Közel 6 évig béreltem Anikótól a garázst. Sajnos úgy alakult, hogy eladták, így ki kellett költöznöm belőle. Jó volt, egyedül állt bent az autó a fűtött garázsban, víz, villany, minden volt, és millió cuccom is elfért, kezdve a téli/nyári kerekektől, a tetőboxon át, a bicikliig. Ráadásul igen kedvező áron volt mindez. A sok cuccot szét kellett pakolnom, mindennek találni kellett helyet. Van amit eladtam, van amit árulok még, mert hely híján vagyok. Na és az autónak is találni kellett másik helyet. Azzal tisztában voltam, hogy ha nem akarom, hogy utcán álljon, akkor nem fogom megúszni annyiból, mint eddig. El is kezdtem keresgélni, és sikerült találnom egy helyet egy teremgarázsban. Közel van, de sajnos ezen kívül nincs több előnye. Drágább, sok autó körülötte, tárolóhely sincs. Viszont amíg nem találok más lehetőséget, jó lesz. Vannak tervek, ha minden úgy jön össze, ahogy szeretném, akkor remélhetőleg néhány hónap múlva megoldódik ez is.

A KöKi Termiálban került megrendezésre ez a találkozó. Maga az esemény olyan volt, amilyen, különösebben semmi extra, de készült pár jó fotó az autóról. Valójában erről szól ez a blogbejegyzés. :-)












A Vasúttörténeti parkban ezen a hétvégén került megrendezésre az Oldtimer Show. Ennek keretein belül a Fanat-X csapat összehozott egy tuning autó találkozót is, melyen mi is részt vettünk. Jó hangulat, jó társaság és végre igazi napsütés, jó idő. Tavasz van, épp ideje! :-)




Ismét segítettem Föckösnek a Dorax standon. Az autó pedig utolsó pillanatban kapott zöld lámpát, hogy kint lehessen a B pavilonban.






Pár apróságot kellett igazítani, Vittorio és csapata megoldotta nekem. Az AMTS-re jöttek Budapestre, így nem kellet emiatt Miskolcra autóznom.

A korábban kalkulált két hétből négy lett. Vittorio millió olyan dologba ütközött, ami nehezítette munkáját. Viszont mára elkészült és azt hiszem elégedett lehetek.
Szóval ami változott:
- A Crosswagon lökhárító párosítva lett az eredetivel. A korábbi "hivatalos" információ szerint kompatibilis a CW lököse az SW-vel. Hát ez téves! Úgyhogy kettőből készült egy, ami még egy kicsit pluszba is módosítva lett. A tolatóradar is beszerelésre került, valamint a tolatókamera is beépült a lökhárítóba.
- Az első lökhárítóban a ködlámpák kiköltöztek a lökös szélére, amolyan "facelift GTA" stílusban, valamint a pajzs alatti rész össze lett kötve a lökös aljával. Be lett építve a menetfény is.
- A lökhárítókon kívül újra lett fényezve a két első sárvédő, a motorháztető, a tető, a tetőszárny és a tükrök. Aztán minden vissza lett csiszolva és fel lett polírozva. Úgy csillog, mint még soha!
- Kapott az autó egy teljes alvázvédelmet. Szerencsére rohadásnak nyoma sincs!
- A csomagtartó beázását valószínűleg egy félrecsúszott vízelvezető cső okozta, mely a vizet a tetőablaktól egy levegőztetőn keresztül bevezette az autóba.












GT-től rendeltem matricát. Küldött egy kis pluszt is. Amint visszatér az autó megszépülve, elfoglalják majd a méltó helyüket.

Ma elgurultam az autóval Vittorio műhelyébe. Itt néhány dolog módosulni fog az autón. A blogban is említett dolgok fel-, illetve beszerelésre fognak kerülni, lesz egy kis ráncfelvarrás, egy kis fényezés, meg egy kis állagmegőrzés. Folyt. köv. 2 hét múlva. Várom!

Néhány együtt töltött év után megválok a hátsó toldattól. Így ma leszedtem. A tartócsavarok kiszedése után viszont nem várt akadályba ütköztem. Ugyanis az egész toldat felfeküdt a kipufogó végekre. A kipufogó tartóbilincseit pedig sehogy sem tudtam meglazítani, a földön fekve ez nem ment. Egy közelben lévő kipufogó szerelőhöz elgurultam, ahol aknából könnyebben megoldották nekem ezt a dolgot. Elég volt a jobb oldalit meglazítani, utána már sikerült levenni a toldatot. Remélem, hogy az új tulaja is legalább annyit fog gyönyörködni benne, mint én tettem idáig! :-)







