero 235/45 r19.

Legközelebb már tényleg a nagyszervíz következik.

 
>> Egyébkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2013-05-16

Feltettem a nyári garniturát is, nem volt olcsó, de megérte.
Kumho Ecsta Le Sport XL 225/45 R17 Y :)
nyárigumi ujabb 6évre kipipálva.
2 hete h fennvan de jo féle, csak még nem kopott be annyira.

>> Szervizsparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-05-14

Elvittem a szezonkezdésre való tekintettel kicentíroztatni a felniket.
A mester nem győzte dicsérni a felniket, hogy milyen szépek és hogy milyen jó állapotban vannak. (ezzel meg is nyugodtam, hogy tökéletesek, semmi hiba bennük)

Akik Debrecenbe vinnék a gépet gumishoz, azoknak nagyon ajánlom.
Nagyon korrekt, precíz szerelő, aki óvatosan bánik a géppel+ a felnikkel és jól is elbeszélget az emberrel. :)

A belvárosban a Tóth Árpád utca sarkán található meg a műhelye. Nagy Sándor a neve.
Jaaa... és mellesleg volt olyan rendes és felajánlotta, hogy 4 felni centírozásból az egyik árát elengedte. :)

Itt volt az ideje, hogy gyári műszerrel Szatyi CarTárs kedveskedjen a gépezetnek. Már fogyott a kuplung, az elméleti elmozdulás 28,7 mm volt. Váltó-kuplug leszervizelve. Illetve a jobb első toronynál egy csavar tönkrement (menet) pótolva.

 
>> Egyébsparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-05-16

Kikapcsolásának, bekapcsolásának menete:

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

>> EgyébPeti156Sw // Alfa 156 Sw 2,4 Jtd M-jet 20V // 2013-05-16

Megjött a várva várt csomag 1 db SainSpeed OBD2 Bluetooth Interface, és 1 hosszbordás szíjfeszítő Dayco. Még a szíjtárcsát várom, és mehet beszerelésre ez a 2 dolog. Az interface tökéletesen szuperál, azért a kemény 17 eurójáért simán megérte, és tudom androidos tabletel használni, ami nem hátrány, mivel úgy is tervezek még egy autós tartó vételt hozzá.