Egyre több izzó kezdett kiégni a műszerfalamon és a középkonzolon. Végül már csak kettő világított. Mivel amúgy is tervben volt a nyagy változtatás, eljött hát az idő, hogy itt is frissítsük a dolgokat. A piros a domináns szín az autómon, a zölden világító műszerfal valahogy nem fért a képbe. Fehér számlapokat kapott, és teljes piros ledezést.
A szétszedés pillanatai.
Az elektromos ablakok kapcsolói, a tükörmozgató, valamint a fényszórómagasság állítóval sok gond nem volt. Utóbbiban volt egy zöld fényvezető plexi, ami kirepült belőle. Középen az elakadásjelző kapcsolónál sem volt igazán nagy gond, a kapcsolók, a kvarcóra és a nyitott ajtókat jelző téma is egyszerű eset.
Az első nehézségek a középkonzolnál akadtak. A 3 tekerő gombban zöld plexi van, valamint a középkonzol hátulja valami zöld cuccal le van kenve, amit egyszerűen lehetetlen eltávolítani. A gombok még kérdésesek, hogy hogy lesznek megoldva. A középkonzolnál egy megoldás van, mégpedig ha a lehető legközelebb, minden ikonhoz led kerül. Ez van... :-(
Bajuszkapcsolóról túl sokat még nem tudok írni, egyelőre negatív tapasztalat van... :-( Teljesen még nincs szétszedve. De ahol szétszedtem, ott sajnos nem jó dologgal találkoztam... Mégpedig a zöld plexire festett ikonokkal. Ez így feledős, valószínüleg új cucc lesz ide legyártva abból az anyagból, amiből az órák is készülnek.











Mivel az autó ültetve van, gondoltam nem ártana beszerezni egy kartervédőt. Szamosiék intézték a dolgot, ők is raktál fel.




Az autó tökéletes állapotban van. A Magyar Autóklub Boldizsár utcai állomására vittem az autót vizsgára, mindent rendben találtak. A hátsó szélvédő fóliája miatt kicsit morogtak, nem ismerték még az új jogszabályt, miszerint ott lehet fólia. De utánanéztek, belátták, hogy igazam van, úgyhogy vizsga megadva. :-)
A poén viszont az, hogy elfelejtettem befizetni a kötelező biztosításomat, így el kelett rohannom elintézni. :-)
A műszaki vizsga közeledtével fel kellett készíteni az autót. Úgyhogy az első ajtókról a fóliát le kellett szedni. Csupasz lett szegénykém... :-(
A megújult optikával boldogan mentem a találkozóra. Nagyon sok dicséretet kapott a kisautóm, nagyon szép nap volt. Köszönöm az elismerő szavakat mindenkinek! :-)








2005 augusztusban került Krisz33-hoz az autó, egy teljes fényezésre jelentkeztem be. Na és itt jött a hideg zuhany. Kiderült, hogy a "jó minőségű egyedi spoilerek" nem is olyan jó minőségűek. Kiderült, hogy nem kezelt felületre kezdtek építeni, a kosz bőven ott volt az üvegszál alatt, így az nem tapadt meg. Szegény Krisz nagyon sokat tett értem, hogy valahogy utólag sikerüljön helyrehozni a dolgokat. És elmondhatom, hogy kezem munkája is benne van a dologban. Ugyanis csiszoltam éppen eleget én is, hogy a fényezés tökéletes lehessen.
A fényezésre nem azért került sor, mert az autó összetört, vagy valami hasonló történt vele. Az ok annyi, hogy a gyári lakkozás a műanyag elemekről pattogzott, és elég csúnyácska volt így foltosan. Apróbb hibák azért voltak, ajtórányitási nyomok, meghúzott tükörház, stb, és ezért döntöttem a teljes fényezés mellett. Nem utolsó sorban egy árnyalattal élénkebb is lett az autó színe, ami a megjelenésének nagyon jót tett. :-)
És itt került fel az autó oldalára a Super Produzione felirat is.
Augusztus 19-én délután raktuk össze az autót, egy nappal a találkozó előtt. Nagy meló volt, de koppra elkészült. Nagy köszönet Krisznek! Valamint nagyon nagy köszönet illeti még Hangyát, aki Székesfehérvárról hozta nekem a fekete alurácsot! Hálás vagyok! :-)
Nagy az öröm! :-)






2005 nyarán végleges elhatározásra jutottam. Szeretnék valami egyedi spoilerezést. Felkerestem egy készítőt Újpesten, aki kép alapján bevállalta az építést. Eredetileg a Cadamuro Design hasonló spoilerei inspiráltak, fotó alapján róluk lett mintázva a küszöb és a hátsó toldat is. Sajnos rossz tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Gagyi munkát végeztek, ami egyből sajnos nem derült ki. Az első lökhárítón nem sok változás lett, csak a díszcsík lett egybeolvasztva a lökössel, valamint alul a műanyag rács lett kivágva. Új küszöbök készültek, és a hátsó lökhárító is átépült. Itt még nem sejtettem semmi rosszat.




Hirtelen jött az ötlet, hogy páran fussunk össze egy kicsi meetingre. Nem volt nagy esemény, igazi pici kis baráti összejövetel lett a dologból. Az Infoparkban találkoztunk, majd egy kis autómustra, beszélgetés és fotózkodás után a Kosztolányi Dezső térre mentünk, ahol egy kávézóban folytatódott a dumálás. Majd mivel mindenki megéhezett, egy pizzériát vettünk célba.







Halesz ajánlott egy fóliázót, aki szépen, és nem utolsó sorban nem drágán dolgozik. 2005 tavaszán fóliázva lett az autó Llumar AT 15 GR fóliával, műbizonylattal.
A munkával tökéletesen megvagyok elégedve. Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom. Elérhetősége a www.nothot.hu oldalon.
