Mutasd

>> Egyéb2009-11-07

Idejét láttam, hogy felkerüljenek a téli kerekek. Nem örülök a dolognak, mert nem igazán áll jól az autómnak a 15"-os felni... :-(
Szóval téli kerekeken gurulunk, remélem minél előbb eljön a tavasz...! A szerelés GabCsiéknál történt, hatalmas köszönet érte! :-)

>> Tuning és extra2009-11-07

Mark145-től jóárasítva megvettem a H1-es xenon szettjét. A ködlámpába fog kerülni, így a helyzetjelző kivételével elöl csak xenonnal szórom majd a fényt. :-)

>> Tuning és extra2009-11-02

Egy ideje már szemezgettem ezzel a MOMO Gotham pedálkészlettel. Nézegettem, de valahogy az ára mindig visszatartott a vásárlástól. De rátaláltam a múlt héten egy tuning boltra, ami a bent lévő árukészletét akciósan elkezdte kiárusítani. És szerencsére volt nekik egy szett ebből is. Ez az ár már kedvező volt, így lecsaptam rá.

>> Tuning és extra2009-11-01

Hónapok óta kinéztem egy fejegységet. Viszont elég magas ára van, persze a tudása is nagy. Mivel Magyarországon 100ezer Ft körüli összegbe kerül, elkezdtem nézelődni az E-Bay-en, hátha találok olcsóbban. Németországban lett is volna már egész elfogadható áron, és Kócosw kollégával le is zsíroztam, hogy majd ő hazaszállítja nekem. Éppen beszéltük meg a részleteket MSN-en, mikor ráakadtam egy elég jó vételi lehetőségre. Szintén E-Bay, szintén új termék garanciával, de másik országból... Szállítási költséggel iszonyatosan baráti áron. Úgyhogy le is csaptam egy példányra. Most várom, hogy megérkezzen. :-)
Ja, és a legfontosabb. Ez egy JVC KD-AVX44-es példány. Asszem nem szar. :-)

(Zárójelben jegyzem meg, hogy elfeledkeztem arról a tényről, hogy ez bizony EU-n kívüli országból érkezik. Vagyis itt még vár rám egy kis adó- és vámköltség. Ennek mondjuk annyira nem örülök, de számításaim szerint még ezek után is bőven az itthoni beszerzési ár alatt leszek...)

>> Esemény2009-10-10

Az időjárást illetően elég nagy izgalomban voltunk, hogy vajon mennyire lesz kegyes hozzánk... Reggel még esett, mikor indultunk Budapestről, de aztán egyre jobb idő lett. Kaposújlakon majdnem egész nap szikrázó napsütés volt. :-)
Volt főzőverseny, de ahhoz nem értek, jobb úgy mindenkinek, ha nem veszek részt benne. :-)
Egész nap ment a gyorsulás, csak úgy hobbi szinten, 2 futamot én is nyomtam, és hát mindkettőben elsőnek értem célba. Büszke vagyok a kisautómra! Na, meg a változatosság kedvéért készítettem pár fotót az autóról. :-D

>> Tuning és extra2009-09-27

Batitól kaptam meg a saját kézzel készített, üvegszálas mélyládáját, ami le is van kárpítozva, és teljesen illik az SW bal hátuljába. Most még nekem ott a BOSE van, de hamarosan következik a csere, és ennyivel is már előrébb vagyok. :-)

 
>> Esemény2009-09-26

Nyaralni mentünk Görögországba. Ez volt az első igazán hosszú út az autóval, mely nagyon jól vizsgázott. Durván 3000km-et és 35 órát autóztunk. Jártunk sok felé, írtam egy úti beszámolót is sok képpel tűzdelve IDE, így a blogba kizárólag az autós jellegű fotók kerülnek. Mert hát hogy az autó állandó téma volt a képeim készítésekor, bármerre is jártunk. :-)
Láttunk sok Alfát is, de a visszaintegetés arra felé nem működik, így csak gyakoroltam, hogy el ne felejtsem, mit kell csinálni, ha jön szembe egy Alfa Romeo. :-) Azért egy valaki mégis visszaköszönt, mégpedig Diny, akivel a Meteoráknál futottunk össze. Kicsi a világ...
Gyönyörű hetünk volt, sok-sok fotóval, és még több élménnyel tértünk haza.

>> Szerviz2009-09-17

Mivel egy hosszabb külföldi út előtt állunk, úgy gondoltam, hogy szakértő szemekre és kezekre bízom az autót. Nem szeretnék semmiféle meglepetést, ezért Alfater megnézte nekem a futóművet. Sajnos van két dolog, amit idővel meg kell majd csinálni, de szerencsére nem azonnali, sürgős feladatról van szó. Az egyik a bal első alsó gömbfej. A másik dolog fontosabb, ha visszatérünk, utána meg lesz javítva. Mégpedig a jobb hátsó keréknél a stabilizátor összekötő. Ezeket leszámítva az autó tökéletes, bátran indulhatunk Görögországba. :-)

>> Esemény2009-09-13

Az Alfa Romeo Club rendezésében zajlott le ez a találkozó. A tavalyihoz képest sokkal szebb időnk volt, sütött a nap. Először úgy voltam vele, hogy nem gyilkoljuk az autót, nem indulok a versenyen, csak az ügyességi részen, ahol macit kell egyensúlyozni a motorháztetőn. Mentem is egy kört így Blacky navigálásával. De aztán csak bujkált bennem a kisördög, és nem bírtam ki, hogy egy keményebb kört ne menjek az olajkályhával. Azért nem padlógázzal, kicsit kímélő üzemben történt a menet, ChEff ült be mellém a jobb 1-be, és mondta az utat. Így, hogy nem padlógázzal mentem végig, nem számítottam fényes időre, de azért meglepően jó lett. Aztán Rumi adott nekem egy lehetőséget, hogy a 33 P4-esével toljak egy kört. Na, az sem volt rossz, bár a 33-as szervója sokkal keményebb, elszoktam már tőle, volt ám kapkodás... :-) Később megpróbálkoztam még egyszer a macis ügyeskedéssel, de elkezdett fújni a szél, és ennek köszönhetően a medve a földre huppant.
Egy nagyon jó hangulatú találkozó volt, a szervezést nagyon köszi! :-)

>> Esemény2009-09-05

Reggel még nagyon borús volt az idő, így kérdésessé vált először, hogy megyünk-e? Az esőben tartott találkozók mondhatni halálra vannak ítélve. De aztán egyre szebb lett az idő, így hamar eldőlt, hogy megyünk. Elindultunk, de Budapestről kikeveredni nem volt egyszerű. Majdnem egy órába telt, míg a 6-os útra kiértem. A buzifelvonulás miatt lezárták a fél várost, és ahol meg lehetett közlekedni, természetesen nagy dugó volt.
De aztán végre megérkeztünk Dunaújvárosba. Egy hangulatos, mondhatni családi összejövetel közepébe csöppentünk bele, ahol rotyogott az ebéd, lehetett ping-pongozni, beszélgetni, focizni, és még ki tudja mi mindent csinálni... Na és természetesen a szokásos, minden találkozón meglévő autómustra sem maradhatott el. :-) Később lehetőség volt egy kis sétahajózásra is, amin mi is részt vettünk. Hangulatosan, bár az időjárás hirtelen változásainak köszönhetően néhol fázósan telt a mai nap. Összességében jó volt. :-)