3 éve voltunk utoljára Kaposújlakon. Most is szinte az utolsó pillanatban dőlt el, hogy megyünk. Szerencsére az időjárás fantasztikus volt, Fanni is nagyon jól érezte magát.
Kikormoltam kicsit a vasat, egy menetet mentem, ennyi elég is volt. Jó volt minden! :-)









EvoDave szólt, hogy a HIPStúdiós srácok rendeznek egy fotózást. Elmentem, fotóztunk. Ezek saját képek, a profi fotók később érkeznek.












Délelőtt ismét szakadó esőben indultam, mint tavaly, de bíztam benne, hogy jó idő lesz. Így is lett!
Az idei gyorsuláson sokkal több Alfa Romeo gyűlt össze, mint tavaly. Már-már a régi gyorsulási versenyek hangulatát idézte, de azért volt sok más autó is. A versenyen nem indultam, de a nap így is nagyon jól telt. :-)








Az autó eleje rázott már egy ideje. Korábban GabCsitól megtudtam, hogy a centírozás nem elég, gumicsere lesz a dologból. Ez legkésőbb jövő tavaszra be is van tervezve. És bár nem hibátlan guminál nem hoz tökéletes eredményt a futómű beállítása, átmenetileg megoldás. Na, meg ártani nem árt amúgy sem. Volt is egy kis meló vele, a bal oldal jó volt, de a jobb oldalon kellett kicsit állítani. Tavaszra a gumivásárlás mellett a felnik görgőztetése is tervbe van véve, mert a legutóbbi centírozásnál elég sok súlyt kellett feltenni. Egyelőre nagyobb sebességnél nem próbáltam, de városban érezhetően kevésbé rángatja a kormányt a futómű.

Az emblémák, mint minden Alfán eléggé ütött kopottak voltak már. Ez meg nem méltó az autóhoz. GT-től kaptam karbon matricát, amire ezüst embléma került. Korábban ezt festéssel akartam megoldani, de a túlzott részletessége miatt ez nem sikerült. Most már jobban néz ki ez is! :-)


Felkerült az i-re a pont! GT-nek köszönhetően ma felragasztottam a Brembo feliratot az első féknyergekre. Csodaszép az összkép! :-)

És megvan! :-)
A mai napon összeállt a rendszer. Sprint83 javaslatára erősebb csavarokkal (először 8.8-ast vettem) raktuk össze a féket. Hatalmas köszönet EvoDave-nek, aki a munka oroszlánrészét magára vállalta, én csak asszisztáltam. Valamint óriási köszönettel tartozom MoA-nak is a konzolért! A fék harap, hibátlan lett. És nem mellesleg gyönyörű. Még a Brembo felirat hiányzik róla, de hamarosan az is felkerül. :-)








Egy picit jegelve volt a project. Az a helyzet, hogy az elgondolás, hogy ha konzollal nem tudom feltenni a GTA féknyerget, akkor cserélek csonkállványt is, alapból jónak bizonyult. Csak hát nem számoltam a dologgal, miszerint lehetetlen GTA csonkállványt beszerezni. Szó szerint NINCS! Újra át kellett gondolni a dolgot, hogy akár kompromisszum árán is, de meg legyen oldva valahogy a féknyereg cseréje.
EvoDave Lancia Delta Integráléján tervbe lett véve, hogy szintén nagyobb fék kerül fel az autójára. Ő a 166-os 4 dugattyús Bremboját vette meg. Átbeszéltük a dolgot, méregettünk, és kiderült, hogy neki a GTA fék is elfér, úgyhogy végül abban maradtunk, hogy cserélünk. Neki igazából mindegy, nekem meg simán konzollal meg lehet oldani a dolgot. Konzolt is gyártatott már, de az a Deltára nem stimmel, az enyémre hibátlanul passzol. Azt átveszem tőle, neki meg készül egy másik konzol kifejezetten a GTA nyereghez. Még le kell fényezni a 166-os nyergeket, ezt Dave intézi, lévén a GTA-ét én már megcsináltattam. Majd még egy kis távtartót kell esztergáltatni, mert nem akarok alátétekkel bohóckodni, azért ez ettől komolyabb dolog. Úgyhogy végre finisben van a dolog, augusztusban összerakjuk. Hű, már nagyon várom! :-)




Lámpa ügyben elvileg ez volt az utolsó látogatásom a szerelőnél. Aki készítette nekem a ledezést, átalakította, és most már ha belesüt a nap az indexbe, akkor is látszik, hogy villog. Úgy oldotta meg, hogy egy kör alakú led panelt rakott bele, így kör alakban villog az index. Maradéktalanul nem vagyok elégedett, mert lenne még ötletem, hogy hogyan lehetett volna ezt az egészet alakítani, de mostanra annyi szívás volt vele, hogy hagyom a francba. Használom így, végülis egyedi, meg nem is gagyi, így marad.
A képen látszik, hogy most milyen, mikor egy az egyben belesüt a nap. A gyári fény sem erősebb ettől ebben a helyzetben. Ez már látható.
