Blog
Évek óta nem jutottam el AlfaCitybe, és idén is rezgett a léc munka miatt, de végül csak odaértünk. Nekem tetszik a sziget, és nagyon jól sikerült a rendezvény. Vályi Pista hatalmas arc, nagyon tud mesélni, az égető napon állva még több órán keresztül szívesen hallgattam volna. Sok képet nem csinál Tovább »
Megjártuk Olaszországot. Tengerpart, Lido di Spina volt az úticél, de azért jártunk másfelé is. Megnéztük a Mirabilandia vidámparkot, Comacchiot, Trevisot és érintőlegesen Padovát és Argentát is.Valamint egy helyi szervizt, mert ahogy előző blogbejegyzésemben írtam, az akku megadta magát. Hazafelé Tovább »
A hosszabb út előtti átvizsgálás ellenére az akkumulátor Olaszországban megadta magát. Hétfőn kb 850 km megtétele után leparkoltam az autóval, amely ma reggel nem indult. Majdnem felrobbantam, de meg kellett oldani a problémát. A szálláson az egyik szomszéd tudott segíteni bikakábellel, úgyhogy az a Tovább »
Hosszabb út előtt áll az autó, így teljes átvizsgálásra vittem el. Két olyan dolog van, ami a későbbiekben cserés lesz. Az egyik a hátsó lengéscsillapítók, amelyek elkezdtek rozsdásodni, illetve a váltótartó bak. Ezeket leszámítva az autó kifogástalan állapotban van, az úton nem lesz gond. Tovább »
Sajnos csak délután érkeztünk, mert délelőtt egyéb elfoglaltságunk volt. Ugyanis részt vettünk az OBB által szervezett "Közlekedik a család" eseményen, aminek a területi döntőjén harmadik helyet szereztük meg. Sajnos az országos döntőre így nem jutottunk tovább, de élményekkel és pár nyereménnyel ga Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
- Jellemzők:
2008. december óta birtokolom.
2004 októberi az autó. És sajnos nem piros. :-( De ez legyen vele a legnagyobb gondom! :-) Színe egészen pontosan Jarama fekete (846-os színkód)
Distinctive felszereltség + sport csomag + téli csomag + komfort csomag.
És nyomaték hegyek. Nagyon vad, hátba rúgós gyorsulásokra képes, és mindehhez alig eszik valamit. Úgy érzem tökéletes választás volt. De az adatok magukért beszélnek: 175 LE, 385 Nm volt gyárilag. Most már kicsit erősebb, kb. 200 LE és 400 Nm optimalizálás után. Teljesen rendben van ez így. :-) - Extrák:
Hajjaj, az van bőven.
- ABS, ASR, VDC (ESP),
- Xenon + fényszórómosó,
- Elektromos tetőablak,
- 4 Elektromos ablak,
- Szürke bőr belső,
- Tempomat,
- Ülésfűtés,
- Esőérzékelős ablaktörlő,
- Páraérzékelő,
- BOSE hifi (volt gyárilag, már nincs bent),
- 6 légzsák (2 elöl, 2 az első ülésekben + 2 oldali függönylégzsák),
- soroljam még...? :-) - Egyéb:
Vigyorogva szállok ki belőle mindig. :-)
És amit az autó tőlem kapott:
- Króm/fekete oldalindexek,
- Karbonozott tükörháromszögek,
- Llumar ATR 15 CH fólia,
- Toronymerevítő elöl by Skull,
- Nyáron 18" Toora T238 felni,
- Télen 17" Novitec N5 felni,
- "B" típusú rendszám elöl,
- Kipuff módosítás by Dinamit kipufogó,
- LED a reflektorban és a ködlámpában,
- Egyedileg ledezett hátsó lámpák,
- Novitec első toldat,
- Átalakított első lökhárító "facelift GTA",
- TuningZone küszöbspoiler,
- Crosswagon hátsó lökhárító kicsit módosítva,
- Első ülések fejtámláiban monitorok,
- Vibe Audio hifi,
- AutoPumpkin fejegység (Android oprendszerrel),
- DVB-T TV (sajnos nem HD),
- 2 DIN-esre átalakított középkonzol,
- MOMO Gotham pedálok,
- Középkonzol karbon-szövettel bevonva,
- Felirat az oldalára,
- Elektromágneses tolatóradar,
- Tolatókamera,
- menetfény az indexben,
- Elöl Brembo 4 dugattyús nyergek (3.0 166-os Alfa Romeoról), ATE Ceramic betétek, 305 mm-es lyuggatott, mart tárcsák, hátul gyári fék, 276 mm-es lyuggatott, mart tárcsák,
- Chiptuning, EGR kiírva.
2010/16-os Autó-Motorban, valamint a 2011/1-es Alfissimo! magazinban bemutatva.