Mutasd

>> Szerviz2022-07-12

Vasúti síneken áthaladva előjött a sárga tengeralattjáró. Majd azzal a lendülettel a motor felpörgött, 1500 lett az alapjárat. Egy élmény volt így autózni vele. Aztán motor leállítása után az alapjárat visszaállt normálisra. Kiolvastam a hibát, aztán töröltem is. Pár nappal később, szintén síneken keresztülhaladva megint előjött, ugyanúgy felpörgő motorral. Nem nyúltam a hibakódhoz és bár a szerelőnél a magas alapjáratot nem produkálta, de a hiba feltárásra került. Biztosítéktábla cseréje történt. Valamit az első hangszórók nem szóltak, volt egy szálszakadás, az is orvosolva lett.

>> Tuning és extra2022-07-07

Nehezen, de végül sikerült találnom valakit, aki elvállalta a lökhárítók javítását. Az elejével még ősszel akadtam fel egy rossz minőségű úton, a hátulja pedig évek alatt lett csúnya, mert sajnos egy padka megnyomta. Megrepedt és szépen lassan egyre nagyobb repedés volt, amit most már nem bírtam tovább nézni. Szerencsére sokkal csúnyább volt mindkét lökhárító ránézésre, mint amekkora a baj volt valójában. Aki pedig javította, nagyon korrekt volt. Azt mondta 50ezerből tuti kijön. Végül 15ezret fizettem neki. Ne legyen rá szükségem, de ha úgy alakul, akkor legközelebb is hozzá fogok menni. Hamarosan jöhet a fényezés és polírozás!

>> Tuning és extra2022-06-24

13 év. Ennyit bírt az utólagos kipufogórendszer. Pár hete hozzá kellett már nyúlni egy kis flex segítségével, mert szétrohadt, eltört, és olyan hangokat adott ki a két fém találkozása, hogy megőrültem tőle. A bal oldali részt egyre kevésbé fogta valami, így múlt hétvégén szó szerint lerúgtam a helyéről. Nem ez volt a terv, de végül így sikerült.
Ma délelőtt 10 órára kaptam időpontot a Dinamit kipufogó műhelyébe. Náluk készült 13 éve is, elégedett voltam a munkával, úgyhogy megint hozzájuk mentem. Ugyanazt szerettem volna, mint eddig, annyi módosítássál, hogy az évek során ráuntam az ovális végekre, legyen most valami más. Úgyhogy két dupla vég lett. A munka végeredménye tetszik, kb 6 óra alatt készült el.

>> Szerviz2021-11-19

Kiderült, hogy miért szakadt el az ékszíjam. Megint szétesett az ékszíjtárcsa. Ez azért is nevetséges, mert kereken 3 évet bírt, ezalatt mindössze 10ezer km-t mentem az autóval. Tehát amikor 3 évvel ezelőtt cserélve lett, akkor vagy valami használt szar került bele, vagy egy hulladék, rossz minőségű új. A gyári 14 évet és 200ezer km-t bírt. De ezzel már nem tudok mit kezdeni, nyilván levonom a megfelelő konzekvenciát.
Szervizben töltött idő alatt még cserélve lett a tárcsán és az ékszíjon kívül egy kipufogó flexi, mert rezonált az egész bal hátulja. Futóműben egy felső lengőkar és egy hátsó stab. szilent is cserélve lett. A váltó kulisszát kellett még javítani, mert nagyon akadt. Valamint teljes vezérlés- és olajcsere is volt. Végül felkerültek a téli gumik.

>> Szerviz2021-10-30

Hazafelé tartottam, befordultam az utcába ahol lakok, majd hirtelen fura hang jött a motortérből. Leállítottam a motort, lendületből gurultam a ház elé. Motortért felnyitva láttam, hogy az ékszíj elszakadt. 3 éve volt cserélve, ennyit bírt. Ez nem sok.
Hamarosan amúgy is ment volna szervizbe, egyel több ok. :-(

>> Egyéb2021-08-21

4 hónap állás után akku feltöltve és pöccre röffent az 5 henger. Volt egy kis örömautózás is... :-)

 
>> Egyéb2021-06-25

Ez az év nem úgy alakul az autó szempontjából, ahogy terveztem. Házbővítés, felújítás van folyamatban január óta, minden más fontosabb, mint ő. A másik felnik sem kerültek fel, alig mozgok vele. És most még ez is... Több, mint 2 hónapja nem volt beindítva, valószínűleg az akku is lemerült. De hát őt csak én vezethetem, én meg motorbaleset miatt kényszerpihenőn vagyok vele együtt. Megígértem neki, ha a lábadozáson túl leszek, rendbe szedem. Kéne polírozni is...

>> Egyéb2020-12-04

A Toora felniket mikor elraktam, kiderült, hogy az egyik nagyon üt, görgőzni kell. Végre rászántam magam és ezt is elintéztem. Tavasszal ismét ezek kerülnek majd az autóra.

>> Esemény2020-09-19

Az új kedvenc találkozóm. Ismét nagyon jó volt. :-)

 
>> Szerviz2020-07-14

Az első fékek cseréje már időszerű volt. 8 évesek voltak a tárcsák, kiszolgálták az idejüket. Jól bevált Car Sport lyuggatott, mart tárcsák kerültek fel ismét, 305 mm-es méretben. Fékbetét ügyében pedig az ATE Ceramic típusra esett a választás. Bízom benne, hogy be fog válni.
Pár apróság lett még rendbe rakva. Egy kipufogó rögzítő eltört, iszonyat hangok jöttek az autóból alapjáraton. Cserélve lett a jobb oldali tükörháromszög, na meg a légzsák hiba újra meg lett keresve. Valamint a jobb oldali első ajtóban lévő csipogó leesett a helyéről... Ezeken kívül mindkét lámpamosó kupakja hiány volt (egyiket elhagytam, a másik meg a kezemben maradt), így azok is meg lettek rendelve. Fényezés után fognak felkerülni az autóra.