A kevlározott kuplung meg lett égetve, azt rendbe kellett hozni, mert csúszott. Ezen kívül volt még olajcsere. A motorháztető zárja be volt rohadva, látszik, hogy nem nagyon kell nyitogatni. :-) Egy motortartó bak el volt törve, cserélve lett.
A xenon égők már az utolsókat rúgták, alig láttam velük, azt cserélni kellett. Kapott az autó új első ablaktörlőket is. Valamint felkerültek a téli kerekek.
KUL helyetti összejövetelen iszonyatosan fáradtan vettem részt, de pihentető volt a rendezvény. Reggel még nem voltam benne biztos, hogy megyek, de aztán legyőzve a fáradtságot, útnak indultam, és milyen jól tettem! Családias, nagyon jó hangulatú találkozó volt. 1/100-as versenyen kis unszolásra indultam, ilyenben még nem volt tapasztalatom, legközelebb jobban fog menni. :-)
A képekért köszönet Dekkának és Ádámnak! :-)
Az időjárás nem volt a barátunk, de délutánra elmúlt az eső. Amúgy jó volt. :-)
Negatívum a pizzát illeti. Vásárlás előtt megkérdeztem a méretét, és hogy mennyit kell várni? 32 cm-es, 15 perc. Oké. Én egy nyugodt ember vagyok, de az elkészült pizza jó, ha 25 centis volt, de talán még annyi sem. A cetlire írt nevem valamiért egyre hátrébb vándorolt. Hosszú várakozás után ránéztem a sorra, még 3-an voltak előttem. Kb 10 perc elteltével már csak 5-en. Végül 40 perc után kaptam meg. Legalább finom volt, de azzal a lendülettel lángost is kellett venni...
Hatalmas csattanás jött a motortér felől, melyet súrlódó hang kísért. Megálltam, és csak azt láttam, hogy furán áll az ékszíjtárcsa. Hát, az bizony leszakadt... Félre tolás, Facebook-on segítség kérés, majd utána szervizbe vontatás. Ékszíj tárcsa, ékszíj csere, valamint ha már ott van, a fékcsövek is cserélve.
Az autó eleje kopogott, szerencsére csak a stabrudakat kellett cserélni. A légzsák visszajelző random világított, a legváratlanabb helyzetekben és ideig. Már az összes csatlakozót átnéztem, WA 40-eztem, de aztán kiderült, hogy a csomagtartó jobb oldalában lévő volt a bűnös. Valamint az üzemanyag csövet elkezdte kidörzsölni a toronymerevítő, ide egy plusz gumidarab lett a megoldás. Minden Zé műhelyében került orvoslásra.
Ismét Miskolcon voltam napokig, így Vittorio megint rendbe rakta az autó elejét. Többször emiatt nem szeretnék menni hozzá!
Ismerősöm családi házának kertjébe akartam beállni. Végülis sikerült. De a kapu alja magasabb volt, mint amire számítottam... Reccs! Félve szálltam ki, mert biztos voltam benne, hogy mi vár rám. Be is jött az aggodalmam. Az eredmény látszik a képeken. 9 hónap alatt sikerült harmadszor leamortizálni a 9 éve fent lévő Novitec toldatot. Nem jellemző rám ez a figyelmetlenség...